Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kom og varm dig indenfor //manda//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 Empty Sv: kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:07

Red rødmede lidt "hvorfor er du så sød mod mig når du har en kæreste...for hvis du bliver ved med det tror jeg altså at jeg falder for dig" sagde hun så og havde stadig lukkede øjne "og jeg vil ikke ødelægge jeres forhold ved at forelske mig, da det ender som lort alligevel"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

kom og varm dig indenfor //manda// - Page 2 Empty Sv: kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 19:14

Han kiggede på hende, "Må jeg da ikk være sød ved dig selvom jeg har en kæreste?" spurgte han roligt. Han smilede til hende, "Det er ok du falder for mig, altså sådan for mig. Fordi jeg er vant til at folk de falder for mig..." sagde han og sukkede let. "men jeg er ked af at jeg sårer og skuffer dig med det..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:17

Red rejste sig op "det er derfor jeg gerne vil bede dig lade være med at være sød ved mig på den måde, gider ikke i gennem sådan noget igen, det ødelægger en mere end noget andet i verden" hun gik ind på sin vælrese og kravlede op i sin hængekøje

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 19:45

Han kiggede på hende, 2Red du kan ikk bede mig om at stoppe med at være den jeg er..." sagde han. Han rejste sig efter noget tid og gik hen til hende. Han aed ehende blidt på hovedet, "Du behøver heller ikk falde for mig bare fordi jeg er sød ved dig."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:47

red vendte ryggen til ham "ja undskyld... jeg har et hjerte" sagde hun så og sukkede lidt "jeg er ked af at jeg er i stand til at forelske mig, men det er den ene svaghed ved mig... at være en idiot"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 19:55

Han kiggede på hende, "Jeg har da ogs et hjerte..." snerrede han lidt. "Undskyld jeg prøvede at opmuntre dig..." mumlede han og gik ud af værelset. Han smækkede døren en smule efter sig og satte sig ind i sofaen. Han lagde armene over kors.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:58

Red sukkede lidt og hoppede ned fra hængekøjen og gik så hen til døren, men den var gået i baglås, hvilket fik hende til at gå i panik for hun havde valgt et værelse uden vindue i og hun hadede at være låst inde "Manda!" råbte hun derinde fra og hamrede panikslagen på døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:01

Han kiggede roligt mod døren. Han sukkede og gik hen til den. Han åbnede den og kiggede på hende. Hun kom til at banke ham i brystet fordi han havde åbnet den hurtigt. Han kiggede på hende.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:02

red krammede sig panikslagen indtil ham og græd faktisk meget, hendes krop rystede en smule voldsomt og hendes hjerte hamrede hård og hurtigt i hendes bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:05

Han væltede ned at sidde med hende. Han kiggede på hende, "hvad er der sket Rose?" spurgte han undrende og aede hende blidt på hovedet. Var der sket noget i rummet? Eller havde hun måske et mareridt...
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:07

red så på ham "jeg hedder Red" sagde hun stille og sukekde lidt ""jeg kan ikke lide at være låst inde" hun krammede sig helt ind til ham "og hvorfor kaldte du mig rose" hendes hejrte hamrede stadig på fuld drøn "det gør ondt" hun hodlte sig ved hjertet

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:13

Han kiggede på hende. Han aede hendes hoved blidt, "Fordi jeg ikk troede Red ville være så skræmt..." sagde han roligt og kiggede på hende. Han kyssede hende på panden, "Men rolig nu. Der sker intet..." han kiggede på hende. Han lagde sin hånd ved hendes hjerte og healede det så det ikk ville gøre ondt mere
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:15

red så mod sit hjerte da han healede det "hmm... red er bange for mange ting som krybdyr og sådan, samtidig for voldtægter og sådan, mens rose er den der er bange for søde nuttede dyr " hun sad stille indtil ham "men jeg kan også være bange... jeg er jo..et levende væsen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:19

Han kiggede roligt på hende, han sukkede let. "Som åbenbart har et hjerte mens jeg ikk har..." sagde han og kiggede på hende. Han rejste sig og gik hen og satte sig igen.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:25

red sukkede lidt da han rejste sig "hmm det var ikke det jeg mente... men mere det at du leger med mit hjerte... med mine følelser" hun sukkede lidt og så på ham "ved du hvad... bare bliv her, jeg finder en anden lejlighed i stedet for, for jeg vil ikke sende dig ud i det vejr" hun rejste sig op og gik ud til sin hoveddør hvor hun så gik ud og ned ad trappen og ud i det kolde sneene vejr

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:27

"Jeg leger ikk med dem, det er ikk min skyld jeg er som jeg er." sagde han og kiggede på hende. Han rejste sig og løb efter hende, "hold op Red!" han tog fat i hendes håndled udenfor. Han havde hverken jakke eller sko på, men var ligeglad. Han kiggede på hende. "Jeg skal heller ikk bo der, jeg kan komme og besøge dig og nogle gange overnatte. Men det er dit hjem så hold op med det dér!"
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:30

red stod også kun i sin lille røde natkjole hvor hun så sukkede lidt "jeg ved det godt jeg skal bare være lidt alene" hun så på ham og smilte meget lidt "måske vi skulle lave en hygge aften, jeg skynder mig lidt hen og køber nogle godter og så lejer jeg en film, i mens går du op og putter brædder i brændeovnen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:38

Han kiggede på hende, han sukked elet. Han trak hende med indenfor og tog hende op på skulderen. Han gik op og ind i hendes lejlighed. Han satte hende på sofaen. "Du kan blive, så kan jeg hente det."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:40

Red rødmede lidt igen da han bar hende ovenpå "uhm, ok så, men du må ikke være en gyserfilm vel?" hun sukkede lidt "jeg hader virkelig gyserfilm" hun rejste sig stille og puttede brænde ind i brændeovnen

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:44

Han tog jakke og sko på, "nej nej." sagde han og smilede let til hende. Han gik ud af døren og kom tilbage efter lidt under en halv time. Han havde to poser, en i hver hånd. Han lagde dem ind i køkkenet og gik tilbage for at tage jakke og sko af.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:46

Red lå og halv sov foran brændeovnen, meget tæt på ilden med sit hår. Men til gengæld så hun helt vildt kær ud med den lille smule savl der kom fra hende mund, det var ikke voldsomt meget
hun mumlede lidt i søvne men det var utydeligt at forstå

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:49

Han grinede let og gik hen til hende. Han ruskede blidt i hende, "Red... Jeg har hentet det." sagde han roligt og smilede til hende.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:52

REd foldede sig lidt sammen, hun var stadig kold selvom hun havde ligget der i en 30 minutters tid.
"uhm... jeg fryser" sagde hun stille, det var nok det at hun rendte halvnøgen ud i sneen og var koldblodet i forvejen

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:54

Han kiggede på hende. Han fik hende op at sidde og krammed ehende blidt. "Du skulle have taget et tæppe over dig."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:56

red kramte sig ind til ham "men jeg var så træt" hun sad halv sløvt indtil ham med hovedet mod hans skulder "så træt" hun virkede syg... på en måde som om hun var døende, men det var hun heldigvis ikke hun bar bare lidt træt fordi kulden nærmest satte hende i vinterhi, men det havde hjulpet lidt med brændeovnen ""uhm undskyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum