Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Tired of running. //Vlad//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Tired of running. //Vlad//
"Jeg kan sagtens være tålmodig, og har altid kunne være det." sagde hun, og det var også en nedladende bemærkning om, at vampyren ikke kunne være tålmodig så længe, men det var kun i hendes tanker. Hvis vampyren tog det for tungt, så var det jo ikke hendes fejl. Han kunne jo bare lære tålmodighedens kunst.
Gæst- Gæst
"Det.. Skal du slet.. Ikke tænke på... Jeg har allerede massere af idéer... TIl.. Hvordan du.. Kan komme til.. At betale.. For din.. Lille.. Uopdragende.. Talehul..." Sagde han, og hvæsede så lavt, og klikkede sin klo imod hans ene tand imens han opserverede hende.
"Hm.. Jeg.. Vil lige.. Give dig.. Et tip.. Til.. Når at du... Møder.. Ma'lakel... Så lad vær.. Med.. At behandle ham.. Så... Respectløst.. Som du. Har gjord.. Mig..." Sagde han, og smilede bredt, håbede lidt på, at hun ville opføre sig lige så dan, og at Ma'lakel ville smide hende ud.. For så, var jagten igang. Vladimir rettede så ryggen op, og stirede på hende, med en seriøs mine.
"Jeg.. Vil finde dig.. Når.. Jeghar snakket.. Med Ma'lakel... Indtil da.. Lad vær.. Med at rende ind.. I flere.. Vampyrer.. Og opføre dig.. Som.. Du har gjord.. Nu... Skulle nødig.. Give.. Ma'lakel.. Et lig.." Hvæsede han lavt, og gik så hen imod det lig, hun havde froset tidligere. Han stak sine klør i det, løftede det over sit hoved, og kastede det imod Lucinde.
"Her.. Tag.. Din statue!" Hvæsede han, og fortsatte så med at gå hen af gyderne.
Gæst- Gæst
"Jeg havde heller ikke tænkt mig at behandle ham på samme måde, han er jo højere i herakiet end mig. Og så er han jo hersker over stedet." sagde Lucinde. Vampyrerne stod jo under hende, derfor bahandlede hun dem, som hun gjorde. "Og jeg bestemmer ikke, om der lige er en vampyr, som vælger at krydse min vej." Alle vampyrer ville nok ikke være sådan.
Lucinde så, hvordan han kastede med det forsne lig mod hende. Hun smilte dog bare kort og løftede staven mod liget, der kom flyvende, selvom det krævede en del at holde sig stående. Da liget knap nok kun lige nåede at røre staven, knustes isen og landte på jorden foran hende. Hun kiggede efter vampyren, der fortsatte ned ad gyden.
Gæst- Gæst
"Ma'lakels.. Hireaki.. Betyder mig.. Intet.. Hvis.. En dæmon.. Behandler mig. Som du.. Har gjord.. Er de.. Mit bytte.. Ma'lakel.. Ser mig som.. En hund.. Men.. Han behandlede mig.. Med respect.. Så længe.. At han.. Gør dette... Vil jeg.. Forblive hans.. Kamphund.... Så snart at dette ændre sig... VIl han også.. Være et bytte.. Eller object.. På min vej.. Dette.. Burde.. Ma'lakel.. VIde.." Sagde han lavt, og knurrede igen.. Han rystede langsomt hovedet, og forsvandt så i en sort røg, og fløj over tagende. Ikke megen tid senere, skar et skrig igennem natten. Som en kniv.. Igennem papir..
Gæst- Gæst
Lucinde tog sig sammen til at forlade stedet, hun burde nok heller komme hjem, så hun kunne plege sig lidt og komme ovenpå igen. Fordi det der ikke slog hende ihjel, det gjorde hende kun stærkere.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Used, tired and broke - Willow
» Running from what? //Belle
» you know i'm just out running -Falentin-
» Just running around //Evelyn//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift