Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lummert //Cricker// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lummert //Cricker//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 11:37

Hun smilede "ja det min skyld man sidder så godt." sagde hun med et smil og drak en tår. Hun rykkede sig længere tilbage og så på ham. Hun pillede lidt ved sit hår, ìg så hen på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 16:23

Han kiggede på hende og smilede. "Jeg har faktisk aldrig været hjemme ved nogen før" Sagde han og kiggede sig omkring. Det var lidt større end hans, men han havde jo heller ikke gjort sig umage, og det var så lang tid siden. "Hmm, måske er det på tide at jeg laver min egen hytte om" Sagde han og kiggede på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:10

Tja dig og gabriella er jo også
Mine eneste venner, så har heller ikk været hos nogen, eller
Haft besøg før" sagde hun og sendte ham et smil. "orv Må jeg hjælpe til" spurgte hun med et stort smil, og store mørke øjne, poppede frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 8:49

Han kiggede på hende imens at hun snakkede. "Hmm, du kan da bare komme med mig hjem en eller anden dag, så kan du se hvordan jeg bor" Sagde han.
"Jo, det må du da godt, men jeg ved bare ikke lige hvornår det bliver" Sagde Cricker og smilede til hende. Det var skønt nok at han ikke skulle gøre det alene, han havde godt nok sin magi til at hjælpe ham, men det ville stadig gå hurtigere jo flere man var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 12:30

MIrale smilede et sødt smil til ham, hun var rigtig glad for cricker, og ville ikke miste ham for enhver pris. "det ville være skønt" sagde hun og satte sin kop på bordet, og trak benene op til sig. hun så ned på sine fødder *jeg må lærer at heale mig selv,* tænkte hun og lagde hovedet mod et af puderne. "det trænger sikkert også til en kvinde hånd" sagde hun med et drillende smil, og betraktede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 18:56

Cricker lænede sig tilbage i sofaen og strakte benene ud, stadig med vingerne foldet omkring maven, så han ikke ville fylde det hele. Han kiggede over på Mirale. "Ja, det har det sikkert nok, men jeg ved bare ikke hvornår jeg har tid til at lave det om.. Desuden så er jeg jo aldrig rigtig hjemme, så det er jo ikke noget der er helt vildt nødvendigt" Sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:05

Mirale smilede. "det nok rigtigt" sagde hun blidt og så ned. hun kørte sin pegefinger hen over sin arm, hvor der langsomt kom gåsehud. hu nvar en smule døsig, men ignorerede det. hun lyttede til regnen der trommede ned uden for, hun åbnede igen sine øjne og så hen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:09

Cricker kiggede ud af vinduet. Der regnede stadig en del udenfor. "Det er godt at vi ikke er derude var?" Sagde han og kiggede over på hende og smilede. Han var glad for at de var inde i varmen, hvor regnen ikke kunne ramme dem. "Så hvad skal vi mon lave" Sagde han stille til sig selv, og var ikke engang klar over om Mirale overhovedet havde hørt hvad han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:15

MIrale smilede og gik hen til vinduet. "jeg ved det ikke, nogle ideer?" spurgte hun og så hen på ham, hun var en smule rød over kinderne, hun satte sig ned på gulvet, og op af væggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:16

Han gik hen til hende og kiggede på hende, uden at svare på spørgsmålet. "Er der nogen galt siden du bare sætter dig her?" Spurgte han så og satte sig ned foran hende. Det virkede da i hvert fald lidt underligt at hun bare satte sig ned og op af væggen. Han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:19

"jeg er en smule svimel?" sagde hun, og betraktede ham. hun havde det meget varmt og overvejede lidt at gå udenfor. hun kunne egentligt godt lide regnvejr, at danse i det, svinge sig rundt. og ligge sig på jorden mens dråberne blidt kærtegner hver en centimeter af hendes bløde hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:35

"Svimmel? Hva da?" Spurgte Cricker og kiggede på hende, nu med et lidt mere bekymret udtryk, da han var bange for at hun måske var ved at blive syg eller sådan noget. Så skulle han jo til at passe hende. "Tror du at det kan være noget sygdom?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 19:47

"nej, så vardet nok ikk kommet så pludseligt" sagde hun og så på ham, hun ville rejse sig op, så hun greb ud efter noget. "det sikkert bare varmen" sagde hun og så på ham. hun var egentligt rer svimmel. hun så ned istedet for på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:03

"Jamen hvis det er varmen så, må du jo nok hellere komme udenfor lidt eller sådan noget tror du ikke?" Spurgte Cricker og kiggede på hende med et smil. "Det vil vel nok være det bedste, men jeg kan ikke gå med ud eftersom jeg bare har min t-shirt på, jeg ville blive syg" Sagde han "Men jeg kan stå i døråbningen, eller vi kan åbne et vindue?" Tilføjede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:06

"du kan stå i døren, så åbner jeg vinduet når jeg kommer ind igen." sagde hun og gik ud i regnen, hvor hun meget hurtigt blev gennemblødt, hun fik det bedre da hun fik lidt frisk luft. og trak vejret dybt ind, og pustede ud. hun rødmede igen, og så ned, hun gik lidt rundt i mudderet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:08

Han stod i døråbningen og kunne ikke lade være med at smile af hende, som hun rendte rundt derude. Han følte sig lidt ligesom en far, der holdte øje med hans barn lige nu. Han var faktisk på vagt hvis nu der skulle ske et eller andet. Han trak vejret dybt, og sørgede for at stå så han ikke blev våd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:14

Mirale bukkede sig ned, og plukkede en meget smuk okide. hun smilede til ham, og var på vej hen til ham, men stoppede op og så ned. hun havde ramt noget der gjorde ondt, men lagde ikke mere mærke til det. hun smilede og gik videre og rekte den imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:18

Han kiggede på hende og smilede da hun gav ham blomsten. "Tak" Sagde han. "Hvad så? Skal du ind igen eller bliver du ude?" Spurgte han lige efter. Cricker var nemlig begyndt at fryse en smule, så han ville gerne ind, men det var ikke noget han sagde til hende. Han fik dog en kuldegysning af at have stået der så længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:20

Mirale så at han frøs, "vi kan godt gå ind, jeg åbner bare vinduet" sagde hun blidt, og rødmede lidt, hun gik indenfor og lukkede døren efter ham, hun gik hen og åbnede sit vindue. hendes ene fod lavede et lille blodt spor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:22

Cricker kiggede ned på gulvet og så at der var blod. "Jeg tror at du har trådt på noget Mirale. Der er blod efter du trådte her" Sagde han stille og pegede på det fodspor hvor der var blod. Han kiggede på hende. "Vi må nok hellere se hvor slemt det er" Tilføjede han bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:35

hun så ned og sukkede, hun satte sig på gulvet. hun bandt den gamle forbindning op, hun havde egentlig mange sår og ar på sine fødder. hun tog en ny forbindning. og lagde en ny på. "jeg ved ikk hvorfor men min selv healing virker ikke særlig godt" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 20:38

Han kiggede på det da hun tog forbindingen af og løftede et øjenbryn. "Hmm, nej men det kommer vel nok med tiden går jeg da ud fra" Sagde han og kiggede på hende igen og gik lidt tættere på. "Render du rundt i bare tæer siden at du har så mange ar?" Spurgte han lidt efter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:11

"ja, jeg ejer ingen sko" sagde hun og så op på ham, "også kan jeg godt lide følelsen af græs under fødderne" sagd ehun blidt. og rejste sig op, hun så på ham med blide øjne, der så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:41

"Hvorfor køber du så ikke et par eller sådan noget? Det er den eneste gang jeg var i byen.." Cricker pegede på hans sko, det var så dog ikke i Di Morga han havde købt sit tøj, det var i en anden by der lå meget langt væk, men det var detaljer, så det var ikke så vigtigt.. "Men hvis du kommer så meget til skade, tror du så ikke det ville være bedst med nogle sko?" Spurgte han lidt efter som et svar på det hun sagde til sidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 9:31

"jov, men jeg havde ikk behøvet det, hvis min healing virkede optimalt," sagde hun og
Så på ham "Ogs havde det nok heller ikk gjordt så ondt da vareulven rev mig" mumlede hun mest til sig selv, og så på sin arm. Hun brød sig ikke om tanken om at skulle ind i byen, bare for et par sko

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lummert //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Lummert //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum