Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come to the Dark Side..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Come to the Dark Side..
Gæst- Gæst
,, Du kan lige våge på at sammenligne mig med din lille stik-i-rend dreng! Hvis du ikke havde grædt som et lille hjælpeløst barn ved hans skulder fordi du intet aner om forhold, om kærlighed, om noget som helst, dit dumme lille får, så ville Zane stadig være i live!! Der var absolut ingen grund til at han skulle dø! Zann den åndssvage svag pisser var jo dum som en dør, han sprang i favnen på døden som gad han virkelig ikke leve mere, det var hans egen skyld, fatter du det ikke?! DU burde ikke tænke på den stodder, hans arrogance ledte ham til hans død! Men først og fremmest døde han fordi du var så fandens uduelig, og ikke kunne klare dig selv, så du blev nød til at plapre løs til den dumme mørk hud!"
Derefter forsvandt det røde i hans øjne og Ma'lakel's hånd der ellers havde haft så hårdt fat i Kajika's hage at det ville give røde mærker ude på hendes hud. Trak vejret hurtigt og tungt som om han lige havde løbet et marton. Han så over på hende, mere følelses kold end nogensinde før.
,, Sammenlign mig ikke....", dyb vejr trækning: ,, Sammenlign mig ikke med den orm!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ma'lakel sidder bare tilbage og gør ingenting. Han rejser sig ikke, han siger ikke noget, han trækker bare vejret og ser væk. Hans ord var værre end nogen fysisk smerte han nogensinde kunne påføre hende, det var han udmærket klar over... men det var sandheden! Og sandheden var ond, og smertelig, den var unådig! Han forstod godt hun løb, men væmmedes ved tanken om at hun sikkert græd som en stukken gris. Men han var blevet vred, rasende over at hun sammenlignede ham med den... den... åndssvage lille spytklat af en sort elver! Han var ikke som den stupide nar, hvis han ikke havde gjort noget så... Han forstod det simpelthen ikke, han forstod ingenting! Intet gav mening! Han tog sig til hovedet som han fik styr på sin vejr trækning.
,, Fanden tage hende..", sagde han til sig selv bagefter.
Han rejste sig op og gik ud af værelset og ned af trappen til killingerne der alle stod og miavede ulykkeligt op af døren. Han vidste ikke hvad han havde forventet at finde dernede. Hun var løbet, selvfølgelig var hun det, det lille skræmte dådyr. Men han undrede sig over hvorhen, kunne hun holde hendes og den åndssvage dæmon's lejlighed ud nu? Han satte sig ned på trappen(det nederste trin) og killingerne kom løbene hen til ham. Alle sammen fortvivlede over hvor hans "ven" var blevet af. Ma'lakel sad med albuerne på knæ'erne og hænderne på hovedet imens killingerne klatrede på ham og nussede sig op af ham; måske for at trøste?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
,, Hvor er du, mis?! Hvor er du?? Hey, jeg bliver snart vred! HVOR HELVEDE ER DU!!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Killingen puttede sig ind til ham og først der fik Ma'lakel ører for Dådyret, lidt som om priotrede killingerne over hende. Han så ikke på hende men på hendes hånd der ikke så særlig god ud. Han rakte hurtigt ud efter den raske og trak hende derefter tilbage op af trappen sjovt nok med killingen denne gang. De andre vraldtede misundeligt med men kunne ikke komme op af trappen.
,, Dumme tøs!", var det eneste han sagde til hende imens han slæbte hende med op på første igen, og skubbede hende ned på madrassen.
Derefter satte han den grå ned, og begyndte at rode i nogle kasser, imens han mumlede bandeord på bedste vis.
Gæst- Gæst
Hun bed sig stille i underlæben i det hun lå på madreassen og rejste sig stille op eller satte sig rettere sagt og så mod ham i det hun fik sig vendt på alle 3 fordi hun kunne ikke bruge sin ene arm og ville til at rejse sig op og gå
Gæst- Gæst
Ma'lakel knurrede utilfreds af hendes ord og kunne mærke han skulle til at gøre det igen. Til at gå amok og lade raseriet overtage så der væltede ord ud af munden på ham, han egentlig ikke ville sige. Han fandt nogle forbindinger og en saks samt et meget gammelt spænde til at holde det hele samlet. En dæmon uden helende kræfter blev nød til at tage sine forholds regler ellers ville det gå galt på et eller andet tidspunkt, så derfor havde han de ting. Han satte sig over ved siden af hende og tog hendes hånd til sig. Blidt for ikke at gøre skade på de knogler hun selv havde knust.
,, Dumme møg tøs, du kan sku' heller ikke andet end at gå i vejen for dig selv!"
Efter han har mumlet de ord og begynder at ligge hånden i forbindingen ser han ud til faktisk at være meget koncentreret, også selvom forbindingen ser ligeså rodet ud som den hun havde på foden i asien.
,, Hey, tøs.."
Siger han lidt lavt, imens killingen sidder og vifter med poterne imod forbindingen fordi den tror de leger!
,, Hvis jeg ikke kunne lide dig, havde jeg dræbt dig dengang... har dit lille tomme hoved aldrig tænkt på det?!"
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Kajika tog sig stille til armen og så på ham mens hun stille sukkede da han sagde alt det om hende det kørte bare i hendes hoved igen og igen men da han sagde tøs til hende så hun lettere misfornøjet fordi hun havde faktisk vendet sig til at blive kaldt for dådyr, hun syntes det var et mega sødt kælenavn han havde givet hende men da han sagde det til hende rødmede hun let men vidste han var ond og sagde"Det...... tak tror jeg nok?? det var sødt af dig.... at sige" hun tog sig stille til den ødelagte hånd og så mod ham og ville helst undgå øjen kontakt
Gæst- Gæst
,, Hvad har du tænkt dig at gøre, Dådyr? Vil du bare vade hjem til lejligheden fuld af minder og græde dig selv ihjel indtil solen står op? Eller vil du mande dig op og tage med mig på en lille quest?"
Han sagde det med sådan en stille mørk stemme som om det gjorde ondt på ham at snakke normalt til hende!
Gæst- Gæst
,, Jeg er ligeglad med dine følelser, de rager mig en fjer, og det samme gør du... men jeg ved efterhånden noget om dig lille Dådyr, du er ikke særlig svær at se igennem i modsætningen til så mange andre. Og jou du vil græde..."
Han ser ned på killingen der ligger på ryggen og spinder imens han aer den på maven.
,, for intet væsen er skabt til at være alene.. og du møg tøs, om du vil indse det eller ej.. er helt og aldeles alene nu!"
//Med det hopper jeg lige ned i brugsen ^__^.. be right back!
Hun klemte en tåre i det hun havde rejst sig og stod nu med ryggen til ham såret og følte at han nærmest bare havde stukket hende i hjertet, hendes forlovelses ring bar hun ej og hun var helt færdig med at lade andre kalde hende hvad de ville eller sige hvad de ville hun ville ikke finde sig i det mere, hun skulle vise dem vis de var så utilfreds med hendes tilstede værelse så skred hun bare hun var ikke afhængig af nogen som han var for de killinger. Hun sukkede stille og gik ud på gangen uden et ord og ned af trapperne langsomt mens hun mærkede væggen mod hendes side og stille lod sig gå ned af trapperne bedrøvet og vidste alt han sagde var sandt og hun var os nysgerrig efter at vide mere om malakel eller at finde ud af hvilken quest det var han ville med hende i skoven og hvor var hun dog os bare ensom og alene. Ma´lakel havde ret i alt.... hun var ensom hun var alene nu ligesom ham hun ville ikke tag hjem men det var altid koldt om aften og hun kunne ende med der gik betændelse i sit sår ved armen vis hun ikke var indefor, og fik det ranset vær 4 time.
Gæst- Gæst
Efter han havde spist, rejste han sig ikke for at gå efter hende men lagde sig ned på madrassen på ryggen og førte hænderne op bagved hovedet. Han lod tankerne strejfe imens den lille bløde boldt der havde lagt sig på hans mave, gav varme. Han lukkede øjne imens han lyttede, og ventede på at falde hen.
Gæst- Gæst
// Og så skal jeg lige hører, vil Kajika vågne og stikke af, eller blive og finde ud af hvad det er for en quest Ma'lakel vil slæbe hende med på?
kajika vågnede senere hen på aften i det hun hørte den stille rolige brummen oven fra og sukkede med et let blik så hun på alle de små sovende killinger der stille vågnede og piv efter mad de havde intet mere og kajika vidste jo ikek hvor maden var sp hun begav sig stille til at kragle på alle 4 som en kat selv og ledte i hans under skuffer efter deres mad mena hun stille bed det i sig alle hans ord et efter et og sagde"sådan er det vel han har ret og sådan er det...." hun nikkede til sig selv i at hun ville gør den Quest han havde uanset om hun ville eller ej
Gæst- Gæst
I Ma'lakel's drøm stod han overfor sig selv, der var indhyllet i blå flammer og talte til ham på et sprog han ikke forstod: "han" rullede næsten hvert ord med tungen, gjorde dem uforståelige og sære. Han så ned af sig og kunne se blod fra en masse engle der lå for hans fødder. Han løftede et øjenbryn af det og så op imod den blå flamme skikkelsen. Og så begyndte det at gøre ondt. Overalt! En brændende ufattelig smerte, der fik hans hud til at krølle sig og han opdagede hvad det var det udgjorde denne smerte; ild! Han brændte!
I en hurtig bevægelse der fik den lille grå kat til at vågne og hoppe væk fra ham, satte Ma'lakel sig op hans vejr trækning tung og hans øjne røde som blod. Han tog sig til hovedet og prøvede at få styr på sig selv!
Kajika listede stille ind i hans værelse mens hendes lange smukke bølgende blonde hår lå ned af hendes ryg blidt og glat mens det bevægede sig elegant i hendes bevægelser i det hun gik ned i knæ fløj det stille op i luften og ned på ryggen igen i det hun sad der på alle 4 og åbnede stille og lydløs et skab med ryggen/røven til ham og før hun vidste af det hørte hun katten hoppe ned fra ham og så sig over skuldren og så en mega! scary malakel med røde øjne og man kunne bare se hadet i hans øjne og ikke nok med det hvor dyrisk han var, hun lukkede stille skabet og sagde med et kejtede smil"øøøøh godaften malakel??"
Gæst- Gæst
Små sved perler lå på hans pande og efter han havde kæmpet for at at få styr på sig selv åbnede han endelig øjnede øjne der igen var de grønne ulve-agtige øjne, som Dådyret havde set så mange gange før. Han sad i noget tid og bare prøvede at få styr på sin vejrtrækning og faldte ned på madrassen igen. Killingen sad op af Kajika, rædselslagen for hvad den lige havde set, og peb ulykkeligt!
Halv-dæmonen's tatovering gav et øjeblik et meget svagt lys fra sig som om den blinkede over til Dådyret et kort øjeblik.
,, Hva..", dyb vejrtrækning. ,, hva' helved.. laver du her?!", spurgte han efter lidt tid hvor han bare havde lagt og fået vejret en lille smule igen.
Kajika så stille på de dyriske øjne og så alvorlig og ærlig ud nu i det hun sagde uskyldigt"Jeg forstår det du syntes om mig og ja jeg er en fiasko og alt det andet du har sagt har været min fejl ja...." hun sukkede og sagde"Men undskyld alt.... og jeg vil lytte til dig nu frem over"
Gæst- Gæst
Han nussede killingen som rystede, og peb. Han satte hovedet ned til den og slikkede den på hovedet som et rigtigt dyr ville gøre ved sin unge. en lille smule frastødende for Dådyret måske, men Ma'lakel så ud til at være ret ligeglad. Den lille killingen begyndte lige så stille at slappe mere af alt imens Ma'lakel hviskede ord til den som var for svage og stille til at Dådyret ville kunne høre det selvom hun sad så tæt på dem. Det ende med at killingen spandt og nussede sig op af ham igen, og Ma'lakel så over på Dådyret:
,, Du er ikke dum, Dådyr. Du er bare ung og naiv...".
Det betød på Ma'lakel sprog: Tak, men det var ikke til at vide om Kajika tog det på den måde.
og bare tanken om det igen gav hende stille kvalme i de thun os tænkte på ham og hende i badet og hun fik røde kinder meget endda og hun kunne ikke rigtig se op på ham men smilede stadig inden i af hans tak
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
» Jeg vil have alt, ved min side.
» Stand Not By My Side, But Behind Me. - Åben -
» The Other Side-Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]