Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:06

T: 21:20
S: Diskoteket.
O: Massere af mennesker der alle sammen er dukket op for at høre Linkin Park.
V: Well, det er indenfor, så kan ikke lige se vejret? xD

Menneske mængden var enorm i det lille diskotek. Folk råbte og skreg imens bandet spillede højere og højere. Musikken pumpede løs og det gav et sus hver gang der blev slået på stortrommen. Nobilus løb rundt imellem de mange hundrede ben i sin fritteform, han på en gang forsøgte at undgå at blive stampet ned og at stjæle fra de mange folk. Hver gang han fandt en der så ud til at have nogle værdier kravlede han op af dem ligeså stille og lydløst og stjal alt af værdi fra dem hvorefter han så løb hurtigt ud til sin taske udenfor hvori han lagde det hele og gentog succeen. Efterhånden havde han fulgt hele turneen og var derfor endt i Di Morga nu. Plakater over det hele advarede om en tyv der nu var kendt som 'Linkin Park Tyven'. Selvfølgelig havde det puttet ham i en farlig position, men han kunne da ikke lade være med at være lidt stolt over nu at være en kendt, men stadig ukendt person. 54 koncerter, og han var ikke blevet fanget endnu.. Men dette var måske fordi at til de andre koncerter havde der kun været mennesker.. Dette sted var anderledes, der var mange forskællige racer her, det kunne han da lugte. Så han forsøgte så vidt muligt at undgå alle der ikke var menneskelige. Han kravlede op på en af højtalerene og kiggede ud over menneskerne.. Hvem skulle mon være hans næste offer..? Hvem så rige ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:19

En smuk pige, med langt gylden brun hår kom gående igennem mængden, hun havde smarad grønne øjne der nærmest skimtede ens sjæl vis hun da så, så dybt ind i ens øjne og hun havde en smuk solbrun kulør og hendes tænder var tandpasta hvide... EN lille prinsesse lignede hun, dog bedragede skindet altid fordi hun var alt andet end det, hun så dog lidt rig ud fordi det tøj hun bar kunne ikke købes, det var lavet af en skrædder som tobys skrædder havde lavet til hende, en smuk stram sort kjole og så bar hun højhælet der dog ikke var for høje, fordi det gad hun ikke lige den dag. Men ellers var hun temmelig smuk og frisk, i udseendet og helt naturlig at se på, uden makeup andet end det til ens øjenvipper så de så rigtig lange sorte og fremhævende ud. Hun kiggede stille rundt og stillede sig hen i et hjørne og stod der og lyttede til musikken, hun var ikke så meget for store mængder. Hun stod der og havde en taske blidt om skuldren der var alle hendes ting i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:31

Hans gule øjne scannede rummet ret så hurtigt og fik med det samme øje på hende, i den sorte kjole. Han sprang ned fra den meterhøje højtaler og landede elegant på jorden med et lille bump der dog ikke kunne høres på grund af al larmen. Han bevægede sig ud til en af de lange sidevægge og prøvede at undgå alle de skarpe lys. Hurtigt og elegant pilede han fremad inden han kom hen til der hvor hun var, han lavede et hurtigt drej og fortsatte sit hurtige løb hen til hende hvorefter han hoppede op af hendes ben så let at hun nok ikke ville kunne mærke der. Derefter kravlede han op af hendes ryg og lod sig dumpe ned i hendes taske.
*Lad os se.. Hvad har vi her..?* tænkte han og rodede rundt i tasken hurtigt og effektivt. Han tænkte overhovedet ikke over hvad hun var, han havde været ret så uforsigtigt denne gang. Han fandt hendes pung og tog den i munden men kiggede så op. Hvordan skulle han komme op af tasken uden at strejfe hendes arm..? *Pis..* tænkte han og lagde sig helt stille dernede mens han bare ventede på at hun skulle flytte sin arm så han kunne komme ud, helt uden at vække opsigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:46

Akane gik stille ud der fra og ud på pigetoilettet i det hun så sig i spejlet og skulle til at tage sin mobil da hun mærket den lodne pels og stivnede..... Hun mærket ovenlig i tasken og tog om ham og betragtede dyret med sin pung i munden og skrig højt i det hun tog fat i pungen og sagde"slip så! dit dit !!??? Dyr!! grrrrrr slip min pung den er min ikke din slip så!" hun så på ham med de isne grønne øjne og så temmelig dyrisk ud nu i det hun prøvede at få pungen fra ham og lukkede døren til pige toilettet og sagde"du går ingen steder lille dyr før jeg har fundet din ejer mand og når jeg finder ham så skal han få en ting eller to af vide angående hvordan man behandler dyr!? og vis jeg ikke finder ham kommer du med mig hjem" hun smilede lidt og så på dyret og holdte døren lukket, der var ingen ude på pigetoilettet mærkeligt nok? og ingen ville sikkert komme forløbigt fordi bandet var næsten startet med at spille? og ikke nok med det så var der næsten ingen der drak i nu?. Hun så på det lille lodne dyr og havde alt i verden lyst til at tage det op og finde ejeren med det samme indtil hun så undrende på den og sagde"vent lige lidt.... en animagus!?" hun så temmelig vred ud nu og sagde"årh nu du så død!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:59

*Pis.. Pis.. Pis pis.. PIS!* tænkte han og gav øjeblikkeligt slip på pungen, næsten som var den i brænd. Han sprang ud af hendes taske og løb hen til døren, men da hun stillede sig foran den tænkte han endnu engang det ellers så beskidte ord.. *Pis..*. Han løb over til den modsatte væg og forvandlede sig til sig selv. En høj, ret så pæn ung mand kom til syne der hvor fritten før havde stået. Hans gule øjne hvilede på hende bag det sorte hår som han kastede til side. Nu var de gule øjne synlige, den eneste lighed mellem hans menneske form og hans fritteform var disse øjne. "Okay.. Hør her.. Bare lad mig gå.. Jeg skal nok lade dig være i fred.. Deal?" spurgte han og holdt sine hænder op, næsten som var han bange for hende. Han var iført en simpel sort t-shirt med et hul i samt et par blå jeans der indikerede at han ikke var den rigeste i verden. Han havde samlet en god slat penge sammen efterhånden though, men ville ikke bruge dem på en tøj og andre unødvendige ting. Det eneste kostbare han bar var en halskæde af det pureste guld, en medallion. Inden i den var et billede af en lille pige, der holdt en fritte i sin favn.. En fritte med de gule øjne. Det var hans gamle ejer.. den lille pige han havde boet hos før hun døde og han blev smidt ud.
Medallionen stod vidt åben så man kunne se billedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:10

Hun så undrende på ham og sagde"du... hva vent... er du dum!? som om jeg vil lade dig gå her fra? og så når du er sådan en bange lille kat nej aldrig det vil jeg skam ikke" hun havde sat parade overfor alle fyre fordi der kom intet godt ud af at være sød mod dem eller det troede hun nu fordi hun havde været naiv de andre gange og endt med tæsk fra alle fyre der var væsner eller næsten drænet til døde. Hun sukket let og tog sig til ansigtet og sagde"vil.... ? vil du forklare mg hvorfor du ville stjæle min eneste løn fra mig i denne hele månede og ja jeg havde en grund til at gå rundt med min løn i min taske okay" hun sukket let og betragtede fyren lidt med sine grønne dådyriske øjne og sagde"undskyld jeg var ldit hård, jeg... jeg vil bare nødig miste de penge jeg har kæmpet så hårdt for at opnå?" hun betragtede fyren lidt mere
og kom til den konklution at han var fattig og måske ikke havde et sted at bo mere. Hun kiggede på hans halskæde, selv bar hun en halskæde med en nøgle, en vis hjertets nøgle. Hun rømmede sig let og sagde"undskyld jeg sådan gik amok" hun kiggede flovt ned og sagde"har du overhovedet et sted at sove?..." hun kiggede indgående på ham og ville tilbyde ham lidt natte hvile ved hende vis det var?, dog blot hjemme på hendes sofa ikke andet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 23:23

"Jeg sover fint i min papkasse.." sagde han og kiggede nærmest vurderene på hende. Hvorfor denne pludselige endring i adfærd? Han lagde hovedet lidt på skrå og lod sig glide ned af væggen, ned på sin numse hvor han nu sad, lænet op af væggen. "Jeg har ikke nogen penge selv, og jeg har intet job. Bankerne vil ikke låne mig penge da jeg jo ikke kan stille sikkerhed. Desuden ved jeg ikke hvilket job jeg skulle lave.. Det eneste jeg kan finde ud af, er at stjæle.." forklarede han og rystede sit hovede lidt. 54 Koncerter.. og nu var han blevet fanget. Han kunne ikke andet end at respektere denne kvinde der stod foran ham, hun havde klaret hvad hundrede, ja måske tusindevis af mennesker ikke havde kunne klare.
"Jeg må vel hellere sige tillykke.. Du har fanget Linkin Park Tyven.. Du er godt klar over at der er en kæmpe dusør på mit lille hovede.. Ikke?" sagde han iltert og kiggede op på hende igen.. Hvor havde han bare lyst til at løbe sin vej lige nu.. Men der var ingen vej ud, nu var han fanget, og det måtte han vel bare acceptere. I det mindste var der da varm mad og en seng i fængslet. Han ville nok bare få det bedre der.. Men derfor var det da stadig sørgmodigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:01

et lille forundrende blik kom frem mens hun stille sukket over hand ilde tilredte situation men smilede så lumsk i det hun havde fået en forrygende ide der sikkert ville sætte skub i meget mere end den lille fyr havde forstillede sig, og tja vis han var en utrolig go tyv og kunne forsvinde fra sin celle så ville det jo være fantastisk!.
Hun tog blidt fat i ham og trak ham med til politiet og sagde"Hmm så der er en kæmpe dusør på dig hva... der kan man bare se" hun stillede sig ved skranken da de endelig var der og betragtede fyren og sagde"så hva er dit navn egenlig?? anyway" hun betragtede politiene og så ud til faktisk at tælle dem og deres biler mens de stod der og ventede og os kameraene mens hun stille smilede nogen gange og så ud til at tælle det sammen og mumle noget som man ikke kunne høre ved mindre man stod med sit øre ved hendes side. de politiet kom trak hun ham hurtigt hen til sig og hviskede i hans øre"forvandle dig til en fritte så snart jeg siger tak for dusør pengene fordi så vil du kunne gå ud og så er du fri, bagefter skal du møde mig nær parken i terra okay" hun smilede i det hun gav Politimanden fyren og sagde"tak for dusør pengene sir" hun fik utrolig meget. Hun så´bare på alle pengene der var lidt over 450 tusinder kr!? i sedler. Hun tog dem i sin taske og smilede i det hun gik der fra. Hun tog hurtigt hen til parken og ventet tålmodigt på at fyren hun havde mødt tidligere skulle komme, hun ventet og ventet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:12

"Okay så.. Og mit navn, det får du at vide senere.." hviskede han tilbage og kiggede på de to store politimænd der grab fat i hans arme og førte ham væk. Så snart han var blevet sat ind i en alt for lille celle tog han et hurtigt kig rundt efter andre betjente, men da der ingen var forvandlede han sig til en fritte og klemte sig ud imellem træmmerne. Han pilede afsted, ud af døren, væk fra politistationen og hurtigt videre mod parken.
Cirka på halvvejen stoppede han for at samle sin taske fuld af tyvegods med munden og op på sin ryg hvorefter han pilede videre mod parken. Det så ret komisk ud faktisk, den alt store taske der nærmest red på ryggen af den lille fritte.
Da han ankom til parken satte han farten ned og kiggede sig omkring efter hende. De gule øjne lyste nærmest op her i mørket. "Hey!" sagde han og forvandlede sig hurtigt til et menneske igen inden han gik hen til hende hvor hun sad. "Fed plan.. Der er bare et problem.. Nu kan jeg ikke gå frit rundt mere.. De ved hvordan jeg ser ud nu.." sagde han med et lille suk og lod sig dumpe ned ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:19

Hun smilede og sagde"Nej fordi nu når du har været der tror de blot ? det er et fatamogana efter som du pludselig er væk og bare rolig betjenten snakkede jeg med inden jeg fik min dusør, og da jeg så fik den sagde jeg at jeg ikke var sikker på det var dig men blot en almindelig tyv men før han nået at stoppe mig tja..." hun grinte og sagde"desuden vil de ikke efterlyse dig denne by er kendt for utrolig mange mord og tro mig det eneste de vil tja? se efter er nok mordere og onde væsner og du slet ikke i nærheden af et ondt væsen" hun tog pengene frem i posen og kastet hen til ham og sagde" 450 tusind kr i sedler er der, der i? ene 1000 kr sedler, alt er dit, det er jo for dig jeg har fået det, og nu har du tid til at købe et sted at bo og søge efter arbejde, mange hoteller søger en kok, eller tjener eller picolo... så du skal nok finde arbejde et sted okay så hold hovedet højt oppe" hun smilede kært og virkede fuldkommen anderledes nu, de grønne øjne var som et dådyrs rolige, milde og venlige at se i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:27

"Det kan jeg ikke.. Der er tre grunde.." sagde han og lagde pengende tilbage til hende inden han fortsatte. "Den første er at, well, det er dine penge.. Den anden er at, Jeg er en tyv.. ikke en svindler.. og den tredje..". Han pillede lidt ved sin halskæde og kiggede på hende. "Jeg har lært at man aldrig må tage penge fra en smuk kvinde.. Så derfor er jeg naturligvis meget ked af at jeg forsøgte at røve dig.." sagde han og lukkede sin halskæde sammen igen. "Jeg finder en løsning.. Måske kan jeg finde mig en ny ejer..? Godt nok smager frittefodder af bæ, men det er bedre end ingenting.. Jeg har desuden også stjålet nok i nat til at overleve i et stykke tid ind til jeg finder noget.. Jeg har dog ikke råd til at bo på et hotel..". Han kiggede ned i tasken og måtte konstatere at det han havde fået ud af aftnen ikke kom nær nok til at leve for. Men måske kunne han få noget nyt tøj for en gangs skyld.. Dog, når han tænkte over det, hvad skulle det så nytte? Hans tøj ville jo alligevel bare blive ødelagt af at sove udendørs. "Tillykke med pengene" sagde han og smilede til hende. Det var egentlig overraskende, selvom han var fattig var hans smil næsten perfekt. Hans tænder var hvide og lige, selvom hjørnetænderne var lidt spidse.. Ikke vampyr-spidse men dyrisk spidse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:48

Hun smilede lidt og sagde"smuk og smuk det er jeg nu ikke... jeg vil mere sige normal og jeg ber dig tag ide mindste i mod nogen af dem ellers?" hun kiggede rundt og sukket og kom så på en perfekt ide og sagde"Ellers ! så assistere mig til et hotel suite!? her i terra med boblebad og spille maskine på værelset og kæmpe seng og utrolig bløde sofaer og køleskabe med alt ! vil du ikke være med til det, bare ide mindste i nat? jeg har det virkelig skidt med blot at lade dig gå ser du..." hun sukket let og satte sig ned og kiggede på alle pengene og sagde"Jeg har ikke lyst til at ha så mange penge jeg ikke har gjordt mig fortjent til, så vil du ikke dele dem med mig i nat blot i nat ikke mere, og så kan vi skildes og jeg vil ha en nogen lunde minde skyldfølse læggende over mig efter som jeg gjrode dette for dig og så har jeg alligevel gjordt noget forkert?" hun sukket let ud fra næsen og kiggede ned i jorden bedrøvet og så helt trist ud i de smukke grønne øjne af hendes, i det hun rejste sig langsomt op og så lidt på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 0:58

Han kiggede ned imens han tænkte grundigt over hendes tilbud. "Okay, men på to betingelser.. Et, at vi drikker os pisse fulde og laver en fest ud af det.. og to..". Han rodede lidt nede i tasken og tog et smukt prinsesse diadem frem. Han rejste sig og placerede den diamant besatte krone på hendes hovede. ".. Du, som aftnens prinsesse, skal have den her på". Han smilede forsigtigt til hende og kiggede ind i hendes øjne.
"Kan du acceptere de krav..?" spurgte han så og samlede tasken op, klar til enten at gå med hende, eller vandre hjem til gyden hvori han havde sovet i næsten en uge nu. Der var noget ved hende der satte hans hormoner og dyriske instinkter igang, men på samme tid også fik hans blod til nærmest at koge hvilket resulterede i en lille rødmen der elegant trådte frem på hans kindben.
Han tog sin taske over skulderen og strakte sig lidt, han var tydeligvis ikke vandt til at være i menneske form.

//Jeg går i seng nu, svare imorgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 1:10

Hun så undrende på ham og nikket stille og genert til ham og ville for alt i verden faktisk gerne efter gøre hans krav. det første bekymret hende dog lidt men det var vel okay? hva kunne der dog ske ved at hun drak lidt med ham og han virket som en virkelig sød fyr og indtil videre havde hun mødt dumme typer af fyre i denne by og endelig havde hun mødt en sød fyr faktisk?. Hun nikket og kiggede så på kronen hun fik på og rødmede virkelig meget!. den var så smuk den tiara eller det lignede det. Hun berørte den let og strålede nærmest i det hun sagde"JA! det kan jeg kom ! så skal vi ha det sjovt! hun begyndte at gå med ham hen til hotellet og kom gående ind på det som en rigtig prinsesse og smed nogen penge på bordet og sagde hårdt og meget dominerende lydende dog for sjov kunne man høre og se på hende"jeg vil ha jeres bedste suite masser af alkohold! og masser af mad og øhm??? " hun så rundt i rummet og sagde"Jordbær og frugter! haha og lidt slik især chokolade!" hun grinte og gik hen til elevatoren med nøglen og da de endelig var kommet der op fik de alt det hun havde bestilt. Deres suite var et rock and roll inspireret suite, med boblebad!, bruser der var stor og smuk, sauna!, kæmpe stue! med en væg der kun var af vinduer så man ku se ud over byen!, og så var der værelset med en kæmpe smuk seng og alt mellem himmel og jord skuffer og ting og sagder!, bar var der os i hjørnet og så var der køkken og altverdens ting!. Hun smilede og sagde"YAY" der var os spille rum og det samme var der os neden under på hotellet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 10:18

Da de kom op til værelset smed han en voldsomt masse små sæber, kamme, hårprodukt prøver og så videre på sengen.
Han havde åbenbart fyldt sine lommer med tyvegods imens de var gået igennem lobbyen. "Så, nu kan jeg da i det mindste holde mig ren og pæn.. Og dog..". Han tog et par mascarre og en læbestift op og kastede dem over til hende. "Her, en gave fra mig, tillykke med.. Du-mødte-mig dagen!" sagde han og grinede hjertevarmt. Han lagde alle de nye ting ned i sin taske og gemte tasken i en skuffe. Han gik hen til en sølvfarvet spand der tydeligvis var en champangekøler. Med sin højre hånd greb han fast i champangeflasken og med et knald åbnede han flasken. "Find et glas prinsesse! Nu er der champange!" sagde hanhøjlydt og smilede til hende. Han havde ikke smagt champange i flere år.. Men det var da også spændende at smage det igen, også selvom han ikke brød sig om selve idéen bag champange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 11:57

Hun grinte og kiggede skabene igennem og fandt nogen smukke dog lidt store glas og sagde"dem her passer vist perfekt til os hva" hun blinkede og sagde"vi kan tag ned på deres diskotek bagefter og feste for groft vis du vil og så bagefter gå her op og feste videre??" hun smilede utrolig sødt til ham og rettet let på sin tiara så den sad rigtig sødt til den ene side og hun så lidt mere vild prinsesse agtig ud end uskyldig og nuttet prinsesse.
Hendes finger strøg over hendes glas og hun løb hurtigt efter at ha stillede glasene ud til boblebadet og tændte det og puttede sæbe i så der var mange bobler til sidst og slukkede så hurtigt. Hun smilede og kom ud til ham igen og tog sit glas og tog en tår af det og betragtede Nobilus og sagde"forresten så mit navn Akane" hun blinkede sødt og satte sig tilbage i den dejlige sofa og sagde"mmmh!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:19

Han drak al champange i sit glas ret så hurtigt og kiggede på hende. "Jeg bliver altså nød til at prøve det bobblebad.." sagde han og trak sin trøje overhovedet hvilket resulterede i at man nu kunne se hans ret så veltrænede overkrop. Selvfølgelig medførte et liv på gaden, et liv på flugt, og sulten en tynd og ret så flot overkrop. Derefter åbnede han sine bukser og trådte ud af dem imens han langsomt forvandlede sig til en fritte. Han pilede hen af gulvet, ud på badeværelset, op af væggen, op på en hylde hvorfra han sprang direkte ned i vandet. "Wee!" sagde han imens.
Det gav ikke det store plask da han ramte vandet, hvilket jo gav fin mening da han værken fyldte eller vejede meget i denne form som han yndede at bruge ret så tit.
Man kunne vel sige at han bedre kunne lide at bruge sin fritteform end sin menneskeform.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:27

Hun så undrende på Nobilus og nikket til det med boblebad men da han blot sådan smed ! tøjet foran hende, vendte hun sig hurtigt om helt rød i kinderne og var så flov over at ha set ham sådan, fordi han så jo faktisk rigtig godt ud. Hun tog sit glas og drak det færdigt og tog sig let til hovedet, hun var ikke vand til at drikke så fik hun meget mere ville hun nok ende med at være fuld temmelig hurtigt, dog var det ikke så meget dette væske havde påvirket hende heldigvis.
Hun gik stille der ud og betragtede ham og grinte i det hun sagde"Nå så nu er der os en fritte i boblebadet jamen jamen" hun blinkede til ham fordi det var jo mest af alt ment i sjov. Hun kunne ikke lade vær med at grine og sagde stille"altså hahaha." hun gik ud i køkkenet og tog noget mad og spiste lidt i det hun bestilte mere alkohold op til dem og smilede over det, dog kunne hun lugte at hun stank lidt fra festen af så hun skulle nok ha et bad inden hun gik i seng, og helst i ædru tilstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:35

Han gav sig til at svømme rundt i bobblebadet og hoppe rundt, næsten som var han en lille cirkusartist. Efter nogen tid med saltoer og andre tricks i vandet sprang han op på et håndklæde og trak det ned på gulvet. Han begyndte at rulle rundt på det for at blive tør og fin igen.
Da han nu var tør kravlede han ud til hende igen og så egentlig ret sød ud med den pjuskede pels. "Hej!" sagde han og sprang op på kommoden hvor han havde gemt sin taske. "Kan du åbne den her skuffe for mig?" spurgte han og pejede på den skuffe han før havde gemt tasken i. "Jeg skal have noget af mit tøj" sagde han og grinede mens han kiggede på hende hvorefter han kiggede over på alt alkoholen. "Yay! Jeg skal være så fuld!" sagde han og hoppede op og ned af ukontrolleret glæde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:41

Akane grinte i det hun betragtede ham og sagde"hahah okay okay det skal jeg nok og tja der er ihvertfald nok til at flere folk kan blive fulde så det kan vi nok os" hun grinte og skruede op for musikken da hun havde åbnet skuffen til hans tøj og så gik hun ellers ud i badeværelset, i det hun os råbte til ham"Jeg smutter lige hurtigt i brusebad" hun grinte let og gik der ud og lod døren stå på klem så hun kunne høre musikken, i det hun trak sit tøj af og gik ind under bruseren og tændte den og mærkede det dejlige lækre vand stille strømme ned af hendes tørre krop der hurtigt blev våd og omfavnede af de mange små dråber der kurede ned af hendes nøgne krop. Hun nød der virkeligt og fandt sæben frem og lod sig smøre ind i sæbe og nynnede stille med på musikken, det var rock af blandet, med både gamle og nye kunstner, man kunne dog os selv vælge hvilken kunstner man ville høre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:48

Han sprang ned i sin taske og rodede lidt rundt til han endelig fandt det! Sin pose med fritte-tøj. Han rodede lidt og fandt en lille t-shirt og nogle bukser frem som han så straks tog på. Han sprang ud af skuffen og landede på gulvet. Hvad var det der duftede så godt..? Han snusede til luften et par gange og fulgte duften ud på badeværelset. Han havde overhovedet ikke hørt hvad hun sagde før da han jo havde været begravet i tøj og skatte. Han gik på to ben nu, da han jo havde tøj på den lille krop. Han kravlede igennem den lile dørsprække og blinkede med sine øjne da han så hende der, inde i badet. "W-Woow.." sagde han lavt til sig selv og satte sig ned på numsen imens han kiggede på hende, dette var første gang han i ædru tilstand havde set en kvinde uden tøj på så han ville beundre hende i så lang tid han nu kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:53

Akane havde slet ikke opdaget ham, hun stod der i sine egne tanker, med det lange gyldenbrune hår glat og smukt vådt læggende ned af den slanke ranke ryg der så smukt gik ned i en smuk buede form til hendes faste baller der buede let ud som det man kaldte en pariser røv. Hun smilede let og havde de grønne øjne lukket, mens hun stille nynnede for sig selv og smurte den nøgne krop ind i den duftende sæbe og tog så brusehovedet og bruste let sin krop til så sæben langsomt gled af hendes krop og vandet kærtegnede hendes krop igen bare lidt mere nu end før, og hendes hår dryppede og læberne var let adskilte. Hun åbnet sine øjne let og hang brusehovedet på plads og åndede lettet ud og tog blidt fat i et håndklæde og tørte let sit hår i det hun gik hen til de store håndklæder, hun havde ikke opdaget ham i nu fordi? døren var jo ikke gået mere op end før?, og hun kunne ikke ha hørt ham for den dungrende musik der kørte på skillet-monster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:22

Han rejste sig og tog nogle få skridt tættere på hende, nærmest som var han hypnotiseret af hendes krop. Hvilken skønhed.. Så dette var det fantastiske fenomen der hed kvindekroppen.. Han måtte bare røre.. Hun var så smuk.. Smukekre en nogen ædelsten han nogensinde havde stjålet.. Mere dyrebar en diamanter og kostbare dokumenter.. Han trådte forsigtigt ind bag hende i badet og forvandlede sig til sig selv. Han lagde sine arme omkring hende og hviskede kærligt i hendes øre. "Vær ikke bange.. Jeg vil bare hjælpe..". Han tog fat i sæben og smurte sine hænder ind i det hvorefter han begyndte at massere hendes krop ligeså forsigtigt og kærligt med sæbe. Han ville ikke skade hende på nogen måde, tværtimod, han ville ære hendes krop på enhver mulig måde og det kunne man mærke på hans "Aura"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:30

Akane skulle til at tage fat i håndklædet i det hun mærkede !? Nobilus hænder og rødmede over hele ansigtet, hun gik helt i stå fordi hun havde slet ikke regnet med denne ! ? her drejning. Hun stod blot der og hørte hans ord og hun troede ham at han blot ville hjælpe men at mærke en fyrs hænder på sin krop?, en komplet fremmede? det var simpelthen for meget og så alligevel kunne hun ikke rør sig, det var som var hun frosset frast til de hvide klinke fliser der så småt glinsede fra det våde vand. Hun mærket hans hænder berør sin krop der ikke yderst ikke var blevet berørt sådan før. Hun vidste slet ikke hva hun skulle sige !?. Hun stod der bare og inderst inde skrig hun fordi hun følte sig helt forvirret og fortvivlet, dette var jo ikke normalt? dette var helt igennem mærkeligt .
Hun ville flygte og så alligevel blive men ikke nøgen foran ham!?. Hun sank en klump og kiggede sig stille over skuldren og sagde"je...j..jeg" hun kom ikke længere fordi hun nærmest sank hvert ord og prøvede at rykke sig men ku ikke, hva skulle man gør i denne situation!?. Hun rykkede sig lidt og stillede sig op af væggen i bruseren og tog hænderne over sine bryster og prøvede at dække sin krop så godt hun ku, mens de grønne øjne betragtede Nobilus"hvordan? er du kommet... h..her ind?" hun så undrende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:39

"U-Undskyld.. Jeg.. Kan ikke huske det.. men jeg vil gætte på at jeg brugte den samme måde som jeg nu vil bruge på at.. uhm.. Hej hej.." sagdehan forlegent og forvandlede sig til en fritte hvorefter han hurtigt pilede ud af bedet, ud af døren der stod på klem og op i sin taske hvor han gemte sig nede. Han skar sig på et eller andet nede i tasken, højest sansynligt en guldkniv han havde stjålet fra buffeten på hotellet, og han udstødte et lille hvin af smerte men lå dog stadig helt stille så hun ikke skulle opdage ham når hun engang kom ud af badet. Hvorfor kunne han ikke styre sig..? Hvilken slags trance havde han været i? Hvorfor skulle disse ting også altid ske for ham.. Og hvorfor i al verden havde han ikke stjålet skeen istedet for kniven..? Tankerne fløj rundt i hovedet på ham og han glemte helt at dette nok var det første sted hun ville lede efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum