Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 10:59

"Hmm... Du kunne hedde vanddæmon 1 og jeg kunne hedde vanddæmon 2 " sagde hun og grinte stille. Hun lænede sig op af ham og smilte mildt. "Ej... hmm.. jeg ved det faktisk ikke helt. Du kunne hedde... hmmm... Min, min, min hmm... Min Scor! der var den.... hvis altså det okay med dig..." sagde hun så og kiggede på ham med øjne der strålede af glæde og hun lignede en der havde vundet i lotto. Men hun så ned igen og rødmede. "Altså det kun hvis det okay med dig..." sagde hun og lænede sig stadig op af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:20

han holdte tættere om hende "det er helt fint med mig. men hvad skal du så hede. T... min T" han grinte lidt "hvis det er ok med dig i hvertfald" han gav hende et klem og kiggede ned til hende smilende. han øjne strålede. han kunne godt lide hende. han var sød. pæn og smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:24

Tanja smilte. "Tjaa... hvi..hvis det er okay med dig er det okay med mig." Sagde hun og kiggede op på ham. Da hun så at han kiggede på hende lagde hun hovedt på skrå og så spørgende på ham. "Hvad kigger du på?" spurgte hun så og tog hans ene hånd og legede med hans fingre, for at til sidst at flette sine egne ind i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:26

"jeg kigger på dine smukke øjne" sagde han og gav hendes hånd et lille klem med han fingre og blev ved med at kigge med et kærligt blik. "hvad har du så af planer for tiden.


//krea døde lige//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:29

Tanja så op på ham med et smil. "Ingen andre planer end at træne med dig... også gå i skole en gang imellem." hun smilte kærligt til ham og gav hans hånd et klem igen. Hun så skiftevis på deres hænder og hans ansigt.


//Det okay... kender jeg godt xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:31

"vil du virkelig være sammen med sådan en som mig" sagde han med et smil og rykkede sig helt tæt på hende. han kiggede stadig på hendes smukke øjne. deres hoveder var meget tæt på hindanden nu.


//sider også i skolen sååå^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:35

Tanja smilte og nikkede. "Ja... det vil jeg gerne." sagde hun og lagde panden mod hans. Hun lukkede øjne og nød hans nærvær. "Jeg kan godt lide at være sammen med dig... Du virker så sød mod mig, så... du er virkelig..." hun vidste ikke hvad hun skulle sige så hun skulle lige til at kysse ham men stoppede inden deres læber mødtes.


//Jeg har været syg siden søndag aften, så jeg har stort set været på hele mandag, hele tirsdag og så i dag.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:38

hans læber var lige ude foran hendes "det er du også" han holdte statig fat i hende. tog sine ene hånd ned mod hendes nerdeste del af rygge og den anden ved hendes nakke og så kysses han hende dybt. blidt. og lærligt.




//fedt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:42

Tanja gik helt i chok. Det kildede i hendes mave og hendes hjerte hamrede afsted. Hun lagde armne om nakken på ham og kyssede igen, og hun nød det. Da hun havdet kysset ham igen lagde hun sin pande mod hans og kiggede ham i øjne. "Wow" var det eneste hun kunne sige. Hun smilte og klukkede stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:53

han smilte til hende "det må du nok sige" han gav hende et kort kys og lagde sig ned med ansigtet mod himlen. han kunne ikke rigtig forstå at han lige havde kysset hende. og hun havde kysset ham tilbage. "n. nød du det" sagde han med en lidt nervøs stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:56

Tanja lagde sig ned ved siden af ham og smilte. Hun lagde en hånd på hans bryst. "Det kan jeg lige love dig for at jeg gjorde..." Sagde hun og lagde sig helt op af ham, da hun lå på siden. "Gjorde du?" spurgte hun så med en mindre nervøs stemme. Hun havde aldrig oplevet at blive kysset sådan, og hun håbede på at han nød det mindst lige så meget som hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 11:58

"ja. meget" sagde han og vendte sig halvt rundt. "og vil skam gerne gøre det igen" sagde han med et smil og kyssede hende. lå halvt over hende imens hans fingre gik ind imellem hendes og gav hende et lille kærligt klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 12:01

Tanja fniste og kyssede ham igen, kort. Hun tog sin frie hånd og viklede fingrene ind i hans hår i nakken. Hun smilte til ham og nussede hans nakke. "Godt... at du kunne li det." sagde hun og trak hans ansigt ned til hendes igen. Hun kyssede ham på kinden, tæt ved mundvigen, og nussede hans kind, ganske blidt, med næsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:11

han grinte. tog fat ved hendes ryg og nakke. og rullede halvt rundt så han var nedenunder hende "så nu er jeg fanget. hvad vil den store vand betvinger mon gøre nu" han smilte til hende og kilede hende lidt før han gav hende et kys på kravetbenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:15

Tanja grinte og tænkte sig om. "hmmm... Scorpius? jeg har et meget seriøst spørgsmål til dig..." sagde hun og smilte. "Har du nogen sinde følt noget, noget rigtigt for en pige? sådan... det helt store?" hun kiggede spændt på ham og bed sig i underlæben. Hun regnede ikke med et ja, men hendes fantasi var for stor til at hun ikke håbede på et ja.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:21

han smilede til hende "ja. det har jeg. og nu kan jeg vidst også sige at jeg har igen" han blinkede til hende. "og hvad med dig. har du følt noget rigtigt stort for en pige. eller en dreng" han smilte og killede hende igen og satte bagefter en hånd på hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:25

Tanja trillede ned af ham og lagde hovedt på hans bryst. "Ikke før..." svarede hun så. Hun sukkede stille og tænkte hurtigt. "Hvem har du følt det for før?" spurgte hun så og kiggede ind i hans øjne. Hans smukke øjne. Hun smilte et skævt smil og mærkede strømmen af varme komme igen.



//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:28

"en søster. elskede hnede højt. meen så blev hun dræbt. selvfølgelig ikke på samme måde nu når det er dig" sagde han med et smil og nussede hendes hår og smilede ned til hende. han håbede ikke hun ville tro at det også skete med hende. han havde mistet en potentiel kæreste på den måde før.


//samme her xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:31

Tanja så på ham med store øjne. "det jeg ked af at høre..." sagde hun og lagde armne om ham og gav ham et klem. "Jeg skulle ikke have spurgt..." hun så ned i jorden og nød at være sammen med ham og hun lyste op da hun kom i tanke om at de skulle træne sammen, eller han skulle træne hende. "Hvor tit skal vi træne og hvor tit bare være sammen?" spurgte hun så med et smil og så ind i hans blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:41

"det gør ikke noget" han smilte til hende
"tjaaa. så tit som muligt" sagde han med et smil "det er ligefør vi blir nød til at overnatte op til flere gange hvis du rigtig skal lære at beherske vandet" sagde han og blinkede til hende. kyssede hende igen blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:44

Tanja mærkede varmen strømme igennem hendes krop igen, men hun rejste sig bare op og rakte hånden ned mod ham for at hjælpe ham op. "Vi skal nok træne nu så" sagde hun og smilte skævt. Hendes smil var godt nok ægte men hendes øjne viste en smule sørgmodighed. Hun blinkede en gang og hendes øjne så glade ud igen, hun ventede bare på at han kom op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:50

han rejste sig op. "ok. nu skal du lære en af mine særlige ting" sagde han. og smilte "et vandspyd der selv angribe. det vil sige at du ikke skal kaste men få det til at flyve. perfekt til forsvar og angreb" sagde han. han stillede sig igen bag hende. tog hendes hænder i sine og fik hende fingre til at gå ud i en spids "du skal tænke på is og den slags. hvordan den skal være. hvad den skal bruges til. så bliver den stærkere" han gav hende et kort kys på kravebenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:54

Tanja nikkede. "Vil du vise mig hvordan?" spurgte hun og så på ham med et smil. "Og Min Scor? det er dejligt at du kysser mig... men hvis jeg skal koncentrere mig... ja... Det er ret distraherende" hun klukkede stille og kyssede ham på kinden. "Nå... Store Mester... Vis mig hvad jeg skal gøre" hviskede hun i hans øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 16:58

"selvfølgelig. nu skal vise dig hvordan" han lavede tegnet og mumlede. han fik en stor is klump op "jeg laver den langsomt så du kan se den" sagde han med et smil. han fik klumpen til at blive flad. så rundt. han fik lavet formen på selve spydet. det var dekoreret med skorpioner. så lavede han spidsen. den var lang. og spids. længere end normale spyd. "så skal du se hvor kraftig den er" han lavede en bevægelse med sin pegefinger og spydet fløj ind i et træ og træet blev flækket over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:05

Tanja stod med åben mund. "Det der tror jeg altså ikke jeg kan gøre..." sagde hun bare. "Det kræver vist mere træning end jeg har fået." sagde hun og kiggede på ham. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre eller om hun havde krafter til det. Hun gav hans ene hånd et klem og så ind i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 3 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum