Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:44

Hun tog hurtigt håndklæde om sig og gik lidt ud til tasken og så på den og fandt ham i den og sagde"du har jo skåret dig...." hun sukket og satte ham ned og sagde"forvandle dig tilbage til et menneske og så skal jeg ordne det sted du har skåret dig" hun smilede lidt og gik hen til et skab og fandt ting frem til hans sår hvor han nu havde skåret sig og gik hen til ham, hun kom dog hurtigt i tanke om hans hænder mod hendes krop, det var første gang hun var blevet berørt af en fyr før sådan !. Hun lukket øjnene let i og sagde"angående badeværelset, jeg burde ha lukket døren det må du altså virkelig undskylde" hun sukket let og satte sig i sofaen og vis han havde forvandlet sig til et menneske ville hun være begyndt at rense hans sår og forbinde det eller putte plaster på vis det var et lille sår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:54

Han hoppede ud af tasken der nu var fuld af blod og forvandlede sig til et menneske igen, han havde et kæmpe sår over hele ryggen der gik hele vejen fra hans nakke til slutten af hans ryg. Han stillede sig hen til hende og lod hende forbinde sin ryg hvorefter han straks tog sine bukser på igen og satte sig ned ved siden af hende i sofaen. "Det skal jeg altså.. Jeg kan ikke bare bryde ind.. Men.. Din krop er så smuk.. Det puttede mig nærmest i en slags hypnose.." forklarede han og kiggede på hende med de gule øjne.

((Krea-svigt))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 13:57

`Hun rødmede meget da han sagde det og sagde med en uskyldig og skyldig stemme" undskyld jeg... jeg vidste ikke min krop kunne påvirke nogen på den måde? det var virkelig ikke meningen så var det jo os teknisk set min skyld" hun rødmede og sagde"Jeg er bare aldrig blevet berørt sådan før" hun fik ham til at vende sig om og fandt noget frem og tog på såret så han ikke ville ku mærke det kun lidt som en lille svien og sagde"sådan vis du stadig vil kan vi feste videre og dit sår skal nok heale i mløbet af natten bare rolig så længe du ikke bukker dig vildt meget ned men har mest rank ryg okay? og forresten hva er dit navn egenlig??" hun så undrende på ham og rejste sig op i det hun gik ind i sove værelset for at se efter noget tøj til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 18:15

"Mit navn er Nobilus Atticus, og jeg.. tror min fest er slut her.. Min krop er mit arbejds redskab.. så jeg bliver nød til at slappe af indtil jeg er på toppen igen.. Har ikke lyst til at bo på gaden med en skadet ryg.." sagde han og kiggede efter hende da hun gik.. Hvor havde han dog lyst til at gå efter hende.. Mærke hendes bløde hud endnu engang.. Hvad havde hun dog gjort mod ham..? Hvad var hun for en? Hvorfor var hun så interessant..? Tankerne myldrede fortsat rundt i hans hovede i en sådan grad at han blev nød til at tage sig til netop sit hovede af ren og skær smerte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:34

Akane råbte stille til ham " Undskyld Nobilus det hele er min skyld jeg burde ikke ha gået i bad" Hun sukket let og fandt noget nyt tøj frem og tænkte på det han havde sagt og iførte sig blot sine pinke hotpants så og sin stramme dog løs ved hofterne top i hvid og gik stille ud fra sove værelset og rettet lidt på sin Gstreng nu hun gik der ud og slap den dog da hun ku se Nobilus og sagde"du kan sove inde på sengen i nat? jeg skal nok gøre rent efter badet og boblebadet " hun gik stille ind i badeværelset igen med en klud og satte sig på knæ og begyndte at skrubbe vandet væk der var faldet lidt her og der, mens hun stille rejste sig op bagefter og trak proppen ud af boblebadet. Hendes arm var våd og hendes tops ene side var skam os. Hun sukket let og havde det skidt over at Nobilus var kommet til skade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 19:45

"Gerne.. Men hvor faen skal du så sove..? Med mindre du intet har imod at dele sengen med mig?" spurgte han og rejste sig op hvorefter han gik hen til sin taske. Han kiggede ned i den og lod et dybt suk undslippe sine læber, al hans tøj var sølet ind i blod.. Dette ville sige at også hans nattøj var fulstændigt ubrueligt.. "Og.. Eh.. Det ser ud til at jeg bliver nød til bare at sove i undertøj" sagde han. Han kunne ligeså godt være ærlig, han ville ikke have at hun accepterede hans forslag om at dele sengen under falske forudsætninger. "Forstår du.. Mit nattøj er fulstændigt ødelagt af blod.." fortsatte han og sukkede endnu engang inden han lukke tasken og skubbede skuffen tilbage på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:00

Før hun hørte det med blod og hans nattøj røg hun med et ovenlig plask ned i boblebadet der stadig var fyldt. "WOW!" hun landet i vandet og hele hendes nattøj var sølet til i vand. Hun rødmede over hele ansigtet og kom op med hovedet fra det store boblebad og spyttede noget bade vand ud og sukket i det hun stille blev læggende og pustet til nogen bobler og sagde"Jeg øhm? tja? det kan jeg vel godt leve med men ellers kan jeg bare tag sofaen fordi det ser ud til at netop mit nattøj er ødelagt nu" hun sukket og kraglede op af badevandet og begyndte at smide sit tøj efter som hun ikke kunne ha det på, os hendes bh røg af og hendes gstreng, hun ville dog prøve at redde hendes bh og gstreng fordi ellers ville hun intet ku ha at lægge i!?. Hun begyndte så småt at lede efter et håndklæde at tag om sig og fandt endelig et og sagde"Maaaan alt mit tøj og undertøj er helt... årrrrrrhhh det kommer til at tage lang tid at tørre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:07

"Nej! Du skal ikke sove på sofaen! Det gør prinsesser ikke!" sagde han bestemt og kiggede over mod badeværelses døren. "Jeg skal nok holde mine fingre for mig selv, okay?" spurgte han og tog langsomt sit tøj af så han nu kun havde boksershorts på. Han gik ind på soveværelset og kiggede på den store fine seng som han så kravlede op i og ind under dynen. "Mhmm.. Bløøøød.." sagde han og lagde sig godt til rette.

((Kreasvigt D:))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:11

Hun rødmede meget og sukket i det hun hørte hans modvillighed men hun havde jo sagt ja til ham, mærkeligt at hun skulle forstille sig at være en prinsesse. Hun tog stille tiaraen frem fra skuffen hun havde lagt den i og tog den blidt på hovedet og smilede lidt i det hun så sig ind i spejlet og sukket så da hun lagde den igen. Hun tog håndklædet om sig og sit hår og gik stille ind til Nobilus og sagde med en blød meget mild og venlig tone mens tiaraen kunne ses i hendes hånd. "Nobilus vend dig ikke om og kig" hun smilede lidt i det hun smed håndklædet foran ham, dog ikke for at friste men blot for at tage en af de lange morgen kåber der var inde i skabet om sig. Hun stod der helt bar og halv våd, med en tiara i hånden. Hun tog håndklædet om sit hår væk og det faldt blidt ned på plads bagved hendes ryg og lagde sig glat og smukt halv tørt der. Hun smilede og tog en kåbe frem og tog den om sig og strammede den blidt og kiggede mod sengen nu og lagde sig ned på den anden side og lagde tiaraen ved siden af, på nat bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:19

Han lukkede øjnene og vendte sit hovede væk for ikke at kigge på hende. "Okay, du siger bare når jeg igen må åbne mine øjne" sagde han og smilede. Han måtte ikke se på hende igen.. Hun var utrolig smuk, men han var allerede forelsket.. Havde han ikke mødt sin drømmefyr, så ville han nok have lagt an på hende.. Men nej, sådan skulle det åbenbart ikke gå.
Han vågede at åbne øjnene da han kunne mærke at hun lagde sig ned. "Sådan. Er den ikke mega blød den her seng?" spurgte han smilende og trak dynen lidt længere over sig så den nu også dækkede hans hals, hvor han dog elskede at putte i en seng. Men han vidste også at han højest sansynligt ville vågne som en fritte næste morgen, sådan gik det nemlig altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 20:24

Akane smilede lidt og sagde"Jo det utrolig dejligt altså dens blødhed og sådan, og den varmer meget" hun smilede lidt for sig selv og sagde lidt nervøst"Nobilus? angående badet..... skal vi bare ikke sige at det aldrig... aldrig er sket?" hun rødmede let og sukket i det hun stille lagde sig om på siden og smilede så mens hun ventet på svar og sagde"men godnat Nobilus sov nu godt ikke også og drøm meget sødt" hun grinte let og smilede for sig selv over at ha sagt det på sådan en måde og ku ikke lade vær med at smile for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:14

"Jo.. Jo lad os det.." besvarede han hendes spørgsmål og lagde sig også på siden. "Det var fedt at møde dig" sagde han og smilede varmt til hende. "Du må også sove rigtigt godt, og drømme mange søde drømme. De fleste af mine egne drømme handler om at jeg bliver jagtet af en eller anden stor hund, eller om Cha" sagde han og smilede inden han fortsatte "Så de kan kun være gode" Han tog fat i en af de alt for mange puder og krammede den ind til sige imens han lukkede øjnene. "Natnat.." sagde han søvnigt før han langsomt overgav sig til søvnens varme og hyggelige arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:25

Hun så stille om mod Nobilus og håbede virkelig han kom sig over det, dog virkede han til at være forelsket allerede men det glædet hende blot, hun kunne ikke lade vær med at smile til ham af hele sit hjerte og sagde da han sikkert var faldet i søvn" ja det var en uforglemmelig aften" hun grinte let og bed sig let i underlæben i det hun stille faldt i søvn og slappede af i hele kroppen, dette var dejlig og hun havde noget over sig og hendes tøj var til tørre og hun havde en dejlig lang morgen kåbe på der var tyk og varm. Hun kunne ikke ha sovet bedre for de penge de havde brugt i nat. Hun vågnede dog tidligt næste morgen og så mod Nobilus og pakkede sine ting sammen men inden hun ville gå fra ham ville hun lige hurtigt smutte i bad, dog med lukket dør denne gang. Hun smilede lidt for sig selv og tænkte at vis han vågnede ville han nok smutte før hende, dog gjorde det intet, heller ikke vis han stjal for hende... sådan var det vel bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat)) - Page 2 Empty Sv: The Linkin Park Thief ((Infinity - Privat))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum