Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 14:36

*nedlægger Nick og sætter sig på ham, og strækker sig katteagtigt* vi ved allesammen at JEG er gudinden her >;9

Okay jeg vil lige have det genopfrisket - hvor bliver det hvis det er? xD mmmh.. jeg ved ikke om jeg skulle komme som Damia eller Kitty.. de er begge to mega fede xD (har desværre brunt hår så folk må leve med det hverken er gyldent eller rødt xD)
Det hele lyder dog som en mega fed idé :b
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 4 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Yukii Tors 9 Dec 2010 - 14:50

SUPER IDE!!!^^ den er jeg bare med på :3 skal lige have fikset en pink paryk og det hele xD.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 14:54

Pink paryk .___.'' damn xD skræmmende n__n''
Damia
Damia

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 14:54

...Tsk... Ahngel-basse jeg bliver ikke jaloux... jeg bliver misundelig... stor forskel >w<

Og... Jeg er Gud her xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Yukii Tors 9 Dec 2010 - 14:55

Amen Damia det bliver da bare bedre med en pink paryk har brunt hår irl >.> derofr pink XD
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Indlæg af Nick Tors 9 Dec 2010 - 14:57

Ja det er en virkelig fed idé spørgsmålet er om jeg har råd

*Skubber Damia af og tager en shotgun og skyder efter Ronnie*
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 15:04

*bites Nick and licks blood* chuuuu<3
>;o Now Bow to your royal highness! x3

- samme her.. problemet bliver helt klart pengene ..
Damia
Damia

Indlæg af Nick Tors 9 Dec 2010 - 16:02

*Griner og får et slags lynkraftfælt om hans krop*
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 16:14

*har drukket blodet ._.* meh.. u taste like my last boyfriend.. he walked out and got hit by a lightning .___. he tasted like roast beef.. x3

Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 16:20

Ja, jeg udelukke nedsættende kommentarer om fail japanske navne og latterlige anime billeder med unaturlige hårfarver.

Men altså, kongenshave er en glimrende ide.

Igen, må dog stadig udvise min support for et decideret live xD som Angelie nævnte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 16:28

jeg tænkte måske venner, at man kunne føre det tilbage på det real emne, i stedet for at snakke om at slikke hinandens blod? xD

Andre idéer til at hvor man kunne have det henne?
Og Lucas, i get the idear.. måske skulle man bare gøre det som et møde advent for glade rollespiller.. også kan man jo klæde sig ud hvis man har lyst ^^?

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 9 Dec 2010 - 16:30

Det er jo i KBH O.o..( har han fået af vide af Faith xD)

Hmm.. synes måske vi burde se hvem der bor hvor.. for at få det til at ligge så tæt på folket så muligt.. O.o..

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 16:38

jeg tænkte nu bare, der er jo ikke rigtig så store steder og parker rundt omkring, altså Aalborg har vist også nogle store parker, men det er altså baaare langt væk når man kommer fra bornholm Oo.
Også skal man med færge når man kommer fra bornholm.. og det kan runde op i 600 kroner.. så hvis man også skal til jylland der fra.. kommer det nok til at blive omkring en 1000 kroner oo
og det er endnu værre hvis at vi skal over med bil.. da det koster 1000 kroner første gang med bilen og hvis man ikke har bornholmer biz.. ja Oo.. det er dyrt xD så håber da jeg har penge på det tidspunkt

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Tors 9 Dec 2010 - 16:39

Lige en indskudt tanke... Hvis man sådan skal medregne den centrale del af Danmark, så vil Fyn nok være det mest oplagte sted o.O' Jeg har ikke selv noget problem med at komme Danmark rundt *Aer sin elskede bil* men det er der jo nok andre som har O.o'

Og enig.. Det vil være superfedt at møde jer andre, men jeg vil nok ikke træde op i et kostume o.O' Sowwie for that, men så epic er jeg sletter ikke n__n
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 16:39

yeah.. sowwy thief ^^''
jeg bor i midt-vestjylland.. kindaff .. KBH bliver dyrt for mig Oo
- der kommer pengeproblemet. Men havde overvejent at tage til sjælland den sommerferie alligevel - hvis jeg havde pengene til det xD
hvilket jeg så desværre lige ikke har ._.'
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 16:48

jeg har det samme problem som Damia.. det bliver også pænt dyrt for mig hvis jeg skal til KBH, og så tilbage igen. >___>.. men netop fordi det bliver så sygt dyrt, så foreslår jeg nemlig at man tager sovepose og alt muligt med, og vi lejer lokaler, som folkt kan sove i ^^ dem der altså kommer langvejs fra.

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 16:53

Exacly Ally.. Det lyder som en god idé. Det ville være rart hvis man havde chancen for at kunne overnatte derovre. Altså som tidligere nævnt bliver vi nok alle nød til at betale lidt til sådan at der er råd til at blive lejet lokaler.
- Mine forældre ville blive utilfredse hvis jeg skule hjem samme dag xD ingen gider hente mig ved togstationen kl. lort hvis i forstår x3
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:01

Damia skrev:Exacly Ally.. Det lyder som en god idé. Det ville være rart hvis man havde chancen for at kunne overnatte derovre. Altså som tidligere nævnt bliver vi nok alle nød til at betale lidt til sådan at der er råd til at blive lejet lokaler.
- Mine forældre ville blive utilfredse hvis jeg skule hjem samme dag xD ingen gider hente mig ved togstationen kl. lort hvis i forstår x3

det samme her. især når man bor ude på bøhlandet, hvor kragerne flyver på hovedet, og bussen kun går en gang i timen.. - -'

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 17:04

Ditlev lyder lidt som der hvor jeg bor ahahah xDD except that I live in.. Tarm -.- ya thats right.. min by hedder Tarm! xD
Jeg er nød til at tage toget til en større by før jeg kan køre direkte over til KBH = halv nederen -___-
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:07

Well, at leje et lokale koster også noget, også skal vi have fundet ud af, hvem der skal arrangere alt det her Oo

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 17:17

*points at Thief* you're the Admin here!! xD The Admins should :b well.. det kunne også være dem der bor nærmest KBH.. eller noget.
Damia
Damia

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:18

Hmm.. jeg kunne vel godt arrangere det.. men måske ville det være bedre hvis man gjorde det i odense i stedet måske? Oo
som Angelie sagde, fyn er jo i midten ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:21

Hvis det bliver i jylland skal jeg nok betale for os begge Elisabeth ^^ ... men du betaler benzin ^^

ej ville ikke have et problem hvis det blev på Fyn, det ville bare blive lidt for langt hvis vi skal helt til midtjylland (Vi kunne jo altid bare holde det her på Bornholm) ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:24

jeg ville da godt stå for noget af det , hvis det bliver i jylland :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 17:25

Eeej bornholm.. er nok en rigtig dårlig idé xD
så hellere odense o.o
Og hvis det bliver i sommerferien, er jeg faktisk allerede i jylland.. (at tænke over det) er hos ida xD så odense ville nok være det bedste ^^?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum