Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come to the Dark Side..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Come to the Dark Side..
,, Du skal lade være med at rødme så meget! Det er forvirrende!"
Sagde han og så hende direkte i øjne, uden at vise nogen tegn på forståelse over hvorfor hun hele tiden rødmede på de mest mærkelige tidspunkter! Han gav slip efter han havde ladet sin tommelfinger strejfe over hendes under læbe let. Så så han atter ned på killingen og nussede den nænsomt.
,, Vi skal vække en af de døde.. det bliver ikke let, og folk vil prøve at stoppe os. Men det er nødvendigt! Der er tre ting vi skal have fingrene i for at tilkalde dødens Gudinde. Den første er et artefakt fra den sjæl man vil vække men det har jeg, den anden er en Hydra's øje, og den tredje er en krop, sjælen kan genopstå i.."
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
kajika så skræmt på ham og sagde"du viil vel ikke bruge min krop som kar vil du ??!!" hun så stille på ham og tog sig til hovedet i det hun grinte kort og sagde flovt mens hun så mod de brændte gulv flader og rødmede igen let"Nååårh ja vi skulle finde en krop.... jamen øøøøhmm okay tror jeg du er jo min skaber og lidt mere til sådan da så skal nok finde dig en krop til den døde" hun så stille på ham og nussede den lille grå i det hun betragtede Ma´lakel lidt i smug over han var begyndt igen at blive som i asien sådan lidt forførende pågående.
Gæst- Gæst
,, Du snakker sku' hurtigtere end et vandfald! Men ja i skal have fat i en krop, den skal være fornylig død og må ikke tilhøre den vi vil prøve på at vække... den krop har sjælen allerede smidt fra sig, så den vil ikke vide af den igen. Kroppen skal tilhøre en dæmon, helst en Ild dæmon.."
Gæst- Gæst
,, Yep! Vi har travlt, siden der ikke går lang tid før Gudinden sender sjælen videre.. Men er du sikker på at du tør?"
// http://quizilla.teennick.com/user_images/C/CR/CRA/crazynwildllamas/1129661118_hydra.gif <--- Hydra xD sådan en skal de op imod.
Gæst- Gæst
Da de var kommet nedenunder så han op og ned af Dådyret:
,, Du skal have noget bedre tøj på end det der, tøs, ellers ænder du med at dø af kulde!!"
Gæst- Gæst
Med et nik gik an imod døren uden at side noget, men han stoppede da han hørte killingerne peb, så stoppede han brat da han kom i tanke om noget! Hvem skulle passe killingerne?! Det var som om noget i han knækkede, den store optimisme faldt nogle skridt og han så sig undrende omkring imens han kløede sig i nakken. Han anede ikke hvad han skulle gøre, de ville sikkert dø af sult hvis ikke han var der til at give dem mad. Det var nedern at være katte-mor på disse tidspunkter.
hun betragtede hans ansigts udtryk og smilede kært i det hun gik mod døren og sagde"jeg kan os gå alene vis det er mester og komme tilbage med kroppen og øjet vis du vil lade mig gør det" hun vidste at det mest specielle ved dette monster jo var et øje
Gæst- Gæst
Så gik han hen og tog kattene over i deres papkasse seng, og så ned på dem lidt som man ville se på en hund der skulle være alene hjemme: ,, Bliv her!".
Han knurrede vredt af en killing der var på vej ud fra papkassen igen, så den trak poten tilbage og peb.
,, Jeg kontakter en af mine "venner", han kan komme og se efter dem så længe..", han vende sig og så på Dådyret imens han gik imod døren og sagde næsten råbene:
,, Og DIG alene oppe i bjergene imens du jagter en Hydra, du må være gal lille Dådyr, du vil dø af skræk bare du ser monsteret og håbe på der komme nogle og redder dig", han imiterede hendes stemme. ,, Åh-hjælp mig, hjælp mig, jeg er så uskyldig og hjælpeløs! Kom en eller anden stærk ridder og red mig!!", i det han sagde det og hun sikkert ville blive vred kunne man se et skævt smil der hverken var ondt eller sadistisk. Han drillede hende, på sin egen ondskabsfulde måde, som man ville drille en klase kammeret med at han kunne lide en pige eller noget i den stil.
Gæst- Gæst
,, Blah blah blah!! ... Du er sku' bare jaloux lille Dådyr, at du ikke må røre mig og andre gerne må. Hvorfor skulle du ellers rødme som bare fanden hver eneste gang jeg laver den mindste tilnærmelse.. lille uskyldige Kajika! Hvis bare de mænd du har forvredet hovedet på vidste hvilken liderlig lille pige du i virkeligheden er, så fik piben nok en anden lyd tror du ikke?"
Han grinte et tilfreds grin, og havde stadig den der sære storebror aura omkring ham: den var afslappet men overlegen og drillende.
Gæst- Gæst
,, Nøø-nøøh... lille pigen er vidst sur over at hun ikke må røre ved mig. Sådan at begynde at lege mor og give kommandoer, jeg skabte dig Dådyr, det vil sige jeg ejer dig, og jeg rør dig hvis jeg vil! Og tro mig... jeg skal skam nok få ordnet dig på et tidspunkt!!"
Han efterabede hende og stak tungen ud af munden for at provokere hende.
Gæst- Gæst
Han tog en dyb indånding og fandt en smøg frem som han satte ind mellem sine læber, og tænde.
Gæst- Gæst
,, Vi mangler nogen..."
Han grab fat om Kajika's håndled og trak hende med sig ned af en vej der førte til nogle rækkehuse. De var flotte i modsætningen til Ma'lakel lille skur af et hus. Han ledte instinktivt efter nr. 27 (Ja Katie du bor altså i 27 xD bare fordi), han gik op af trappen og først der slap han Kajika's hånd og bankede på døren.
,, Kilia! Kil, åben op kvinde, jeg har brug for dig!!"
Nogle ord der er meget sjældne for Ma'lakel. Han havde faktisk kendt hende i et stykke tid, nogle år, de var vel det man kaldte venner selvom deres forhold ville være mere intimt til tider. Hvis der var nogen som kendte Ma'lakel godt nok til at vide et og andet om ham.. så var det Kilia!
//Kommer Kill og skriver med her over O.O??//
Gæst- Gæst
Hun tog fat om dørhåndtaget og åbnede så døren i et normalt roligt tempo. hun var lettere irriteret idag for hendes dag havde i det hele taget været mega nedern.. Men da hun så ham kunne hun ikke lade være med at smile. et drilagtigt smil som hun vidste han hadede.
Hun llænede sig op af dørkarmen.
"nå dada.. kommer du ligefrem rændende til min dør? det er da ellers noget ny hva..?"
hun fniste og foldede sine arme.
"og enda med en tøs i hælende.. hva mangler du så idag.. hmm?"
Gæst- Gæst
,, Elendige, tøs.", sagde han stille for sig selv.
Så så han over på Kill, og et meget stort sadistisk smil kom frem samt et lille glimt i øjet. Han slog armene ud og sagde med en vis sarkasme i stemmen:
,, Årrh, er du ikke lidt kold nu, min skat?!"
Han tog armene ned og gik forbi hende, eller prøvede. Han stod i gangen og tog fat i hendes jakke og kastede den over til hende.
,, Jeg reddet din røv engang, nu skal der gengældes. Jeg skal til underverdenen, og du skal med. Jeg kan godt få brug for en dygtig heler... og du.."
Han sende hende et flirtende blik.
,, er en af de bedste til at lette smerter en nogen anden jeg har kendt!"
Kajika sparkede stille til en sten igen og så sig over skuldren stadig ingen men hun gik den rigtig vej i det hun smilede lidt ondt og fik lidt rødt øje i venstre side men tog sig for øjet og rystede på hovedet i det hun stoppede op ved et vindu og så at det ikke var rødt mere... hun smilede og sagde"Godt!! det ikke er rødt mere"
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» The Awakening of Zane (Fortsat fra Come to the Dark side)
» Jeg vil have alt, ved min side.
» Stand Not By My Side, But Behind Me. - Åben -
» The Other Side-Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]