Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens dunkle mørke //Manda--//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Nattens dunkle mørke //Manda--//
var det der var pointen. Hendes hånd, lod hun blive liggende på hans mave. Hun smilede lidt, under kysset. Kunne hun lide ham? Eller var det bare en teenager ting? Men hun vidste at hun nød
det, mere end hun burde. Hun mærkede hans tunge, på hendes læber. Hun blev en smule forvirret, var det normalt? Men hun gjorde ikke andet, end at kysse blidt tilbage.
Hun mærkede at han trak sig væk.
*Yes.. En puste rum!* Tænkte hun glad, og smilede til ham. Men brød sig ikke så meget om hans blik, på hendes bryster. På en måde blev hun pinlig berørt, og samme tid, var det også dejligt ikke blive overbekysset af ham. Hun smilede let, da han kom med hans bemærkning.
*Du skal bare vide!* Tænkte hun, men kom i tanke om, ar han kunne høre hende. Men på den anden side, vis de kunne lide hinanden? Så var det jo ikke forkert, *Hvorfor kan jeg dog ikke læse hans tanker!* Tænkte hun, og smilede surt til ham.
Jo hun nød det, men det kunne hun ikke indrømme.
"Jeg.. Jeg vi bare gerne have en ven, en man kan snakke med om
alt." Hun så stille op på ham, og mærkede at ham kyssede hendes hage. "En.. Der ikke, bedømmer en på. Om
man er god i sengen." Hun kunne mærke, at hendes kinder blev røde. Og der blev pludselig helt varmt, en underlig følelse.
//Okai tak.. Sookie har et par jeans, og en ternet skjorte på;)//
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
"Så.. Jeg er endnu en af dine offerer?" Hun så på en gang såret, og glad ud. Hun kiggede ned på sit bryst, og så ham ae det. Hun løftede øjnbrynene, og ved sig i læben.
Hun brugte alle sine kræfter, til at få ham skuppet bagover. Så hun lå oven på ham, og så ondt på ham. Hun grinede let, og smilede sødt til ham.
"Nåh.. Skulle jeg ikke vise dig, at jeg var stærkere end dig?" Hun smilede, og løftede det ene øjnbryn. Hun lagde sin hånd blidt over hans mund, og åbnede selv sin mund en andelse.
"Du slipper ikke fri lige forløbelig!.." Grinte hun, og lagde alt bag sig. Mens hun lagde broderelige følelser i dette, som hun altid gjorde med sin egen bror.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
"Hvorfor nu det?" Spurgte hun, med en lille stemme. Og havde en tåre i øjet, hvorfor var lige præsic dette så underligt? Hun følte sig ikke tryg overhovedet, mere tvunget.
Hun løb op i et træ over ham, satte sig ud på en tynd gren. Som med garangti ville knække, vis det var ham der sad på den. Hun så fornærmet ud i luften, og havde det uhyggelig underligt.
Hun havde brug for tryghed, brug for varme fra EN person, og kun en. Hendes ben svang hun fr
og tilbage, som et lille barn.
"Du kan ikke få mig til at overgive mig.." Hun så en smule ned, men så så op igen. Hun mærkede sine egne følelser, rent begær, intet andet. Og det var ikke engang ægte, det var på en måde tvunget begær. Men hun ville ikke falde i igen, et sted derude, sad der en. Som hun fortjente, og han fortjente hende. Hun havde en stor optimisme, det havde hun altid haft. Og når hun satte sig noget for, så gjorde hun det.
Ja.. Hun ville finde hendes fortjeneste.
Hun smilede ned til ham, og rækte tunge af ham.
"For jeg kan ikke lide dig.." Sagde hun glad, og oprigtigt. Endelig havde hun fåndet svaret, hun kunne ikke lide ham på den måde. Kun på vennemåde, og måske lidt bror-agtigt.
"Og hvorfor dog få mig til at overgive mig?.." Spurgte hun udrende, og så ned må Manda.
"Hvor.. Hvordan kan du?" Hun så forvirret på ham, og prøvede at få hans mund væk fra hendes hals. "Jeg har jo ikke tænkt på ham, på noget tidspunkt?" Spurgte hun, og konstaterede hun. De var trælst, at hun ikke var stærk nok til at holde ham fra hende.* Pokkers varulve.* tænkte hun spist, og så ondt på ham. Han kunne da godt overleve bid, kunne han ikke? Men hun havde jo heller ingen gift i sig, så der var ingen fare på fære.
Hun rystede stille, under hans greb. Og ønskede, at hun var kravlet højere op.
Hun viste sine tænder endnu engang, men den havde ikke den samme virkning. End vis det havde været en ægte vampyr, for hendes tænder var halvt så brugelig. Altså halvt så lange, og spisse.
"Du våger på at røre ham." Sagde hun stille, men alligevel kraftigt.
"Hvor er du.. Ondskabsfuld!" Spyttede hun ham, og rynkede på næsen. Selvfølgelig kunne han også se ens minder, og sådan. "Har du da aldrig været forelsket.. Sådan rigtig, at man lå oppe på en lyserød sky?" Hun lagde sit hoved på skrå, og kiggede ondt på ham. *Sikkert ikke.* tænkte hun, og nød ikke ligefrem hans kærtegn. Måske af vilje, eller måske bare fordi hun kom til at se anderledes på ham nu hvor han ville.. Hun kom tilbage til den virkelige verden, og samlede benene så meget hun kunne.
"Er der da ikke andet du vil have?" Hun sø opgivende på ham. "Jeg kan.. Har du brug for penge?" Spurgte hun håbefuldt, hun kunne ikke gøre det med ham. Hun havde jo ikke engang gjordt det med Sand! *Pokkers!..* Tænkte hun, og slog sin hånd ind i træet.
De var jo i prænsippet begge ulve, og det vil nok stå rimlig lige. Vis man så på musklerne, og Sand. Han var jo også enorm agtiv i menneskeform.
Sookie kløede sig i panden, og lukkede øjnene.
"Du er ret så selvglad hva'" Sagde hun roligere end hun følte sig, mens at hun åbnede øjnene. "Når du bliver forelsket, så skal du smage din egen medicin!" Sagde hun skarpt, ikke bogstavligt talt. Og heller ikke fordu hun ville gøre dette han var igang med nu.. Men hun ville finde på noget, hvad som helst.
"Manda?" Hun så undrende på ham, hun sukkede let. "Du er vel ikke.. Det burde jeg have vidst!" Sagde hun mest til sig selv, og slog sig selv i hovedet. Selvfølgelig var han to personer, førest var han sød og rar. Og så nu.. Nu var han bare en selvglad ideot!
Hun snerede af ham, og knep øjnene sammen. Han havde vel ret, hun havde tabt stort.
Hun lagde sig mere ind til træet, da grenen begyndte at bevæge sig. Hun havde sine arme ned langs siden, og benene var ellers presset sammen. Men det var ikke det der gav balance, så hun blev nødt til at lægge benene rundt om grenen.
"Hvem.. Hvem er du?" Spurgte hun, på en gang bange og nysgerrig.
Han mådte ikke slå Sand ihjeld, men hun havde vel en vis ret til at vide hvilken mand dette var.
"Har jeg overhovedet, set et glimt af Manda?" Spurgte hun nervøst, og nikkede. Hun ville gøre alt for at holde Sandlio i live, sæt der stod i hendes magt.
Hun kløede sig lidt i håret, og svang det til den ene side. Hun lænede sig frem mod ham, og hviskede.
"Hvad præsic er du istand til, Black?"
"Det kan jeg se!.." Sagde hun iraterret, og skar tænder. Men holdte op få sekunder efter, da det var forfærdeligt. "Hvofor overhovedet bruge tid på mig?" Hun så væk lidt, men vente øjnene tilbage til Black igen efter lidt tid. "Du kan sikkert finde en der både er kønnere, mere villig og hvad ved jeg." Hun løftede det ene øjnbryn, og ventede på svar. For det var jo ikke fordi han var grim, tvært i mod.
Hun trak vejret dybt, og lagde igen sit hoved mod den store stamme. Hvor hun prøvede at slappe af, som desværre ikke hjalp særlig meget.
Men hun fuldte hans råd, trak vejret dybt og rimlig hurtigt. Mens at hun tænkte på Sandlio, mest på hans dårlige humor. Hun kom faktisk til at grine en smule, det var næsten en helt befrielse.
Hendes bryst hoppede op og ned, fra vejrtrækningen. Og hendes øjne var stadig lukkede, mens hendes kæber sagde "Knæk.. Knæk.."
*Okai.. Jeg gør det for en jeg elsker, det må give point.* Tænkte hun uden humor, hvorfor har man ingen humor når man skal bruge den?
Hun lod hendes hænder være i skødet, og håbede at hun ikke skulle bruge dem.
"Med dig?Hvad mener du?" Hans sætning, gav ligesom ikke rigtig nogen mening. "Og jeg tror ikke jeg kommer til at nyde det.. Man nyder det kun vis man er sammen med en man elsker!" Sagde hun strengt, men tilføjede: "..Tror jeg."
Hun lod ham med nød og næppe tage hende trøje af, men da han aede hendes underliv blev det for meget. Hun tog fat i hans fingre, og så ham ind i øjnene.
"Er du nu sikker på.. At du ikke ønsker dig noget andet?" Spurgte hun håbefuldt, alt for håbefuldt.
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» i nattens mørke
» nattens mørke-åben
» Nattens mørke - Kajika
» Nattens mørke (Nanna)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet