Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come to the Dark Side..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Come to the Dark Side..
Sted: Udenfor nogle lejligheder.
Dato: .. lol
Omgivelser: Sommer aftens vejr, solen er ved at gå ned.
Ma'lakel stod ved en lugtepæl og ventede neden for nogle lejligheder, han ventede på en kvinde han havde mødt for nogle dage siden. En meget betagende kvinde som han ikke helt forstod, men på en måde var tiltrukket af. Hans tanker flød i voldelige mønstre af drab og mord, og en inderlig lyst ti at ødelægge noget.
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Sv: Come to the Dark Side..
Gæst- Gæst
,, For helved, so så skynd dig sku da lidt", sagde han stille for sig selv.
Alt imens folk passerede ham med vurderende blikke. Dette var ikke et sted hans type blev set til hverdag. Med et lød der noget fra det tale anlæg der sad på muren ind til lejlighederne og en kvinde stemme lød:
,, Jeg er ked af det men jeg kan ikke ses med dig mere... d-det.. du er alt for voldelig! Jeg finder mig ikke i det mere.. jeg... farvel!!", lød det vredt men bange og stemmen forsvandt.
Ma'lakel stod og stirrede ondt på tale anlægget som om det var den der lige havde dumpet ham. Han havde været så fandens blød og sød (med andre ord han havde ikke slået hende i hjel, blot pisket, bundet, og anal voldtaget hende), og nu sagde tøsen han var for voldelig. Han skulle kraft eddermandne give hende voldelig! Hans venstre hånd satte i blåt ild med det samme og han hamrede en knytnæve ind i tale anlægget, så det gik i brand og blev knust. Menneskerne omkring gav skrig fra sig og trådte til siden. Ma'lakel vendte ansigt imod dem, og havde det blik i øjne. Det morderiske, dyriske blik som fortalte en at hvis han fik fat i dig, ville han æde dig levende!
Gæst- Gæst
,, Jeg troede du først ville komme efter mig når du var blevet gift, Dådyr.. "
Han fortsatte derefter ligeud, og så ikke ud til at ville stoppe op og hygge snakke om hvad der var sket på den tid hvor Skaber og Skabning havde været adskilt. Han gav den sædvanlige fjendtlige aura fra sig, der gjorde en klar over at man intet betød, at han var ligeglad med ens eksistens, at man var intet andet, end føde.
Gæst- Gæst
,, Skaber..", han sagde ordet med en bitter sød stemme, som om han halvt hadet det, og halvt elskede det.
Han vendte sig for at se på hende i det hun råbte og et stort, ondt smil var på hans læber. Han lod hurtigt sin venstre hånd der brændte med det blå ild, kræve hendes hals, og han klemte til i det han løftede hende op, og så på hende halvt som om hun var en flue, og halvt som om hun var noget af det smukkeste i verden; hans skabning.
,, Regel nummer tre... aldrig rør mig uden jeg giver dig lov!"
Han klemte hårdere til, som om han prøvede på at lukke hendes halsrør for at forhindre hende i at få luft.
,, Forstået, møg tøs?!"
Gæst- Gæst
,, Hvad vil du..", spurgte han så i en meget kold stemme.
,, Kommer vadene og spiller sød, hvorefter du forvandler dig.. har din lille engle mester ikke lært dig at styrer det? Eller kan han ikke, huh?"
Gæst- Gæst
,, Søde lille væsen", sagde han og vendte sig for at gå i modsatte retning.
Gæst- Gæst
,, Var du ikke ligeglad med mig, Dådyr? Ville du ikke bare væk fra mig?"
Han sagde det med en ubehagelig stemme, der var rolig men hård på samme tid. Stille lænte han sig forover og placerede et let lille kys på hendes læber, hvorefter han trak sig væk og så på hende med det samme sultne blik.
//Kæreste kræver computeren :P.. blir nød til at gå.
//Okay heh//
Gæst- Gæst
,, Hold nu kæft, med det pladder.. Men jou, jeg skal nok hjælpe dig...men tør du lade mig komme tæt på?"
Han gik lidt tættere på hende og hviskede sødt ind i hendes øre:
,, Det kunne jo være jeg åd dig, Dådyr!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Årh, din forbandede luder, du som så så uskyldig ud første gang jeg så dig, lille lam. Du er virkelig blevet noget af en strigle.. men"
Hans venstre side gik i flammer igen, og han så op på hende på en twisted og forkert, og direkte syg måde, der ikke engang rigtig er til at beskrive. Den følelse af at nogle virkelig er mentalt ustabile kom over ham. Med et hurtigt slag, fyrrede han hende en på hovedet så hårdt at det uden tvivl ville bløde bagefter.
,, Du trænger til opdragelse.. kom her lille, Dådyr. Vis mig hvad du kan.."
Med det vendte Ma'lakel siden til hende og så forventende på at hun ville komme imod ham med samme ustyrlig kraft han lige havde slået hende med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet tilbage og rullede det rundt så der kom små ulækre knæk.
,, Er det alt du kan?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og med det bevægede Ma'lakel sig hurtigt imod Kajika, stadig med de faretruende flammer der blev stærkere for hvert minut. Han så på hende med en jægers øjne og som han nåede hende lod han sig let nærmest svæve bagom hende. Han grinte ondt idet han lod sin venstre arm fængsle hende i et stærk greb. De blå flammer slugte dem begge, men det ville højst sandsynligt ikke have nogen effekt da de begge nu var næsten "brand sikre".
Han klemte til, meget hårdt! Som om han virkelig ville kvæle hende, og hvad end hun gjorde om hun så ville prøve at slå ham med halen igen, give ham en albue i side, sparke bagud, ville han blive stående som en sten imens han lod grebet løsne et par gange for at se om hun ville svarer:
,, Er vi indforstået med at, du ikke leger med "ilden" mere, og opføre dig.. som en sød lille dæmon..?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Go' pige.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, det var vidst ikke en del af aftalen Dådyr.."
Han begynder efter at gå ned af gaden med små røg skyer følgende efter ham.
*Dumme dumme, tøs*
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
» Jeg vil have alt, ved min side.
» Stand Not By My Side, But Behind Me. - Åben -
» The Other Side-Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]