Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens dunkle mørke //Manda--//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Nattens dunkle mørke //Manda--//
"Du.. Du bliver nødt til at bevise dine kræfter." Hun så ham i øjnene, og hendes øjne var så blå som en skyfri hemmel på en december nat. "..Ellers ved jeg jo ikke, hvad der kan ske med Sandlio." Hun så ham stadig i øjnene, med et strengt blik. Han vågede lige på at snyde hende, så fik han hende på sig! Hun trak vejret lidt roligere nu, og hun samlede benene. Nu da hun havde fået balancen igen, så var der ingen grund til at sprede ben!
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
"Jeg mente nu mere.." Hun rettede sig op, og deres ansigter var få centimeter fra hinanden. Hun så hurtigt ned, og sukkede. "mere hvordan du er physisk." Hun så op på ham i et ryk, og så ham ind i øjnene. Hans forskellige øjne, var SÅ forkellige. At man troede at det var løgn, det var næsten som om.. At han var en modsætning til sig selv, tro det eller lad være. Han var en anden, blidere, sødere inde bag facaden.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Hun så hurtigt op på ham, med sine blå øjne, der var blevet mere og mere gennemtrængende blå.
"Okai.. Jeg har set at du er meget.." Hun trak på skuldrene. " Mægtig." Hun flyttede lidt på sig, fordi det var blevet lidt ireterrende at side i den samme stilling i så lang tid.
Hun strøj noget hår væk fra ansigtet, som efterhånden var blevet lidt varmt.
"Jeg vil beskytte ham, med krop og sjæl.." Hun lod en hånd gå igennem håret, og sukkede. *Så bliver det alligevel ikke med ham.* Tænkte hun, og håbede at Black ikke kunne forstå hendes tanke.
Hun lod hendes lange hår blive trukket ud af elastikken, og ned af hendes ene skulder. Til enden af håret, nåede til under hende bryst.
Hun lænede sig lidt frem, og håbede at det ikke ville blive så slemt som hun troede. Man havde altid lov til at håbe, uandset situartionen. Hun så op på ham igen, og nikkede igen, mens hun sukkede dybt.
Hendes øjne var helt blanke, af tåre, men hun viste dem ikke. Det var hun for stolt til, sådan var Sookie ikke.
Hun lagde deres pander mod hindanden, da det blev lidt for meget med kys på halsen. Og lod som om hun nød det, mens hun prøvede at skjule hendes tanker og følelser.
Hans varme ånde, brændte hende i ansigtet. Mon han stadig ville forvandle hende til menneske? Eller var dette bare at få det overstået, hun hadede ham ikke. Det var Black hun hadede, og man kunne ikke hade en person.
Så hun var bare ikke vild med Black, overhovedet ikke.
"Jeg tror ikke jeg gør det ordentligt?.." Hun så på ham, men sank så engang. Hun ville helt sikker blive tvunget til det, alligevel."Men.. Jeg kan se hvad jeg kan gøre Black." Hun smilede sødt, men gennem facaden var hun både bange og skræmt. Som et lille barn, der skal prøve noget for første gang.
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» i nattens mørke
» nattens mørke-åben
» Nattens mørke - Kajika
» Nattens mørke (Nanna)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus