Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
just another day //Toby// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
just another day //Toby// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
just another day //Toby// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
just another day //Toby// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
just another day //Toby// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
just another day //Toby// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
just another day //Toby// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
just another day //Toby// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
just another day //Toby// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
just another day //Toby// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

just another day //Toby//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 29 Okt 2010 - 16:12

"he he" sagde han en smugle drillende og lænte hovedet på skrå da issen frøs... *hvordan kan hun svømme i issen?* tænkte han og tøede vandet op.
"ikke ret længe?" sagde han roligt. "eller kan du ikke li at være under vandet?" sagde han drillende, dog stadig charmerende.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 16:14

hun smilte stille til ham "jeg kan godt lide at være under vand men er lidt halvbange når jeg bliver tvunget under" hun svømmede hen til kanten "heh... og brw du må ikke synes jeg er mærkelig fordi jeg kan svømme gennem is... for det kan jeg egentlig ikke, jeg tøer bare isen op der hvor jeg vil svømme og fryser det igen bagefter" hun smilte sødt og kravlede op på kanten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 29 Okt 2010 - 16:23

"jammen fint fint" sagde han roligt og så længe på hinde. "så du gider ik at svømme mere nu eller...?" sagde han roligt, stadig charmerende.
"men hvis du ikke gider det så kan vi jo sidde os over i jakusien?... eller noget andet?" ... han tænkte sig lidt om, "men det går nu nok heller ikke da du ikke kan li varme ting" mumlede han
"okay så gjorde du det, det går nu nok"

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 16:27

Hun rødmede lidt "uhm... vi kan sagtens gå hen til den der.... uhm jakusi??" sagde hun så lidt stammende og rejste sig op "hvis du har lyst selv altså?" hun kiggede på ham "ellers må du bare hive mig med et andet sted hen? måske ind i en seng" sagde hun så og rakte tunge af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 29 Okt 2010 - 16:32

"jammen fint da" sagde han roligt og så lidt på hende inden han hurtigt kom op af vandet. Han trak hende hen til Jacuzzien. "pas på med hvad du siger" sagde han lumsk til hende, "hvis du ikke passer på kan det være jeg gør det bare for at drille" Han grinte kort "jeg elsker at drille" sagde han uskyldigt.

// sådan en der xD http://www.liveyachting.com/wp-content/uploads/2008/11/amnesia-jacuzzi.jpg //

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 16:34

hun fulgte stille med ham hen til jakusien og smilte så stille "du ved vel godt at det ikke er at drille hvis det er jeg kan lide det?" hun rødmede lige så stille og så så på jakusien.... hvor hun godt kunne mærke varmen, hvilket bare fik hende til at bide sig i læben "så ehm... du går op først" sagde hun lige så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Man 15 Nov 2010 - 18:26

Han så lidt på hende med hovedet lænt let på skrå men trak så på den ene skulder "nejjj det er det vel ikke" sagde han drillende. Han så på det dampende vand og smilte roligt derved, "fint fint" sagde han charmerende og steg i vandet hvor han fik juzkisien til at lave bobler hvilket ville give en afslappende massage... "kommer du?" ...

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 22:40

Hun bed sig stille i læben og gik stille op i jakuzien... hvor hun straks kunne mærke hvordan varmen ramte hende *...tror ikke jeg kan holde dette ud* tænkte hun lige så stille og gik helt ned i den hvor hun så foldede sig lidt sammen "heh....var...lige lidt....langsom"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:05

han så lidt på hende og nikkede for sig selv... "hvis du ikke har løst til at være her er der ingen der tvinger dig" sagde han roligt og sank lidt længere ned i vandet, da han selv synes det var rart. "jeg tvivler på at du bare var langsom... jeg tror egentligt at du helst vil op igen ik?" han så roligt på hende og selvom hun ikke kunne se det kunne hun nok fornemme det, eller det troede han.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:11

hun foldede sig lidt sammen og kiggede ned "jeg har det fint, skal bare lige vænne mig til at jeg faktisk er ved at blive varm" hun sukkede lidt ved tanken "jeg er ked af at jeg er til besvær hr" hun rykkede sig lidt hen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:15

"meget vel, men vi kan godt finde noget andet at lave hvis du synes?" sagde han charmerende som altid.
"du er ikke til besvær" han så kort på hende, "og så vidt jeg husker så kender du mit navn, du behøver ikke kalde mig hr. " sagde han roligt og charmerende "jeg kalder jo heller ikke dig frk. vel?"

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:16

hun så mod ham og smilte lidt "det er oka, jeg klare det fint" sagde hun lige så stille og kiggede ned igen "undskyld toby, gammel vane" sagde hun og smilte så meget lidt "jeg har det fint nok med at være her, h...toby"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 17:44

"godt got" sagde han roligt og tænkte kort over hvor den vane mon kom fra.
han så lidt på hende og lod hende tale færdig. "hvor kommer vanen fra ?" spurgte han roligt dog stadig charmerende.
*det var hun ved det igen* tænkte han kort men lod det ligge, han ville hellere ha et svar end at ta det op igen.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:47

inu smilte stille "heh, denne vane kommer fra da jeg var slave for en der havde købt mig fra mine forældre og brugte mig som en hund...eller det man kalder en sexslave" hun sukkede lidt og kiggede væk
"hmm...jeg skulle sige hr, eller herre hver gang jeg skulle noget...og ja"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 18:19

"hmmm ser man deT" mumlede han ... "en der har haft lige så tåbelige forældre som mig... sådan da" mumlede han for sig selv, og rystede kraftigt på hovedet, det ville han egentligt ikke ha sagt.
"hvordan kom du så fri igen? ... og hvor gammel var du ?" spurgte han under lig rolig i det.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:38

inu smilte stille for sig selv "uhm han døde, og jeg fortsatte jo med at være ung" sagde hun lige så stille "jeg tror jeg var 87 år der..." sagde hun lige så stille og så mod ham "men heh, jeg har det fint, det er ikke så psykiske smerter mere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Tirs 16 Nov 2010 - 18:49

"ad liderlig gammel mand" sagde han drilsk ...
"men det er godt at du stadig har det fint" sagde han roligt.. " det var noget af dig liv... hvad har du ellers laver?" spurgte han roligt og charmerende

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 18:52

"uhm...ikke rigtig noget" sagde hun stille og rejste sig op fra jakuzzien dog tog hun sig til hovedet og gav et udmattet støn fra sig... den varme havde virkelig tappet hende fra kræfter så hun besvimede og faldte ned på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Fre 19 Nov 2010 - 22:05

"det var ikke meget" sagde han roligt og registrerede hurtigt at hun var ved at falde, så han greb hende og strøg hendes hår væk fra hendes pande... "jeg sagde jo vi kunne lave noget andet... hvorfor lytter de aldrig" sagde han let opgivende, velvidende om at hun var besvimet.
Han var hende op fra jazkussien og op på et af de mange værelser, hvor han lagde hende på en seng og langsomt gav sig til at fryse hele lokalset på nær sengen til is.
Efter lidt tid havde han gjort dette, men det var udmattene. Han lagde sig ved siden af hende på den store dobbelt seng og lukkede øjende, dog sov han ikke, ikke helt

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:17

Inu lå i sengen ved siden af ham og vågnede lige så stille "ngh... det var...varmt" hun kiggede mod ham og satte sig stille op "....Toby?" hun undrede sig lidt over hvorfor han lå og 'sov' men rejste sig så stille op og så alt isen i rummet "wow... har han" hun så mod ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Lør 20 Nov 2010 - 21:14

Rummet var stort og det krævede en hel del enegi at fryse det hele til is, men det havde han gjort. "det var det vel" mumlede han uden tone. Han vendte sig om og så lidt på hende. "ja det har jeg" sagde han roligt og satte sig op, og lignede mest af alt en død, dog var han ikke helt tømt for kraft.
"har du det bedre... ?" spurgte han efter en tids tavshed

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 12:35

'Inu så på ham "du har det jo selv skidt...og så bekymre du dig om mig..." hun gik hen og lagde sin hånd på hans pande "du ser altså rigtig syg ud nu... døende" hun kørte sin hånd ned til hans kind "din stakkel...er du sikker på du ikke skal sove lidt eller noget" inu prøvede at skifte spor fra at hun havde det dårligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Toby Man 22 Nov 2010 - 23:00

"j jeg har det skidt, men jeg tror neppe så skidt som dig... " sagde han roligt.. "jeg er 'død' levende død" sagde han roligt og charmerende, han trak hovedet lidt til sig og så undrende på hende *hvorfor er hun ikke ligeglad?* tænkte han. det var ikke noget ha ar van til, at der faktisk var nogle der tænkte på ham?

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159


Tilbage til toppen Go down

just another day //Toby// - Page 4 Empty Sv: just another day //Toby//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum