Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
just another day //Toby// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
just another day //Toby// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
just another day //Toby// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
just another day //Toby// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
just another day //Toby// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
just another day //Toby// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
just another day //Toby// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
just another day //Toby// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
just another day //Toby// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
just another day //Toby// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

just another day //Toby//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 19:07

Han smilede over hendes reaktion og fortsatte sit lille skuespil. Han slikkede hendes læber og kyssede hende kort. ”ja nu du nævner det så er jeg kvart vampyr” sagde han roligt og grinte en smugle koldt dog stadig charmerende.
Han betragtede hendes øjne i et stykke tid hvor han dybt inde i dem kunne se at hun ikke ville dette. ”jammen jammen” sagde han koldt, den charmerende tone var næsten væk og det lød nu mere som en let ond tone der var kommet på.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 19:10

Hun frøs helt inden i da han kyssede hende, men kunne så mærke en varme inde i hende... en vrede over han bare gjorde det på den her måde og den måde han snakekde på nu med den onde tone gjorde hende endnu vredere... "...det...gjorde......du ikke..." hun gav ham en lussing, så der kom et rødt mærke mod hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 19:15

Han kunne mærke en kulde der bredte sig inden i hende hvilket fik ham til at smile. Det virkede altså. Nu så han hendes øjenfarve skifte og han smilte roligt ”jo det gjorde jeg… ” sagde han roligt og tog sig ikke det mindste af lussingen. ”det virkede” mumlede han og det røde mærke forsvandt lige så hurtigt som det var kommet. Han tog e skridt væk fra hende… En kort dog rolig og charmerende latter kom fra ham.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 19:17

"stop doing that!" råbte hun af ham og kiggede væk "jeg fatter ikke jeg lige stolede på dig!" hun vendte ryggen til ham der nok var lidt dumt gjort, men hun var mega vred lige nu over det... og havde mest af alt bare lyst til at overfalde en eller anden lige nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 19:21

”du spurgte… jeg svarede” sagde han roligt ”heay jeg er skam fredelig nok… jeg kan bare godt li at drille folk!” sagde han roligt og så på hende. Han smilte kort over hendes reaktion, og over at hun havde vendt sig om og nu sikkert stod og gloede ind i det frosne træ. men hva et par drillerrier skulle der jo til en gang i mellem

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 19:23

hun knugede sin hånd stille og tog en dybindånding "ok... jeg har det fint igen..." hun vendte sig og smilte stille til ham "men dvs nu er det min tur til at drille dig...det vil sige"
hun gik hen til ham og lagde sine hænder om hans nakke for så at stå på tær og kysse ham på munden, medens hun lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 19:54

”det var godt” sagde han roligt og så lidt på hende ”drille mig?” sagde han lidt skeptisk… ”skal du nu til at drille mig” mumlede han og så roligt på hende da hun gik over til ham. Han mumlede et eller andet uforståeligt og lagde hovedet en smugle på skrå da hun lagde hænderne om bag hans nakke. Han kyssede stille med, men vidste ikke rigtigt hvad hun havde tænkt sig.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 19:56

Samtidig med hun kyssede ham lod hun sine hænder køre ned til hans numse og gav ham så en olfert... hvorefter hun så flyttede sine hænder og stoppede kysset og smågrinte af ham "hihi... det er drilleri fra min side af, men du fik en trøste præmie samtidig" hun rakte tunge af ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 20:08

Da hun begyndte at køre hånden ned til hans numse vidste han godt hvad hun ville, men gjorde intet ved det. Ja drillerier skulle til, og hvis hun ikke fik sin hævn ville hun nu nok prøve på noget andet. Han smilte kort og rettede hurtigt på det der skulle rettes på, det var den eneste reaktion det gav. ”hmmm ja det gjorde jeg vel” sagde han roligt… ”står vi lige nu?” spurgte han rolig.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 20:12

"årh...du slet ikke sjov..." sagde hun så og surmule smilede for sjovt.. "mmh... unddyld" hun rakte hånden ud til ham "ja vi står lige... forresten, så hedder jeg Inu, for mindes ikke vi har præsenteret os selv" hun lagde hovedet på skrå så hendes hår dannede sig som et split ved halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 20:16

”nej det ved jeg godt… har fået at vide at jeg er mere eller mindre irriterende at drille” sagde han roligt og så på hendes hånd… *ehhhh* tænkte han og tog hendes hånd ”jeg er Toby” sagde han roligt… ”nej vi har ikke præcenteret os… før nu” sagde han roligt og så lidt på hende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 20:19

"heh... Toby den der er besværlig at drille, men måske vi skulle lave noget andet end at drille så" hun smilte venligt og charmerende i et kort øjeblik, der faktisk var lidt flirtende med ham samtidig.... hun begyndte at tænke *vi kunne jo måske tage hjem til ham eller noget...*
Hun smilte lidt for sig selv "men altså... måske du kan finde på noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 20:22

”hmm jeg kan ellers godt li at drille” sagde han roligt dog charmerende. ”men fint vi laver noget andet end at drille” sagde han roligt. Og så kort på hende, hun nærmest flirtede med ham, hvilket ikke gjorde ham noget. Et kort smil dukkede op på hans læber da han hørte hendes tanker… ”jaa jeg kunne godt finde på noget… men det gjorde du lige” sagde han roligt ”vi kunne jo ta hjem til mig eller noget” sagde han en smugle drillende dog stadig charmerende.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 20:25

hun kiggede op mod himlen "mmh... det regner nemlig rimelig meget" hun så på ham og smilte "ah...du kan læse tanker..." sagde hun så og smilte sødt "men så må du jo hellere føre an, for jeg ved ikke lige hvor du bor henad" hun havde lyst til at tage fat i hans hånd da hun var inde i et lidt flirte humør lige nu, men hun lod være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 20:32

”det gør det vil… mit stakkels hår” mumlede han ”ja slf kan jeg læse tanker!... det har jeg jo gjort mange gange ved dig” sagde han lettere drillende dog charmerende. ”jammen denne vej” sagde han roligt. Og gik lige ud. Han så sig over skulderen for at være sikker på at hun fulgte med.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 20:35

Inu fulgte lige så stille efter, men holdte sig ca 1 meter bag ved ham "...hmm... det lyder da bare sååååå rart" hun sagde det sarkastisk for ikke at blive alt for skuffet over det
"men jeg tænkte lige på... eller det ved du nok allerede, alligevel... er du jomfru eller har du haft... ehm" hun rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 20:46

”ja ikke” sagde han roligt og vendte sig om mens han gik baglands bare for at kunne se hende. Han smilte kort og charmerende til hende… ”nej jeg er ikke jomfru” sagde han roligt… ”du kan ikke li at snakke om det vel???” sagde han roligt… og hentydede til hendes rødmen. Han vendre sig atter om og i løbet af ingen tid var de ude af skoven og ikke langt fra stranden.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 20:50

"mmh... det er ikke så meget det med at jeg er genert over at snakke om det... "jeg gad godt prøve det en dag... men det skal være med en jeg stoler på eller virkelig holder af" hun så på ham og smilte "mmh... men heh... jeg er nok lidt genert når man snakker med en der har haft sex før"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 21:01

”men det her er en af tingende” sagde han roligt og løftede en hånd for at pege på sit hus, men han tog den til sig da hun atter sagde noget… ”med en du holder af… du er singel på tohundredefirogtredvte år… hel og lykke” sagde han drillende. Han løftede atter hånden og pegede på sit hus ”der er det” sagde han og pegede på et enormt palæ.

//kig på min fil… de nederste billeder //

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:05

Inu trådte et skridt baglængs da han sagde det til hende "hmm... jeg... tror bare at jeg smutter hjem" sagde hun lige så stille... for de ord han havde sagt havde virkelig gjort ondt på hende... selvom hun normalt altid var så glad og smilende så gik han over stregen nu
"du... må...hygge dig" hun gik nogle få skridt tilbage for så at vende ryggen mod ham og starte med at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 21:29

”hmmm mumlede han” han så lidt på hende og lagde hovedet en smugle på skrå…
Han fnøs kort af sig selv… ”hmmm som altid går jeg over stregen” sagde han kort og så lidt på hende… ”vil du ikke med ind?” spurgte han roligt og betragtede hende ”jeg holder de fleste af mine kommentarer for mig selv” sagde han roligt.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:33

Inu stoppede lidt op og kiggede sig så over skulderen, "du skal love ikke at sige sådan noget igen" sagde hun så og vendte sig stille om for så at kigge op ham "...det er nemlig ikke rart når det rammer så personligt" hun gik lidt hen til ham og nikkede så stille i hentydning for at tage med ham indenfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 21:44

yes I promise not to comment your love life” sagde han roligt og så længe på hende… ”jeg ved det godt så nu lader jeg værre med det ok?” sagde han og trak hende med ind i det enorme palæ ”her bor jeg så…” sagde han roligt, han havde ikke tænkt sig at nævne det der lige var sket igen med minder det var nødvendigt.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:47

Inu kiggede rundt "mmh... er det ikke lidt..ehm" hun lavede lidt fakter med sine arme som betød stor "er det ikke lidt stort... i forhold til du er en person..." hun smilte lige så venligt som før igen, som om det han sagde var forsvundet og aldrig var blevet nævnt
hun kiggede rundt *mmh... jeg tror aldrig ejg ville kunne holde ud at bo sådan et sted som her*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 21:50

Han så lidt på hendes armbevægelser ”ehhh jeg kan godt li at ha meget plads… desuden er jeg ikke alene” sagde han roligt ”men jeg tror mine venner sover” sagde han roligt og blinkede… hun ville nok ikke forstå det… for det var ikke ligefrem de venner hun nok troede han mente.
”hvorfor ikke ? der er rilig med plads til en og man kan holde pænt store fester” sagde han roligt.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 2 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum