Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

+6
Chase
Angelie
Malakel the Vanquished
Nick
Sookie
Manda
10 deltagere

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 18:15

Jeg har ikke noget imod at skulle køre fra Bornholm til fyn, jeg kan jo som sagt tage folk der har lyst med.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D) - Page 8 Empty Sv: En irl idé ! (Alle må gerne kigge :D)

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 18:33

Jeg synes også at fyn er helt klart den bedste ide da der ikke komme såååå lange tog ture ud af det. Desuden er Odense et rart sted med masserer af parker og mange hoteller ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 22:54

Hoteller er nok liidt for dyre at bruge til overnatning, vi er jo ikke millionære her xD Eller jo, er der nogen, der har vundet i lotto for nylig, der kan lægge ud ? :b

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 15:37

Hoteller er ikke nødvendigvis dyre.. man kan finde nogle ret billige nogen ^^.. men ellers er der vel også moteller og sådan noget xD?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 15:43

Hmh.. At kalde Odense et rart sted, ville jeg nu sig evar at lyve, i hvert fald hvis man talder om aftenen.. Folk holder ikke deres meninger for dem selv i hvert fald..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 15:44

det kommer an på hvornår og hvordan man har været der..
jeg kan godt lide odense, og har været der op til flere gange, også om natten, og jeg finder det okay :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 16:41

som sagt bor jeg jo i odense og jeg synes det er et rart sted ^^
så jeg lyver ikke, måske har du bare været udsat for en dårlig nat?

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Lør 11 Dec 2010 - 16:54

Tja har aldrig selv været i Odense men det lyder som et fint sted udfra hvad jeg har hørt^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:21

men, hvad med at finde ud af, hvem der skulle være med i 'fest' udvalget? Oo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:22

Jo tak, for nu går samtalen da rimelig meget ud på et sidespor IGEN >_>

Jeg ville gerne melde mig til xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:24

Dog ikke så slemt som sidste gang xD..

well, jeg melder mig også gerne til at være med til at skulle arrangere noget ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:27

Melder mig også gerne!

Men vil gerne lige hører om det bliver noget useriøst hygge noget lige som... eks. j-pop? xD hvor vi bare har kostumer og så fjoller?

Eller noget seriøst in character? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:29

Som jeg kan forstå det på Harley, skulle det bare være noget kommen sammen noget, også kunne man selv bestemme om man ville klæde sig ud så det virkelig lignede Oo?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:30

Aha! xD Jeg blev vist forvirret af... cirka 11 siders randomness!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:34

Det kunna da være grin'ern det var en blanding... altså at vi laver lege hvor vi skal være in-char. Fx som det der 'Character-dating-game' og så selv bestemme om man vil være in-char hele tiden xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:35

Støtter op om det forslag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:37

Det lyder meget sejt xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:37

lyder meget sjovt xD
kunne vi da godt prøve, og se om det ville fungere, hvis at de andre selvfølgelig er med på den ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:42

Syntes ddet lyder genialt (:
Men kan man få at vide om i har bestemt et sted?
*At ikke orke at læse alle 13 sider o.o*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:43

Jeg tror ikke det er blevet gjort hundrede procent fast endnu, men der har været noget snak om fyn xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:46

*peger op på øverst af side* x'D
der har du dit svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:47

Ironisk at det var lige der den skiftede side! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:49

Haha, forstår det godt alligevel (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 13:58

hahaha xD yeah det var lidt fail..
men som sagt der er snakke omkring Odense lige i øjeblikket, da det ligger utrolig centralt ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Søn 12 Dec 2010 - 14:46

Jeg ville sikkert have større chance for at få lov i odense end kbh..
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum