Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Men ideen er stadig helt vildt god det med et sammen komst:D*hopper lidt rundt med hænderne oppe i vejret*xD
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
Gæst- Gæst
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
Har nu påtrods for jer andre INGEN problemer med at spille Clash, Blase, or what else it whould be :'D
kun min hjde men jeg vokser stadig så alligevel ikke xD, og jeg er 16 oo... men hvilken emo kid ligner ikke omkring en på de 16-18 år :D
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal gør mit lille blonde selv til en to meter høj, sorthåret, rødøjet bastard som Ahngel. I better get some money >___O .. Det her kræver seriøse penge for at blive OVERDÅDIGT! *drama queen*
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
og jeg har allerede det tøj som faith går i >__o.. og jeg er allerede kæreste med den som spiller Clash.. og blase.. sår.. erhm... xD
det skulle da blive nemt nok og sidde og kysse på hvilken person du nu vælger x'D
Men igen, er der flere der vil være med i fest udvalget ? oo
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
Jeg støtter vildt meget op om idéen, men efterom der er så mange problemer, så, (Jeg ved godt at det ikke er det optimale, men det er realistisk) Hvorfor holder vi ikke to separate?
En på sjælland og en i Jylland?
Så er der ikke lige så mange problemer. Og om ikke andet, kan vi så ikke lave en 'hvem er hvor' oversigt, så man måske kan få et overblik over hvilke Vie-spillere der bor i ens eget område? :D Om ikke af kørselsgrunde, så bare fordi det kunne skabe noget mere sammenhold hvis man kunne se nogle af de andre spillere?
- Personligt får jeg også store problemer med at ligne min karakter, eftersom mit udseende ikke ligefrem har så meget med hende at gøre xD Ret modsat.
Gæst- Gæst
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Opdateringer - Alle bedes kigge!
» Lidt stille? (Alle bedes om at kigge, du kan måske hjælpe)
» Vil gerne bede alle om at læse.
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips