Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lonely night on the piano. //Seth//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Lonely night on the piano. //Seth//
"Ja, jeg det ender galt for dig... da jeg ... bliver lidt for ... blodtørstig når det gælder sådan noget." hun kyssede ham endnu en gang let, tog hans hånd, klemte den blidt.
Træerne om dem fik mørket til at virke gennemtrængende, lavede svage silouetter rundt omkring.
//er lige i skole, så... det blev lidt kort//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har det med at blive... tørstig, mere ... vild." hun klukkede endnu en gang, lod sin anden hånd blidt kærtegne Seth's kind. Hun kiggede ham nu i øjnene, med et blidt blik. Hun lænede sig lidt mere mod træet, hørte barken krakkelere under hende. Hun var jo stærkere end så mange andre.
Det var lang tid siden, at Robin havde savnet det at være menneske. Hun vidste også godt, at der var ting hun aldrig ville kunne komme til at opleve, men ... det var nu skønt at være anderledes end alle andre. Og kunne leve sammen med sin eneste ene resten af sit liv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vil have dig. Ikke kun som psykisk men..." Robin rystede på hovedet af sig selv. Forstod han ikke hendes hentydning??
"Men bare glem det, hvis du ikke forstod hvad jeg ville i starten..." hendes stemme var en smule nedtryk, hendes blik fjernt. Hun kiggede mod skoven og iagtog mørket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stille, flagrede der små flagermuse rundt omkring hende, helt mørke med røde øjne, ikke større end længden på en pegefinger. Hun havde formet dem via hendes mørke skygger/tåge, vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg kan godt lide dig." sagde hun kort, lidt mere menneskeligt. Det var sandt, men ... hun måtte have aktion, hvis der var noget som helst der skulle fungere..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En kold vind tog fat i Robin's jakke og legde næsten med den. Hun sukkede, trak den til sig, iagtog Seth.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kommer ikke til skade, hvis det er dét du tænker på," sagde hun så og kiggede på Seth, stadig med samme smil på læbrene. Hendes hugtænder var væk, men smagen af hendes sidste måltid var der stadig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er mere vampyr end du aner, vidste du det?" spurgte hun, stadig med hovedet mod Seth's bryst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan fik du egentlig vampyrgenet?" enten var det medfødt - ellers så skulle man jo have været bidt af en anden - der så i dette tilfælde ville have været en vampyr.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg valgte det jo ikke selv." sagde hun så.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ikke så godt...?!" Robin rystede kort på hovedet. "Jeg var døden nær!" hendes stemme var høj, en anelse hvæsende. Hun havde ikke snakket med nogen om det, siden... han forsvandt. Uden videre, bare pludselig.
Robin tog sin hånd forsigtigt til sig og rystede det, så det endnu en gang havde den store fylde. Det lagde sig perfekt bag hendes ryg, nu og da, legede blæsten med det.
Robin begyndte et gå lidt rundt under den store trækrone, kiggede op. Træet måtte være mindste hundrede år gammelt. Hun var ældre end træet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Robin gik hen til Seth, lagde armene om hans brystkasse og krammede ham. Hun sukkede anstrengt, nødt at være sammen med Seth. Hun aede ham blidt på ryggen, begravede hendes ansigt ind mod hans bryst.
Gæst- Gæst
Han smilte til hende, da hun gik hen til han. Han lagde armene om hende med et smil hen over læberne. Han finger nussede hende ned af ryggen, også op af ryggen. Han kunne nu godt stå sådan i flere år, det ville han ikke ha noget i mod.
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» A Lonely Night - Noir
» The Piano *Privat*
» Pretty Piano [Andy!]
» Something.... new? - A. L. Seth
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus