Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Yukii Tirs 14 Dec 2010 - 0:33

Samme her odense ville blive lettere for mig at komme til^^.
Men ideen er stadig helt vildt god det med et sammen komst:D*hopper lidt rundt med hænderne oppe i vejret*xD
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 9 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 13:09

jeg er frisk, har prøvet noget lignede før bare med nogle harry potter fans

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Tirs 14 Dec 2010 - 14:40

Var det en succes Davy? elller endte det i kaos? XD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 17:08

Det gik godt;) dog snakke vi lidt for meget om andre ting;9 men det kan man jo ændre på

Gæst
Gæst

Indlæg af Jay Wu Ons 15 Dec 2010 - 7:23

oooooog jeg skipper lige de næste 12 sider og skriver lige midt inde i det hele at jeg kan lide idéen :'D

Har nu påtrods for jer andre INGEN problemer med at spille Clash, Blase, or what else it whould be :'D
kun min hjde men jeg vokser stadig så alligevel ikke xD, og jeg er 16 oo... men hvilken emo kid ligner ikke omkring en på de 16-18 år :D
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Antal indlæg : 694

Indlæg af Ahngel Ons 15 Dec 2010 - 12:14

Bah! Du har det satme for nemt! xD
Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal gør mit lille blonde selv til en to meter høj, sorthåret, rødøjet bastard som Ahngel. I better get some money >___O .. Det her kræver seriøse penge for at blive OVERDÅDIGT! *drama queen*
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 12:24

jeg har allerede rødt hår ._.
og jeg har allerede det tøj som faith går i >__o.. og jeg er allerede kæreste med den som spiller Clash.. og blase.. sår.. erhm... xD
det skulle da blive nemt nok og sidde og kysse på hvilken person du nu vælger x'D

Men igen, er der flere der vil være med i fest udvalget ? oo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 12:33

Hmm så skal jeg finde ud af hvordan jeg for skægstubbe nu hvor jeg er pige irl XD og så skal jeg skaffe en læder jakke samt en skjorte, men det kan vel ordnes?

Gæst
Gæst

Indlæg af Jay Wu Ons 15 Dec 2010 - 17:17

haha xD de her blir sjovt!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Antal indlæg : 694

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 15:50

Meget xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 15:51

Hvad indebærer det at være medlem af dette fest udvalg???

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:52

Jamen altså, man vil jo være med til at diskutere og beslutte hvor præcist det skulle holdes, hjælpe til med forberedelser og finde ud af alt muligt, der skal jo nok gøres en del, hvis sådan et event skal være vellykket (: Så fx kunne der være ting som, altså dato, location, hvordan man gør med penge og sådan, og at tage sig af det med, at der er nogen der er mindreårige, hvor forældre jo nok skal snakkes med :b Der kan være alt muligt, det kommer helt an på, hvad der bliver fundet ud af, at selve eventet skal gå ud på, men det skal udvalget jo også være med til at finde ud af xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010 - 21:59

Så vil jeg gerne være med i det dersens festudvalgt xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 15:46

Well, det er jo nok så admins der bestemmer hvem, der faktisk skal være med xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 15:47

Schhh!

Gæst
Gæst

Indlæg af Yukii Lør 22 Jan 2011 - 23:42

Jeg glæder mig helt vildt!!!:D tror godt jeg kan finde paryk og det hele *jubler* :3 gotta need wings O.O
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 10:07

GUYES :D
Jeg støtter vildt meget op om idéen, men efterom der er så mange problemer, så, (Jeg ved godt at det ikke er det optimale, men det er realistisk) Hvorfor holder vi ikke to separate?
En på sjælland og en i Jylland?
Så er der ikke lige så mange problemer. Og om ikke andet, kan vi så ikke lave en 'hvem er hvor' oversigt, så man måske kan få et overblik over hvilke Vie-spillere der bor i ens eget område? :D Om ikke af kørselsgrunde, så bare fordi det kunne skabe noget mere sammenhold hvis man kunne se nogle af de andre spillere?
- Personligt får jeg også store problemer med at ligne min karakter, eftersom mit udseende ikke ligefrem har så meget med hende at gøre xD Ret modsat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum