Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sang og vand - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sang og vand - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sang og vand - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sang og vand - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sang og vand - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sang og vand - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sang og vand - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sang og vand - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sang og vand - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sang og vand - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sang og vand

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:03

"ja, holdt fast i mig, så glider du ikke" sagde hun med et smil og kravlede ned i et lille hul, så hun kom ind bag vandfaldet. og i en grotte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:08

hun gik med. hun blev rimelig forvirret. "det her er fysisk umuligt" sagde hun og så rundt. hun så på mirale. hun så efter hvor hun gik, for ikke at falde igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:09

"pas på, du skulle nødig komme til skade ligesom Cricker" sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:15

hvad mener du" sagde hun og så rundt. hun tænkte på cricker og smilede. hun var ved at glide, men fik hurtigt fodfæstet igen. hun gned sin nakke og løsnede sit hår igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:16

hun pegede op i loftet, hvor der hang ret spidste jord stykker, "han slog hovedet ind i en af dem, bare gør det samme som mig, og træd i mine fodspor" sagde hun og gik af sted. mens hun dukkede hovedet flere steder, men til sidste måtte hun helt ned og kravle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:20

gabriella gjorde det samme. hun undgik alle, men ved en slog hun alligevel hoved ind i. det slog hende bevistløs. gabriella lå nu bevistløs via slaget i hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:24

Mirale sukkede, "der røg den overraskelse" mumlede hun og trak hende op på ryggen, og kom ud i åbningen, ved den ekstrem store og smukke sø, med de mest frodie træer, og lækreste frugter. "hun går helt glip af det aller meste spændnede" sukkede hun og måtte bærer hende ned, istedet for at springe med hende. det var en helt over vældene følelese. at springe fra klippen og ned i vandet. nu måtte hun bærer hende ned. hun lagde hende ved breden. søen her var meget renere end de andre søere i landet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:28

gabriella kom til sig selv. "pokkers jeg glemte at bukke mig" sukkede hun og gned sin pande. hun rejste sig og vaskede sit ansigt. "skal vi prøve igen" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:31

"jeg tror det bedre du slapper lidt af, der er meget vind der oppe, og du har sikkert fået en slem hjerne rystelse" sagde hun og plukkede to lækre frugter, hun gav en til hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:35

mange tak" sagde han. "Nu tror du sikkert jeg er skør, men det var som om jeg kunne lugte cricker med et" sagde hun og bed i frugten. hun så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:36

Mirale så ned, "nej, jeg kunne også godt lugte ham." mumlede hun, og bed i frugten, smagen af frugten fik hende til at gyse og smile af glæde. "jeg elsker dette her sted." sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:39

men hvorfor kunne jeg lugte ham" sagde hun og bed i frugten igen. hun smed nogle æbler hen til røde blømst. som spiste med velbehag. "he den er da mega sulten" grinede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:41

hun grinede og lagde hovedet på skrå, "det osse de mest lækre frugter du finder her" sagde hun med et smil og så på hende. "af et menneske og være er du meget skrøbelig, du den første jeg har mødt der besvimer af at få et slag i hovedet, altså det noget andet hvis man bliver slået, end hvis man glemmer at dukke sig" sagd ehun med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:43

jeg er ikke stærk, jeg overlevede kun med nød og næppe at blive angrebet af en varulv" sagde hun og gned sin nakke. hun bed igen i sin frugt og så på vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:46

vareulve!" udbrød hun og så på hende, med øjne der var ved at trille ud af hovedet på hende af forskrækkelse, det væreste hun vidste var vampyrere og vareulve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:49

jeg blev ikke bidt bare krasset, varulven dræbte mine forældre" sagde hun og gøs ved at huske det. hun så ned. "Jeg aner ikke hvad der skete med min søster" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:51

"det jeg ked af at hører, jeg mistede mine forældre da jeg kun var et par år gamle, vampyrene tog dem. der er kun lille mig" sagde hun og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:52

hvordan har du så kunne klare dig alene" sagde gabriella overrasket. hun gned sin nakke. *Cricker hvor er du henne* tænkte hun og rødmede ved at tænke på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 14:58

hun kunne se hun tænkte på Cricker fordi hun rødmede. "du må godt, gå ud og lede efter ham, i stedet for at sidde sammen med mig, det piner dig åbenbart" mumlede hun og stak føderne i vandet, og dermed vendte ryggen til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:28

det piner mig ikke, jeg tænkte bare på hvad han mon laver" sagde hun og smilede. "det der piner mig er det pokkers ar i min nakke" sagde hun. hun så på hende. *Sagde jeg mon noget dumt* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:32

Mirale så på sit spejlbilled.og lød en smuk vandstråle hive sig op i smukke cirkler. hun kunne godt lide at lege med vandet. "men du vil tydeligvis hellere være sammen med ham, end med mig, og det klart da han er din kæreste." sagde hun, *men hvorfor så være sammen med mig, når hun tydeligvis kun har Cricker i hovedet* tænkte hun og lagde sig i græsset, med fødderne i vandet. hun lukkede sine øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:37

han er ikke min kæreste, han er bare en jeg kan lide, han ser mig kun som en ven lige nu" sagde hun. hun vaskede nogle æbler i vandet. hun tog sin blok og begyndte at tegne det mirale gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:39

vandet, begyndte at lave særer smukke former, istedet for kun at cirkle sig. det var utroligt smukt det hun lavede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:42

gabriella tegnede det ned. hun fik en ide og tog en anden bog. en bog hun tegnede kjoler i. hun tegnede en meget smuk kjole, og gav kjolen mønstre som lignede dem mirale lavede med vandet. gabriella drømte om at blive desiner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:45

med et plaskede det hele sammen, og gjorde vandet en smule uroligt, men det blev roligt igen efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 3 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum