Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 Empty Sv: Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:06

"Kajika. Lyt ikke til ham." sagde han.
*Lad som om du gør hvad han siger, men løb så hen til mig i stedet. Jeg vil beskytte dig* tænkte han til hende.
"Malakel. Jeg ønsker ikke at kæmpe, jeg ønsker blot at du giver Kajika hendes frihed." sagde han blidt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun)) - Page 3 Empty Sv: Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:10

kajika så mod Kuja og så mod malakel og det kom en blå flamme hen af hendes ene side og man kunne se den blå flamme ved hendes knyttede hånd og den side flammen kom i blev hendes blå øje astattede med et rødt blod rødt øje i stedet for blå, hun gik stift hen til malakel men dog elegant og stille sig ved hans side og så mod Kuja og sagde"ja mester" sagde hun til malakel og kiggede stift på Kuja og så opgivende på Kuja, Malakel var hendes skaber hendes anden halvdel nu... hun var hans .... hans lille dukke nærmest eller dådyr som han kaldte det, hun kunne ikke gør andet end at adlyde mindste ordre når det galt hård tonede ordre hun så stille mod Kuja og sagde"beklager Kuja"

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 0:16

Man kunne nærmest se den dejlige onde glæde lyse ud af Ma'lakel da Kajika gjorde hvad hun gjorde. Årh hvilken vidunderlig ondskab. Men han kunne ikke lade være med at undre sig over hvad der gjorde hun blev hos ham? Han have forventet at hun ville styrte i englens arme, grædende som det lille barn han nu engang så hende som. Han så tilbage på englen og lod hovedet falde lidt på skrå.

,, Så, der har du hende... tag hende så, engel.. men jeg tager ikke ansveret hvis hun brænder dig."

Endnu et hånligt, sadistisk og nedladende smil kom frem idet halv-dæmonen betragtede englen.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:19

"Kajika... lad mig lære dig noget. Ligegyldigt hvad man gør, ligegyldigt hvad andre gør, har man stadig sin egen vilje. Det, som det kræver, er viljestyrke. Selv hvis denne dæmon virkelig ''ejer'' dig, kan du selv bryde fri... men kun hvis du virkelig vil." sagde Kuja så.
Han bredte armene ud og fortsatte med blid stemme: "Kom til mig, kom i mine arme Kajika, og jeg vil som din træner og ven beskytte dig med mit liv."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:23

kajika så på malakel som en slags tjener eller en lejemorder der bare ventede på at han gav hende ordren til at angribe eller bare gav en eller anden ordre, Hun så stille mod Kuja igen og tænkte*Kuja.... jeg kan ikke styre min krop.... jeg .... han ejer det halve af min sjæl han har dræbt den del af mig der var engel og erstattede den med en demon.... hans egen demoniske gener...... hans DNA er i mig Kuja jeg kan ikke modstå hans befalinger desværre* hun fik en tåre ned af kinden fra det røde øje og kiggede mod malakel igen og sagde"Hvad skal jeg gør mester"... hun betragtede dem begge i det flammen begyndte stille at forsvinde i den stille storm der var opstået og hun fik helt blå øjne igen og skulle til at løbe hen ti Kuja med fuld fart

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 0:38

Ma'lakel gav hende ingen befaling, han så blot på hende efter han havde skrald grinet af englens søde forsøg på at få hende overbevidst om at han ville beskytte hende. Men i det Kajika faktisk løb væk fra hans side, så han dybt seriøs ud. Han foldede sine arme og så på hende med kolde morderiske øjne, som om alt det han før havde vist hende, selv de gange han var blevet vred på hende, var en meget meget blid behandling han havde givet hende:

,, Ja Dådyr, løb du... tilbage til et liv hvor alle andre skal forsvarer dig, men du... nej du kan ikke gøre andet end at sidde i baggrunden med en knude i maven og bare håbe på at dem du elsker og holder af ikke dør. Tsk... hvad helvede kan den splejs af en engel egentlig lærer dig... at hele? At hjælpe andre... men ikke at forsvarer dig selv eller nogen andre. Leve som et svagt lille Dådyr, det er det du vil.. men du vil skam ikke være trist... nej, for du regner og håber på at andre redder dig og dem dit hjerte holder nært... sikke en ubarmhjertig forbandelse lille ven.."

Efter Ma'lakel blev færdig med at tale knækkede han i et lille ondt smil og lænede sig op af dør åbningen, ventende.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:41

"Lyt ikke til ham. Du er langt stærkere end du tror. Du skal bare lære at styre dine kræfter. Kom til mig Kajika, for du er endnu ikke parat til at kæmpe mod så farlig en modstander... men en dag..." han smilede.
"En dag vil dine kræfter endda overstige mine."
Han stod stadig med armene rakt ud, klar til at tage imod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 0:46

Kajika stoppede stille mod Kuja og så på ham lidt mere alvorligt nu og sagde"jeg har ikke brug for beskyttelse jeg har fået flere kræfter nu takket være dig Malakel.... en skam du ikke kan ha mig dit lille dådyr ved sin side og snart vil jeg være gift og så kommer jeg efter dig igen bare vent" hun smilede lidt ondt og det røde var ved at komme igen men hun rystede stille på hovedet og sagde"av mit hoved" hun gik ned i knæ mellem både Kuja og mellem Malakel og så mod dem begge nu og sagde"ingen skal styre mig eller beskytte mig... jeg en stor pige jeg klare mig selv uden nogens hjælp..." hun kiggede stille mod Kuja og tænkte*Men en træner ville være dejlig og en ny ven* hun så nervøst mod Malakel der nu så rigtig ond ud og han så slet ikke tilfreds ud med at hans lille elskede dådyr gik fra ham, Hun rejste sig stille op og så helt uskyldig ud hendes øjne kiggede blidt på dem begge og hun gik hen til Kuja og tog i mod hans hånd og så stille mod malakel, hendes elegante dreje bevægelse mod ham kunne se helt drømmende ud og hendes øjne hvilede mod Malakels fordi hun nu måske ikke var så sikker på hvad han kunne finde på

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 0:54

Ma'lakel knækkede i et stort smil og så på hende, som han havde gjort den aller første gang de mødte hinanden. Før havde han givet hende opmærksomhed, taget hende med sig, blevet vred, hvilket var den måde Ma'lakel ville vise at han ikke helt hader en eller synes de er komplet ligegyldige. Men denne gang så han igen på hende, som om hun var ligegyldig, en plet der skulle fjernes. En fejl! De øjne der før havde betragtet hende som smuk, så nu på hende som var hun det mest modbydelige væsen i hele verden. Og så vendte han sig halvt og sagde med stor ligegyldighed i stemmen:

,, Tsk, du kommer bare.. "

Det var det sidste han sagde inden han vendte ryggen til dem og lukkede papir døren, hvis ikke en af den ville sige eller gøre noget der ville standse ham.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:01

Han tog om Kajika i et venligt knus, og så bredte han endelig sine vinger ud.
"Klogt valg Kajika. Husk. Viljestyrke er meget vigtigt. Det er min første lektion til dig."
Hans vinger skinnede helt hvidt, og ikke nok med det: der var fire af dem! Det ville sige at han, Kuja, ikke blot var en Engel, men en Seraph, altså en højtstående elite-engel.
"Lad os tage hjem til Di Morga" sagde han med sin blide stemme.
Han holdt fast om hende, og slog et mægtigt slag med de fire smukke vinger. De hævede sig op i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:04

kajika så overraskende på Malakel og kunne slet ikke forstå ham, på en måde blev demon delen inde i hende sur og vred og ville ikke ha han bare sådan gik, hun sukkede stille og hendes demon del tog lidt over og sagde"Vent ! Malakel" hun tog sig for munden og lukkede øjnene let i og tænkte*Kuja jeg .... denne magt er så stor over mig hjælp mig!!!* hun kunne ikke bestemme sig hvad hun ville, hun så stille på malakel eller rettere mod papir døren og så ned af kimonoen og sukkede stille i det hun ikke anede hvad hun skulle sige, Hun mærkede hans greb om hende Kujas greb og sagde"Kuja nej vent jeg.... Malakel??!!??" hun vidste ikke hvad hun skulle gør den onde side ville være ved hendes mester men den anden ville væk, hun var splittet men ville vende den onde side til sin side til at kunne kontrollere den mere end nogen sinde. men hun ville altid være det halve af Malakel have det halve af ham i sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 1:10

Ma'lakel forblev indendørs også selvom han kunne høre Kajika's kalden. Han satte sig ned på gylvet, eller rettere halvt falde, hvorefter han lige så stille begyndte at grine. Først kom det stille, så højere og højere, indtil han sad og grinte manisk og ukontrollabelt ondt! Han kunne ikke stoppe, og havde på sin vis heller ikke lyst, så det stod på i lang tid, rigtig lang tid, indtil maver smerterne blev for meget og han tvang sig selv til at stoppe. Han lagde en hånd på maven og tog så en dyb indånding. Hendes duft hang stadig i luften. Han gav et bredt smil og sagde stille for sig selv:

,, Vi ses, Dådyr.."

// Og med det, slutter denne EPIC eposide !! xD!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:14

DAM DAM DAAAA// ^^
Åååårh kommer helt til at savne dette spændende emne! O.O
UUuuuuh vil havde endnu et Epic EMNE O.O
heh ;P

Nok mest spændende emne hidtil Muhahah

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 1:20

ja det var fedt så længe det varede :P!!
Og nu er der også sket en masse awesome ting xD! Som fx, at Kejika har udhviklet sig, og at der er en quest for hvordan man fjerner hendes dæmon blod hvis hun altså vil af med den, og hvad mon Ma'lakel's planer er?! ;P Og vil Kuja kunne lærer hende at styre sine dæmon kræfter, kan han?! Og vil Ma'lakel og Kajika nogensinde mødes på slagmarket, og hvis det sker, kan Kajika virkelig dræbe ham? han kan dræbe hende?! Og hvad siger Zann til Kajika's forandring?! Wooah sååe mange fede ting man kan spille på xD

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:21

haha ja ^^ og vil hun overhovedet dræbe Malakel efter som han var
egenlig noget sødere ved hende end normalt O.O

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Maj 2010 - 1:26

Præcis xD men det må vi vente og se til et andet emne :O!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:30

jaaa! :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum