Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene //Cricker. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene //Cricker. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene //Cricker.

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:07

"Ja, lige præcis" Sagde han og kiggede på hende. Han trak på skuldrene. "Jeg ved det faktiks ikke, jeg kom jo for at besøge dig" Sagde han og grinede lidt. "Det kune jo være at du havde en ide" Tilføjede han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 10:40

Hun grinede. Der var egentlig noget hun gerne ville fortælle ham, men hun turde ikke sige det, "der er faktisk et sted jeg ikk har vist dig. Som er rigtigt smukt" sagde hun med et genert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 21:05

Han grinede lidt. "Jamen jeg tror ikke at jeg skal se det nu, jeg er rigtig træt og det blæser en del udenfor" Sagde Cricker og kiggede på hende med et smil. "Men du kan jo vise mig det en anden dag" Tilføjede han hurtigt lidt efter. Han ville nemlig rigtig godt se stedet, men det var jo ikke til med det vejr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 21:10

Hun nikkede og smilede, og flyttede sig egentlig længere væk fra ham. Hun lagde hovedet på skrå. "det så iorden" sagde hun med et blidt smil. Og så ved igen. Efter gun var voldtaget havde hun overhovedet ikke styr på noget. Hun elskede virkelig cricker men følte ikke noget gengældt. Så derfor ville hun ikke ødelægge et godt venskab på grund af det. Hun tog sin bog ìg gab ham den "jeg har skrevet min bog færdig" sagde hun smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 8:22

Han kiggede på hende og synes at det var lidt underligt at hun flyttede sig, men han tog sig ikke af det, han troede bare at det var fordi at hun skulle sidde bedre. Da hun viste ham sin bog kunne han ikke lade være med at smile. "Hvad handler den om? Altså udover det du har fortalt mig allerede" Spurgte han og kiggede på bogen og derefter op på Mirale. Han vidste godt at hun var god til at skrive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:33

"tja de tager på en del eventyr, men de skændes hele tiden. Men alligevel holder de sammen. Men så en dag da de slås mod en vampyr, dør drage manden, pigen finder ud at hun ikk hader ham som hun har sagt, men elsker am som sin egen storebror, vampyren flygter ìg hun vil hævne hans død" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:34

Han kiggede på hende og hørte godt efter. "Hmm, drage manden, det er vel ikke en ide du har fra mit udseende?" Spurgte han og grinede lidt, da det godt kunne lyde lidt som ham, da hans vinger jo er drage vinger. Han smilede til hende. "Men det lyder da faktisk osm en interessant historie" Sagde han. Cricker havde godt lagt mærke til tidligere at der var noget der plagede hende, men han ville selv lade hende sig det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:47

"job det er faktisk dig han hedder bare noget andet." sagde hun med et smil ìg lagde hovedet på skrå. Hun trak en hårlok væk og så ud af sit vindue. "du har ikke engang set min nye ven" sagde hun med et smil



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:50

"Jeg tænkte det nok" Sagde han med et smil og kiggede på hene da hun kiggede ud af vinduet. "Din nye ven? Hvem er det?" Spurgte han og strakte sig igen, han var nu glad for at han var kommet her forbi, eftersom at det så ud til at blæse en del udenfor. "Hvis nu jeg ikke kan komme hjem på grund af vinden, kan jeg så sove her?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:58

Ja selvfølgelige, jeg skal nok opføre mig pænt" sagde hun med et drillende grin, og hentede nogle nødder som hun lagde på bordet. "han er lidt fremmedsky så logger ham frem med nødder" sagde hun smilende og lænede sig tilbage. Lidt efter kom der en brun tingest flyvene ned på bordet og tog nødderne, og gemte sig i mirales hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 10:59

Ja selvfølgelige, jeg skal nok opføre mig pænt" sagde hun med et drillende grin, og hentede nogle nødder som hun lagde på bordet. "han er lidt fremmedsky så logger ham frem med nødder" sagde hun smilende og lænede sig tilbage. Lidt efter kom der en brun tingest flyvene ned på bordet og tog nødderne, og gemte sig i mirales hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 11:00

Cricker kiggede på Mirale da hun hentede nogle nødder og så at der kom et eller andet flyvende. Han kunne ikke rigtig se hvad det var før at den havde taget en nød og gemte sig. "Jeg nåede ikke at se hvad det var" Sagde han med et smil og kiggede i Mirales hår får at få et ordentligt syn, men det var ikke nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 16:46

Hun grinede, og tog et ergn frem. "sig Hej til gnaske" sagde hun med et smil og så på et lille flyve ergn. Hun grinede da den hvde mange nødder i kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 22:01

Cricker kiggede på egernet og smilede. Han kiggede derefter på Mirale. "Så man har fået sig et nyt kæledyr var?" Sagde han smilende. "Det kunne være at jeg også skulle have et, nu hvor jeg bor alene" Sagde han og førte stille sin hånd imod det lille egern.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 19:29

Hun smilede da det lille ergn kravlede op på hans hånd, og slikkede med sin lille tunge på ham, "gnaske kan vist lide dig" sagde hun med et blidt grin og lagde hovedet på skrå. Hun trak en hår lok om bag øret og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 9:12

Han smilede stadig. "Tja, jeg har jo et eller andet med dyrene eftersom at jeg jo er en jord dæmon" Sagde han og kælede for det lille egern. "Hvor mødte du ham egentlig henne?" Spurgte Cricker lidt efter, selvom at det nok var lidt åbenlyst, men han var jo nysgerrig, og måske var der en bette historie bag det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 17:15

"han kom styrtene ned på jorden, da jeg kom hjem fra byen, da du ved nok skete. hans ene ben var brækket, så han kunne ikke flyve. så jeg tog ham med ind, og forbandt ham, samtidig med mig selv." sagde hun med smil, og betraktede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Ons 1 Dec 2010 - 8:04

Han kiggede på Mirale. "Det må jeg sige, du er da meget hjælpsom" Sagde han smilende og kiggede igen på det lille egern. "Men han ser da ud til at have det lidt bedre nu.. Eller sådan ser det i hvert fald ud" Sagde han igen efter at have betragtet det lille egern lidt. Skaden så ikke så slem ud, eller det gjorde den i hvert fald ikke for Cricker, men nu så han den jo heller ikke lige efter ulykken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 17:34

"jeg tror også sagtens han kan klare sig selv nu" sagde hun og
Grinede lidt, hun lagde hovedet på skrå og betraktede ham lidt, med hovedet på skrå. Hendes sorte øjne skinnede lidt, hun bed sig lidt i læben og smilede. Hun ville egentlig gerne fortælle ham at hun kunne lide ham, men hun turde ikke, og hun var ret sikker på, at han nok kun tænkte påå hende som ven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:03

"Men det ser da ud til at han ikke vil afsted. Han har nok været hos dig for længe" Sagde Cricker og smilede. Han kunne godt se at der var noget som hun gerne ville sige. "Er der noget galt?" Spurgte Cricker og smilede til hende. Han kiggede op på egernet hurtigt da det bevægede sig, men derefter på Mirale igen. Man kunne stadig høre hvordan vinden blæste udenfor, det lød som om at der var nogen der råbte, men det var bare vindens lyd. Cricker elskede den, han sad tit og lyttede til det når han var alene derhjemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:27

Mirale grineDe "det fordi jeg er så dejlig." grinede hun og smilede et chamerende smil. Hun rødmede lidt da han spurgte "nej jeg sad bare og tænkte på en dejlig person." sagde hun med et smil. Og lagde hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 11:34

Han grinede sammen med hende. "Ja det er jo rigtig nok, måske er det bette pus der forelsket i dig" Sagde han og rystede på hovedet. Han kiggede på hende bagefter. "Aha, så man er forelsket var?" Sagde han med et stort smil. Han var nu blevet rigtig nysgerrig og ville godt vide hvem det var hun så godt kunne lide, men han glemte helt at spørge eftersom han var så optaget af det egern.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 9:34

"så må jeg desværre skuffe dig lille gnaske" grinede hun, og nussede dens kinder "det er desværre ikke dig jeg er forelsket i" grinede hun. Hun smilede til cricker "ja, det kan jeg ikke komme udenom, det sker" sagde hun grinene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 8:18

"Ja det gør det." Sagde han og kiggede på Mirale. "Det er længe siden at jeg sidst var forelsket, men jeg mistede hende ikke ret lang tid efter" Sagde han og så lidt medtrykt ud, men det varede ikke længe før han kom med et smil igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 15:24

Mirale rykkede sig lidt tættere på, og regte en hånd ud for at kærtegne ham på kinden og smilede lidt " det gør mig ondt, men det første gang jeg er forelsket" sagde hun blidt, selvom hun var ret sikker på det ikke hjalp en disse. hun smilede da han smilede. og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 2 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum