Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 17:25

Jeg tager sq ikke tik bornholm... nada xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 5 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:37

... jamen Elisabeth hvem skal så råbe af mig når jeg falder i søvn bag rattet Oo" ... men hvis der er andre der bor på vejen fra Ystad i sverige og Odense må i sige til så bliver i hentet i Corollaen... (kysser den blidt på kølerhjelmen)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:46

Jeg ville nu også sige at det ville være bedst hvis det var på Fyn... og folk der bor i det samme område kan jo bare ha' hinanden med >____>

Vi kan lave en "Jeg-er-over-18-og-har-bil liste" så vi kan se hvem der faktisk er myndige xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 18:13

... er ikke myndig endu... og får først kørekort i April.... men har Corollaen ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 18:17

Haha spike xD *points at spike* DET ULOVLIGHEDER!!! *onkel anders stemme* x3
Damia
Damia

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 18:48

køre jo ikke i den... kun på marker og parkeringspladser

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 18:51

Så køre du jo også i den! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 18:58

*Sidder i hjørnet og rækker nervøst hånden op* Jeg bor på sjælland, og jeg har ikke bil eller noget, så ville helst ikke på en køre tur med min mor eller noget på 4-5 timer til julland (Hvis det nu blev der). Så sådan en liste hvor man skriver hvem, der må og kan kører ville være bedre, for så kunne de jo samle nogle op undervejs. (Og lærer hinanden at kende allerede der.)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:00

Det var det jeg skrev... bare mindre detaljeret xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:05

yeehaaa!!! *skyder vildt i luften med sin pistol*
ROADTRIP!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:06

Ja ja... ville bare give dig ret Rionne.

Spike, du sindsyg! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:08

jeg vil gerne med xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:10

Jeg kommer aldrig til Fyn >___X... det bliver noget humbug.. og jeg synes at alle Admins'ne skal snakke sammen om det her.. så vi oss kan planlægge detaljer.. jeg er fx myndig, så jeg kan godt leje lokale, og alt sådan noget ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:11

Alvar... Nu skal du jo tænke på at det skal være et sted hvor alle kan komme hen til, det nytter jo ikke noget at vi placerede det i Næstved (Foreksempel) bare fordi en eller anden ikke ville tage andre steder hen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:12

Angela.. det siger jeg heller ikke O.o''... jeg konstatere bare at det bliver indviklet, men jeg siger ikke jeg ikke vil prøve at komme frem that is.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:18

Ja, okay... det bliver heller ikke nemt at komme frem til andre steder end på sjælland men vil da prøve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 19:34

Well jeg kommer hvis jeg har pengene til det og hvis mine forældre giver mig lov xD *da jeg endnu ikke er myndig skal jeg have forældre-tam-tam* I guess x3
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:39

Ahhh føler sig rigtig gammel godt man bliver 18 til valentins dag...

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 19:44

Oi Spike ik føl dig gammel.. føl dig ung xD jeg er til gengæld FOR ung.. >_<
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 19:45

Wow! Er du født d. 14 febuar?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:02

yep kl 00:02 14 feburar ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:10

Det skal jeg huske xD Nå, tilbage til emnets rigtige tema; en komsammen.
Jeg synes det er en vildt god idé men som sagt skal mange af os ha forældre tilladelse og alt muligt. så det skal nok aftales på forhånd, hvad der skal ske så ens forældre ved hvad de giver os lov til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:31

well jeg bor i odense xD så jeg stemmer for fyn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 20:33

Ville stemme på sjælland, men tror det bliver på fyn, da det er i 'midten' af danmark

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 20:37

jeg stemmer for fyn.. da det nok bliver billiger + er tættere på hvor jeg er xD
Damia
Damia

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum