Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Run Away Bird... ((Fortsættelse fra Black Gun))
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
*Drama drama drama.. et tak fordi jeg gav dig bedre og stærkere kræfter ville have været dejligt."
Han løftede hende ind igen og lagde hende på futonen, imens han tænkte på hvilken problem-mager han havde anskaffet sig.
,, Dumme tøs, du ved virkelig ingenting.."
Sukkede han.
Kajika vågnede stille igen og så på ham men denne gang var det ikke rigtig hendes normale jeg, hun så på ham strid og sagde"Hvad har du gjordt ved mig ! gi mig svar!!!" hun så stille på ham og rystede fabrilsk på hovedet og sagde"undskyld jeg ved ikke hvad der går af mig..." hun fik ondt i maven og skrig stille i det pillen stadig var ved at dræbe alt engel i hende og sagde"få det til at stop Mester..." hun lå der og tog sig til maven og sagde"aaarghhhh!!!!! Hjælp... ARGH!!!" hun lukkede øjnene sammen og bed sig i underlæben
Gæst- Gæst
,, Rolig, mit barn. Du skal ikke være bange, men anerkende det. Tag det til dig, tag imod min gave."
Hans stemme var stadig dyb og brummende, det var Ma'lakels stemme, men i modsætningen til de gange man ville have fundet den uhyggelig og frastødende blev den til noget tiltrækkende og betryggende. Den gav en en sær lyst til at gøre som han bad om, uden man helt vidste hvorfor.
Gæst- Gæst
,, Du er ikke min dukke, Dådyr. Og jou jeg kan styre dig, det kan jeg, men spørgsmålet er om jeg behøver det?"
Gæst- Gæst
Imens han sad derude, sang han; stille for sig selv, men måske nok til at Kajika kunne høre det. Ordrene ville hun sikkert ikke forstå, og Ma'lakels mørke mande stemme syntes at være lidt for brummende når han skulle op i de højere tone lag. Men man fik hurtigt indtrykket at det var en "glad" sang.
(Glad sang for dæmoner er typisk sange om død og ødelæggelse..)
Gæst- Gæst
Ma'lakel stoppede med at synge, og det ville samtidig nok også være svært at høre ham for bruserens larmen idet vandet faldt ned. Han kunne høre at vandet blev tændt og fik et stort, bredt, ondt smil hvorefter han lige så stille gik ind i huset igen, hans skridt nærmest lydløse. Han gik ind på badeværelset hvor han kunne se dampen komme oppe fra, og ligge sig som tåge i loftet. Han tog stille tøjet af, og pludselig alt imens den nye unge halv-dæmon stod og lod vandet vaske hendes krop kom to hænder og placerede sig på murværket foran hende. Der var en arm på hver side af hende, så hun var fanget indtil videre. Stille ville hun kunne mærke Ma'lakel's overkrop der lænede sig ind over hende, indtil hans mund var lige ved siden af hendes øre:
,, God ide minion. "
//ÅÅÅÅRH HVOR ONDT O.O//
Gæst- Gæst
,, Hold din kæft, tøs. Det er mig der giver dig ordre og ikke omvendt er det forstået?! Og hvis du gerne vil se, denne dæmon der har åh-så-meget betydning for dig, igen vil jeg råde dig til opføre dig pænt... ellers kunne det jo være han måske kom ud for et lille uheld, hm?!"
Gæst- Gæst
Han så ud som om han overvejede noget godt og grundigt, og gav en meget utilfreds sneren fra sig inden han sagde:
,, Nej! Du ender bare med at sidde herude og tude som en anden lille menneskepige... det gider jeg ikke høre på!"
Han så over på sæben bag hende og sagde med en beordrende stemme:
,, Vask mig!".
Hans øjne så på hende urokkelige som sten, og i hans blik lurende en advarsel om at hvis hun begyndte igen ville han blive vred.
Gæst- Gæst
Han så sig omkring, og vidste at han havde fundet det rette sted. Noget ved kidnapperen havde forvirret hans fintfølende evner til at opspore sin elev, men efter noget søgen, havde Kuja endelig fundet det.
Han fornemmede at mange onde ting var sket her. Den ene mere modbydelig end den anden.
*Kajika...* tænkte han bekymret.
Gæst- Gæst
Han tog hårdt fat i hendes hår og vendte hendes ansigt imod hans, med øjne det nu ikke længere var blanke eller tomme, men fyldt med en dyrisk og morderisk ondskab, så han hende ind i øjne og gav hende et smil der ikke helt var til at forstå!
,, Nu skal du ikke være alt for flabet, lille Dådyr!"
Han trak hendes hoved længere bagud, og lod hans lange tunge glide over hendes strube i en sulten bevægelse. Hans øjne havde givet en advarsel imod hans vrede, hun havde åbenbart været for dum til at opfange den. Han begyndte lige så stille at trænge hende op imod muren, imens han bed hende i halsen med sine skarpe tænder så der som små bide mærker. Han prøvede at slikkede blodet op før vandet skyllede det væk og som han trak hende længere imod muren, desto tættere kom de på hinanden!
Men denne lille leg blev afbrudt da Ma'lakel så op og begyndte at knurre som en hund der havde fået færten af noget. Han lod hans lille slave gå og gik ud fra badet hvorefter han tog sine bukser på, og åbnede døren til stuen hvor futonen lå.
Gæst- Gæst
Han håbede bare at Kajika var okay.
Gæst- Gæst
,, Nå, så var der endelig en der nossede sig sammen for at befri tøsen.. men, jeg havde nu forventet hendes elskede dæmon var redningsmanden.. ikke en lille hellig ånd som dig".
"Malakel... det er dit navn. Jeg kan læse det i din sjæl. Lad Kajika gå." sagde han. Kujas stemme var mild, smuk og fangende.
Han sagde ikke mere til Malakel, han stod bare og så ham direkte i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Hvis du kysser mine fødder og beder rigtig, rigtig pænt! Vil jeg overveje det.. "
Et sadistisk smil kommer frem! Han ser derefter over imod Kajika og vifter hende hen til sig:
,, Kom lille, Dådyr.... kom her hen!"
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Galla, fortsættelse hos Heath
» Little bird [ Emnesøgning ]
» Skal Vi Lege Doktor? (Fortsættelse fra Bye-Bye)
» I freed the bird from its cage.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage