Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene //Cricker. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene //Cricker. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene //Cricker.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 16:43

Han kiggede på hende. "Første gang er noget specielt, som sagt så var før hen også den første gang for mig, og nu ved jeg hvad der sker hvis det går galt" Sagde han. Men hvad Mirale ikke vidste var at han ikke bare havde mistet hende på den måde som at hun gik fra ham. Der lå noget andet bag det, og man kunne se på ham at det plagede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:51

hun kunne se det plagede ham, "hey søde, hvad der sket?" spurgte hun blidt, og kærtegnede hans kind. og lagde hovedet på skrå. hun ville virkelig gerne hjælpe ham, men det var okay hvis han ikke ville tale om det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:03

Han kløede sig selv i nakken. "Altså, jeg havde jo engang en kæreste.. Men hun blev slået ihjel, og jeg mødte hende så senere som et spøgelse.. Og nu er hun forsvundet." Sagde han og kiggede på Mirale med et ret trist udtryk. Han var godt nok kommet sig over det, men det var ikke noget han var glad for at snakke om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:36

Mirale tog sin hånd til sig, "det jeg ked af at hører" sagde hun stille. Og så ned. Nu turde hun da slet ikke fortælle at hun var vild med ham. Hun forstod godt han ikke ville snakke med om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 7:58

Han smilede og kiggede over på hende. "Men jeg er kommet mig over det, jo jeg tænker stadig på det en gang imellem, men det er jo ikke fordi at det ødelægger mig indeni, så det går nok" Sagde han og nikkede stille til hende. det så ud som om at det faktisk også havde gjort hende en smule ked af det. "Så det behøves du slet ikke at tænke på Mirale" Sagde Cricker lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:29

Mirale smilede en smule "så det dejligt du har så mange gode venner som du har" sagde hun blidt og lagde hovedet på skrå. Hun ved sig i læben og så ned. Hun åbnede munden for derefte St lukke den igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:32

Han nikkede stille til hende. "Præcis, jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle gøre uden dem" sagde han og smilede til hende. Han så lidt bekymret ud da hun kiggede ned. "Er der noget galt Mirale?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:36

"nej, men kender du den følelse af at der er noget man rigtig gerne vil fortælle en, men ikke tør?" spurgte hun og så op på ham, hun ville gerne fortælle ham det, men ville ikke rasikere St ødelægge så godt et venskab. Heller et godt venskab end et ødelagt forhold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:39

Han nikkede. "Jo, det gør jeg, men hvad er det du ikke tør at sige og til hvem?" Spurgte Cricker hende så, hans nysgerrighed var ved at tage over, og det var han lidt bange for, eftersom at han ikke vidste om det blev træls for Mirale på længere sigt eller om hun var lidt ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:45

Hun træk vejret og pustede ud, hun så direkte på ham. Hun ville sige
Det nu. "cricker jeg kan virkelig godt lide dig, og ikke kun som ven. Men jeg
Vil ikke ødelægge vores venskab. På grund mine følelser" sagde hun ìg så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:49

Cricker så noget overrasket ud. "Såå..Hvor længe har du kunne det?" Spurgte han og kiggede på hende. Han kunne jo kun lide hende som ven, og det håbede han da at hun vidste, men alligevel følte han at han måtte sige det. "Jeg kan også godt lide dig, men det er som ven Mirale... Jeg er ked af det, men jeg har en anden" Sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 10:55

"det er helt okay.." sagde hun ìg sendte ham et lille smil. Hun var glad for at det blev sagt "jeg ville bare gerne ud med det. Og eg vil hellere ha et godt venskab end noget andet" sagde hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 11:00

Han nikkede til hende. "Det er jeg glad for, og desuden har du ret, hvis det endte med at vi to fik noget sammen, så kunne det jo ødelægge venskabet hvis at vi gik fra hinanden igen" Sagde han medet smil og var meget glad for at Mirale forstod det. Han ville ikke miste hende som ven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 11:08

"du min bedste ven, og du fungere nok bedst som en storebror" sagde hun smilende og lagde hovedet på skrå. Hun tog et æble

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:01

"Det er jeg glad for Mirale, det er skønt at du kan forstå det" sagde han smilende og kiggede på hende da hun tob æblet. Han var selv ved at være lidt småsulten.. Det var meget svært for ham at finde mad på den her tid af året, da alle dyr er gået i hi og søerne er frosset til, men hvis det blev nødvendigt kunne han jo bare tage ind til byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:57

"er du også sulten?" spurgte hun da hun lagde mærke til at han stirrede på héndes æble. Hun smilede og tog en bid. Og lagde hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 9:03

Cricker nikkede "Ja, lige en smule.. Det er ved at være længe siden jeg har spist" Sagde han halv grinende. Han kiggede på hende. "Hvis du har et eller andet jeg kan få så ville jeg i hvert fald blive meget glad" Sagde han derefter med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 20:03

"jeg har masser af mad, jeg er bare verdens dårligste kok" sagde hun og grinede. det var sandt at hun havde masser af lækre rå vare, som både kød og salat, hun kunne bare ikke lave mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 9:00

Cricker trak lidt på skuldrende. "Det er jeg da også, jeg kan ikke finde ud af at lave nogen som helst form for mad" sagde han og smilede. Han strakte sig eftersom at han følte sig en smule træt af at sidde ned hele tiden. "Såeh, hvis vi hjælper hinanden så kan vi sikkert nok finde ud af at lave et eller andet der ikke er farligt at spise" Grinede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 15:06

Mirale fik en ide der var så genial at man kunne fornemme pæren over hendes hoved. "jeg har en ide! jeg har kogebøger!" udbrød hun med et grin og føj nærmst ud i køkkenet. hvor hun kiggede sine skabe igennem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 9:13

Cricker skulle lige til at sige noget, men han nåede det ikke rigtig før at Mirale var væk. Han kløede sig lidt i nakken og kiggede ud imod køkkenet. "Øh.. Skal jeg hjælpe med noget?" Spurgte han og kiggede undrende derud, dog uden at rejse sig for at kigge hvad det egentlig var hun havde gang i derude. Han kiggede ud af vinduet, det så ud til at det blæste en del derude nu. Han kiggede derefter ud i køkkenet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene //Cricker. - Page 3 Empty Sv: Alene //Cricker.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum