Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
~ Mødet ~ (Vlad = Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
~ Mødet ~ (Vlad = Privat)
T - 00:00
V - Sensommer aften
O - Sorte gyder
P - se avataret.
Et skrig blev hørt, en mand, kom løbende imod de mørke gyder, man kunne se blodet han havde på sig, dog var det ikke hans eget. Gråden gennem hans skrig kunne tydes, frygten i hans øjne var stor, han så sig tilbage som var djævlen efter ham, men skikkelsen der dukkede op lignede alt andet end. Misa kom gående med forsigtig skridt, hun sukkede og tog sig let til hovedet, hendes mørkeviolette øjne, med gråsorte tåger som pupiler var fast lagt den krympende skikkelse, "hvis bare du havde givet mig din datter som afbetaling", hun smilte åbenlyst moret af hans i starten mod til at redde sin datter. Misa's marmorhvide venstre hånd var blodig men det var ikke hendes blod, hun tog hånden op til sine læber, og slikkede let en smule af, "så ville jeg ikke være nødtil også at dræbe dig", hendes tonefald var næsten leende, med et hurtigt vift med den anden hånd var han op i luften, hans skrig morede hende ikke mere, men irriterede hende, det var ikke sjove længere. Hun sukkede trist og kastede ham til jorden, hvor nogle skygger opslugte ham, hun strakte sig kort med et kedsomeligt smil, *er natten ikke stadig ung?*, hun grinte let, hun ville sagtens kunne finde mere sjov.
Gæst- Gæst
Sv: ~ Mødet ~ (Vlad = Privat)
Gæst- Gæst
Det overraskede hende lettere, da de fleste vampyr prøvede at holde lav profil når hun var i nærheden. Men lugten var ikke til at overse, den blev kun tungere af kloake lugten. Hun vendte sig let rundt, så hun så direkte på ham. Selv om hun var et stykke fra ham, blev hendes mørke pupiler større som om de zoomede ind på ham, og gemte hver detalje. Hun satte hovedet en anelse på skrå.
Gæst- Gæst
"Du.. Er.. Fuldblods... Er du.. Ikke?" Spurgte han, og knurede lavt. Hans stemme var dyb og hæse, og kom tydeligvis ikke fra en almindelig vampyr, og hans blod lugtede også anderledes nu., da det langsomt begyndte at stige i temperatur. Han holdt sig selv i kontrol, så længe han kunne. Han havde fået nok af sit gamle sin tilbage, til ikke tilfeldigt at angribe andre væsner uden advarsel. Men hvis.. Han fik et ja...
Gæst- Gæst
Hendes nu blanke øjne, havde tydet hans kropsignaler og det virkede til at blive spændende. Han måtte have, opfanget hendes duft. Hun kunne ikke lade vær med at grine en anelse, en blid latter undslap hende, han kunne ikke være dum nok til bare at angribe hende uden videre .. Kunne han ?
Hun så kort, imod himmlen. Hun håbede i hverfald på det, for hvad ville det nytte med endnu en eller anden latterlig samtale, hun ville heller se om han var vær at holde øje med. Sær, virkede han ihverfald som. Hun granskede ham kort med sit dybe blik, før hun satte armene på kors.
Gæst- Gæst
"Det.. Tager jeg.. Som et ja!" Hvæsede han højt of satte i høj fart imod Misa. Han kunne ikke kontrolere hans temperament. Han måtte have hævn. Hans løb stoppede ikke, men han rev et stykke hjern af fra en trappeopgang, og kastede det i Misas retning, og satte tempoet op, og hvis han ikke blev stoppet inden at han kom tæt på, ville han rive ud efter Misas brystkasse, og så hendes ben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Raargh! At du. Blev født... Var en skændsel.. For verden!" Råbte han i det han gav slip på den store metal trappe, og lod den flyve igennem luften imod Misa.
Gæst- Gæst
I det korte øjeblik hun tænkte den tanke, hørte hun noget stort blive kastet imod hende, hun forsvandt hurtigt ind i en skygge, splitsekundet før den ville have ramt hende.
"At jeg blev født var det bedste mirakel, der skete i denne usle verden Hr", hun var dukket op lige bag ham, og hendes hæsse næsten hviskende stemme havde sat ekstra tryk på de sidste ord, før hun igen forsvandt.
Hun sad nu forsigtig på en tønde, et par skridt fra ham, med blikket imod himmlen som altid.
Gæst- Gæst
"Forbandede.. Fuldblods!!" Skreg han. Det eneste han havde i tankerne nu, var at have Misa hængende for enden af hans klør, med hendes blod i hans ansigt.
Gæst- Gæst
Hun gik et par skridt frem, og sukkede en anelse, "vil du virkelig kæmpe imod mig?", hendes stemme var en smule drillende. De sorte japanske tegn begyndte at krybe op på hendes ben, arme og håndflader. Hendes øjne var nu kulsorte, hun vendte sig om med et svagt smil, og hovedet sat på skrå. Hun ville være sød og lade ham gøre det første træk. Nu var spillet jo gået igang.
Gæst- Gæst
"Ja.. Det.. Vil jeg..." Sagde han, og smed liget af kvinden ud imod Misa, i det han begyndte at gå imod hende igen.
Gæst- Gæst
Hun granskede ham og deres æresfrygtende publikum, hun nærede sig af deres frygt og smilet fra hendes læber kunne ikke forsvinde.
Gæst- Gæst
"Hraargh.. Hvis.. Jeg vinder.. For jeg dit blod... Ikke.. Det helle... Bare nok.. Til.. At hjælpe mig.. Fremad... Hvis du vinder.. For du.. Viden.. Omkring min race.. Og.. En advarelse..." Sagde han, og kneb øjnene lidt mere sammen, og smilede bredt. "Viden.. Om min race.. For du.. FOrmegentligt også.. Hvis.. Jeg for dit blod.. Hm.. Hvis du vinder.. Kan jeg også.. Love.. At du ikke.. Ser mig.. Igen.." Sagde han lavt med endnu et hvæs, og spændte sine muskler igen.
Gæst- Gæst
"En aftale?", hun vendte sit blik imod himmlen.
Gæst- Gæst
"Hraargh! Kig! På den.. Du udfordre... Når du taler!" Råbte han højt, og hvæsede endnu engang. De fleste af menneskerne i salen var allerede løbet skrigende væk, og de få der stadigt var der snakkede i telefon.
Gæst- Gæst
"Jeg har udfordret dig, ergo behøver jeg ikke stirre dig til døde vel?", hun smilte men skjulte sin irritation, "vil du være så venlig at svare min udfordring?", hun så betragtende på ham, "og tal aldrig! til mig i den tone", hun nikkede fast, "Jeg tiltaler dig med respekt, og forventer det samme", en smule alvor kunne tydes i hendes stemme, hun ville behandles som hun selv behandlede andre. For det meste.
Gæst- Gæst
"Respect! Du har ikke behandlet.. Mig.. Med respect... Du har.. hånet mig.. Grint.. Ad mig.. Kalder du det.. Respect!" Råbte han højt, og hvæsede endnu engang, og stirede ind i Misas øjne.
"En udfordring.. Er ikke.. Komplet.. Hvis ikke.. Man ser.. Sin modstander.. I øjnende.. Alt andet.. Er at håne dem..." Sagde han roligt og kneb øjnene sammen. Han knurrede lavt, og spændte sine fingre, og hans klør voksede ud i deres fulde længde.
"Jeg.. Accpterer.." Sagde han lavt, og knurede i det han gjorde sig klar til at løbe imod Misa. BLodet i VLadimir begyndte at rase igennem ham endnu hurtigere, og andrenalin fik hans styrke og sanser helt i top.
Gæst- Gæst
Hun sukkede, "Og jeg så dig skam i øjne, du var bare alt for langsom til at opfatte det", hun nikkede, og så stadig på ham. Hun smilte da han endelig tog imod udfordringen, "Kom an" hun satte hovedet på skrå og afventede hans skulle angribe hende igen, men denne gang. Denne gang ville hun slå igen, og slå hårdt.
Gæst- Gæst
"Hvæsen.. Er mit svar.. Til din respectløshed.. Fuldblods.. Vampyrer... Har altid.. Været respectløse.. Over.. For mig... Derfor.. Var jeg.. Imod.. Dig.." Han knurrede igen, og hvæsede lavt. Han vidste godt at hun formegentligt havde en plan, i at lade ham tage det første trin. Men han havde alligevel regnet med at tage det, så det skulle ikke stopp ham. Han satte i høj fart imod Misa, med sine klør rakt ud til hans sider, og hvis ikke han blev stoppet i at komme hen til hende, rev han ud efter hendes brystkasse med sin venstre hånd, og havde hans højre klar til at blokere kommende mod angreb, hvis sådane skulle komme.
Gæst- Gæst
Hun så ham komme farende, som altid. Og afventede hans angreb, men det øjeblik hans klør strejfede hendes arm, faldt hun direkte ned i et skyggehul, hvorefter hun var bag ham og rettede et stærkt cirkelspark imod hans rygvirvl. Hun havde fokuseret sin styrke. Alt i mens dette skete, begyndte hun at styre nogle genstande med sin telekinese.
Gæst- Gæst
"Hraargh! Nej... Fordi.. De udrydede.. Min.. Race!" Kom det der inde fra, og han kom så hoppende op på kanten af hullet i muren han var røget igennem, og stirede imod hende med rasende øjne. Han vidste godt, at hun sikkert kunne bruge disse tricksi meget lang tid endnu, sikkert længere end hans styrke ville række.. Men han ville ikke stoppe, og hoppede igen imod hende, med den h'jre hånd over hovedet, og rev ned efter hende når han fik chancen, men stadigt med den ene hånd klar.
Gæst- Gæst
I det splitsekund, virkede hun næsten menneskelig, "Det gør mig ondt", hun nåede lige at springe tilside før jernet havde ramt hende helt. Dog var hun blevet såret, og man kunne se overraskelsen i hendes ansigt over at se sit eget blod. Det dryppede ned fra hendes skuldre og plettede den marmorhvide hud, hun havde.
Gæst- Gæst
"Gør dig... Ondt? Hraargh.. Endnu.. Et trick? Et trick.. For at.. Få mig til.. At tro.. Du har medlidenhed.. Med mig? En fuldblods.. Medlidenhed... For en Nosferatu!" Råbta han kog sprang op imod hende igen, og slog denne gang kun ud efter hende med en knytnæve, da han inderst inde gerne ville tro på at hun mente det, så han ville ikke bare skære hende ned nu. Han havde ikke nogen hånd klar til parade denne gang, så han ville være nem at slå væk fra sig.
Gæst- Gæst
"Hør!", hun råbte det næsten gennem, hans hvæsen og slag. "Lad os slå en handel af, jeg giver dig frivilligt mit blod", hun smilte, "Det alligevel meningsløst, vi er næsten lige stærke", hun sukkede, "hvis vi bliver ved, ender det ikke godt for os begge, især dig", hun fangede hurtigt hans blik med sit eget, "da du ikke vil kunne holde til min hurtighed i længden", hun mente ikke dette som en hån, men som en ren faktum, der lå intet bag, end sandheden.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» What the! // Vlad-privat//
» The end //Privat -Infinity og Vlad//
» Hvor er du? (Vlad, privat)
» Mødet~ (Keiko - privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus