Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sang og vand - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sang og vand - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sang og vand - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sang og vand - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sang og vand - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sang og vand - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sang og vand - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sang og vand - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sang og vand - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sang og vand - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sang og vand

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:48

gabriella smilede og tegnede videre. hun tegnede en meget smuk kjole. "mon jeg kan få den syet?" mumlede hun og tegnede videre. hun rejste sig. hun lå bogen i sin bukse lomme. hun gik imod vandfaldet og hoppede fra sten til sten, så hun kunne komme bag vandfaldet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:51

Mirale så efter hende og sukkede. hun satte sig op igen og gik indmellem træerne. "det nok bedst jeg ikker ser Cricker mere, hun hader mig nok bare mere" sagde hun lavmeldt. hun elskede skoven, og det var nok hendes eneste trøst. hun strekte sig og rystede hele kroppen for at komme af med de grimme følelser. og smilede så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:53

gabriella gled og røj i vandet. gabriella ramte flere sten, hun greb fat i en sten for ikke at ryge mere. men hun havde revet sig flere steder. hun blødte lidt, og det kunne ses i vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:59

hun så blodet i vandet, og så at gabriella var ved at falde i, hun løb hen og sprang nærmest op af klippen, og fik fat i hendes hænder, og trak ind ind på sikker afsats.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:02

tak min ven" sagde gabriella. hun rev sin trøje itu og forbandt sit knæ og sin arm. "Der var mere glat end jeg troede" sagde hun. hun sukkede da hun opdagede at hendes bog var helt ødelagt. "der røj mit job" sukkede hun trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:04

hun tog hendes bog, og så i den, "du kan stadig se noget af dine tegninger, hvis du skynder dig kan du tegne dem op igen i en ny bog" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:06

har ingen ny bog, og får først løn i næste måned" sagde hun. "jeg bliver så meget fyret" sukkede hun og så ned. *alt mit arbejde* tænkte hun trist og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:07

"jeg har en i min hytte du gerne må få" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:09

jeg kan da ikke tage dine ting" sagde hun. "og hvordan skal jeg kunne tegne 200 kjole modeller ind inden de er ødelagt" sagde hun trist. hun lå sin våde bog i solen så den kunne tørre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:14

"du kunne da godt være lidt mere positiv, du kan godt nå det, hvis du gav tage imod min hjælp" sagde hun, og smilede venligt, og så på hende. "desuden er der kun et enkel digt i, du bare kan rive af og smide ud" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:16

det er meget venligt, men det er dit" sagde hun. hun kiggede i sin taske. hun tog sin bog som hun skreg sange i. hun rev sangene ud og tog den våde bog og begyndte at tegne kjole modellerne over i den tørre bog. hun tegnede alle 200 ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:20

hun så på hende, og kravlede igennem grotten, og hen til vandfaldet. kravlede ud gennem det lille hul ved vandfaldet. før hun gik gennem søen hen til breden hvor pigens hest stod. hun kom i tanke om at pigen slet ikke havde sagt sit navn. hun klappede hesten blidt på mulen, og begav sig den lange vej tilbage til søen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:25

gabriella lå bøgerne i tasken. hun smuttede tilbage til sin hest og hoppede op. hun fik hesten til at gå. "forresten så hedder jeg Gabriella" sagde hun og red stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 16:28

"mirale" sagde hun og blukkede en smuk skov blomst, der passede godt til de hvide roser hun havde i håret. hun snusede til den, og tænkte lidt. stille gik hun videre og nød jorden under sine fødder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 17:42

det var hyggeligt at møde dig, hils cricker hvis du ser ham" sagde hun blidt og satte hesten i trav for at ridde hjem ad. hun smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 17:46

Mirale så ret overrasket på hende, og stoppede helt op, mens hun så efter hende? hun havde regnet med at hun hadet hende fordi hun kendte Cricker? mirale smilede så "det har været hyggeligt" råbte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:04

gabriella smilede og tænkte på cricker. men med et var der noget der skræmte hesten og gabriella blev smidt af. hun slog hoved mod en sten.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:06

Mirale løb hen til hende, og løftede hende lidt op. "Gabriella er du okay?" spurgte hun oprigtigt bekrymeret. og strøg blidt hendes hår fra hendes pande. hun så hen imod hesten, for at se hvad der skræmte den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:12

der stod noget der lignede en ulv. hesten var løbet bange væk. gabriella havde en stor bule i panden. gabriella lå helt stille, slaget havde slået hende helt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:13

Mirale var bekrymeret for Gabriella, hun rystede lidt i hende, og så hen på ulve tingen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:20

gabriella kom til sig selv. "åh mit hoved" sagde hun. hun tog sig til hoved. hun så ulve tingen. "VARULV!" skreg hun bange. hun rystede af angst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:21

Mirale stilte sig ind foran Gabriella så den ikke kunne skade hende, hun så på den med mørke øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:29

det var den der tog mine forældre" sagde hun bange. hun bakkede og satte i løb væk, hun var så bange for den varulv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:31

Mirale stirrede på varulven, som stirrede tilbage på hende, hun undrede sig lidt over hvorfor den ikke løb efter Gabriella, men blev og stirrede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:33

gabriella løb så hurtigt væk hun kunne. hun glemte alle sine ting. hun ville bare væk fra den varulv. hun faldt flere gange. til sidst for varulven efter gabriella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sang og vand - Page 4 Empty Sv: sang og vand

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum