Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Okay jeg vil lige have det genopfrisket - hvor bliver det hvis det er? xD mmmh.. jeg ved ikke om jeg skulle komme som Damia eller Kitty.. de er begge to mega fede xD (har desværre brunt hår så folk må leve med det hverken er gyldent eller rødt xD)
Det hele lyder dog som en mega fed idé :b
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Og... Jeg er Gud her xD
Gæst- Gæst
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
*Skubber Damia af og tager en shotgun og skyder efter Ronnie*
Nick- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Antal indlæg : 216
>;o Now Bow to your royal highness! x3
- samme her.. problemet bliver helt klart pengene ..
Nick- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Antal indlæg : 216
Men altså, kongenshave er en glimrende ide.
Igen, må dog stadig udvise min support for et decideret live xD som Angelie nævnte.
Gæst- Gæst
Andre idéer til at hvor man kunne have det henne?
Og Lucas, i get the idear.. måske skulle man bare gøre det som et møde advent for glade rollespiller.. også kan man jo klæde sig ud hvis man har lyst ^^?
Gæst- Gæst
Hmm.. synes måske vi burde se hvem der bor hvor.. for at få det til at ligge så tæt på folket så muligt.. O.o..
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Også skal man med færge når man kommer fra bornholm.. og det kan runde op i 600 kroner.. så hvis man også skal til jylland der fra.. kommer det nok til at blive omkring en 1000 kroner oo
og det er endnu værre hvis at vi skal over med bil.. da det koster 1000 kroner første gang med bilen og hvis man ikke har bornholmer biz.. ja Oo.. det er dyrt xD så håber da jeg har penge på det tidspunkt
Gæst- Gæst
Og enig.. Det vil være superfedt at møde jer andre, men jeg vil nok ikke træde op i et kostume o.O' Sowwie for that, men så epic er jeg sletter ikke n__n
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
jeg bor i midt-vestjylland.. kindaff .. KBH bliver dyrt for mig Oo
- der kommer pengeproblemet. Men havde overvejent at tage til sjælland den sommerferie alligevel - hvis jeg havde pengene til det xD
hvilket jeg så desværre lige ikke har ._.'
Gæst- Gæst
- Mine forældre ville blive utilfredse hvis jeg skule hjem samme dag xD ingen gider hente mig ved togstationen kl. lort hvis i forstår x3
Damia skrev:Exacly Ally.. Det lyder som en god idé. Det ville være rart hvis man havde chancen for at kunne overnatte derovre. Altså som tidligere nævnt bliver vi nok alle nød til at betale lidt til sådan at der er råd til at blive lejet lokaler.
- Mine forældre ville blive utilfredse hvis jeg skule hjem samme dag xD ingen gider hente mig ved togstationen kl. lort hvis i forstår x3
det samme her. især når man bor ude på bøhlandet, hvor kragerne flyver på hovedet, og bussen kun går en gang i timen.. - -'
Gæst- Gæst
Jeg er nød til at tage toget til en større by før jeg kan køre direkte over til KBH = halv nederen -___-
Gæst- Gæst
som Angelie sagde, fyn er jo i midten ^^
Gæst- Gæst
ej ville ikke have et problem hvis det blev på Fyn, det ville bare blive lidt for langt hvis vi skal helt til midtjylland (Vi kunne jo altid bare holde det her på Bornholm) ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
så hellere odense o.o
Og hvis det bliver i sommerferien, er jeg faktisk allerede i jylland.. (at tænke over det) er hos ida xD så odense ville nok være det bedste ^^?
Gæst- Gæst
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Opdateringer - Alle bedes kigge!
» Lidt stille? (Alle bedes om at kigge, du kan måske hjælpe)
» Vil gerne bede alle om at læse.
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips