Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lonely night on the piano. //Seth//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Lonely night on the piano. //Seth//
Gæst- Gæst
"Men jeg fornemmer, at du er noget specielt.. at du er... speciel og vigtig." Robin kunne godt høre, at det lød lidt... ja. Menn hun mente det. Seth virkede til at være rigtig sød og .. betydningsfuld.
Robin's smil var tøvende, men hendes blik var stift og totalt fokuseret på Seth. Hun trak ikke vejret, men var blot helt stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må hjælpe mig lidt her. Jeg aner ikke hvad keg skal sige..." hendes stemme var lav, men forstående. Det var lang tid siden, at hun havde følt sådan her, og på den her afhængige måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Robin følte lykken brede sig under deres kys. Hun satte sig en smule tættere
på Seth og nød stilheden, hvor det kun var de to som hovedpersoner.
Noget andet hun var sikker på var, at hun følte noget stort for ham. Men gjorde han også det over for hende?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fjernede sig forsigtigt fra deres kys, kiggede på Seth. Hendes øjne var klare, ikke længere så blodrøde - det havde hendes krop ikke tid til at tænke på nu.
Men samtidig, anede hun ikke, om det var sikkert - i forhold til Seth. For Robin var 100% sikker: hun var forelsket. Det var gået hurtigt, noget hun ikke var vant til, det var kun sket én gang før... Og det havde endt hurtigt. Men Robin var sikker, hun ville have Seth.
Alle disse tanker, holdt hun for sig selv, sagde ikke noget omkring det - endnu.
"Skal det være os?" spurgte hun med en lidt nervøs stemme, anede ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun hentydede til, at hun ville være hans og spurgte jo dermed også, om han ville være hendes.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede, en smule nervøst og kiggede baer på Seth.
"Seth... jeg er ligeglad med alt andet, end dig." sagde hun, uden at tvivle. Man kunne sagtens høre, at hun mente det. "Du er ikke ngoet monster. Og jeg er ikke bange for dig." Robin prøvede at smile en smule, men uden held. Tænk, hvis det hele bare faldt fra hinanden, nu hvor det kunne have været blevet så godt.
Robin tog mod til sig. "Men Seth, det er jo op til dig. Hvis du siger, at du har følelser for mig, kan jeg ikke se noget problem i, at vi finder ud af noget..." Robin's hår hvirvlede bag hende, takket være vinden. Det var som om at vinden forstod hele situationen og prøvede at berolige hende...
"Men igen," sagde hun stille, "du skal ikke gøre noget, du ikke vil." Robin havde bange anelser. Men hvis Seth ikke ville noget, hvorfor kyssede han hende så?...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved godt, hvad du er," sagde Robin og kiggede stadig på Seth. Hendes blik var en smule bekymrende, men hendes stemme var stærk, "jeg ved ikke hvad du har været igennem." sagde hun så og sad nu helt tæt på Seth, "men jeg vil være en del af det og hvis det er, hjælpe dig." hun anede ikke hvad hun skulle sige nu. Seth kunne gøre havd han ville, men hun ville ærge sig, hvis denne chance blev forspildt.
"Du kommer ikke til at gøre mig ondt, Seth. Du aner ikke hvilke magter jeg besidder. Tro mig, du kan ikke gøre mig ondt," der gik lige et kort sekund, "eller jo, men det er kun hvis du forlader mig." Robin vidste godt, at det var en del informationer at få i hovedet, men... hvad skulle hun gøre? Hun kunne ikke holde ud af være alene længere, nej, den del af hendes liv skulle være slut, ellers måtte hun jo bare ende...
robin nød Seth's hånd på hendes kind, hun sukkede blidt. Og lgie så stille, bredte sig de sorte englevinger ud af hendes ryg - den del af hende, som var Dødsengel. vingerne var store, kunne sagtens bære hende. Men når de pludselig kom frem på denne måde, var der virkelig noget følelsesmæssigt indblandet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke hvad du har været igennem," sagde hun stille, blikket rettet mod Seth, "men jeg er nødt til at vide hvad du vil. For..." Robin kiggede ned i græsset, der hvor scenen stod. Det var virkelig svært, men hun ville sådan ønske, at han ville være sammen med hende, for hende, hos hende... Mend det nyttede jo ikke, når det var, at han troede, at han ville eller kunne skade hende. "Jeg orker ikke flere forhandlinger, Seth.. " Robin lo kort, da hun så hans udtryk over det med hendes vingers pludselige fremtæden. Hun kunne ikke lade være med at smile, og selvom hun prøvede, virkede det ikke. For Seth kunne kun få hende til at smile. Kunne kun få hende til at være glad, fri på den ene eller anden måde..
"Jeg har også mine mørke hjørner," sagde Robin og håbede aldrig nogensinde på, at hun ville være nødt til at vise Seth dem, "men jeg er åben for de jeg holder af."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Robin lyttede spændt.
"Nej, du behøver ikke sige til mig, hvad du har gjort før i tiden, Seth," hendes stemme var mørk, kold og mere... vampyr-agtig. Hun var seriøs og prøvede at forstå. "Medmindre du selv vil snakke om det, så vil jeg ikke tvinge dig. Men Seth," Robin knugede stille hans hånd, da han tog hendes, "jeg har også oplevet, gjort ting, som jeg fortryder. Men igen... jeg prøver at glemme. De sidste hundrede år, har jeg prøvet at glemme hvad jeg har gjort og sommetider oplevet, det er en del, der gør dig speciel og ingen anden. Hvis du ikke var speciel, havde jeg aldrig nogensinde været så hurtigt tiltrukket af dig. Og hvis du var mere ond og modbydelig end du var god indeni, så ville jeg ikke have haft nogen videre kontakt med dig. Men det har jeg. Og du kan snakke med mig hvornår du end har lyst til."
Robin kiggede Seth dybt i øjnene, så han forstod. Hun ville have ham og ingen anden. Hun ville være hans, kæmpe for ham, kæmpe ved hans side, hjæælpe og trøste ham, når han havde brug for det...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte nervøst, da Seth kommenterede hendes vinger. Hun nikkede som svar, og ligeså stille, forsvandt de i et lille lilla lys.
"De er ikke til at styre," lo hun sarkastisk og hentydede til hendes vinger. Hendes øjne skinnede af lykke og fokuserede kun på Seth. Hun aede forsigtigt Seth's venstre hånd med sin ene pegefinger.
"Hvis du ikke vil mig, vil jeg have, at du siger til." hendes stemme var en lille smule grødet, fuld af følelser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne være din." sagde hun, helt sandfærdigt. Hendes blik var blidt, fuld af ... kærlighed. "Der vil ikke kunne ske mig noget. Jeg er ligeså meget vampyr som du selv, ved du nok. Og min evne til at kunne sende de dødelige til himlen eller helvede og genoplive, er ikke helt slem heller." hun lo og nød kærtegnene på hendes ryg. Hun forstod hvad han sagde.
"Så... er du min?" spurgte hun, helt uventet. Hun var nysgerrig, ville vide besked.
Gæst- Gæst
Seth smilte til hende, kunne næsten ikke forstå hvad hun sagde, men det gav ikke mening i hans øjnene lige nu. Hun elsket et monster? Sådan forstod han det, men han ville ikke rigtig tro på at det hele. Og han ville ikke ha at hun var ’fysik’ sammen med ham, selvom at hun sagde at han ikke kunne såre hende. ”Ja, jeg er kun din,” sagde han smilende. Han bukkede sig lidt ned til hende og pressede let sine læber mod hende. Han troede dog stadig ikke rigtig på at han kunne virke føle kærligheden, men han kunne jo ikke sige at han ikke var forelsket i hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er som slik..." mumlede hun med et smil og mærkede hvordan tørsten bredte sig i hende, endnu en gang. Men hun blev siddende, hvorfor smutte, når man nu havde en som ham? hun ville da ikke spilde tiden... Men det ville ikke vare længe, før hun var nødt til at bide i et eller andet, ellers ville tørsten tage over og hun ville ikke blive særlig sjov at være sammen med...
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» A Lonely Night - Noir
» The Piano *Privat*
» Pretty Piano [Andy!]
» Something.... new? - A. L. Seth
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus