Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lonely night on the piano. //Seth//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Lonely night on the piano. //Seth//
"Det er ikke alle der er ved at dø, bare fordi de bliver bidt," sagde hun, svarede på Seth's tavshed, "det ville garanteret have været lettere for mig, hvis jeg bare kunne have passet mere på og ikke blive smadret af et spøgelse." hun gøs ved tanken: lugten fra spøgelserne fremkom en gang imellem, noget hun hadede. De spøgelser havde været svære at nedkæmpe, men det var gået ud over hende, fordi hun passede på .. hans ryg.
Robin knugede sig tættere ind til Seth, havde stadig begravet sit ansigt ved Seth's brystkasse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Da jeg blev forvandlet var det fordi, jeg var ved at dø. Jeg var blevet hårdt såret et spøgelse." hun trippede hurtigt, havde stadig armene omkring Seth. Hun følte sig så tryg som aldrig før... hun ville aldrig være alene igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Smerten var ubeskrivelig..." sagde hun forsigtig, stadig med bliket ud i mørket. Hendes arme var stadig omkring Seth.
Hun lo, da hun hørte ordet dejlig. Hun vendte nu sit blik mod Seth.
"Jeg er ikke dejlig - har aldrig været det," hendes stemme var kold som altid, men mørk og brutal.
Gæst- Gæst
Okay, han kunne ikke sige noget uden af dumme sig? Han nussede hendes ryg videre. ”Oh, jo du er,” sagde han smilende til hende. ”Du er dejlig i mine øjne.”
Gæst- Gæst
"Nej," sagde hun og stillede sig lidt på tæer, så hun kunne nå Seth's kind. Hun kyssede ham hurtigt, men kærligt og tog så Seth's hænder i sine.
"Men jeg var glad for, at jeg blev til den jeg er idag. Ellers, havde vi jo aldrig mødt hinanden." hun smilte kærligt, hendes kæber afslørede lidt af hende hvide tænder. Hendes læber og øjne, var helt røde pga. hendes sidste måltid.
Igen, var der noget der bevægede sig i hendes bevidsthed. Hun så billeder, skygger, mørke der trak sig sammen.
"Seth." sagde hun forskrækkede, støttede sig straks til træet. Vinden blæste kraftigt nu og træerne gav efter hist og her.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun begyndte at hive Seth hen mod den gamle legeplads, modsatte vej af, hvad der end kom efter dem, var.
"Kom nu..." hendes stemme var stadig ængstelig. Sidste gang det her skete for hende, endte det galt... Hun klemte Seth's hånd og scannede hele tidne området. Den der var efter dem, forsvandt og viste sig hele tiden, den trang ind i hendes sind, en forfærdelig smerte. Hun tog den anden hånd til hovedet, dukkede sig halvt hen over den grønne græsplæne der var hen til den gamle legeplads.
//hvis jeg pludselig ikke svarer er det fordi, at jeg skal spise (; men jeg kommer self. efter!!! :D //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"De roder i mit hoved for at finde ud af hvor vi er," hun tog sig endnu en gang til hovedet, "jeg aner ikke hvad der kommer imod os, men det er slemt. Og der er mange." hendes stemme var stresset, hun ville have været ved at få et hjertetilfælde, hvis hun havde en smule mere menneskelighed i sig.
"Jeg elsker dig." sagde hun, ud af det blå. Hun slap ikke hans hånd, og vidste, at det her kunne ende galt for dem begge to.
Han måtte forstå det. De var ved at blive angrebet af noget slemt - meget slemt, men hun anede ikke selv hvad det hovedsageligt var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Se selv." hun kiggede rundt. De var mørke som natten selv, stod på to ben og havde utrolig tykke pelse. Der var frådne omkring deres mund, og nogle havde endda blod om munden.
Robin klemte forsigtigt Seth's hånd. Hun ville ikke kunne koncentrere om at dræbe dem, hvis det var, at hun også skulle sørge for, at Seth var i skkerhed hele tiden. For der var mange af dem.
Varulvene omkransede Seth og Robin. Vinden blæste og det ville ikke vare længe, før det begyndte at regne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Robin kiggede overraskende op på Seth.
"Der sker ikke noget? Der er virkelig mange af dem - det bliver ikke let." Robin's stemme var seriøs. Hun vendte blikket tilbage mod varulvene omkring dem. De var mere end to meter høje, muskoløse og utrolig grimme. Deres øjne var hvide og lyste helt op her i mørket. Vinden fik varulvenes pelse til at virke større og kraftigere. Disse varulve, var hurtige, stærke og kunne meget hurtigt dræbe. De tænkte ikke over det - de gjorde det bare.
Robin's hånd omkring Seth, blev en smule mere kærlig. Hun kunne ikke rigtig fornemme om Seth var bange eller bare... overrasket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må skynde dig væk, mens jeg kæmper, jeg prøver at holde dem hen, indtil du finder et hul, hvor du kan komme i sikkerhed..." Robin sukkede en smule anstrengt, trådte et lille skridt væk fra Seth, så hun kunne få sine vinger frem. Varulvene foran dem knurrede arrigt, de nærmere sig drastisk. Hvis hun bare kunne få Seth væk herfra, så han ikke kom noget til...
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» A Lonely Night - Noir
» The Piano *Privat*
» Pretty Piano [Andy!]
» Something.... new? - A. L. Seth
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus