Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kom og varm dig indenfor //manda// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kom og varm dig indenfor //manda// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kom og varm dig indenfor //manda//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

kom og varm dig indenfor //manda// Empty kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 21:20

tid: IRL
dato: IRL
vejr: Udenfor er der snestorm, eller det ligner det i hvert fald
Sted: Rose/reds lejlighed i terre.
omgivelser: 3 værelses. Stue, 2 værelser, bad og toilet, lidt rodet, sorte og røde møbler. bøger rundt omkring, på gulvet, tøj og undertøj

Kl var ved at være mange og red havde været i gang hele dagen med at møblere hendes nye lejlighed, eller deres nye lejlighed. men hun ville gøre det selv så rose ikke gjorde det alt for tøset. dog havde hun ladet det ene værelse stå tomt med de ting som Rose elskede, og selv pyntet det andet til et mere dystert farligt værelse for der hang skarpe genstande på alle vægge, sengen derinde var en hængekøje dog ok stod, og med mange puder i, den hang dog lidt for højt oppe
Red blev færdig og gik hen til vinduet hvor hun så ud på snestormen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

kom og varm dig indenfor //manda// Empty Sv: kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 21:26

Manda var på vej hen til Rose. Han havde fået en adresse. Han sukked elet, "HVorfor skulle jeg mon besøge hende?" spurgte han sig selv. Han sukkede let. Han mærkede kulden fra snestormen og bed sig i læben. Det blæste kraftigt og kulden var enorm. Han havde svært ved at holde varmen, men endelig! Han kom indenfor og var ved adressen. Han gik op og hen til en dør, "Det må være den her." han bankede blidt på og åbnede den. Han havde fået at vide han bare kunne gå ind. "Rose." kaldte han lidt og lukkede døren. Han tog jakken af og sine sko. Han rystede lidt, hans læber var en smule blå fordi han frøs rimelig meget efter at have været udenfor. Han gik rundt og fandt hende til sidst. Han smielde let, "Du er lige flyttet ind, skal du have hjælp?" spurgte han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 21:30

red fik et chok og vendte sig om "årh, der gav du mig et chok" hun smilte venligt til ham.
Red stod i en rød kjole, kort kjole der gik til lige ved numsen, det var sådan set bare hendes natkjole, men hun elskede at rende rundt i den "hehe, nej jeg er færdig med at pakke ud, men du må godt lave noget mad" hun smilte stadig lige så venligt og sødt da hun gik hen og gav ham et kram "årh, du kold, måske du skulle ligge dig ind i sofaen under nogle tæpper, så laver jeg noget varmt the eller suppe til dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 21:34

Han grinede lidt, "Undskyld, men du sagde jeg bare skulle gå indefor." smiled ehan let til hende. Han så på hende, "hvad skal jeg lave?" spurgte han. Han mærkede hun krammede ham. Han aede hende blidt på hovedet og smilede. "Det går nok, jeg kan godt lave mad..." sagde han. Hans krop knugede sig lidt automatisk ind til hende fordi hun var så dejlig varm. Hans krop rystede lidt mere end før fordi nu kunne han for alvor mærke kulden. Han nussede hovedet til hende, "okay... Tror ogs det er lidt bedre jeg måske ligger og får varmen..." sagde han lavt.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 21:37

Red smilte stille "hihi, kom" hun hjalp ham ind i stuen og ned at ligge på sofaen hvorefter hun så hentede sin dyne og et tæppe hun lagde ovenpå ham "hihi... er det her ikke godt?" hun smilte sødt og puttede ham tæt "vil du helst have suppe eller the?" sagde hun i mens hun gik ud til køkkenet

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 21:41

Han gik med hende og kiggede rundt. Han lagde sig til rette på sofaen og lukked e øjnene da hun gik. Han åbnede dem igen da han mærkede noget blev lagt på sig. Han kiggede roligt på hende og krøllede sin krop lidt sammen. Han nussede dynen og tæppet ind til sig og nikkede. "Meget..." Han lukkede øjnene, "Hvad er the?" spurgte han undrende. "Men jeg vil nu gerne have lidt suppe hvis det er, men du behøver altså ikk alve noget Red det går nok uden!" han ville ikk føle sig til besvær overfor hende. Ikk efter det der skete sidst og da slet ikk når hun lige var flyttet ind.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 21:46

Red smilte stille i køkkenet "heh...så bliver det suppe" den eneste suppe hun havde lige nu var tomatsuppe så hun håbede det var ok, eller kogte hun også lige noget paste ved siden af som han kunne putte i
der gik noget tid og hun kom ind igen med suppen og noget pasta "ja jeg ved ikke om du kan lide tomatsuppe så lavede lidt pasta til hvis det var" hun rødmede lidt og satte det på bordet, hvorefter hun satte sig ned på gulvet da han jo fyldte i sofaen

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 21:53

Han lå stille og havde lukket øjne. Han åndede tungt og lå roligt. Hans krop rystede stadig lidt selvom han så småt begyndte at få varmen. Han åbnede øjnene da hun sagde noget. Han kiggede på det og smilede let. Han satte sig op og havde stadig dynen om sig. Han tog suppen op på skødet og tog lidt. Han kiggede på hende, "Jeg er ikk så kræsen..." sagde han roligt. Han tog pastaen og fik lidt af det ned i suppen. "Jeg kan godt lide at blande mad sammen nogen gange." smilede han let og begyndte at spise videre.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 21:56

red smilte venligt "det er jeg glad for" hendes egen mave rumlede lidt "heh, jeg kommer lige om lidt" hun rejste sig op igen og gik ud for at hente en donor pose med type O negativ, det var hendes ynglings blod "hihi... dejligt" hun puttede et sugerør i og gik ud til ham igen "heh, jeg var også sulten" hun drak lidt af blodet og en lille rød glans kom frem i hendes gyldne øje

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 22:02

Han hørte hendes mave rumle og grinede lidt. Det var lidt sjovt. Han spiste og ventede blot på hende. Han aede hende blidt på hovedet, "Din vampyr." sagde han opgivende og smielde til hende. "Må jeg spørge hvorfor du er en blanding? Og hvordan du kan være elver?" spurgte han og kiggede på hende. Hun kunne godt ligne en elver da de skulle være smukke væsner. Men hvorfor havde hun ikk noget andet der var ligesom hos elverne? Spidse ører måske?
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:05

Red kiggede ned "vores far... som døde for meget længe siden ved et uheld skabte os fordi ham og hans elskede ikke kunne få et barn så han prøvede en masse eksperimenter der så endte med mig og rose... og vi har gener fra vores mor der er elver og far der er vampyr, dog splejset til et menneske der nok skulle have været tvillinger i virkeligheden men ikke fik udviklet sig ordentligt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 22:06

//Godnat søde, sover nu og kommer nok først på i morgen omkring 3 XD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Lør 4 Dec 2010 - 22:11

Han kiggede på hende, han lyttede stille med. Han var rimelig interreseret i blandede racer og hvordan de kunne lade sig til. Han nikkede roligt. "Så det er sådan..." sagde han roligt. Han kiggede på hende og aede hende blidt på hoevdet. Han smilede opmuntrende, "Det er ok at være blandet." han fik hånden ind under trøjen og fandt en form for halskæde frem. En snor der sad med en magisk krystal lignende ting. Der var to sorte ting og en hvide der bevægede sig i den. "Den her er ogs blandet..." sagde han og kiggede på den. "jeg har prøvet alt for at knuse den og finde ud af hvad der er med den, men den vil ikk." sagde han opgivende. "Jeg føler der er nogle racer i den."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 10:22

Red blev helt wow ved halskæden "hvor er den smuk" hun ville række ud efter den men gjorde det ikke alligevel.
"heh.... jeg ved ikke helt, du kunne jo prøve at drikke den eller spise den og se hvad der så sker med din krop?" sagde hun stille og så på ham
"den er rigtig smuk..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 16:52

Han kiggede roligt på hende. Han sukkede let, "Men det er jo lige det. Der er ingen steder man kan åbne den..." sukkede han let og bed sig lidt i læben. "Uanset hvad er der noget over den, men jeg kan ikk få den åbnet."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:09

red smilte "måske du skal åbne den med ægte kærlighed" hun begyndte at grine i det hun blev færdig med at sige det "haha, den var god, som om det findes" hun rejste sig stille op "er du færdig med at spise?"

//er nok en smule negativ lige nu//

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 17:15

Han kiggede undrende på hende, "hvor kom det lige fra?" Han kiggede roligt da hun grinede, "Det er fordi du ikk selv har oplevet det, ikk sandt?" spurgte han og fik spist resten. Han kiggede på hende og nikkede. "ja, jeg er færdig..."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:20

Red tog hans tallerken og bar ud igen hvor hun så begyndte at vaske op, hun ville ikke svare for hun havde oplevet kærlighed før, dog havde han været utro mod hende i lang tid og da hun fandt ud af det, sagde han bare at det var fordi hun var så klam og uhyggelig

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 18:45

Han lagde sig igen og krøllede sig sammen. Han sukkede let og lukkede øjnene. Hans krop rystede lidt og han lagde en hånd ved hjertet. Han bed sig lidt i læben og tog en bøtte frem. Han tog en pille og slugte den.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:48

Red kom ind efter lidt tid og stod foran ham "...manda, må jeg komme ned under dynen til dig" hun sukkede lidt for hun ville acceptere et nej fra ham hvis han ville give hende det... og faktisk havde hun allerede det som om han ville sige nej så hun lagde sig bare ned på gulvet ved siden af sofaen "ligemeget vel"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 18:50

Han åbnede det ene øje og kiggede på hende. Han nåede ikk at svare før end at så havde hun lagt sig på gulvet. Han kiggede undrende på hende. Han løftede hende op med lethed og lagde hende. Han lagde sin brystkasse ind til hendes ryg og fik dynen over dem begge. "Du skal ikk bare gøre noget, når jeg ikk har svaret."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:53

Red rødmede da han løftede hende op "jeg vænner mig altså aldrig til det der" hun holdte sig lidt for munden "vil du ikke nok lade være med det for det er ret ubehageligt" hun vendte sig om og lagde hovedet ind til hans bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 18:58

Han kiggede på hende. Han smilede let, "Bare fordi jeg er stærkere end de fleste." sagde han roligt og kiggede på hende. Han aede hendes hoved blidt da hun lagde det ind til hans brystkasse.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:01

Red rødmede lidt "heh, men vil du i det mindste ikke sige til fra nu af når du gør sådan noget" hun lukkede stille øjnene "...jeg er træt manda, har arbejdet hele dagen...." hun krammede sig ind til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 19:03

Han kiggede på hende, "hvorfor? Det ødelægger da mit sjov..." grinede han let og kiggede på hende. Han lagde armene om hende og fik hende lidt op. Han lagde sig på ryggen og havde lagt hende på sig. Han aede hendes hoved blidt, "Så sov lidt."
Manda
Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner