Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:09

"jeg er her. og der er faktisk ingen andre der kan lave dette spyd" sage han og fik spydet hen til dem "jeg bruger en anden metode end til normale isspyd" han viste hende spidsen der form for hale. da man så nærmere. var det ikke et spyd med skorpioner på. det var en stor skopion med unger på "ser du. skorpionens hale er hurtigt og stærk. når spydet rammer slå flere hundrede haler fra ungerne til på samme tid hvilket giver den store kraft. jeg forventer ikke du kan lave denne. det er min personlige. tog flere år at udvikle. men et spyd ville være fedt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 17:14

Tanja lod fingrene glide hen over spydet. "Det smukt..." hviskede hun. "Det passer godt til dig... Scorpius... Eller skal jeg kalde dig Hr. Scorpion?" hun grinte stille og kyssede ham.
Hun kiggede på spydet igen. "Hvordan tror du mit vil se ud?" hun så spørgende på ham med et smil og store forventinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:37

"jeg ved det ikke. det er altid forskelligt. jeg har brugt en hel ny metode i følge hvad jeg har hørt. dit ville garanteret se lige så smukt ud eller smukkere hvis det afspejler dit ansigt" sagde han og smilede til hende. fik den til at forsvinde og gav hende et kys. "din tur"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:46

Tanja smilte til ham og kyssede ham igen. "Behøver jeg?" spurgte hun og tog sin ene hånd til sig. Hun vendte sig mod ham og kærtegnede hans kind. "Det bliver nok ikke lige så unik som dit." hviskede hun og så ham i øjne. "Behøver jeg virkelig prøve det nu? jeg er faktisk ret træt..." hun smilte til ham. "Vil du med hjem til mig?" hun så på ham med bedende øjne og et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 18:51

"selvfølgelig. for resten. de næste par gange kommer du med ideer" sagde han smilene. tog fat i hende og løftede hende op imens han kyssede hende. "hvor bor du så hende T?"


//krea døde//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 20:00

Tanja kyssede ham og grinte. "bare lige så du ved det... Du må MEGET gerne finde et nyt kælenavn til mig" sagde hun og tog hans hånd og trak ham hen imod hendes hytte der lå inde i skoven. Hun så om på ham over skulderen og hun rødmede en smule. Hun trak ham op ved siden af hende og lænede sig en smule op af ham da han stod ved siden af hende. "Tjaa... du må ikke blive skuffet, for jeg bor i en lille hytte inde i skoven... og jeg skal måske flytte, når jeg har fundet et nyt sted." hun smilte til ham og hun rødmede stadig en smule. "Hvor bor du henne?" spurgte hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:54

"tjaaa. lige nu bor jeg der hvor jeg vil. det vil sige. venner og i vandet. har dog fundet et rimeligt godt værelse på galeanstalten hvor jeg kan sove i fred fordi folk er bange for det" sagde han og holdte rundt om hende imens han tænkte lidt "men du behøver da ikke at flytte. et sted. der er helt privat. perfekt efter min mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:58

"Hmmm... jeg kunne ud til dig på galeanstalten" sagde hun og grinte. "Og jo jeg gør... eller... det er ikke et krav... det er bare... tjaa..." hun snakkede fuldstændigt sort lige nu og hun grinte af sig selv. "jeg trænger til forandring." svarede hun så bare og smilte til ham.



//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:01

han smilte til hende "du må komme så tit du vil. der e rder i hvertfald privat" sagde han med et smil og krammede hende. gav hende et kort kys.

//samme her XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tors 30 Sep 2010 - 22:13

Tanja grinte og lagde den ene arm om ham. "Jeg bliver nok sendt derhen alligevel hvis bare en fra min nye skole som meget ser mig lege med vand eller undgå det." sagde hun og lo. "Kom... denne vej!" sagde hun med en spændt stemme. Hun drejede ned imod en lille hytte med en forhave og en baghave, hun begyndte at gå hurtigere, ivrig efter at vise ham hendes hjem. Da de nåede døren åbnede hun den med et smil og ledte ham ind i hytten. "Velkommen til mit hjem." sagde hun med et smil og tændte lyset. Hytten var elegant inrettet, hun havde helt klart fået hjælp, og den var ren. De stod i et lille køkken der gik ud i et med stuen. Hun smilte og så på ham og afventede hans reaktion.



//Modsat af kreasvigt. xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 8:48

"det ser da smukt ud herinde" sagde han og kiggede lidt rundt omkring. i forhold til hans eget værelse var det her jo næsten et palads. alting stod pænt og var rent. ved ham havde han brugt lidt vand på at gøre det rent men han havde ikke så mange ting. en seng. en pult. og et natbord. han havde et ødelagt toilet med krakeleret håndvask overfor sit værelse men ud over det kunne man da sagtens leve der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 14:47

Tanja smilte og krammede ham. "du kan lide det?" spurgte hun med et smil og glad stemme.
"Du må komme her så tit du vil... Altså hvis du vil komme her hjem til mig" sagde hun og rødmede en smule. Hun kyssede ham på kinden, ganske blidt og romanstisk. Hun lod næsen glide hen over hans kind og hans kæbe. "Jeg vil gerne have dig til at komme så tit du kan..." hviskede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:06

"jeg vil skam gerne være her så tit som muligt. men vi kan jo heller ikke træne hele tiden. og hvor skulle jeg så sove henne?" spurgte han hviskene, blidt og romatisk før han kyssede hende igen og tog hendes hånd. han smilte til hende på en kær måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:18

Tanja rødmede og kærtegnede hans kind. "Ved min side... eller i stuen... det bestemmer du" sagde hun med en blød og kærlig stemme. Hun kiggede på hans læber og hun kyssede dem kort. Hun kyssede ham igen, og igen, og en gang til. Hun stoppede op og kiggede op på ham med let adskilte læber. "Hvor vil du så sove?" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:29

"selvfølgelig ved din side. i din seng" han blinkede til hende og kyssede hende "men sover kun med undertøj" han blinkede til hende igen og kyssede hende "bliver det et problem?" han kyssede hende igen og igen men shan holdte om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:37

Tanja lo stille og kyssede igen. "Intet problem." hviskede hun og trak ham med ind på hendes værelse. Hun tændte lyset og der stod en halvanden-mands seng i midten af rummet. Hun trak hurtigt blusen af og tog hendes alt for store nat bluse på, den var kort men poset, og hun trak bukserne af. Hun kravlede ned under dynen og smilte til ham. "Du bestemmer selv om du går i seng nu..." sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 7:01

han smilte til hende. trak sin t-shirt af. sine støvler, strømper og bukser. han lagde sig ved siden af hende under dynen og kyssede hende "nå jeg nu har dig til at holde mig varm vil jeg skam gerne i seng. men sove. det kommer jeg vidst ikke til endnu" han smilte til hende og blinkede. han kyssede hende igen og lagde en arm rundt om hende. han sov selv bare i undertøj. det havde han altid gjort og han mente selv der ikke var noget galt med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:29

Tanja smilte og puttede sig ind til ham. Hun nød at ligge der i hans arme. "Sådan her kunne jeg godt vende mig til at sove hver evig eneste nat." sagde hun med et smil og puttede sig helt op af ham. "Scorpius?" sagde hun med spørgene stemme, men hun fortrød at spurge ham og så væk med røde kinder. "Nej glem det... det er lige meget" sagde hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 21:39

han kiggede ned på hende. holdte rundt om hende og vendte sig halvt ind over hende så han fik øjenkontakt "hvad er der smukke?" spurgte han og kyssede hende på halsen mens han satte sin ene hånd på hendes kind og nussede den lidt imens han smilede til hende. han dybe øjne var beroligene og smukke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 21:43

Tanja grinede men var stædig. "Nej... det er lige meget" sagde hun og kyssede ham på kæben. "Eller..." hun så ind i hans øjne og hun havde det som om at de prøvede at overtale hende til at fortæller, eller rettere sagt spørge, ham om det. "Okay..." sagde hun opgivende. "Jeg siger det... Okay..." hun trak vejret dybt for at berolige sig selv. "Da du så mig... og vi begyndte at snakke og sådan... hvornår begyndte du at falde for mig? altså sådan... rigtig rigtig..." hun rødmede og så væk igen. Hun lagde en arm om ham men ikke andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 22:10

han tænkte sig om et øjeblik. det var ikke ligefrem det han havde regnet med. men hvad havde han enlig også regnet med. "jeg.. jeg. jeg tror det må have været omkring der hvor du sprøjtede vand og klemte dig ind til mig" han kyssede hende og smilte til hende igen. han blinkede "og hvad med dig?" han kyssede hende igen lidt nede under halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 22:19

Tanja smilte til ham. "Nååå... ikke før det?" hun lo stille og lagde sig på siden så de lå overfor hinanden. "Hmm... Det måtte være... altså før jeg virkelig faldt for dig?... lad mig tænke..." hun blinkede til ham og puttede sig ind til ham. "Hmmm... Nok også omkring det tidspunkt." sagde hun til sidst og kyssede ham op og ned af halsen. "Først troede jeg faktisk bare at du legede med mig... altså, du virkede så... forførende... og tiltrækkende... ja aller først troede jeg det var en drøm" sagde hun og lo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 22:24

"det mener du vel ikke. man kunne jo helt tro det var dig der gjorde det. med din smukke krop, attityde, holdning, stemme og øjnene. hvem ved om det ikke er dig der har leget emd min hjerne. men hvis du har. skal du ikke stoppe" han grinte lidt og svingede sig op på hende. han lagde lidt og kyssede hende dybt og blidt på munden. han holdte kysset i lidt tid og flettede sine fingre med hende. "og mig. grimme gamle utiltrækkene mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 22:30

"Du tager fejl." sagde hun og rødmede. "Dig og dine øjne, lige til at drukne i, så stille og dybe. Dit ansigt, så ubeskriveligt. Din krop, din personlighed, dine kys. Du er altså helt igennem tiltrækkende og uimodståelig." hendes stemme startede normalt men endte ud med en hvisken. Hun kiggede på ham, hans læber, hans øjne. "Men måske er det fordi vi er af samme race?" sagde hun med et spørgende udtryk, men rystede på hovedt. Hun kyssede ham på læben og smilte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:11

"hvis det mellem os kun er fordi vi er af samme race er jeg glad for det. og hvis det er. så er det vel også meningen at det skal være os to ikke" han smilte til hende. lagde si helt ned over hende uden at presse for meget. han kyssede hendes kraveben og ned mod halsen i et meget langsomt tempo mens han blev ved med at smile op til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ved søen om natten //Scorpius=Privat// - Page 4 Empty Sv: Ved søen om natten //Scorpius=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum