Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lummert //Cricker// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lummert //Cricker//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:50

"Det er bare... Det er en længere historie" Sagde han ide at han kiggede på hende. Han kiggede fremad og kunne lige se at der var et hus, det var ikke til at se noget i det her vejr, han kiggede op. "Det begynder at regne lige om lidt, kan jeg mærke" Sagde han til hende og kiggede hurtigt på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:55

hun rekte en hånd frem, men det var ikke nødvendigt, det begyndte at tisse ned i stride strømme. "noget siger mig du har ret" sagde hun og grinede. hun tog hans hånd og begyndte at løbe, det var ikke til at se en pind for sig. men hun kendte det her sted bedre end sin egen bukselomme, og vidste præcis hvor hun skulle sætte sine fødder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:03

Han fulgte efter hende, og prøvede at træde de samme steder som hun gjorde. Det var nemt nok for at ham at se, men det var rimelig mudret til, på grund af al den regn, han kiggede op på hende. "Det var da utroligt, så hurtigt det gik var?" Sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:09

hun grinede, og nåede frem til døren, hun åbnede den for ham, "velkommen til mit store slot" sagde hun grinene, og lod ham komme først ind før hun selv gik ind. stort set de fleste af hendes møbler var lavet af træ, bort set fra puder og tæpper osv. huset var inrettet ret personligt, og med små nips ting, som selvfølgelig hørte piger til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:12

Han kiggede sig omkring. "Det må jeg sige, det ligner lidt min hytte" Sagde han. "Men sengen er vel ikke af træ?" Spurgte han med et smil, han stod og var rimelig våd, men han kunne jo ikke spørge om hun havde tøj han kunne låne.. det ville se lidt mærkeligt ud. "For satan jeg er våd" Sagde han bare uden egentlig at tænke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:15

"jov, det er den faktisk, altså bort set fra madrassen, og alt det der" sagde hun med, et smil, og ville tænde op, så der blev lidt varmere. "altså jeg har intet tøj du kan låne, udover en morgenkåbe, du må godt bruge den mens dit tøj tørre" sagde hun og så på ham, hun var selv gennemblødt til skindet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:17

Han lagde armene over kors og hævede et øjenbryn. "Jeg ser heller ikke så godt ud i pige tøj, og er du sikker på at du vil have mig til at rende rundt i morgenkåbe, og ikke noget indenunder?" Grinede han. Efter et par sekunder gik han et par skridt tættre på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:23

"altså du må godt låne et par trusser, men om de klær dig, eller er behalige vil jeg hverken vide, eller svare på" sagde hun med et smil, og lagde armne blidt over kors, og så på ham, hun smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:38

Han kunne ikke lade være med at grine. "Nej, og ved du hvad? Det tror jeg heller ikke selv at jeg vil" Sagde han. Han kiggede ind i ilden, men nærmede sig den ikke, da ild jo er en af hans største svagheder. "Hvad kunne du tænke dig at lave egentlig?" Spurgte han efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:43

"først og fremmest at få tørt tøj på" sagde hun med et smil, hun gik ind i soveværelset, som hun ´havde sørget for lå adskildt fra resten af hytten, samt badeværelset.. men alligevel smed hun morgenkåben ud til ham, så måtte han selv bestemme om han ville låne den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:47

Cricker kiggede over på kåben. Han regnede ikke med at tage den på, han ville ikke rende rundt herhjemme, kun med den på, eftersom at det var alt hans tøj der var blevet vådt, det kunne sagtens tørre imens at han havde det på. "Jamen hvad så med bagefter?" Råbte han uden at kigge imod døren. Han kiggede stadig ind i ilden, men holdte afstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:54

hun kom ud lidt efter i en hvid kjole, dar mindede en smule om nattøj, "seee hvad jeg fandt, og spørg mig ikk om hvor de kommer fra" sagde hun, og holdt et par mande underbukser frem.... hun grinede og kløede sig i håret. "de må ha været min fars" sagde hun og grinede. "hmm det ved jeg ikke, hvad har du lyst til?" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:59

Han kiggede på hende og smilede. "Jeg tager dem ikke på, mine underbukser er tørre. I hvert fald endnu" Sagde han og grinede lidt. "Det ved jeg heller ikke, det er jo dig der bor her" Grinede han og gik lidt væk fra ilden, det var mest af frygt, men det var ikke noget han ville vise, han hadede at skulle vise sin svaghed for andre, han var bare bange for at de ville udnytte den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:02

"ilden bider dig altså kun, hvis du stikker hånden ind til den" sagde hun og smed dem ind på sit værelse igen. "ellers gør den dig ikke noget" sagde hun med et smil, og betraktede ham. "vil du have noget at drikke?" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:09

"Jeg ved det godt, men en af mine svagheder er ild og varme" Sagde han og han vidste faktisk ikke hvorfor han gjorde det, men han følte at han kunne stole på Mirale. "Jo tak det vil jeg egentlig gerne" Sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:14

hun smilede til ham. "du kan tage det helt roligt, det går bare udover mig selv hvis jeg skubber dig der ind" sagde hun med et smil, og gik ud i køkkenet, "hmm hvad kan jeg byde, jeg har kakao, både varm og kold, te, kaffe, mælk, vand?" sagde hun og så hen på ham, køkken og stue gik ud i et, bort set fra en halv skille væg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:17

Cricker gik selv med derud og kiggede. "Tja lidt varm kakao lyder nu ikke så dårligt." Han smed dog trøjen og lagde den foran ilden så den kunne blive varm. Han havde kun t-shirten og bukserne på, skoene stod også ved ilden. Han kiggede på hende og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:19

"lidt varm kakao på vej," sagde hun med et smil, og satte noget vand til og koge, "hvid du ikke smider dine sokker, kan du godt blive meget syg, " sagde hun smilende. og betraktede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:27

Han sukkede let og kiggede på hende. "Jeg ved det godt" Sagde han med et smil og smed sine sokker over til ilden, så de også kunne tørre lidt. Han sad nu uden sokker og kun i t-shirt og bukser og kiggede over på Mirale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:32

Mirale smilede, "det ender med jeg vokser tre meter og der stor mor ¨på panden af mig" grinede hun, og så på ham, og gik hen efter et par kopper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:42

"Ja det kunne se godt ud" Sagde han, og kunne heller ikke lade være med at grine. "Du foretrækker måske at jeg kalder dig mor eller hvad?" Sagde han med et smil imens at han kiggede efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:44

"nej!" sagde hun hurtigt og grinede, hun fandt de største kopper og gik hen til ham, hun sendte ham et stort chamerende smil, og lavede en lækker kakao, som hun hælte op i kopperne. hun gva ham den ene kop, og tog sin egen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:46

"okay, jamen så lader jeg være med det.... Mor" Sagde han for sjov og kiggede på hende med et smil, da hun kom ind med kopperne. "Tak" Sagde han og drak lidt af hans. Den var meget varm, men det gjorde ham nu heller ikke så meget, den kunne jo stadig drikkes, og lidt varm kakao, var der vel ingen der var døde af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:48

hun smilede, og smed sig i sin sofa, efter at hun selvfølgelig havde stilt kakaoen på bordet. hun smilede og satte sig god til rette. selvom den var lavet af træ var der tusinvis af puder der gjorde den dejlig lækker, og blød. hun klappede på sædet ved siden af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 8:08

Ha smilede af hende og gik hen for at sætte sig ved siden af hende. Den var faktisk utroligt blød, når man tænkte på at den var lavet af træ. an kiggede over på hende og smilede. "Man sidder da rigtig godt lige her" Sagde han og tog lidt af sin varme kakao, det var mange år siden han havde fået det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum