Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Tired of running. //Vlad//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Tired of running. //Vlad//
Gæst- Gæst
Lucinde kiggede nysgerrig på sin modstandere, da han fortalte noget. Et møde kunne arrangeres, hvilket var vejen frem og tættere på hendes mål. Men hvor langt ville hun kunne komme?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gargh... Du kan lige vove på... At dø... Lille Dæmon..." Vrissede han af hende, og pegede på hende med en negl. Han kiggede på hende stav, og vidste ikke helt om hun havde behov for den til noget som helst, men skubbede den hen til hende igen.
Gæst- Gæst
"Jeg.. Havde.. Tænkt mig.. At dø.." sagde Lucionde stødt og roligt, det gjorde lidt ondt, når hun sagde noget. Da hun kunne mærke hendes stav, som ramte hende, tog hun fat rundt om den med den ene hånd. Hun kunne endelig få sig skubbet op at sidde, hvorefter hun lænede sig op ad muren. Hun forblev stum, uden at sige noget. Hun betragtede bare væsnet foran hende.
Gæst- Gæst
"Det.. Ville være-- Dumt.. Det er der.. Ikke nogen.. Der ville.. Få noget.. Ud.. Af.." Hvæsede han lavt, og kneb sine øjne sammen. Han kiggede ned af Lucinde, og prikkede hende pande en enkelt gang med spidsen af en klo.
"Du.. Er stærkere.. End det... Hold.. Dig.. I live..." Hvæsede han lavt, og kneb sine øjne en smulle sammen endnu engang, og kiggede på hendes stav, og så hende. Han ville ikke have at hun skulle dø, men hun havde heller ikke lyst til at bære hende til hospitalet. Sidste gang, gik det ikke så godt...
Gæst- Gæst
Da han satte kloen på hendes pande, tog hun hendes stav og skubbede han væk fra hende. "Ikke røre!" sagde hun advarende. Halvdelen af hendes stav dannede iskrystaller, men de forsvandt hurtigt igen. Hun var stærkere, hun skulle bare komme sig over de værste smerter.
Gæst- Gæst
"Hraargh! Hvad Ma'lakel ikke.. Ved... Har han ikke.. Ondt af... Så pas på!!" Råbte han rasende, og det var tydeligt, at Vladimir ikke kan styre sit temperament mere end til en hvis grænse, og lunten var kort. Han trak vejret hurtigt igen, som om han stadigt var midt i en kamp, og hans klør kom længere ud.
"Hvis.. Du vil se.. Ma'lakel... Skal du nok.. Være lidt mere.. Forsigtig! Jeg.. E rikke.. En budbringer! Mit job.. Er at dræbe mystiske individer.. Og du.. Virker pludselig meget.. Mystisk.. Så måske.. Skulle jeg bare.. Tage.. Dine hjørnetænder.. Og give.. Til Ma'lakel! I stedet.. For.. At bringe din besked!" Han hvæsede igen, og stirede ned på Lucinde med et rasende ansigtsudtryk.
Gæst- Gæst
Hun så passivt på, mens de vrede ord blev kastet mod hende. Hun lod sig ikke komme ud af fatning, fordi han kom med en masse trusler. Hendes ansigt forblev uforandret, også, da vampyren stirrede rasnede på hende. Hun var glad for, at hun havde lært, at holde hovedet kold. "Altså.." begyndte Lucinde, "Jeg ville nok ikke finde mig i det, hvis jeg fandt ud af, at en af mine undersåtter havde dræbt en fuldblods dæmon, som kunne have været mig nyttig på manga måder. Men du hiver bare tænderne ud på mig.. hvis du kan komme til." Hun vidste godt, at hun bare burde have holdt sin mund, men det havde hun til tider rigtig svært ved. Men hun åbnede ikke munden, men lod den være lukket. Hun klemte om staven og var klar til et eventuelt angreb.
Gæst- Gæst
"Hvad.. Han ikke! Ved... Har.. Han ikke! Ondt af!" Hvæsed ehan højt, og kneb sine øjne sammen, og knurrede vredt. Han hvæsede igen, og helle hans krop rystede nu igen, og han udbrød vrede ord, på et ukendt sprog, som selv vampyrer ikke forstod.
"Raargh! Jeg bringer.. Dig til Ma'lakel... Men.. Du må heller... Håbe.. At han.. Har nytte af dig.. Hvis ikke! Så flor jeg dig levende, og.. Lader dig! Se på.. Imens.. Jeg æder af dig!!" Råbte han højt og rev ud i luften imod hende, dog ikke tæt nok til at kunne ramme.
Gæst- Gæst
Det trak svagt i smilebåndet, da vampyren råbte de sidste ord efter hende. hun ville ikke sige noget til det, fordi så endte det nok med, at hun ikke kom længere end hertil, men hun ville nok være mere forberedt næste gang.
Gæst- Gæst
"Ma'lakel.. Har hyret mig.. Til at dræbe... Ikke.. TIl at være budbringer.." Han lod sin hånd falde til ro på hans knæ, imens hans kolde tomme øjne stirede ind i hendes, hvis ikke at hun kiggede væk.
"Lige nu.. Føler jeg.. Mig lidt som en... Måske.. Skulle jeg.. Sige op, og bare.. Forlade Di Morga.. Jeg.. Er stærk nok.. Til.. At kunne rejse i dage.. Uden føde... Pas.. På.." Sagde han med en mere rolig stemme, og blev ved med at stire på hende. Han pegede så på sigselv med spidsen af kloen.
"Det.. Er ud.. Af venlighed.. Fra min side.. At jeg.. Overhovedet.. Overvejere.. At gøre dette.. For dig..." Sagde han med den samme rolige stemme.
"Hvad så nu? Vil du.. Holde op, med.. At spille kosbar.. Og.. Rakke ned.. På mig... Eller skal jeg.. Lade min.. Venlighed.. Påfalde, en anden?" Spurgte han, og det tydede meget på, at han mente dette alvorligt. Hvilket han gjorde. Han havde ikke brug for Ma'lakel. Ma'lakel var bare en hjælp.. En hjælp han nød.. Som at få kastet sig et kødben... Men han nød den ikke nok, til at lade Lucinde fortsætte.
Gæst- Gæst
Lucinde kiggede lidt på vampyren. Hun forstod nok ikke helt dens forhold til Ma'lakel. Og hvis han kunne forlade stedet, hvorfor gjorde han det så ikke? Måske var han spion for nogle andre væsner og ikke kun Ma'lakel? Dog ønskede hun ikke at kommentere på det, fordi så kom hun nok igen med en bemærkning, som ikke var så heldig.
Lucinde bed lidt mere i læben, inden hun måtte synke sin stolthed og nikke til vampyren, som tegn på, at hun ville samtykke med ham og lade vær med at hakke mere ned på ham, selvom det ville kræve hele hendes vilje at lade vær. "Jeg skal prøve at opføre mig pænt." sagde hun og kiggede væk.
Gæst- Gæst
"Det.. Var ærgeligt... Så.. Bliver jeg.. Jo nød.. Til.. At holde min.. Del af aftalen..." Sagde han spydisk, og rejste sig, og kiggede ned på Lucinde. Han pegede på hende med en klo. "Og denne.. Aftale.. Fortsætter... Jeg vil ikke.. Høre.. Flere provokationer.. Fra dig... Så længe Ma'lakel.. Ikke.. Er her... Taler du IKKE! Ned til mig..." Hvæsede han lavt af hende. Han tog så et par skridt tilbage, og stirede ned på hende, med sine tomme hvide øjne.
"Kan.. Du rejse dig?" Spurgte han så, og veg ikke hans øjne fra hendes, og kneb dem en smule sammen.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig kan jeg det." svarede Lucinde på hans spørgsmål. Hun ville have lavet en hurtigt rejsning, men den gik ikke helt, fordi det gjorde ondt alle steder. Hun tog en dyb indånding og måtte gøre det langsomt. Hun støttede sig på staven, og fik langsomt pg vaklende rejst sig op. Hun bed sig i læben, mens hun støttede sig til staven. Hun kunne godt mærke, at hun havde ondt.
Gæst- Gæst
"Hvis.. Ma'lakel.. Kan bruge dig.. Ser du.. Mig aldrig igen... Og hvis du gør.. Må du hellere håbe.. At Ma'lakel.. Har bedt mig.. Om.. At lade dig være..." Hvæsede han lavt. "Og! Givet mig.. Noget.. Som betaling.. Du.. Er nu.. En del af en handel.. Hvis.. Ma'lakel kan bruge dig... Skal han give mig.. Noget.. For ikke.. At miste dig.. Jeg.. Er blot en hund..." Sagde han med et bredt smil, og indrømmede det gerne. "Jeg gør.. Hvad jeg er.. Trænet. .Til... Hvis... Han er heldig.." Sagde han med et bredt smil, og hvæsede så lavt. Han kiggede ned på Lucinde imens at hun rejste sig, og knurrede lavt.
"Godt.. Jeg.. Kontakter.. Ma'lakel.. Og.. Så kommer jeg.. Til dig.. Hvis han vil.. Se dig.. Har din lugt.. Jeg skal nok.. Finde dig.. Indtil da... Må du.. Være tålmodig.." Sagde han, og knurrede lidt igen. Selv måtte han kæmpe med, at skulle holde sigselv tålmodig.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Used, tired and broke - Willow
» Running from what? //Belle
» you know i'm just out running -Falentin-
» Just running around //Evelyn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus