Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 5 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 5 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:30

Claire smilede roligt og lagde en arm om Keela's mave og nussede den blidt mens hun lagde sig ind til hende og kyssede blidt hendes nakke "hvilken film min prinsesse" hviskede hun ind i hendes øre og ventede på svar "det plejede min kæreste at hviske til mig"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:36

Hun kiggede på hånden ved sin mave og smilede let fordi det var behageligt. Hun kiggede op på Claire og satte hovedet på skrå. "Øhm... Det ved jeg ikk, bare tag en du vil se." sagde hun og kiggede på tv'et. Hun vidste ikk helt hvad hun kunne sige eller gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:39

Hun smilede roligt og så på hende og nussede hende blidt videre mens hun ventede på at høre hvad hun sagde da hun sagde Claire skulle vælge tog hun fjernbetjeningen og trykkede på 2 knapper hvorefter filmen Elektra begyndte i tv'et og hun nussede Keela's mave videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:41

Hun kiggede på filmen og satte hovedet lidt på skrå. Den havde hun hverken set eller hørt om. Men den måtte vel være god nok hvis Claire gad at se den. Hun gabte lavt fordi hun stadig var lidt morgentræt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:44

Claire smilede roligt og nussede hendes mave videre mens hun smilede over hele ansigtet hun så ikke så meget filmen hun koncentrerede sig mere om at nusse hendes mave og hun lagde en arm under Keela's hoved og nussede hendes kind

//vis du aldrig har set elektra før så her https://www.youtube.com/watch?v=m4Utoe76Qv4

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:49

Hun kiggede på filmen, hun var meget betaget af den selvom den kun var startet. Hun kiggede på Claire og smilede let. Hun kiggede så igen og havde ikk noget imod den måde Claire nussede hende. Det var afslappende. Hun lagde sig lidt til rette og så fortsat filmen.

//Den er da nice... xD (Y)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:52

Claire smilede roligt og lagde sit hoved på hendes og nussede hendes mave videre med et smil "skal jeg hente noget til dig Keela" hviskede hun roligt og smilede blidt mens hun nussede hendes mave videre og så halvt på filmen og var helt vildt glad for at ligge her sammen med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:55

Hun rystede lidt på hovedet, "nej tak, det er ikk nødvendigt." smilede hun roligt og kiggede lidt op. Hun kunne ikk kigge på Claire fordi hendes hoved var på Keelas, men det gjorde nu ikk så meget. Hun kiggede lidt rundt før det endte ved filmen. "Har du set den før?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:57

Claire smilede roligt "ja" hviskede hun roligt og nussede hendes mave videre før hun tog fat i Keela's lår og skubbede hele Keela's ben ind mellem Claire's ben ligesom hendes kæreste havde gjort dengang før de slog op det var så behageligt syntes Claire faktisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:00

Hun kiggede undrende, men lod det være. Det var vel ok? Så længe det ikk gik for vidt. Hun ville gerne have det var lidt langsomt og ikk for meget på en gang. Hun kiggede på Claire med et lidt undrende lik, før hun valgte at se filmen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:02

Claire smilede roligt og nussede hendes mave videre indtil filmen var slut "hvad syntes du om filmen Keela" hviskede hun roligt ind i hendes øre eftersom at hun jo alligevel var ved hendes øre Claire smilede blidt og slap blidt hendes mave og hendes ben så hun kunne rejse sig vis hun ville "vi kan se en film mere" hviskede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:05

hun klappede ldit, "Den var da vildt god!" hun rejste sig med det samme da hun kom fri og løb ud på badeværelset. "Toilettet!" havde hun råbt og kom tilbage efter lidt tid. Hun åndede lettet ud og gik hen og satte sig med et bump. "Det var bedre." smilede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:14

Claire havde rejst sig op og gået ind i soveværelset og havde lagt sig der det føltes ikke som om de kom nogen vegne så Claire var virkelig ked af det mens hun bare lå og var helt trist en tåre eller 2 faldt ned på puden hun gad ikke engang tøre den væk mens den langsomt gled ned af hendes kind og ramte puden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:16

Hun gik efter Claire og satte sig ved siden af hende. Hun aede hendes kind blidt og så hende græde. Hun tørrede hendes øjne blidt og kiggede uroligt på hende. "Du er aaltså nødt til at give mig tid, ok?" sagde hun lidt opgivende og bed sig i læben. "Jeg ved ikk hvem jeg er eller hvor jeg står henne."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:19

Claire sukkede og lukkede øjnene "du vil jo ikke engang kysse mig for at finde ud af det" hviskede hun trist "jeg er ligeglad om det føles rigtig eller forkert jeg vil bare gerne vide det jeg vil ikke udsætte min smerte" hviskede hun trist og krummede sig sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:21

Hun kiggede stille på Claire og aed ehendes kind. "men... Jeg er bange for netop at såre dig." sagde hun stille og kiggede ned. "Jeg vil ikk såre dig, det er derfor jeg prøver at se om jeg ikk kunne udvikle følelser for dig. Jeg ved ikk om jeg har det lige nu, fodi jeg ikk kan finde ud af hvor jeg står."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:25

Hun sukkede og vente blikket mod hende "hvad med at smutte hjem til dig?" spurgte hun "jeg mener nogle kendte omgivelser hvor du kan være mere tryg og finde ud af om der er noget et sted hvor du slapper af" sagde hun roligt og lukkede øjnene før hun lagde sig blidt fladt på ryggen og sukkede tungt dybt og længe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:27

Hun kiggede på Claire og sukkede lavt. Hun lagde sig lidt over hende og kiggede hende i øjnene. "Hvis du har opgivet det, så sig det hellere." sagde hun roligt og kiggede bestemt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:30

Claire rystede på hovedet og så op på hende "jeg nægter at opgive dig Keela" hviskede hun blidt og smilede stort og kærligt "jeg nægter det jeg vil aldrig give op før det er helt sikkert at du ikke elsker mig" sagde hun blidt med et stort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:31

Hun nikkede let og lagde sig med et bump på siden. Hun havde front mod Claire og kiggede på hende. "OK." sagde hun let og smilede en smule. Hun kiggede lidt rundt og lugtede en smule. Hun satte sig op, "hvad er det her lugter af?" spurgte hun undrende. Hun gned isn næse lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:34

Claire så undrende på hende "hvad mener du" spurgte hun undrende og satte sig op og så på hende blidt "her lugter der jo ikke noget andet end min parfume men den er jo ikke så stærk længere" hun smilede roligt og så på hende fortsat

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:36

Hun kiggede på hende, "Hmm... SÅ må det være udenfor..." sagde hun roligt og strakte sig lidt. Hun smilede let til Claire og lagde sig igen. Hun strakte sig lidt imens hun lå ned og kiggede på loftet. Hun gned sine øjne lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:37

Claire smilede roligt og lagde sig ind til Keela halvt på hende med sit hoved på hendes bryst og en hånd på hendes mave som roligt begyndte at nusse den med et smil mens hun lå helt stille og nød virkeligt hendes nærvær med et stort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:39

Hun kiggede på Claire og smilede behaget da hun blev nusset på maven. Hun kiggede på loftet efter lidt tid og kiggede rundt, hendes blik endte ved Claire. Hun var nu meget sød, men hun havde ikk en anelse om sine følelser for nogle. Hun havde altid troet noget, men det plejede at være det modsatte. Måske havde hun bare opgivet kærlighed i sit liv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 11:41

Claire nussede hende videre med et stort smil mens hun tænkte på at hun faktisk for første gang i sit liv elskede en elskede en mere end hun havde elsket sin gamle kæreste hun smilede stort og nussede Keela's mave videre mens hun ventede på Keela sagde noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum