Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kom og varm dig indenfor //manda//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 Empty Sv: kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 20:59

Han kiggede på hende. Han rejste sig og gik hen efter dynen og tæppet. Han fik det om hende og holdte hende blidt til sig igen. "Du ligner en der er syg..." sagde han til hende. "DU burde heller ikk ligge på gulvet."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

kom og varm dig indenfor //manda// - Page 3 Empty Sv: kom og varm dig indenfor //manda//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:03

red sukkede lidt "jeg skal bare have lidt blod, så har jeg det fint igen..." hun smilte lidt "tænk på det som kaffe, der giver energi til hjernen" hun førte hovedet tættere mod hans hals "dufter så godt..." hun rødmede lidt nej ikke hans blod "vil du ikke være sød at hende en pose blod i køleskabet"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:04

Han kiggede på hende, det gav et lille sæt i ham da hun så ud til at ville gå efter hans hals. Han var ikk klar på det. Han bed sig i læben. Han kiggede på hende og åndede lettet. Han rystede på hovedet, "Du må gerne tage noget fra mig." smilede han, "Var bare ikk klar på det lige før..."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:06

red rystede lidt på hovedet "nej det er nok bedst vist du bare henter noget blod til mig i stedet for" hun så ham ind i øjnene "og hvis ville jeg ikke bide dig i halsen,.. når du ikke engang kunne lide at jeg slikkede dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:12

Han kiggede på hende, han sukkede let. "Stop nu... Bare tag noget, få det overstået." sagde han. Han aede hende blidt på hovedet og smilede opmuntrende. Han smilede let til hende og strakte sig lidt. "Det er altså ok, jeg er bare følsom på halsen."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:14

red sukkede lidt og førte så sin mund op til hans hals hvor hun først gav ham et lille kys "undskyld for det her..." hun bed fast i hans hals og drak blodet stille for at det ikke ville gøre alt for ondt... for normalt gjorde det mest ondt når man sugede hurtigt nemlig, hendes gyldne øje blev blodrødt samtidig... men efter lidt tid stoppede hun og lagde så sin hånd mod det for at det ikke skulle bløde mere "undskyld"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:23

Han kiggede på hende, han sukkede let og bed sig lidt i læben da hun bed igennem hans hals. Han kiggede roligt da hun stoppede, han aede hendes hoved blidt og smilede opmuntrende.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:26

hun holdte fast om ham "er ked af hvis det gjorde ondt eller noget" hun så ind i hans øjne stadig med den blodrøde glans "men det smagte ufattelig godt dit blod"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:28

Han smielde til hende, "Det går fint Red... Jeg er vant til at en vampyr tager blod fra mig..." han aede hende på hovedet og smilede opmuntrende.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:31

hun krammede sig tæt ind til ham "hvad for en film har du så lejet?" sagde hun så og rejste sig stille "jeg skal nok hente det" hun gik ud i køkkenet og hentede det "uhm godter" hun tog det med ind i stuen igen og satte sig på hans skød

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:34

Han kiggede på hende, han smilede let og viste to fingre. "to faktisk, en science fiction og en comic..." sagde han. "jeg vidste ikk hvilken du ville helst." sagde han og sad stille. Han aede hendes kind blidt.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:38

hun hældte godterne ud på bordet og så så på filmene "hehe... skal vi ikke se comicen" hun rejste sig stille op og tog så filmen med hen til afspilleren "hmm hvordan var det nu den her virkede?" hun undersøgte den lidt og satte så filmen i hvor den lidt efter begyndte
"hihi, yay jeg kunne huske det" hun gik hen til ham og satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:40

Han kiggede roligt på filmen. Han smilede let til hende, "Det ved jeg ikk..." sagde han roligt. Han aede hende poå hovedet efter hun havde sat sig.. "Det var flot Red."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:42

hun så på ham "heh.." hun rødmede lidt og lænede sig indtil ham hvorefter hun så tog sin dyne over sig "uhm... tak Manda fordi du er min ven" hun smilte stille og så så på filmen

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:44

Han sad roligt, "Hvor er du sød..." grinede han let over hende. han kiggede på hende, "Tak for det?" spurgte han undrende. Han aede hendes kind blidt, "Det er da ikk så meget jeg gør..."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:46

Red sukkde lidt og satte sig helt op igen "jo... du acceptere mig for den mærkelige tøs jeg er..." hun så på ham "og ja du har ret jeg er ikke forelsket i dig...jeg er nok bare mere superglad for det i stedet for og er så bange for at miste dig som ven"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Søn 5 Dec 2010 - 21:49

Han kiggede roligt på hende og smielde let. Han aede hendes kind blidt og kiggede roligt, "Det er godt, men du må altså regne med at hvis du er venner med mig kan det ende med at jeg har sex ed dig pga mit instinkt." sukkede han let og bed sig i læben.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:52

red smilte stille "det er ok, men jeg gad godt stadig møde black" sagde hun så og så på filmen igen "det er vel ham der er dine instinkter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 18:54

//har jeg ret i det med black=??//

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Man 6 Dec 2010 - 22:04

Han kiggede på hende, han sukkede let. 2ja..." sagde han roligt. Han bed sig lidt hårdt i læben. "Det er hans instinkt..." sagde han lidt vredt og knyttede hænderne. Han hadede det virkelig meget.
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:06

red så på ham "du har ikke været utro så..." sagde hun stille "for gætter ikke på din kæreste er kæreste med black også?" hun kiggede lidt ned "men du bliver nødt til at være black når det er så, for så er du ikke utro"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Man 6 Dec 2010 - 22:10

Han kiggede roligt på hende, "Jeg kan ikk være Black når det er Rose..." sukkede han og bed sig i læben. "Det er ikk fordi jeg ikk har overvejet det og prøvet det... Men han er for... voldsom... mod dem han gør det med..." sagde han og kiggede på hende. "Jeg kan ikk få mig selv til at lade ham gøre det..."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:12

Red smilte stort "årh kom nu... kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu" blev hun bare ved med at sige for at irritere ham til at sige ja "jeg elsker voldsom sex... dog gør rose ikke men lige nu er det jo mig red"

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Man 6 Dec 2010 - 22:15

Han kiggede på hende, han aede hende blidt på hovedet. "Red, så skal jeg spørge dig om du er villig til at få anal?" spurgte han blot og kiggede på hende. "Det er en del af hans voldske form for sex. Hårdt, vildt og smertefuldt for pigen."
Manda
Manda

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:17

red rødmede en del og rejste sig for så at gå nogle skridt bagud mens hun holdte sine hænder på sin røv "..." hun kunne slet intet sige men hun gik så ind og lagde sig i sin hængekøje helt lammet

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum