Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 Empty Sv: Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:03

Hun så lidt spørgende på ham dog også mildt. *hmm han har vist lidt penge* tænkte hun … men var nu ligeglad om han så ejede verdenen eller kun var i besiddelse af det man kunne købe slik for. Det generede hende på ingen måde at han holde hende i hånden hele vejen, faktisk syntes hun at det var rart. Hun klemte blidt hans hånd inden han gav slip og gik hen til receptionen. Hun stod lidt i hallen og så på de mange forskellige pyntegenstande det var placeret rundt omkring i rummet. Bla. En væg fyld med spejle. Hun så roligt på ham og varmen fyldte hende fuldt ud da han kyssede hende… det virkede nu nok underligt at de ingen bagage havde men sådan var det. Hun fulgte ham ind i elevatoren og så ham kort i øjende. Elevator døren lukkede sig og hun ventede på at de kom op på den ønskede etage.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida// - Page 4 Empty Sv: Mørk aften.. Skræmt? Næppe min kære //Kida//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:09

Da de endelig nåede den ønskede etage, åbnede døren med en lille melodi, og Kyouga smilede. Han trak hende med ud, kiggede ned af gangen og fandt hurtigt nummert, der stod på nøglen han havde fået tildelt. Han bed sig lidt i læben og stak nøglen i nøglehullet, drejede nøglen rundt med et klik, trykkede i håndtaget og åbnede døren op. Han skubbede blidt døren op og kiggede rundt i værelset, tog roligt sin hånd til sig, lagde den om livet på Kida og trådte ind i rummet. Det var stilfuldt, og med to en-mands senge. Kyouga havde bedt om disse to senge, da han ikke var sikker på om Kida ville sove i samme seng som ham. Men hvis nu hun ville, kunne sengen sagtens sættes tæt på hinanden, så det ville være som en dobbelseng. Han skubbede blidt døren i med foden, da Kida var trådt ind. "Smukkeee?" Kaldte han med en sød, men lokkende stemme. Og et charmernde smil var smurt på hans læber, og hans violette øjne, havde et charmernde glimt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:18

Hun så vendende på tælleren der fortalte hvilken etage de var på og smilte for sig selv da døren endelig åbnede. Kida fulgte roligt efter ham og trådte ind i værelset. Hun så kort på de to senge og tænkte kort … *he han var ikke sikker… men det er nu sødt gjort af ham alligevel* tænkte hun og bed sig i læben da hun kom i tanke om at han læste hendes tanker. Hun smilte kort for sig selv da han lagde hånden om livet på hende.
”jaaa skat” sagde hun lettere charmerende og blinkede frækt til ham før hun gik hen til ham. *De senge kan skubbes sammen hvis han nu er enig…* tænkte hun uden at tænke over at han stadig læse hendes tanker…. Eller faktisk var det nok med vilje hun tænkte dette… da hun nok ikke ville spørge ved at sige det så det var en smugle lettere at spørge ved at tænke det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:19

//Logger nu :j svare imorgen <3 :B//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:21

//ok ses <3 x'3///

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 7:14

Kyouga smilede næsten fra øre til øre, da Kida kom hen til ham. Han rakte kort tunge, før hans arme lagde sig blidt om hendes hals. lidt tid stod han bare og kiggede på hende, smilede og hørte til hendes tanke. "Hva' så? Tør du sove i samme seng som mig?" Smågrinte han med en halvlav stemme. Han trådte helt tæt på hende, og lod sine arme glide ned af hendes, og flette sine fingre i hendes, da han nåede så langt. Hans tunge fugtede roligt hans let adskilte læber, mens han tålmodigt ventede på det svar der nu ville komme fra Kida. Selv om han nu regnede med at hun ville sige 'Ja' Kunne man jo godt være venlig, og spørge først.

//Krea svigt é.è//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 20:50

Hun kyssede ham blidt, dog kortvarigt. ”spørgsmålet er … tør du sove i samme seng som mig?” sagde hun drillende. Hun smilte drilskt dog også charmerende til ham. Hun klemte kort hans hænder da han havde flettet sine sammen med hendes. ”der er en vis risiko ved det” grinte hun drilskt med en charmerende undertone. Hun lænte sig hen til hans øre og hviskede drillende dog charmerende ”jeg er ikke tam#. Hun trak sig lidt tilbage fra ham og blinkede frækt til ham og ventede på hans reaktion. Hun vidste ikke helt hvordan han ville reagere dog regnede hun med at det var ok at sige?

//samme her -.-’ … håber det går ??? ^-^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:00

Kyouga fnøs grinende af hende, og kyssede hende kort, og dog var der en vis lidenskab i det. "Mon ikke jeg tør?" Svarede han med en drillende mine, før han hørte de andre ting fra hende. Han adskilte blidt sine læber, og kørte sin tunge over sine læber et par gange, inden han atter lukkede munden helt. "En risiko?" Gentog han med et løftet bryn og bøjede hovedt lidt fremover. Da hun lænte sig frem og hviskede med den forføriske stemme fik Kyouga gåsehud. Han gengældte hendes smil, men lagde så sine hænder på hendes skuldre, og gjorde sit smil neutralt. "Sorry Kida men.." Han sukkede og bed sig usikkert i læben "Jeg.. Jeg syns bare det er lidt.. Tideligt?" Han trak usikkert på skuldren og smilede et skævt, bøvet og usikkert smil, og udtryk i øjnene. Han var lidt bange for at det måske lød meget... Tja jeg ved ikke hvad.. Så en meget svag og irriterende rødmen spredte sig i hans blege kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:12

Hun smilte over det han sagde og lænte hovedet en smugle på skrå. Smilet falmede lidt da han så bedrøvet ud og hun så ham længe i øjende før hun kom i tanke om at han nok ikke var så glad for dette. Hun lyttede tålmodigt og roligt til hvad han sagde og smilte ved hans rødme. ”HA JEG FIK DIG TIL DET!” grinte hun og ’kastede’ sig om halsen på ham. ”heay hvis det ikke er okay er det ikke okay” sagde hun roligt med en blid undertone. Hun gav slip på ham og stillede sig en smugle fra ham dog ikke mere end 20 cm. Hun smilte roligt så skævede hen til sengene. *hmmm, derfor kan man vel godt ligge i samme seng* tænkte hun og smilte atter til ham. Hun kyssede blidt hans læber og gik over for at skubbe sengene sammen. Da hun havde gjort dette satte hun sig i skralderstilling i ’hoved’ enden af sengen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:26

Kyouga sukkede, men grinte så. Lettere opgivende af hende. Og lagde armene om hende, da hun nærmest kastede sig om halsen på ham. Han løftede hende lidt over jorden og grinte stadig lidt. Inden han satte hende ned, kyssede han hende på munden, i et lidt 'grådigt' kys, stoppede det og satte hende ned, hvorefter hun trådte lidt væk, og skævede imod sengene. "Ja vi kan godt sove i samme seng". Han blinkede blidt med det ene øje, og gik hen og hjalp hende med at sætte sengene sammen. Da det var sket, og Kida satte sig på sengen, trak han roligt sin hættetrøje af, og satte albuen i kanten af sine hvide t-shirt, og hev den af, så han muskuløse, 'lækre' mave blev blottet. Han skævede lidt imod Kida og smilte, lidt i en venten på en reaktion. Lidt efter satte han sig i sengen, og kløede sig lidt i håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 18:31

Kida smilte nærmest lykkelig over kysset, hun fik atter en voldsom varme inden i hende da han sagde ja til hendes ’forslag’. Hun blev siddende i ’hoved’-enden af sengen og betragtede ham, da han tog blusen af stirrede hun kort, dog meget diskret, på hans mave. Hun smilte for sig selv og var meget glad for at det lige nøjagtigt var ham hun havde mødt. Hun smilte kort til ham og kyssede ham blidt på munden, imens hun lod en hånd føle på hans veltrænede mave. Kida afsluttede kysset og lænte hovedet en smugle på skrå. ”træner du?” spurgte hun blidt, det var nok et dumt spørgsmål men alligevel det kunne jo være han var holdt op?. Hun så ham i øjende i en stykke tid, så længe hun nu kunde uden at gøre ham nervøs for hvad der kunne ske hvis hun blev ved for længe. ”jeg elsker dig” mumlede hun lavt.

//sorry den lange tid om svaret … min mor flipper over min rygning og gør alt for jeg skal stoppe -.-’ … dvs. at hun nakker min pc osv. Vær gang hun kan lugte jeg har røget -.-’… prøver at svare så hurtigt jeg kan! <3 //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 19:10

Kyouga lagde sig roligt i sengen, og kyssede med, hver gang hun kyssede ham. Han lagde armen om hende og hev hende blidt om på sig selv. Han nussede hende blidt på ryggen, og så hende i øjnene, men kun i kortere tid, før han så hende på kinderne, men så tilbage. Han følte en ubeskrivelig glæde over at være sammen med hende, at alt næsten forsvandt rundt om sig, og han kunne mærke at hans kinder blev et par grader varmere, og blev let lyserøde. Han smilede charmernde og tyggede lidt på hendes spørgsmål. "Ikke rigtig¤ Hans stemme var halvthviskende, og han kyssede hende blidt på munden en gang. Hans violettet øjne lukkede sig kort i, inden han hørte hendes ord, og åbnede øjnene igen. ¤Jeg elsker dig mere¤ Hviskede han og kyssede hende blidt på halsen, tæt ved øret, da det lige var der han kunne nå

//Aaaww.. Stakkel <3 Det er helt okey, håber i snart finder ud af noget, <3 //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 19:22

Kida smilte blidt til ham og lod ham føre hende. Varmen bredte sig i hendes krop for vær gang han kyssede hende eller rørte hende. Hun var utrolig glad for at hun var sammen med ham og kunne ikke forestille sig sammen med nogle andre. Verdenen var et helt andet sted og næsten alt var forsvundet når hun var sammen med ham. Hun bemærkede vær eneste gang han ikke turde se hende i øjende længere, og fandt en ’rytme’ for det, for hvor længe hun kunne se ham i øjende. ”føles og ser ellers sådan ud” hendes stemme var lav men den kunne sagtens høres, samtidig var den også utrolig blid. Hun smilte og følte en lykke sprede sig inden i ved hans ord. Et halvkvalt grin undslap hendes læber og hun strakte kort halsen en smule da han kyssede hende.

//håber jeg også <3 ....///

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 11:15

Hans øjne gled roligt i, mens et suk undslap hans læber, og lidt efter åbnede han øjnene igen. Han nussede hende blidt i nakken med fingrespidserne, og på ryggen emd hele håndfladen. Dog irriterede en ting ham, grænseløst... Det at han ikke kunne se hende i øjnene, længere tid af gangen, men det gik vel over på et tidspunkt? Eller det håbede han, ihvertfald. Han smilede af hendes kommanter, og trak sig hovde tilbage, og kyssede hende blidt på panden. Det var somom at hans læber havde en form for kontakt, til hendes hud, og bare var nød til at kysse hende...Lidt besynderligt faktisk.. ¤Gør det?¤ Hviskede han lidt drillende tilbage. Han smilte af hendes halvkvalte grin, og nappede hende drillende, men blidt i øreflippen.

//Krea svigt Ó.Ò//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:25

Kida smilede blidt til ham og nød vær eneste af hans berøringer. Det fik hende til at føle sig…. Hmmm det vidste hun faktisk ikke, anderledes ???.... hun var ikke helt klar over det, men det var en god følelse, som hun ikke ville bytte væk. Hun kyssede hans hals en enkelt gang hvorefter hun kyssede ham på munden flere gange. Hun bemærkede at han var en smugle irriteret over at han ikke kunne se hende i øjende, særlig længe af gangen. ”hmmm vi kunne jo prøve?” mumlede hun svagt, det var hans valg og hun ville bestemt ikke tvinge ham til at gøre det og da slet ikke hvis han selv ville. Hun lod atter en hånd køre ned til hans mave og nusse den. Den anden hånd lod hun nusse hans hår blidt. ”hmmm ja det føles sådan” konstaterede hun med en let drillende undertone.

//går nok ^.^<3 ... ikke fordi jeg selv skriver de længste indlæg selv >.< //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 17:28

kyouga smilte igen, blidt og varmt. Et lille nydende suk drog fra hans læber og han trak Kida længere ind til sig, så de lå helt op af hinanden. Han nød dette øjeblik. Nød bare at lægge tæt på Kida. Hans øjne lukkede sig blidt i, og han fyldte sine lunger med luften, der var i rummet. Han tænkte sig grundigt om, inden jeg nikkede blidt. Hans øjne åbnede sig roligt igen og han holdte sit blik på hendes læber, lidt endnu. "Men kun hvis du lover mig en ting¤ Sagde han med en hviskende tone og rørte lidt på sig. "At du fortæller når du føler ubehag ved det¤ Forsatte han. Han ville bestemt ikke have at der skulle ske noget med Kida. Dels fordi han følte noget for hende, men også fordi han ikke brød sig om at gøre folk noget fortræd, hvis de ikke havde gjort ham noget fortræd eller prøvede på det. Han bed sig lidt i læben før han forsigtigt løftede sit blik til hendes, og skabte øjnkontakt, og slappede så meget af som han over hovedt var i stand til. Fuldt håbende på at der ikke ville ske noget.

//Sorry jeg først svare nu, Har nemlig travlt med lidt af min egen side, og skolen :j <3//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 17:38

Kida kyssede hans hals flere gange og smilte inden hun kort lagde hovedet ind mod hans hal og lyttede til hans vejrtrækning og det han havde at sige. Hun nød det blod og følte at intet i denne verden kunne gøre hende fortræd eller nogle sinde ville kunne. Da han var færdig med at tale tænkte hun grundigt over hvad hans betingelser var men nikkede så ”det er vel fair nok” sagde hun roligt, med en blid undertone og trak sig lidt væk fra ham så han kunne se hende i øjende. Hun betragtede hans meget smukke øjne og hendes egne øjne lyste en smugle ved dette, dog kunne man stadig se de lilla pupiller som man ikke ville kunne hvis hun var nervøs eller følte smerte. Et lykkeligt dog lille smil sad solidt plantet på hendes læber og hun regnede ikke med at der ville ske noget overhovedet. Og lige nu kunne hun da heller ikke mærke noget ubehageligt overhovedet.

//går nok er bare glad for at du svare ^.^ .... se det her kaldet krea svigt -.-' ///

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 17:45

Kyouga nød fuld ud hendes læber som kyssede hans hals. Da de havde øjenkontakt, betragtede Kyouga hendes smukke øjne. Faktisk en anelse smukkere end han faktisk havde regnet med. Utroligt nok kunne Kyouga mærke at der ikke skete noget, hvilket bare fik en varm glæde til at sprede sig inden i ham. Hans tanker stog stille og koncentrede sig kun om hende, selv om han faktisk ikke var klar over det. Efter noget tid, lod han sin hånd lægge sig imod hendes nakke, og tog sit hovde tættere og tættere på hendes, mens øjenkontakten stadig var det. Da han kom tæt nok på, lukkede han øjnene i, og kyssede hende blidt på munden. Selv om det kun var blidt, var det kærligt, med en masse følelser i. Lidt efter åbnede han øjnene og trak sit hovde lidt væk. "Godt¤ Hans stemme var lav og han lod sin hånd glide fra hendes nakke, og op på hendes skulder. Han fugtede sine læber blidt med sin tunge. "Er du okey?" Sprugte han for en sikkerheds skyld. Han følte ikke der var noget, men kunne aldrig være for sikker...

//Heh :B! <3//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:13

Varmen bredte sig i hendes krop da der tydeligvis ikke skete noget. Hendes smil blev en smugle større. Hun havde nærmest fordybet sig i hans øjne da de på sin egen måde var utrolig smukke. Hun lod tankerne flyde og nød vært sekund. Varmen blev kraftigere da han kom tættere på hende. Hun kyssede roligt tilbage og var mere end bare lykkeligt…
”jeg har det fint… og dig?” spurgte hun blidt og lænte hovedet en smugle på skrå. Hun følte hvordan hans hænder flyttede sig og nød vær eneste lille ting…
”det var ikke så slemt vel?” hviskede hun en smugle drilskt dog med en blid og kærlig undertone. Hun kyssede atter hans hals og smilte lidt derpå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum