Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)
Jeg har Ma'lakels pistol xD<3.. Så den kommer med, og så noget af hans outfit. Og kan bare flade mit hår og smøre det bag ud og lade en enkel tot sidde og hænge foran mit øjenbryn. :P.. så bliver der ikke mere end det tror jeg.
Men jeg regner med at vi så for nogle små skilte vi kan sætte på trøjen :D med vores brugernavn og rigtige navn nedenunder. ;D
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men of course.. Glæder mig hvis det sker.. Til at møde alle dem der nu kommer! ;D
Gæst- Gæst
Er godt at høre, at folk er så glade for idéen x3
Oh og Malakel, det med skiltene, så er man også sikker på, at det kun er dem, der har betalt, der kommer :b Så laver man skiltene på forhånd, udfra listen over de betalende gæster x3
Gæst- Gæst
Går til noget rolle spil hvor det er noget ala det, og det er faktisk pænt sjovt!
Gæst- Gæst
Jeg kan sagtens stille i Lucas kostume, dog klipper jeg kun måske mit hår, og farver det nok ikke.
Jeg har svært ved at bevæge mig uden for sjælland, og alene der er det svært at komme rundt.
EDIT: Bakker stærkt op om den ovenstående ide, og sætter mig også gerne ned for at skrive plot/regelsystem/andet spændende hvis det bliver nødvendigt da jeg har flere års erfaring i live branchen.
Gæst- Gæst
Kan bare se det for mig: Vi alle sidder og prikker til stone-face Ahngel som bliver over-savlet af Ma'lakel xD
Gæst- Gæst
Nick- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Antal indlæg : 216
angående det med penge (nu ved jeg ikke om det her har været forslået før, men.. ) men hvis det var kunne man jo lave noget med at de, der have lyst til at mødes skulle give et lille bidrag til det :D
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men så kommer vi til os som er under 18; jeg vil tro der er nogle der ikke får lov til at tage et fremmed sted hen, med fremmede mennesker uden opsyn af nogle voksne/forældre?
Gæst- Gæst
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Jeg tror de fleste får lov til at komme... jeg mener jeg har overnattet i parken bag ved statens museum for kunst samme aften som julebryggen kom i butikkerne...
Gæst- Gæst
Præcis Jane, vi ér bare guder! :D
Bag statens museum siger du? xD Lol, det må have været en kold fornøjelse. x3
Gæst- Gæst
Rionne skrev:Lol... hvis vi alle skal være in-char... >w<
Kan bare se det for mig: Vi alle sidder og prikker til stone-face Ahngel som bliver over-savlet af Ma'lakel xD
Why does everyone know about us Dx???!! Det er da ikke så åbenlyst er det??
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Gæst- Gæst
og jeg ville have forslået at efter som at det er i sommerferien, at vi gjorde det i kongenshave? :3 det kunne da være meget grineren, at sådan hundrede mennesker rendte rundt i kostumer x'D Folk ville da glo lidt...
også kunne man altid, leje et lokale hvor man så bag efter kunne holde fest ^^..
... Og Christian.. det er aftale, hvis du bliver træt kan jeg jo bare køre så xD!
Gæst- Gæst
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Opdateringer - Alle bedes kigge!
» Lidt stille? (Alle bedes om at kigge, du kan måske hjælpe)
» Vil gerne bede alle om at læse.
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips