Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come to the Dark Side..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Come to the Dark Side..
"ey ey shawty! hvis jeg skal NOGEN stedder hen, så skal jeg altså have noget mere tøj på du!"
hun gav ham hendes jakke tilbage og gik så ind for at tage en ny trøje og et par bukser på, før hun ville komme tilbage til ham. hun havde smidt tøjet da hun var kommet hjem for bedre at kunne slappe af og gik derfor kun rundt i en løs t-shirt og hendes undertøj. da hun kom tilbage til ham rakte hun ud og rufflede let i hans hår.
"forresten, så drop alt det fedten.. jeg skal nok tage med også uden det.." hun fniste og blinkede til ham, før hun ville skubbe ham ud af døren og lukke den efter dem. låst.
så kiggede hun på ham og satte hænderne i sidden.
"så.. hvorfor er det så at vi skal til underverdenen??""
Gæst- Gæst
*Satan i helvede til alle de provokerende... hvorfor kunne den kælling ikke også bare have taget ordentlig tøj på og lukket op i!!*
Han stod og knugede hendes jakke og skulle lige til at lave indvendinger da han blev skubbet ud af døren. Det var ikke så sært, sådan var hun altid en rigtig uafhængig kvinde. Ma'lakel elskede det men hadet det på samme tid fordi hun altid på en eller anden måde vant samtaler og når hun gjorde gav hun ham det der, trælse dumme smil!!
Han stod udenfor med hår der så ud til at være blevet rodet i godt og grundigt. Han rettede det så godt han kunne og stod og så på hende mere alvorlig nu.
,, Vi skal genoplive en person som jeg skal bruge.."
Derefter så han sig omkring efter Dådyret.
,, Hvor fanden er hun?!"
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Gæst- Gæst
"jeg går udfra at det var digselv der slog ham ihjel..? sådan plejer det jo at være.." igen fniste hun og kiggede sig så omkring. "det ser squ ud til at hun har forladt dig.. men det er jo så heller ikke første gang." små grinende gik hun ned af trappen forbi ham. og så så ned af gaden. "hmm.. well.. at dømme efter de lyde der.."
Hun referede til lyden af en mand der skreg lidt længere væk. "vil jeg sige at vi måske skal gå den vej der..." hun smilede igen og kastede let hovedet i retningen af lyden.
Gæst- Gæst
,, Jeg havde glemt hvilken irriterende kvinde du egentlig er!", han sagde det med et smil på læberne, der oftes betød at han ikke mente det for at provokere hende. Det var nok snarer et kompliment.
Han løb ned af gaderne og drejede hvor han så Kajika der havde angrebet en mand.
*Hvorfor....?!*
Det gik op for ham at tøsen ikke have spist noget! Fandens til problem barn, han slap Kill's hånd og knipsede med fingre, og det samme skete som det havde gjort i asien, bare denne gang var det hele hendes krop der låste sig nu da hun var i sin dæmon form. Den stakkels mand blødte slemt ved halsen og Ma'lakel kunne se at en stor luns af hans hals var blevet flået af. Han kunne hører mennesker længere nede.
,, Fedt!! PERFEKT !! Det er sååe dejlig!!", han sagde det selvfølgelig i sarkasme.
Han gik hen til hende og smed hende igen over skulderen, men denne gang var det ikke venligt; det var hårdt og ville gøre ondt som bare fanden på dæmon ungen! Han så over imod Kill:
,, Kom lad os se at komme væk inden der kommer mennesker og blander sig!"
Derefter begyndte han at løbe i modsatte retning af hvor Kajika var på vej hen. Op til bjergene det var det de skulle hen!
Gæst- Gæst
"sig mig engang Ma'lakel... hvor or hvordan i alverden er det lykkedes dig at opspøre sådan en sart lille pige?"
//sorry venner men skal simpelthen i seng nu x3 skal op om 5 timer.. ses du!//
Gæst- Gæst
,, Min skyld!! Siger du det er min skyld!! Din snotunge, jeg sagde til dig du skulle æde!! Jeg er ikke din babysitter, skal jeg måske made dig som et lille barn?!"
Han gav slip fra hende og så ned på hende med øjne der lynede af raseri!
,, Du skal ikke give andre skylden for dine egne dumheder Kajika! Det er dig der har ansvaret for dig, og ingen andre, forstår du det?!"
Derefter så han over imod Kill, og vendte så blikket ned igen. Han undlod at svare på hendes spørgsmål, det virkede dumt i forhold til situationen.
//Okais :D .. sov godt <3
kajika betragtede stille malakel i det han gik hen til hende tog hun sig hurtigt til hovedet og mærkede smerten i nakken i det hun skrig og så mod ham og sagde"jeg kunne ikke gør for det men det er din skyld! det var dig der dræbte min gode side og erstattede den med dit DNA DINE GENER!! DIN DEMONISKE SIDE!!!!! og tog det halve af min sjæl!! så det din skyld!!" hun så vredt på malakel nu hvordan kunne han dog sige det var hendes skyld sådan et svin han kunne ikke bare komme og sige hun bad om at blive et monster der åd mennesker og alt andet i denne verden, hun slog hans hånd hårdt væk og sagde"jeg ikke!!! DIN TJENER!!! og du skal! Aldrig rør mig mere!!! og jeg ikke noget til malakel" hun så ikke mod Kill men begyndte bare at gå i vrede den vej de nu skulle gå.... og sukkede stille over vredes udbrudet der slet ikke var mening
Gæst- Gæst
*Det her starter vel nok godt...* Hun tænkte lidt for sig selv men rystede så tanken af sig om det der lige var sket og kiggede i stedet rundt på omgivelserne omkring dem. let nynnende. Melodien var lidt ala den samme som hun engang havde sunget for Ma'lakel for at heale hans sår. Halvdæmoner var lidt svære at heale så foruden at bruge sine hænder og vandmanipulations-evner var hun nød til at kanalisere sin kraft med hendes stemme også.
Denne gang, gik hun dog bare og nynnede en lidt anderledes melodi, da det muligvis ville have katastrofale følger at nynne en healings sang når der intet var at heale.
Gæst- Gæst
//Skal vi ikke skifte Location? xD
Malakel
Kajika
Kilia
og så set hvis han skulle være med??
//
Gæst- Gæst
og husk
Malakel
kajika
Set
Kilia
og skal vi så ikke sige
Set kommer før Kilia fordi så er det pige dreng pige :D
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
» Jeg vil have alt, ved min side.
» Stand Not By My Side, But Behind Me. - Åben -
» The Other Side-Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]