Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:39

han smilte til hende "det er da helt i orden. jeg havde ikke noget imod det" han rødmede også lidt igen. "det var flot gjort. se om du kan holde den lidt længere denne her gang" han tog fat i hendes hånd igen men hans fingre igennem hendes i stedet for ovenpå så hun selv kunne gøre spjættet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:55

Tanja smilte gernert og følte et sug i maven da han stod ved hende igen med fingrene sammen med hendes. Hun rødmede og prøvede igen med at lave spjættet og delte vandet. Denne gang holdte hun den længere og imens hun stod med vandet delt i to spurgte hun "Kunne du virkelig?" hun håbede at han sagde at det passede. Hun kiggede på ham. "Hvad nu så?" spurgte hun og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:58

"jada. selvfølgelig kunne jeg li det" sagde han med et smil og gav hendes hånd et kort klem "jo. så prøv at gå igennem uden at tabe det" han begyndte og gå og det samme gjorde ha da han langsomt pressede hende. han havde holdt det oppe imnes de gik ud. og gav så slip på det så det var hende selv der klarede det. de første par sekunder gik det godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 18:03

Tanja smilte da han sagde at det passede. Hun holdte det oppe så godt hun nu kunne og tøvede lidt og gik derefter tøvende igennem det bare stykke. Hun kiggede på vandet på begge sider af hende og smilte. Hun fik øje på nogle fisk, hvor deres øjne var ved at trille ud af hovedt af dem. Hun lo og skyndte sig over på den anden side. Hun kiggede på ham og holdte stadig vandet oppe og så på ham med et uskyldigt blik. "Hvad nu?" spurgte hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:32

"hmmm. ok. når du går ned mod vandet skal du presse det væk fra dig til en bobbel. du skal presse ilten ud af vandet omkring dig så der er luft. medmindre du laveder den heroppe fra" han viste hvordan. han lavede en bobbel i vanden. der var et hul og der hoppede han ned. han sank ned men man kunne se ham og boblen. han kom op igen helt tør. han stillede sig igen bag hende og tog hans fingre ind i mellem hendes "du skal simpelthen lave en form for bobbel med din hånd. eller en kuppel hvis det er "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:38

Tanja så undrende til imens han lavede nummeret og da han kom op igen smilte hun glad, og da han så kom tilbage og lagde armne om hende og holdte hendes fingre. "Så...Så...Sådan her?" spurgte hun og prøvede, dog uden held og hun kiggede på ham. "Du må altså hjælpe mig Scorpius..." hun smilte til ham med et lille charmerende smil, men mest af alt så hun bedende på ham. "Tja... det kommer nok til at tage noget tid at lære mig det, vi skal træne tit og ofte" sagde hun og tænkte på at det ville være fedt at de skulle stå og træne sammen så tit som muligt. Hun blev helt blød i knæende og helt slap i kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:40

"tjaaa. for tiden har jeg sådan set bare været nede i søen såå. hvorfor ikke" han smilte. tog bedre fat i hendes hænder "sådan her" han formede hendes hænder til en lille kuppel imens han hviskede til hende "du skal bare tro på dig selv.men jeg vil meget gerne være sammen med dig hver dag" sagde han og smilte "jeg ved du kan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:47

Tanja skælvede let da han hviskede hende i øret og hun rødmede. "Jeg skal prøve..." sagde hun. *Jeg skal prøve at lade vær med at besvime, prøve at koncentrere mig, prøve ikke at føle den enorme tiltræknings kraf han havde på hende.* Hun lukkede øjne og lavede en kuppel og åbnede øjne og så på hans ansigt, så tæt på hendes. Hun følte en trang til at røre ved hans ansigt men så hurtigt væk igen og så på den kuppel hun havde lavet. "Øøøhhh... hvad nu?" spurgte hun så uden at se på ham, for ikke at vise at hendes kinder var total røde og hun følte den varme strøm igennem kroppen når hun så på ham og når han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:50

han gik hen til vandet med hende. lav den ude i vnadet ligepræcis tæt nok på til at du kan træde ud i den. og husk at gøre vandet kraftigt nok til at du ikke ryger i. jeg plejer altid at gøre sådan at salt % er så høj rundt om at man ikke kan ryge igennem" han stod igen helt tæt på hnede. helt op ad hende. han kunne mærke hendes puls banke under hendes fingre. han kunne høre hendes svære åndredræt og se hendes røde kinder "bare rolig. slap helt af så skal det nok gå. jeg ved at du kan gøre et her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 21:57

Tanja nikkede og lavede kupplen nede i vandet. "jeg aner ikke hvad du snakker om søøød... Scorpius" hun rettede sig selv da hun var ved at kalde ham søde. Hun kunne mærke at han kiggede på hende. "Jeg er ikke bange for at jeg ikke lærer det, eller at jeg ikke kan... Du... tjaa... du gør mig nervøs" sagde hun stille. "Går du med ned i kupplen, for jeg tror ikke jeg kan holde den" sagde hun med et smil og kiggede på hans ansigt igen. *Der er et eller andet ved ham, mon han kan lege med ens følelser? for jeg har aldrig følt sådan her før* tænkte hun og var helt fordybet i at kigge på hans smukke ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 22:00

"kan jeg da godt. hvis den er ved at kolapse skal jeg nok holde en kuppel så du ikke bliver våd" sagde han med et smil. han lagde godt mærke til at hun var ved at kalde ham søde. han vidste ikke om hun bare var forvirret på grund af en anden vanddæmon. eller sådan noget. han vidste i hvertfald at han ikke gjorde det. sådan dirrekte. han kunne ikke pille ved folks hjerner. endnu i hvertfald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 22:04

Tanja så ned på kupplen med et lidt skræmt blik. Hun trådte ned i den og prøvede at holde den. Hun så op på ham og ventede på at han kom ned til hende. I mellem tiden udnyttede hun changen for at kigge på hans ansigt. *Hans personlighed er bare så... skøn og det er da bare bonus at hun ser sååååe godt ud.! Og! den følelse jeg får når han ser på mig, rør ved mig... det var dog helt utroligt.* tænkte hun og slog flovt blikket ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 22:06

han trådte ned til hende med et smil "til at starte med er det vidst en god ide at holde kuppelformen med dine hænder. han stillede sig foran hende og holdte hende hænder i en kuppel form inde i hans egne "så. prøv at sænk den. stille til at starte med" han kiggede op og så på hendes smukke øjne. hednes skind var så pæn og glat. hendes øjne var meget smukke. han kunne mærke han rødmede lidt og kiggede op hvor vandet nu omsluttede dem. klar til at lave en ny kuppel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 22:10

Tanja gjorde som han sagde og kiggede på ham. Dette øjeblik måtte godt bare blive ved.
"Scorpius?" spurgte hun stille og prøvede at få øjenkantakt. "Har du et kælenavn som JEG må kalde dig?" spurgte hun så og så ned i jorden, flov og rødmende. Hun kiggede op på ham igen "Altså hvis jeg må kalde dig noget særligt" hun smilte et skævt smil til ham med et lille glad glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 22:14

han kiggede på hende. så det så velkendte glimt i øjet som han have nogle gange. "du må skam kalde mig hvad du vil. lige fra nar til skat. du vælger selv. bare du kan li det" han holdte stadig i hendes hænder og smilte til hende. han trådte et skridt tættere på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:10

Tanja smilte til ham. "Hmm... Nar, neeej... hmm... lige hvad jeg vil? jeg skal lige finde på et der passer til dig." sagde hun så og holdte stadig øjenkontakten med ham. Hun studerede hans øjne som hun syntes var umenneskelige smukke. "DIne øjne er så smukke... Det er som oom man står og kigger på havet og man bare har lyst til at dykke ned i dem" røg det ud af munden på hende og hun så ned med et gernert udtryk. Hun kiggede på deres hænder og sukkede. "Kan vi ikke gå op igen...? jeg har ikke koncentration til det her lige nu" hun så ind i hans øjne med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:17

"jo da" han smilede men kiggede også ned. han var helt rød. han fik kuglen til at komme opad. lige før de kom op hviskede han til hende "i lige måde med øjnene" da de kom op igen trådte han først ud og rakte en hånd ud efter hende for at hjælpe hende op uden at hun blev våd. da hun tog hans hånd grinte han lidt og hev lidt kraftigt. han faldt halvvejs ind over ham men han greb hende som planlagt. "sorry. det var for fristene" sagde han imens han stadig holdte om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:22

Tanja grinte. "Det okay..." hun så på ham med et smil "Øh... Tak..." hun lagde stille armne om ham, helt uden at tænkte over det, hun trak sig ind til ham og lagde panden mod hans bryst. "Et kælenavn til dig... hvad bliver du kaldt af andre? så kunne jeg få nogle ideer." sagde hun og så ned i jorden med røde kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:24

"tjaaa. bliver kaldt scor af nogen" sagde han med et smil og lagde armene rundt om hende "men hvad skal jeg så kalde dig?" spurgte han med et smil og kiggede ned til hende "hvad bliver du kaldt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:27

Tanja følte varmen igennem kroppen da han lagde armne om hende. "Øhhh... Jeg vil ikke kalde dig Scor... jeg skal nok finde et." hun så op på ham med et smil og skælvede let. "Krammebamse... men det er kun fordi jeg har en ven, som jeg bruger som min 'storebror'... men... jeg er ligeglad med hvad du kalder mig." hun tog sin ene hånd og strejfede hans ene kind med fingrene. Hun trak straks hånden til sig og så ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:31

"du er da vist en genert lille en var" sagde han med et smil og satte sin hånd under hendes hage og løftede hendes ansigt op "tjaa. man kan vel ikke ligefrem sige at smukke er et direkte kælenavn. kan man?" han smilte og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:35

Tanja lo stille. "Ja eller nej... jo... lidt gernert måske" sagde hun og smilte halvt. "Smukke??... det ville jeg ikke sige men det er vel op til dig." hun tog sin hånd op igen og lagde den på hans kind. Hun nussede den blidt og stille med tommelfingeren. "Men hvorfor ville du dog kalde mig det?" spurgte hun og kiggede på hans ansigt uden at se ham i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:40

han smilte hende og lagde sin hånd oven på hendes "man plejer vel at vælge kælenavne ud fra deres navn. hvad de kan. eller deres udseende ikk?" han smilte igen til hende og fik øjenkontakt med hende. han elskede hendes øjne. de var så smukke og rolige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:44

Tanja nikkede. "Det gør man vel..." svarede hun bare og lukkede øjne. Hun lagde hovedt på hans bryst igen. "Mmmm... du for mig til at føle mig tryg..." sagde hun stille og lænede sig op af ham. Den anden hånd, der ikke lå på hans kind, tog hun og flettede ind i hans hånd og gav den et klem. "Det er rart at være sammen med dig" sagde hun bare og trak på skulderende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:46

"det er også rart at være sammen med dig" sagde han og lagde en arm rundt om hende og gav hendes anden hånd et klem. "men hvad skal du. eller mig. eller vi hede" sagde han og grinte lidt. han satte sig ned med hende.



//skal logge. ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 2 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum