Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 4 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] - Page 4 Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:10

Hun kiggede lidt og rødmede en smule, "hey! Jeg bruger faktisk D-skåle!" sagde hun surt og rakte tunge. Hun kiggede surt og pustede kinderne op. Hun kiggede væk for at være som et surt lille barn. Hun lagde armene en smule over kors. "Bare fordi jeg ikk lige just har den perfekte figur." sagde hun stille og opgivende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:15

Hun grinte lidt "jeg synes den er perfekt" hviskede hun roligt og lagde armene om hende "jeg synes den er vidunderlig og kunne ikke ønske mig du havde en anden" hun smilede roligt og nussede hendes ryg blidt med et smil mens han tænkte på hvor meget hun egentlig kunne li at være her med armene om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:25

Hun kigged stille på hende og rødmede en smule mere. Hun kiggede væk igen, "Det er du nok den eneste der synes. Jeg har mange fejl på min krop, har fået et ar på ryggen." sukkede hun let og bed sig i læben. Hun gned sig bag hovedet og kiggede på hende. "Men jeg ved ikk hvad fremtiden bringer." sagde hun opgivende og gned sin ryg lidt. Hun sukkede lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:27

Hun så op på hende "jeg er ligeglad med skader Keela jeg ser på det indre ikke det ydre selvfølgelig er det ydre en ekstra bonus men jeg" hun så nervøst ned "da jeg kyssede dig før jeg ved godt det var et stjålet kys men jeg fandt ud af en ting" hun så nervøst op på hende "jeg elsker dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:31

Hun nikkede let, "jeg ved det godt, men der err nogle der ogs helst vil have der er lidt pænt et ydre end kun et godt indre." sagde hun roligt og kiggede på CLaire. Hun sukkede lidt da hun kom i tanke om det stjålne kys og kiggede på hende. Hun aede Claire blidt på hovedet og smilede let, "Det er rart at vide, men jeg vil helst gå langsomt til værks og finde ud af om jeg selv føler noget. Ok?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:34

Hun smilede og nikkede blidt "selvfølgelig" hviskede hun og lagde sig ned i sengen igen og lukkede øjnene blidt "kan vi ikke ligge sammen? Bare i dag" spurgte hun blidt og smilede stort mens hun så på hendes ansigt helt fortabt i hende hun lukkede blidt øjnene igen for at sove

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:38

Hun blev en smule siddende, "Men jeg sidder så behageligt~!" sagde hun barnligt og lavede en lille græde lyd. Hun grinede lidt og kiggede på hende. "Fair nok." sagde hun roligt og lagde sig med et bump ved siden af. Hun lå på ryggen og lukkede selv øjnene. Hun faldte hurtigt i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:40

Hun rykkede sig ind til hende og lagde sig halvt over hende med sin hånd i hendes med et smil hun lagde sig på det ene af hendes bryster og lukkede øjnene kort efter faldt hun selv i søvn

Tidlig næste morgen vågnede Claire og satte sig halvt op gabende og så ned på hende med et smil før hun lagde sig ned halvt på hende og nussede hendes mave blidt med et stort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 18:43

Hendes hånd klemte sig lidt om Claires i søvne fordi hun drømte. Hun sov tungt og reagerede ikk på noget af det der skete. Hun sov bare tungt og roligt.

Da morgenen kom frem lå hun lidt og fyldte selvom Claire havde ligget på hende, havde hun stadig fundet ud af at fylde. Hun mærkede en hånd på sin mave og smilede en smule behaget. Hun var lidt rød ved kinderne fordi hun var så behaget over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 21:39

Claire smilede roligt og nussede hende videre med et roligt smil smil før hun kyssede hendes kind og rejste sig op for at gå ud og begynde at lave morgenmad til hende med et roligt smil før hun tændte musikken roligt og skruede op så hun kunne høre hvor hun var

https://www.youtube.com/watch?v=A1pXfcR2k9k&feature=channel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 21:48

Hun reagerede lidt på kysset ved kinden. Hun sagde en meget utydelig lyd. Hun vågnede da musikken blev tændt og satte sig op. Hun gned sit hoved og kiggede rundt. Hun satte hovedet på skrå og kiggede på sengen. "Claire...?" sagde hun stille og kiggede rundt. Hun sukkede let og strakte sig før hun rejste sig. Hun gik ud på badeværelset og fik ordnet lidt normal morgenrutine før hun gik ud til musikken og så Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 21:52

Claire smilede roligt og vente blikket mod hende "hvad skal du ha" spurgte hun med forklæde og jonglerede nærmest med pandekager pølser scrampleæg og spejle æg på pander hvorefter hun lagde det hele på 2 tallerkner og lagde det på bordet "tag for dig" sagde hun smilende og gik hen til hende hvorefter hun kyssede Keela på kinden og gik ud på badeværelset for at re hår osv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 21:55

Hun kløede sig på hovedet og kiggede på det, "æhm..." hun satte hovedet på skrå og pustede lidt pandehår til rette. Hun havde bare sat det hele til rette, så det var en smule filtret. Hun tog sig ikk af at Claire havde kysset hende på kinden. Hun havde jo sagt hun ville se om der var noget. Hun gik hen og satte sig. Ventede på Claire.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 21:58

Claire kom ud igen lugtene af parfume og velklædt i stramt læder og gik hen til hende med et smil hun havde ikke noget make-up på overhovedet alligevel var hun gudesmuk hun smilede roligt og satte sig ved siden af Keela "du har intet spist" sagde hun bebrejdene "spis du nu bare"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:02

Hun kom til at nyse lavt da Claire stod ved hende. Hun var ikk allergisk, men en stærk lugt af noget fik hende altid til at nyse i noget tid. Hun gned sin næse og kiggede undrende. "hvorfor så meget parfume?" spurgte hun undrende og kom til at nyse igen. hun havde holdte en hånd foran næse og mund begge gange. Hun kiggede på maden. "Jamn jeg ville ikk spise noget, når jeg ikk vidste om du havde fået morgenmad selv. Og jeg synes det er uhøfligt at spise det når du bare skulle ud og fikse dig op."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:04

Claire smilede roligt "skal jeg fjerne noget af det Keela?" spurgte hun roligt "ja jeg ved godt det lugter for meget" hun rejste sig op og gik ud for at vaske noget af det af og kom igen med en mindre lugt hvorefter hun satte sig ned igen og spiste en smule "spis du bare løs" sagde hun roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:08

Hun nikkede lidt, "Ja, det ville være rart." smiled ehun elt og sad og ventede igen på Claire. Hun kiggede på hende og begyndte selv at spise. Hun havde taget lidt af hvert og smilede behaget da hun begyndte at spise. Det smagte dejligt, hun kunne sagtens selv lave det. Men det her var anderledes fra hendes. Hun vidste bare ikk hvordan, "Har du puttet noget kryder eller noget på?" spurgte hun let og satte hoevdet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:12

Claire smilede roligt "ja eksempel er pølserne stegt med bacon udenom hvorefter baconen er smidt ud og ægget er stegt med salt og peber og noget mere" sagde hun smilende "det er små ting men det giver en bedre smag" hun smilede glad og spiste op hvorefter hun tog sin tallerken og gik hen og satte den på køkkenbordet og satte sig ved bordet igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:14

Hun nikkede let og smilede, "Det forklarer en del!" smilede hun og grinede let. "Jeg plejer ikk rigtigt at gøre noget. Jeg laver det bare, that's it." sagde hun roligt og sukkede. Hun strakte sig lidt og blev færdig lidt efter Claire. Hun havde faktisk spist lidt meget, men der var to grunde. 1, det smagte så godt hun knap kunne stoppe. 2, hun spiste altid vildt meget om morgenen og næsten intet om dagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:19

Claire smilede roligt og så på hende lidt "hvad for en film vil du se" spurgte hun Keela roligt og smilede stort og kyssede hendes kind blidt

//logger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 9 Okt 2010 - 22:20

Hun tænkte sig om, "Ehm..." hun kløede sig bag hovedet. 2Det ved jeg ikk, hvad har du?" hun lukkede det ene øje over kysset og lagde en hånd på sin kind. Hun kiggede på Claire og sukkede lavt. Hun strakte sig lidt og gned sine øjne bagefter. Hun gabte lavt.

//Ok, nattenat^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 9:29

Hun smilede stort "jeg har ingen film men jeg har Videoondemant" sagde hun smilende og rejste sig op og gik ind i stuen og satte sig på sofaen og tog sin fjernbetjening og trykkede på nogle knapper hvorefter de skulle søge på hvilken film de ville låne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:09

Hun kigegde undrende, "Ahva?" hun rejste sig dog og gik med Claire. Hun satte sig ved siden af og kiggede på, "Hmm..." sagde hun blot. Det var måske en anelse smart? Men hun havde nu aldrig set det før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:22

Claire smilede og så så pludselig nervøst ned i jorden og kiggede så lidt på hende "du skal vide dette er første gang jeg ser en film med en anden pige jeg plejer at ligge i min kærestes arm og se film sammen med ham men jeg har aldrig prøvet med en anden pige så jeg ved ikke helt hvem der skal ligge hvor" hviskede hun nervøst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 10:25

Hun kiggede på Claire og satte hovedet lidt på skrå. Hun smilede let og lagde sig lidt ind til hende, "jamn så må det vel være din tur!" grinede hun let og lagde sig lidt til rette. Hun lå mere end hun sad, men ville heller ikk kvase Claire. Hun smilede let og kiggede på Claire, "Prøv nu at slappe af i stedet for, det er nemmere for dig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum