Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:05

>____< *At sætte sig skamfuldt i et hjørne..* Jeg er en skændsel for vi unge mennesker!.. <-Mumlen xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 2 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Sookie Søn 5 Dec 2010 - 0:12

*At sætte sig over til N.* Nej.. Du er ej..! *Meget overbevisende!!* n__n Men det er du altså ikke.. For ens højde er da ligemeget, det er jo bare det man viser..
Tænk på dig selv som en.. *Tænke.. Tænke..* En gave for eksempel!. For den viser noget helt andet udenpå, end den er indeni. Men alligevel bliver ALLE ko glade for en gave, så DU *Prikker til N.* ..Er en god ikke så gamel gave..!(:
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:15

Snøft Snøft! *At kigge op på S. våde øjne* Du virkelig sød! *Hugging n__n*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:24

Det er da det indre der tæller! :D desuden er det sødt at være lille :D og meget praktisk!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:26

Hihi! Yup! xD [Som en af minde veninder siger; "Så kan du tillade dig at gå i højehælede sko!" Bah =____=]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:27

Ja se det kan jeg ikke :D en pige på 1,83 ser ret underligt ud...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:29

...Måske? Oo Men man skal jo egentligt abre gøre havd man vil! n_____n

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:34

Altså sådan noget med location, så kan man jo finde et nogenlunde centralt sted, så fx dem der bor i jylland ikke skal HELT så forfærdelig langt, hvis nu det bliver på sjælland or whatevs xD Men ja, og så ville man jo også lige skulle finde et sted, hvor man faktisk kunne være, fx en stor park eller noget, og så skulle man jo snakke lidt med en der boede et godt sted og lalala, men altså, hvis nok er med på idéen, så er der jo en del tid til, ingen gider jo i det her lortevejr xD Og hvis det endelig er, så vil det kun være én lang rejse, det kan man vel godt leve med, for ens med-players skyld ;b

Og vil lige sige, at en pige der er klædt som en drengechar, det kan man da sagtens ! Tænk på Cosplayers ! :D Vi vil bare cosplaye egne opfundne karakterer ^-^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:37

Vil også lige tilføje, at man jo ikke behøver ligne sin char på en prik :b Det er jo bare en slags udklædning, for ligesom at sige, "Så ved i, at det her er mig" xD Og alderen er da også no care, et barn til halloween er jo heller ikke hundrede år gammel, fordi vedkommende klæder sig ud som en vampyr :b Vi er jo ikke perfektionister her mand ! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:38

Hareskoven? kongenshave?

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 0:40

Dette er en rigtig god ide :D!

Og jeg har også selv overvejet muligheden for dette. Men der er blot et problem:
- der skal penge til at holde en stor komsammen. For at man for eksempel skal kunne leje lokale til at folk kan tage soveposer med, og overnatte. Der skal penge til mad, både morgen, frokost og middag.
Og så er der detaljer, som at os der står for det skal snakke med eventuelle forældre da nogle på siden jo ikke er over 18, og derfor skal have tilladelse, og have vores telefon numre og omvendt.

Der er en masse forberedelse ^^.
Men hvis der er en stor del der ønsker en komsammen, og er villig til at ligge penge til at vi kan gøre dette, så kan det måske tidsnok komme på talefod, dog ingen løfter!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:42

Altså..

-Hvis der skulle blive et komsammen, ville jeg helt klart sætte penge ind, bare for at forbedre det hele. Jo bedre planlagt jo bedre.. Men som sagt før: Jeg sys det er en vildt cool ide ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:42

:D fed ide. man kunne jo sige at alle skulle betale x antal kroner for at komme med?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:44

Malakel, der vil jo også være masser af tid til planlægning, hvis det først skulle blive engang til forår/sommer :3 men det er rigtigt nok, der er meget der skal tænkes på, men hvis man gider gøre sig den umage, så bliver det jo også bare meget sjovere :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 0:48

Præcis :D.. så kan vi nemlig leje lokaler, så folk der kommer langvejs fra, kan få lidt mere ud af det end en frem og tilbage tur ^^..

- planlægningen er ikke noget problem. ^^.. Da jeg er myndig og alt det craå kan jeg godt gå ud og evt, leje rum og stå med ansvaret. Dog er det pengene. Det er meget dyrt at holde sammenkomster. Min kæreste har opstartet den anime forening her i Aalborg der hedder AnimeKita. Så han kan sikkert hjælpe med en masse praktisk. Men det her skal self også drøftes med både Faith og Clash, inden der bliver bestemt noget for alvor.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:52

Jeg synes stadig det er en super fed ide, men er det meget dyrt at leje lokaler?

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 0:53

Man ska slippe et par tusind. Så ja .. ^^''... rimelig meget.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 0:54

Altså hvis vi bliver en del folk, der gerne vil deltage, så bliver det nok ikke det største problem med pengene, så vil en lille sum fra hver vel være nok :b

Men ja Malakel, selvfølgelig skal admins være med på det xD ville også være lidt strengt at holde et komsammen uden dem :b

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 0:57

ja det vil jeg sige xD.. jeg ville da blive ked af det hvis jeg ikke kom med :P! Er trods alt jeres alle sammens Bad Guy x3..

Og ja, hvis vi finder ud af en standard pris, så kan vi sikkert godt få råd ^^.. men on the top og my head, vil jeg sige folk nok skal regne med at slippe en 250kr. Det er meget standard, i forhold til at vi så vil spørge for mad til jer også regner jeg med. ^^

Men som sagt, jeg vil snakke med de to admins om det :D og høre dem hvad de synes. ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:00

Altså jeg hører fra Faith at der allerede har været lidt outside snak om det, men nu, med allerede så mange, der virker interesserede i idéen, så kan det jo være at den kan komme lidt mere frem i lyset ^^ Så kan der måske blive planlagt lidt udenfor siden også, og så kan man altid bringe emnet op igen senere, når man kommer lidt tættere på det faktiske event :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 1:04

Ja, men det er alligevel godt at vide i god tid ^^.
- Og kays'. :D
Det kunne være umådeligt sjovt ja xD!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:06

Jaah, det skulle nok kunne blive hyggeligt 8D Så kunne man lave nogle lege og små udfordringer eller whatever xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 1:07

Jaae ;D og quizz' der omhandler siden ;D!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:09

Wow.. Ja, det er en god ide, men personligt ville det blive uden kostume.. Da det ville tage umådeligt meget stof at lave et i min størelse, og så ville Vlads... 'charme'? Ligesom forsvinde.. Hm hm.. Men et møde ville da være en cool nok ide.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:16

ja det ville være super fedt at møde jer alle sammen IRL! :D se hvilke monster der gemmer sig bag jeres karakter! :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum