Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
just another day //Toby// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
just another day //Toby// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
just another day //Toby// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
just another day //Toby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
just another day //Toby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
just another day //Toby// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
just another day //Toby// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
just another day //Toby// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
just another day //Toby// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
just another day //Toby// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

just another day //Toby//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

just another day //Toby// Empty just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 16:05

Tid : 19:34
Dato : IRL
Omgivelser : Træer, skovstier, andet skovligt xD
Sted : Skoven
Vejr : Fuldmåne, kold luft, støvregn
_____________________________________________

Vindens små pust hviskede den unge pige i ørerne da hun kom gående igennem skoven, med sin sorte halvkorte kjole der blafrede stille i vinden, i takt med hendes sorte hår... Hendes hud hvad hvidere end det man ville kalde bleg, og hendes læber lyste nærmest rødt op som blod, i forhold til hendes hud.
Pigen havde bare ben og arme, samtidig heller ingen sko på. Hver eneste gang hun tog et skridt kom der et islag under hendes fødder, som stille smeltede væk da hun flyttede sin fod fra stedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 16:21

Som en død svævede den forholdsvis unge dreng igennem skoven, hans hår dækkede for de ellers meget lysende øjne, men lige nøjagtigt i dag lyste de ikke… hvorfor, det var der en enkel, kompliceret forklaring på. Han var træt… ikke fordi han var søvnig, men træt af hans evige liv, der aldrig fik en ende… ikke at han havde levet længe, men en masse problemer der havde hoppet sig op i hans hovde havde gjort hans hoved for trangt, og derved gjort han forholdsvis tris til mode. Hans sorte jakke fik hans skulkere til at se bredere ud og hans marmorhvide hud til at se endnu mere bleg ud. Det samme med hans sorte stramtsiddende bukser med kæder over alt. Han slog blikket ned på det kors der hang omkring hans hals, men det vendte forkert???. Han smilte kort da han kunne mærke en anden dæmons tilstedeværelse og satte straks kursen hen mod denne dæmon.
'

//sorry tiden!!!///

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 16:28

//hvorfor sorry tiden? du skrev jo super hurtigt XD //

Inu som pigen blev kaldt, kiggede op i mod himlen medens hun gik... op mod fuldmånen der lyste op men blev sløret af støvregnen... hun lagde stille hovedet på skrå og smilte, inden hun førte blikket ned igen, mod stien og stoppede op for at se om der var andre i nærheden, for hun havde fået en mærkelig fornemmelse i maven, som om der var nogen der kiggede på hende...
Inu var en isdæmon, og en speciel slags for hun kunne ikke styre temperaturen inde i sin egen krop, hvilket gjorde at hun var utrolig kold som tusind knivstik hvis man ikke var vandt til kulde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 16:42

Han stod skjult af adskillige buske og træer men han kunne sagtens se hende, dog uden at hun kunne se ham. Han smilte for sig selv da han tydeligt kunne mærke at det var en isdæmon… *artsfælle* tænkte han og tog sig ikke af kulden da han selv var en blanding af isdæmon. Han svævede langsomt tættere på hende indtil han stod bag ved hende og hun kunne føle hans ånde i nakken. "godaften" sagde han pludslig... meget koldt og dog charmerende???

//hvad?!? O__O det tog langtid ligesom nu! >.< //

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 16:46

"iib..." råbte hun nærmest som en mærkelig lyd da hun fik et chok af at han bare sådan stod bag hende og nærmest pustede ind i hendes øre... Det fik hende til at vende sig om og lade et islag blive dannet om af hans ben til ca knæet, og fryse ham fast til jorden...
hun så så på ham og smilte så stille i stedet for at grine, "hvor er de dum bare at gøre sådan noget Hr" hun lagde stille hovedet på skrå

//hmm, jeg har intet i mod det, men hvis du selv har så skriv hurtigere altså... xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 16:57

Han smilte kort ved isen og fik den til at smelte igen… ”jammen hov det var da heller ikke pænt hva?” sagde han roligt og charmerende. Han betragtede hende længe mens han roligt gik rundt om hende. ”hr.” mumlede han kort for sig selv og smilte charmerende til hende. ”jeg er ikke ligefrem dum… jeg havde bare lyst til at drille” sagde han roligt og så fortsat på hende, mens han gik tættere på hende indtil der knap var 10 cm i afstand imellem dem . ”hmmmm, hvad laver du her ude så sent på natten?” spurgte han roligt, men med markant charmerende undertone

//prøver! xD//

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 17:01

Inu stod still medens han gik omkring, og kiggede sig stille over skulderen hver gang han kom om bag hende.... og smilte lige så venligt til ham da han stod 10 cm fra hende eller mindre..
"mmh... de er en mand, så det er Hr. men jeg kan da godt kalde dem for frk." hun rakte tunge af ham og smilede sødt til ham før hun igen svarede ham
"mmh, klokken er hvad? 20?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 17:07

Han smilte kort ved hendes reaktion. Og skulle egentligt til at ta fat i hendes tunge bare for at drille hende lidt men gjorde det ikke. ”hmmm hr. er fint” sagde han roligt og betragtede hende fortsat… ”faktisk har jeg ingen anelse om hvad klokken er” sagde han en smugle drillende dog med charmerende undertone. ”det ligger bare til mig at spørge på den måde…. Men hvad laver du egentligt her ude?” sagde han roligt og trak sig en smugle væk fra hende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 17:11

inu smilte i et lille grin da han sagde kommentaren med klokken "mmh...den er vel deromkring... men det bliver jo tidligt mørkt nu så i princippet er det vel det samme" hun kiggede lidt op mod himlen da han spurgte "fordi det er et smukt syn at se himlen om aftenen" hun så på ham igen med lyserøde øjne, i forhold til før da hun bare havde normale sorte øjne
"mmh, men hvad laver du herude Hr?"


//skal lige spise og så er jeg tilbage igen ok? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 17:22

”nå meget vel… men hvor skulle jeg også vide det fra” mumlede han, han havde jo gået rundt i skoven siden solopgang, men det vidste hun jo ikke. han smilte Charmerende tril hende ”ja det er det vel” sagde han roligt og betragtede hende fortsat. Han lagde mærke til hendes øjenskift og smilte derpå ”er de nysgerrig eller nervøs nu?” han havde set øjne der skiftede farve men kunne ikke helt huske rækkefølgen på de forskellige ting… desuden var det jo heller ikke altid det samme. ”mig? Hmmmm jeggg laver ikke rigtigt noget” sagde han roligt

//ja ja bon appetite ! xD //

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 17:46

Inu kiggede på hans øjne "jeg er nysgerrig efter at vide hvad du laver herinde" hun rakte tunge igen og så på ham for så at rødme lidt uden at vide det "hmm... vi kan følges hvis det er, for jeg har ikke rigtig noget at lave heller" hun gik i skridt frem så de stod de ca 10 cm fra hinanden "medmindre du har for travlt med at kigge på mig" hun blinkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 17:51

”arhar så var jeg ikke helt gal på den” sagde han charmerende. Og betragtede hendes øjne kort inden han nikkede ”ja det kan vi vel godt eftersom jeg ingen planer har” sagde han charmerende og smilte for sig selv da hun gik tættere på ham. ”jeg kan vel kigge på dig mens vi går” sagde han en smugle drilskt dog også charmerende.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 17:54

"hmm, du er da en værre charmetrold" hun blinkede en gang til og vendte sig så om og begyndte at gå medens hun kiggede sig over skulderen "vil du med eller undersøge mig rumpe" hun kiggede så ligefrem igen og virkede ikke særlig flov over det, for hun var egentlig ligeglad med om de gloede på hende, eller noget, så længe de ikke voldtog hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 17:58

”ja og du kan li det at dømme ud fra din rødmen” sagde han lettere drillende dog charmerende. Han smilte kort over hendes kommentar ”det er et fristende forslag” sagde han drillende dog gik han efter hende… ”men jeg kan ikke love noget” sagde han drillende. Han hørte hendes tanke og hans øjne lyst kort op… ”det var en mulighed” mumlede han . Men han var temmelig sikker på at hun ikke forstod hvad han mente.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:01

Inu kiggede en smule ned mod jorden og fik orange øjne af flovhed, over hans kommentar om hendes rødmenn, men smilte dog lige så stille samtidig "mmh... det kan jeg vel" sagde hun så og så på ham men tænkte så lidt for sig selv før hun talte igen "Sig mig... nu er du ikke sådan en voldtægtsmand eller en der søger en bolleven vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 18:05

Han smilte kort af hendes reaktion og satte to fingre under hendes hage –pege og langefinger- hvorpå han løftede hendes hoved ”det er ikke en skam at rødme… ” sagde han roligt og så hende i kort tid ind i øjende hvorpå han fjernede hans fingre. ”nej ikke pt… men en gang skal jo være den første” sagde han drillende til hende.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:10

Da han gjorde det rødmede hun endnu mere end før, og lige i det han fjernede dem, kiggede hun lidt væk "mmh...det er det vel ikke, men det er varmt når man ikke er vant til det" hun så på ham igen "måske... du skulle begynde så" sagde hun og rakte tunge af ham
"vi kan finde en sild til dig som du kan have det sjovt med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 18:21

En kort og meget lav latter kom fra ham da hendes rødmen blev større ”sødt” mumlede han og så lidt på hende… ”tjaa det er det vel” sagde han roligt dog stadig charmerende.
”skulle jeg begynde?” sagde han en smugle skeptisk dog med et roligt smil på læben.
”jeg klare mig nu fint med sig… dig kan man jo god kalde en sild” sagde han drillende og rakte også tunge af hende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:24

Hun blev en smule irriteret over det, og ville så drille ham "mmh... måske, men når man begynder på noget, tør du så slutte det" hun slikkede ham en gang på tungen i mens han rakte tunge, for så at smile til ham bagefter og blinke en gang
regnen begyndte at tage til... og gøre den drivvåde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 18:34

Han kunne tydeligt mærke hendes lette irretasion, hvilket fik ham til at smile en smugle. ”det regner jeg skam med” sagde han roligt og mærkede kort hvordan hun slikkede hans tunge. Han gik tættere på hende og belejlig hvis stod der et træ lige bag ved hende som han satte hænderne på så hun ikke rigtigt kunne ’flygte’. ”men jeg tvivler på at det faktisk er det du vil” sagde han roligt. Egentligt gjorde han dette for at drille hende men det kunne hverken ses eller mærkes på ham.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:36

Inu rødmede lidt da de nu stod op af træet, hvilket fik hende til at fryse træet til en kæmpe istap hvor der blandede på en måde blev til sne der langsomt faldt over dem
"mmh... jeg ved ikke helt,, har aldrig haft en kæreste eller noget... så har aldrig prøvet sådan noget, ud over lige at slikke dem på tungen hr."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 18:41

Han betragtede hende kort og smilede kort over hendes rødmen der atter viste sig på hende. Han så kort på træet men lod sig ikke mærke af det, han stilte sig helt op af hende så han kunne mærke hendes bryster mod hans brystkasse. ”arhar?” sagde han roligt dog var en let kold dog charmerende undertone tilstede. ”det var ikke meget… så du er jomfru?” sagde han roligt. Han drillede stadig men han lod det ikke vise på nogle måde.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:46

hun kiggede ind i hans øjne og bed sig så i læben for så at kigge væk fra ham "mmh... jeg er en 234 årig jomfru..." hun sukekde lidt over det da det var ret pinligt ikke at have fået noget i så lang tid... og nu turde hun næsten ikke at prøve at spørge folk da de nok ville grine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 18:50

Hun kunne desværre ikke se hans øjne hvilket var fint for ham. ”det var godt nok lang tid…” sagde han en smugle koldt dog stadig charmerende. ”så du er ca. 212 år ældre end mig?” sagde han og selvom de allerede stod meget tæt så rygede han tættere på hende, bukkede hovedet og slikkede hendes hals. ”folk grine af dig?... du behøver jo ikke sige hvor gammel du er?” sagde han roligt dog med den kolde stadig charmerende undertone.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 18:53

Inu blev bange nu, og lod sine skulder komme op til sine øre for at han ikke kunne slikke hende på halsen igen "sig mig...er du vampyr eller noget" hendes stemme lød bange og rystede en del... dog stammede hun ikke, men kunne godt lide en der snart ville græde...
alligevel stod hun med armene ned ad siden og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum