Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 1:18

Jaae i lige måde alle sammen ;D
Jeg har Ma'lakels pistol xD<3.. Så den kommer med, og så noget af hans outfit. Og kan bare flade mit hår og smøre det bag ud og lade en enkel tot sidde og hænge foran mit øjenbryn. :P.. så bliver der ikke mere end det tror jeg.
Men jeg regner med at vi så for nogle små skilte vi kan sætte på trøjen :D med vores brugernavn og rigtige navn nedenunder. ;D

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 3 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:24

umildbart tror jeg heller ikke mit bliver det store.... men har det med at blive lidt grebet af kostumer... det skal nok blive godt xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:29

Maha! The beauty behind the beast! *Looks down self* Damn... Men stadigt cool ide.. Hmm... Hvide kontaktlinser.. Hm.. VIl jeg finde ud af hvor man kan skaffe sig.. Kunne være awesome... Og stort set alt hvad jeg ville kunne få til at få mig til at minde bare en smule som Vlad.. Mehe

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 5 Dec 2010 - 1:31

IIH XDD.. det bliver godt!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 1:37

Så vil jeg finde et par violette linser og en hvid mandig skjorte!.. Måske også prøve at få lidt af Thomas´s dovne (burde være pænt nemt xD) og dog strikse væremåde med~ ^^ Men højden.. Så tager man da bare et par mega cool lak-sko på :D Så der ingen der opdager den gigantiske forskel

Men of course.. Glæder mig hvis det sker.. Til at møde alle dem der nu kommer! ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 2:37

Heldigt for mig er jeg ikke i besiddelse af den mest komplicerede char xD Et par flyvebriller vil måske være det mest besværlige at skaffe, ellers burde jeg kunne finde tøjet i mit skab eller i en genbrugsforretning xD Hurra for genbrug :b
Er godt at høre, at folk er så glade for idéen x3

Oh og Malakel, det med skiltene, så er man også sikker på, at det kun er dem, der har betalt, der kommer :b Så laver man skiltene på forhånd, udfra listen over de betalende gæster x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 18:57

Synes det er en vildt fed ide... Men tænkte på, at man kunne lave noget rollespil ud af det, så vi i en tid var de roller som vi dukker op i. at man måske kunne leje en hel bygning måske og så sige det var et hotel af en art, et af lokalerne kan være en bar, der kan være hotelværelser, en politi station og self er der nogle der skal rende rundt og lave numre! xD

Går til noget rolle spil hvor det er noget ala det, og det er faktisk pænt sjovt!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 19:00

Har ikke læst emnet så et resume ville være nice...

Jeg kan sagtens stille i Lucas kostume, dog klipper jeg kun måske mit hår, og farver det nok ikke.

Jeg har svært ved at bevæge mig uden for sjælland, og alene der er det svært at komme rundt.

EDIT: Bakker stærkt op om den ovenstående ide, og sætter mig også gerne ned for at skrive plot/regelsystem/andet spændende hvis det bliver nødvendigt da jeg har flere års erfaring i live branchen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 19:02

Lol... hvis vi alle skal være in-char... >w<

Kan bare se det for mig: Vi alle sidder og prikker til stone-face Ahngel som bliver over-savlet af Ma'lakel xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 19:05

Enig med Rionne... Kan lige så det for mig... xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Ons 8 Dec 2010 - 19:34

Jeg vil osse være med^^ Det ville være fedt så kan jeg hive Sookie med mig under armen eller Zelia de begge kender jeg^^ Søde mennesker^^ eller ting? Jeg er nu ikke helt sikker
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 19:48

Kender du Zelia?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 20:30

det lyder som virkelig hyggelig ide :D

angående det med penge (nu ved jeg ikke om det her har været forslået før, men.. ) men hvis det var kunne man jo lave noget med at de, der have lyst til at mødes skulle give et lille bidrag til det :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 20:33

Ja Ditlev, men vi skal alligevel af med et par hundrede. Det er dyrt at leje sådan noget og hvis vi så også skal have med og drikke...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 20:58

Altså, folk må selv sørge for mad i min optik, og hvis alle nu gir en 50-100 så er der vist nok. ((hvis vi regner med at blive små 25-75 stykker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 21:00

Okay...

Men så kommer vi til os som er under 18; jeg vil tro der er nogle der ikke får lov til at tage et fremmed sted hen, med fremmede mennesker uden opsyn af nogle voksne/forældre?

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Ons 8 Dec 2010 - 22:46

Jeg kender ikke Zelia personligt men kender hende sådan over mobil osv. Hun er en sød pige eller osse er hun en ting? Jeg ved ikke helt? Er piger ting eller mennesker?
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 22:56

Piger er hverken ting eller mennesker! vi er guder!! *gisp*
Jeg tror de fleste får lov til at komme... jeg mener jeg har overnattet i parken bag ved statens museum for kunst samme aften som julebryggen kom i butikkerne...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 23:59

Jeg er sååé med! :D
Præcis Jane, vi ér bare guder! :D
Bag statens museum siger du? xD Lol, det må have været en kold fornøjelse. x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 9 Dec 2010 - 0:21

Rionne skrev:Lol... hvis vi alle skal være in-char... >w<

Kan bare se det for mig: Vi alle sidder og prikker til stone-face Ahngel som bliver over-savlet af Ma'lakel xD

Why does everyone know about us Dx???!! Det er da ikke så åbenlyst er det??

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg af Ahngel Tors 9 Dec 2010 - 0:58

Jalousi er en meget grim ting, Rionne. Ikke alle kan være ligeså fabulous som mig ^^ ..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 7:16

Angie my sweet little thiiing<3 xD Måske skulle jeg komme som Kitteh <__< Så kan jeg sidde og hvæse hvergang nogen kommer for tæt på dig xb
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 11:26

jeg vil mega gerne med... og jeg har jo mit kørekort (Og forhåbentlig min elsked toyota Corolla) til sommer så kan tage nogen andre der bor på solskinsøen (Bornholm med) med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 11:29

Sjovt ._.' den ide har jeg bare gået med siden sommers x'D men okay, det lyder mega awesome ^^
og jeg ville have forslået at efter som at det er i sommerferien, at vi gjorde det i kongenshave? :3 det kunne da være meget grineren, at sådan hundrede mennesker rendte rundt i kostumer x'D Folk ville da glo lidt...
også kunne man altid, leje et lokale hvor man så bag efter kunne holde fest ^^..

... Og Christian.. det er aftale, hvis du bliver træt kan jeg jo bare køre så xD!

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Tors 9 Dec 2010 - 14:07

forkert Jane Drenge har gud (skridtet) og piger har magten (Brysterne) :P
Nick
Nick

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum