Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
det er sku da en god idé at holde to møder på to steder så alle kan deltage.
Gæst- Gæst
Men det ville nu være lidt nemmere for mig hvis det blev et sted i..Jylland.. >____<'
Gæst- Gæst
Men jeg tror faktisk bare, at jeg vil blande mig helt udenom alt det der planlægning, jeg ved ikke en gang, om jeg må endnu, hvis det overhovedet bliver til noget v_v
Chase- Competent (Rank 11)
- Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.
Antal indlæg : 448
aha, men det var også bare et forslag jeg kom med.
hvis nogen fra Jylland rigtig gerne ville med, men ikke kunne eller måtte tage afsted, så der var et møde hvor de bor i stedet.
Gæst- Gæst
- Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.
Gæst- Gæst
hm, nå.
// Andy:: Over and Out.
Gæst- Gæst
... Hvis du gør det ... slår jeg dig <_< ... og nej, jeg ved faktisk ikke hvad xD
Chase.. That's srsly creepy <_< 'bare vent til du går i seng i aften'.. jeg har en dræberbamse i min seng!! And he'll protect meh nomatter what xD
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Nåeh men hvorfor er du så ond mod miiiig!! Q____Q you psycho ..dog????
Gæst- Gæst
Fordi ... jeg elsker at irritere dig, Natalie :D Det ved du da godt.
Yeahr! Damia! Dræb ham med din DræberBamse! Den tingest har godt af at då plysfyld! x3
Gæst- Gæst
Aww Natiii.. My Teddy Bear will kill him.. or at least hurt him - if he get his ass too darn near meh!! x3
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Og så ville jeg ønske folk gad holde sig til emnet, så folk der har været fraværende en dag, ikke skal sidde og læse 6 sider igennem, hvor halvdelen er pjat -.-'
Angående det der blev nævnt, at admins bør planlægge det. Der vil jeg gerne sige mig uenig. Admins styrer siden, men et irl møde vil IKKE være op til adminsene, bare fordi det er dem, der bestemmer regler på siden. Derimod kunne der måske blive valgt et 'festudvalg' - nogle personer, over 18 helst, der kan gøre nærmere planlægning og meddele siden om deres idéer. De vil så også skulle stå for det, stå for leje af lokaler, hvis det skulle gøres, stå for at snakke med de mindreåriges forældre, hvis det bliver nødvendigt. Forældrene skal jo helst vide, at de kan stole på folkene, der kommer til dette komsammen.
Om stedet skal være Jylland, Fyn eller KBH, det skulle der måske være en afstemning om? Og ja, som der blev nævnt, så kunne folk fra jylland jo holde deres egen ting, og folk fra Sjælland noget andet, det ville bare ikke helt være det samme, det skulle jo være meningen, at man skulle hygge sig sammen ALLE medlemmerne, ikke to halvdele i hver deres gruppe?
Der blev nævnt noget om rollespil, hvilket jeg selv ikke vil sige som en nødvendighed, så synes ikke der decideret skal planlægges et manuskript og whatnot. Det er ikke alle der kan finde ud af, synes om, eller måske endda har selvværd til den slags, så det bliver lidt kedeligt, hvis alle render og rollespiller, imens en gruppe på et par stykker bare står og er sig selv. Selvfølgelig kan folk rende rundt og rollespille lidt, hvis de selv lyster det, men synes bestemt ikke, at rollespil skal planlægges som sådan. Det må være op til en selv på selve dagen for vores komsammen
Lige en tilføjelse til festudvalg idéen, så skal det jo også være nogen der virkelig vil gå op i det og tage sig tid til at gøre noget ORDENTLIGT ud af det
Gæst- Gæst
Og ja, undskyld, skal nok lade være med at spamme mere nu >:3
Men ... men ... Jylland er jo så laaangt væk D:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jamen der er ikke tog på Bornholm! D: hvis dét der var henvendt til mig ...
Gæst- Gæst
Harley skrev:Alle steder er langt væk for en eller anden, var jo derfor et mere centralt sted ville være smart xD
Oooh you gotta love fyn...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og der ud over giver jeg igen hende ret i, at fyn er en vildt god ide, fordi Charlie, man tager altså IKKE Bare toget fra bornholm, du skal med færgen som kan runde op i 1000 kroner bare for at skulle tage den, og tog biletter til jylland hvis det fx skulle være i aalborg da det er tæt på der hvor mange bor eller bor der, så bliver det omkring 600 kroner, alt efter hvor gammel man er, og hvilken slags bilet man køber, så der er ikke noget der bare hedder at købe en togbillet. Vi bliver nød til at tænke på alle hvis at vi skal få dette til at fungere >_>
Og jeg vil meget gerne være med til at finde ud af noget med at arrangere noget, både med at finde ud af hvor folk kan sove, og hvor vi skulle være henne. Men så igen, som Harley siger, så kan en person altså ikke bare gøre det alene, og nej bare fordi at det er admins der har denne side, burde det ikke nødvendigvis være dem som laver arrangementet, da det jo ikke er deres pligt at samle folk fra siden til advent -.-.. hvis at spilerne vil møde hinanden, er det jo lige så meget deres advent.. og derfor vil jeg også påpege, at vi alle sammen bliver nød til at betale noget, for lejring af lokaler, hvis det er det man bliver enige om at man gør..
Men igen.. vi skal lige finde ud af hvad vi helt konkret gør <_<
Og fly kan koste op til 2000 kroner hver vej Charlie
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det er nu meget godt, at der er så lang tid til, det er jo krævende at planlægge sådan noget, hvis der virkelig skal gøres noget godt ud af det ^^
Gæst- Gæst
*min bamse kan ikke ædes den er for dræberagtig*
Okay jeg er enig angående det der 'centrale' sted. Da det jo som nævnt gerne skulle være sådan at alle skal kunne have chancen for at komme. plus jeg er en af dem hvis forældre er MEGET overbeskyttende og helt klart ikke vil gå med til noget uden et enkelt telefonopkald - medmindre jeg selv får dem overtalt(denne chance er højst på 20% sikker).
Jeg har før taget toget til KBH alene for at møde nogen og indrømmer at det for mig ikke er specielt fedt at skulle tage toget så langt (medmindre man er sammen med nogen i toget man kan snakke med).
Jeg stemmer helt klart for fyn hvis man tænker på nordjylland.. som også har pænt langt hvis de skal hele vejen til KBH. Og så har vi jo Bornholm. (I've been there so I KNOW what i'm talking about!) At først og fremmest skulle med toget fra Jylland til KBH er langt.. Hvor man derefter skal med bus til færgen og så med den over til sverige - og så til Bornholm. Det ER en lang tur jeg ved det. Og det er overhovedet ikke billigt.
Så selvom jeg stemmer for fyn vil det også blive en ekstra togtur for dem fra Bornholm - hvis de altså vælger at tage toget.
selvom mange af os mener Fyn er det MEST centrale sted, er det altså mere centralt for Jylland, Fyn og Sjælland end det er for Bornholm.
Well det var mine ord. Ved bare ikke helt om det hjalp det store xD Nogen bliver nød til at ofre sig for en længere tur end andre.. That's it.
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Opdateringer - Alle bedes kigge!
» Lidt stille? (Alle bedes om at kigge, du kan måske hjælpe)
» Vil gerne bede alle om at læse.
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips