Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
just another day //Toby// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
just another day //Toby// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
just another day //Toby// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
just another day //Toby// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
just another day //Toby// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
just another day //Toby// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
just another day //Toby// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
just another day //Toby// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
just another day //Toby// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
just another day //Toby// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

just another day //Toby//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 21:53

"mmh... ok hr" sagde hun stille til det han sagde "jeg ville garanteret glemme ting og fare vild eller sådan noget... mest af alt i skræk for ja... jeg ved ikke helt..." hun smilte lige så stille og lagde hovedet på skrå *gad vide hvad han tænker på lige nu, om hvad vi skal lave eller sådan noget* hun smilte stille for sig selv *ikke store tanker så er det underligt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 13 Okt 2010 - 22:00

”hmmm kalder du mig stadig hr.?” sagde han roligt og gik hen i stuen ”fare vild? Glemme? Og af skræk for hvad?” sagde han nysgerrigt og så længe på hende han gik hen til pejsen og lavede et vink med hånden hvorpå en lilla ild kom til syne i pejsen… kor efter blev ilden dens normale farve. ”sikke mange tanker du har dig” sagde han roligt stadig charmerende ”kom og sæt dig så finder vi et eller andet vi kan lave!” sagde han charmerende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 13 Okt 2010 - 22:03

Inu rødmede lidt og nikkede stille for så at så at gå hen og sætte sig i sofaen "mmh, jeg tænker tit når jeg har noget at tænke på" sagde hun og smilte "men..." hun rykkede sig lidt væk fra ilden "heh... jeg kan ikke så godt lide ild hr...ehm...Toby" hun smilte stille og så på ham "hvorfor har du hår ned foran øjnene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:42

//fortsætte for er her kun i dag... og så først igen den 24//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 16:11

“harha kan du tænke!?!” sagde han og smilte drillende og puffed kort til hende. ”hvad er der galt med ild?” spurgte han… han kunne ikke helt forstå det, ild var da rart?... eller hvad?. Han så lidt på hende da hun spurgte ham om det med øjende… ”fordi det er mine” sagde han roligt… men det var vel ikke så forklarende… ”folk siger at ens øjne er vinduet til ens sjæl… ogg” han tav… hun ville alligevel ikke forstå det. Og hun behøvede ikke at vide det….

//sorry var nød til at smutte!... mennnn så ses vi vel den 24 eller hva ? XD//

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:27

"mmh... ild er vel en god ting, medmindre du kan dø af for store mængder ok?" hun så på ham "hmm...det er de vel, men det ville alligevel være rart at se øjnene på den person,,, man elsker" sagde hun for sjov og smilte til ham "ej ok... på den person man er på besøg hos, for du kunne sagtens være en voldtægtsforbryder eller noget"

//smuttede du nu eller hvad mente du//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 16:38

“hmmm det har du vel rat I” sagde han roligt og så lidt på hende. Han spærrede øjende lidt på da hun sagde hun elskede ham –men det kunne hun jo ikke se- han smilte da hun kun mente det for sjov ”ja det kunne det vel… men du kan ikke tåle det… jeg er ikke en voldtægtsforbryder…” sagde han roligt ” endnu” sagde han drillende

//sorry misforstod det du skrev … nej jeg smutter ik //

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:42

Hun hmphede lidt xD og så på ham "jeg er ikke bange for dine øjne ok? eller for de øjne du ikke har eller hvad end det nu er... jeg vil bare godt se dem" hun bevægede sig hen til ham og så på ham "lad mig nu se... ok?" hun smilte venligt og sødt "og forresten så bliv det eller lad være, i stedet for at overveje det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 16:46

”det kan godt være du ikke er bange for dem… men du Kan ikke tåle det” sagde han og så ned… ”du bliver gal af det” sagde han ”kan det ikke være lige meget det er mine og du får dem ikke at se” sagde han og lukkede sine øjne i tilfælde af at hun ville prøve på noget. ”men jeg kan så godt li at drille dig så jeg overvejer at blive det bare for at drille dig” sagde han og smilte drilskt

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:49

"hmm... hvorfor er det da flammer eller hvad" hun vedte ryggen til ham og lod sig ikke høre hvad det var han ellers sagde eller hvad han end gjorde
lige nu var hun bare en lille smule trist over at han ikke ville vise hende hans øjne, for hun kunne rigtig godt lide øjne og deres farver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 16:58

”det kommer ikke dig ved, hvordan de ser ud … du får dem ikke set selvom du prøvede at se ind i dem, du ville aldrig se hvilken farve de er eller om de faktisk er der” sagde han med en let kold undertone… ”de er mine og du får dem aldrig at se” sagde han .

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:20

"hmm...fint" hun rejste sig op fra sofaen og kiggede på ham "men når du skal være såååå kold... så sys jeg vi skal finde på noget at lave i stedet for... " hun smilte til ham "har duu ikke noget andet vi kan lave... måske en pool eller noget?" hun kiggede lidt rundt i stuen og så tilbage på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 17:34

Han åndede lettet op og smilte til hende… ”ja ekstrem kold” sagde han sarkastisk… ”jeg har 3 pools og en jakusi” sagde han roligt… ”vil du i udendørs eller indendørs?” spurgte han roligt og så rundt. Da den udendørs og den indendørs lagde i vær sin retning, og da det var et temmelig stort hus så var han ikke sikker på at hun gad gå så langt hvis hun nu ville i udendørs og de var gået hen til en af de indendørs.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:31

"mmh... jeg aner ikke hvad en jakusi er" hun grinte sødt både af sig selv og det... "men heh... jeg vil nok helst indenfor... så er det nemlig ikke så koldt" hun smilte stille og ventede på ham "hvilken vej min gode voldtægtsforbryder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 15 Okt 2010 - 19:09

“jammen det må jeg lære dig en dag” sagde han roligt og tog hendes hånd for at fore hende hen til en af de 2 indendørs pools. ”jammen denne vej mit lille offer.” grinte han drillende og hev hende hen i den anden ende af huset.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:11

Inu rødmede lige så svagt da han tog fat i hendes hånd, og skjulte så sit ansigt da han snakkede om offer... "de...det mener du ikke, eller...g...gør du?" stammede hun før hun blev hevet med rundt og begyndte nu at blive lidt halv nervøs for at gå i pool med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Ons 20 Okt 2010 - 21:18

Han grinte kort over hendes rødmen og latteren blev en smugle længere da hun blev så bange for ham… ”hvem ved… du opfordrede mig jo nærmest til det” sagde han en smugle skummelt dog meget drillende, de var fremme ved poolen og den var enorm, dog meget smuk ”der er et badeværelse du kan klæde om der… hvis du ikke har noget badetøj, kan du jo la vær med at tage noget på” sagde han grinende ”eller tage noget af de mange sæt der hænder inde i skabet inde på badeværelset” sagde ha roligt.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 22 Okt 2010 - 12:49

"mmh... jeg er sådan set lidt ligeglad med om du ser min krop eler mit undertøj" Inu stod og begyndte at tage sit tøj af for så at kigge på ham og smilte frækt til ham "men vil du helsst se min krop med udertøj eller uden undertøj " hun rakte tunge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Søn 24 Okt 2010 - 19:40

Han grinte kort, og så hende så lidt an … *jeg elsker at drille* tænkte han og gik helt hen til hende, så hans brystkasse blev presset en smugle imod hendes bryster… han lagde hovedet en smugle på skrå og smilte frækt til hende, ”tjoo” sagde han en smugle koldt, og meget lusket, dog kunne den charmerende undertone stadig høres. ”det kan du vel se”

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Ons 27 Okt 2010 - 11:44

"aha...så du vil helst se mig uden undertøj på..." hun rullede sine øjne lidt og tænkte så *men det kan du så ikke få lov til at se* hun smilte så sødt til ham "så bliver det med undertøj" hun fik skubbet sig væk fra ham og gik hen til vandoverfladen "skal du med i? eller bliver du bare der og surmuler hele tiden..." hun rakte tunge igen for så at kigge væk lidt... men efter lidt tid sagde hun lige så stille "hvis du vil se mig uden undertøj, må du selv tage det af mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 15:14

//Btw undskyld det tog så længe lang tidXD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 29 Okt 2010 - 15:47

Han smilte for sig selv og skubbede lidt til hende... "du ved godt at jeg elsker at drille dig ik?" sagde han og smilte lusket til hende. "og husk nu at jeg faktisk læser dine tanker" sagde han drillende til hende, og gik ind på et badeværelse hvor han knap et halvt minut senere kom ud iført badebukser. "jeg kommer skam nu" sagde han charmerende, sm altid og hoppede på 'mystisk' vis lydløst i poolen. Kort efter kom hns hovede op "kommer du så?" sagde han roligt, stadig charmerende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 15:56

Hun hoppede hovedspring og svømmede hen til ham under vandet hvori hun under vandet hev hans boxershorts af og svømmede videre underham og forbi ham for så at komme op til overfladen og vifte med dem i luften til ham "hmm... jeg kan bedre lide at du svømmer rundt nøgen" hun rakte tunge af ham og tog dem på hovedet hvorefter hun bare kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 29 Okt 2010 - 16:01

Han himlede med øjende og lod hende ganske enkelt gøre det, for da badebukserne var vide så havde han taget boxers under så han faktisk ikke var nøgen. "hmmm, ja så?... gad vide hvor længe en dæmon kan holde vejret ?" sagde han en smugle lusket og svømmede hen til hende, tog badebukserne, og skubbede hendes hovede under vandet

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 16:06

"mmh...hvad mener du?" noget hun at sige før hun røg under vandet, eller bare blev trykket under vandet... hun blev rent panisk og frøs vandet til is rundt omkring dem dog skadede det ikke hende og muligvis heller ikke ham, men hun bed sig hårdt i læben før hun faktisk svømmede lidt væk fra ham igennem isen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 3 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum