Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))
Dato: Cirka en uge efter Black Gun episoden.
Sted: En lille afsides by i det flotte Japan.
Omgivelser: Tomt, men behageligt.
Da Kajika vågner ligger hun på en futon (En madrass som Japanere normalt vis sover på), klædt I en lyserød kimono af silke med flotte snoede mønstre der løber imellem nogle små sommerfugle der flyver i små flokke. Hendes fod ville være i bandager, der var lagt rimelig klodsede(Ma'lakel har lagt dem), og det ville nok føles som om hun havde haft sit livs største og længste lur!
Rummet er tomt, bortset fra noget vand der står klar ved siden af hendes futon, med udover det er der papir vægge og intet andet. Ma'lakel er i midlertid ikke til at se nogle steder.
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Sv: Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))
Gæst- Gæst
,, Nå, så du er vågnet Dådyr?"
Siger han med et smil på læberne der er emmer af en falsk sødme.
Gæst- Gæst
*.. Drama queen!..*, Tænkte han, og slugte sin mad.
Derefter gik han over og tog fat om hendes skuldre og ruskede i hende for at forhindre hende i at besvime igen. Han følte sig efterhånden lidt ensom uden lidt selskab, og nu hvor byen var stort set udforsket til fulde, var der heller ikke noget sjovt i det!
,, Oy, tøs! Hvis du besvimer igen voldtager jeg dig! Fattet?! Så hold dig vågen!"
Gæst- Gæst
,, Bare rolig lille Dådyr, jeg har skam vasket dig pæn og ren!"
Han regnede med at det ville besvare begge hendes spørgsmål, og gik så over imod en af væggene hvor han åbnede en lille papir hylle der var bygget ind i væggen og tog noget frem imens han talte:
,, Så længe vi to er sammen, Dådyr, tiltaler du mig Herre, eller Mester, intet andet forstået? Jeg har meget få regler som selv du burde kunne fatte; den første er at hvis jeg så meget som høre lidt gråd, eller ser den mindste tåre fra dig skal jeg give dig en masse at græde for! Den næste, alt skrigen, støj eller andet unødvendigt spektakel, vil medføre en dejlig straf der helt sikkert skal få dig til at give lyde! Sidste er, at du gør som jeg siger, når jeg siger det! Og..."
Han vendte sig med noget i hånden og gik hen til hende så han stod med hånden foran hendes mund hvis hun altså sad ned:
,, så skal jeg nok være god ved dig... Åben munden."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans fingre gled derefter blødt væk fra hendes ansigt, imens han betragtede hende og gav hende en klar ordre, der var hurtig og skarp som et piske smæld:
,, Slug..", sagde han.
Ordren var ikke hård eller vred, den var tværtimod uhyggeligt selvbehersket, også selvom den kom hurtigt og skarpt. Han holdte øjne på hende for at sikre sig hun slugte. Den lille kugle smagte sødt, som slik, og det virkede som om han bare havde givet hende en bolche; måske som en slags belønning, men for hvad?
Han undlod at svare på hendes spørgsmål.
Gæst- Gæst
Stille som en snigmorder gik den i gang med at dræbe alle engle celler der befandt sig i den lille piges krop. Som en virus, som cancer ikke kunne kureres, blev den ved med at udhvilke sig, den arbejdede sig vej ind til hendes blodårer, hendes kød, og hud og åd alt det inde i hende der havde noget med engle at gøre. Krafter, magi, alt blev ædt!
Som hun led, så Ma'lakel bare på hende med et tilfreds smil, og rykkede sig ikke ud af flækken. Han havde fuldført første del af hans plan! Åh, og hvor skulle det blive skønt når den lille pige var færdig med udhvilklingen fra engel, til dæmon!
Kuglen dræbte hendes celler, ganske rigtigt men lavede dem også om, til noget mørkere og mere urent. Hun ville få lidt af Ma'lakel's kræfter, men kun lidt. En lille bitte smule, men nok til at hun også selv ville kunne fremmane de blå alt ødelægende flammer som Ma'lakel besad.
// Duun duuun duuuuuun :O!
Kajika så stille på ham og før hun vidste af det kunne hun mærke noget var galt, hun lagde sig på rygggen nu og skrig af endeløs smerte og sagde"Hvad!!! har du gjordt!!! ARGHHHH!!!" hun så på ham og prøvede at holde tårene inde men skrigene kunne hun ikke mere holde de kom og kom igen og igen og tårenene kom stille frem, hun rejste sig op og løb mod vandet hele hendes krop kogede men hun nået ikke vandet, hun fladt stille foran det med sin hånd idet blide vand og vandet blev helt sort i det som det spredtes og hendes øjne var helt sorte nu indtil hun ikke rørte sig mere blev alt normalt igen vandet og hendes øjne, hun lå der uden at rør sig og hev efter vejret og sagde"Hvad.... sker der med mig" hun prøvede at rejse sig og hendes vejrtrækning var lille og dyb
Gæst- Gæst
Efter hun havde ligget med hånden i vandet i lidt tid gik han ned til hende og satte sig på hug foran hende. Han tog et stykke af hendes hår væk fra hendes ansigt og så på hende med blide men på samme tid onde øjne, imens hans ansigt var lyst op af et lige så ondt men blidt smil!
,, Årh min lille minion... vi skal nok få det sjovt sammen..."
Derefter tog han hende op og løftede hende indenfor igen. Han lagde hende på futonen meget forsigtigt faktisk, og trak det lille tæppe over den tynde kimono. Hans fingre gled over hendes kind én gang som for betrygge hende, og inden i pigens hoved ville hun kunne høre hans stemme der talte:
,, Sov nu, Dådyr. Sov, og når du vågner skal vi have det sjovt.."
Gæst- Gæst
,, God efter middag, Dådyr."
Sagde han roligt, og behersket.
Gæst- Gæst
Han rakte hånden op i det hun lige var kommet ud af døren og knipsede med fingrene og lige i det øjeblik ville halvdelen af den lille piges krop stivne! Den højre. Vingen reagerede ikke, det samme med hendes ben, arm, og hånd. Intet ville lyste hende lige nu. Det virkede måske sært for hende som ikke forstod hvad hun var blevet til. Men for Ma'lakel var det helt naturligt. Han smilede og talte så inde i hendes hoved:
,, Mudada, du kan ikke flygte minion, du er min nu. Forstår du? Jeg har taget halvdelen af din sjæl, 50% af dig tilhøre mig. Så vær' en god lille dæmon og kom herind til din mester igen, så snakker vi.."
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Galla, fortsættelse hos Heath
» Little bird [ Emnesøgning ]
» Skal Vi Lege Doktor? (Fortsættelse fra Bye-Bye)
» I freed the bird from its cage.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage