Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Now I'm Awake ::Andy::

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 21:59

Det gav igen et set i hende da han prikkede hende i siden. Normalt ville hun kun reagere sådan når hun var helt afslappet i en persons selskab. Hun havde godt hørt hans ordstræmme men havde ventet lidt med at svare ham siden at hun ahvde fornemmet at der ville komme mere. Og hun havde haft ret. Han så ikke ligefrem så sikker på at sige det. Hun blev også lidt overrasket ovaer det han sagde. Hendes smil blegnede en smule og hendes hoved blev lidt lidt på skrå. Hun tog en kort slurk af sin appelsin juice før at hun så endelig stilte det fra en. Hun løftede sin ene hånd og lagde den på hans hoved. Lige så forsiitgt lige som da hun klappede ham. "Nej.. Nej jeg syntes ikke du er billig. Ikke det mindste!" sagde hun roligt og stadig med et smil fremme.
"Det som jeg mente med at jeg ikke var billig var jo blot at der er mange der tror det siden jeg er en slave. Man vil jo nemt komme til at tro jeg ville gøre alt med alle.. Nok et kys men mere er det ikke.. Og et kys fortæller også meget om ens følelser til den person man ny kysser.." Hun lod sin hånd glide ned og ligge omkring hans kindben. "Foreksempelt.. Et kys på kinden betyder venskab. Et godt venskab. Men så hvis det sidder tættere ved personens mundvige kan det samtidig goså betyde at man gerne vil ud af venne zonen eller ogsåkan man kalde det et forspil til et rigtigt kys på munden. Men det betyder også noget.." Hun førte så sin hånd ved hen over hans mund for at dække den. "..Et kys der med det samme er fyldt med pasion betyder at personen blot højst sandsynligt er ude efter sex. Men hvis det så er et blidt og roligt kys der starter med en form for masage af læberne kan nemt betyde sande følelser som kan vokse.. Sådan går det for det meste ved det første kys.." Hun fik så endelig stopet sig selv i dette og hendes smil voksede lidt sammen med et lettere flotv grin. Hun skubbede så helt blødt ham væk med den hånd der var over hans mund hvor at hun så fjernede den og så litd rundt i hendes køkkenalrummet. "Ups undskyld! Jeg gik vist lidt i fordrags mode" Hun så iegn undskylden mode Andy. Hun havde på et tidapunkt været så god i skolen men droppede selvfølgelig ud tidligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 11:32

Andy lod hende klappe ham på hovedet og smilede lidt, imens at han ventede på hvad hun ellers havde at sige, for han vidste nemlig at hun havde mere at sige på sin forklaring om hvorfor at hun havde sagt det med at hun ikke var billig når hun valgte en Gomé-bøf.
Utrolig beskrivelse hun kom med.. det fascinerede ham og kunne samtidig ses på ham at han lyttede efter det som hun sagde, et lille smil dukkede frem på hans læber da han mærkede hendes hånd liggende på hans kindben, stille og langsomt lukkede han sine øjne lidt, og han kiggede på hende ud af øjenkrogen, han åbnede dem igen og nikkede kort til alt det som hun sagde, af ord som strømmede ud. "og der er som regel mange der kun tænker på.. hm.. sex" sagde han lige så stille, og bed sig i læben, efter at hun fjernede sine fingre, imens havde han intet imod det at hun havde skubbet ham væk, tanken havde selv strejfet ham, at hun sikkert ville gøre det. Andy havde ikke haft sin første gang endnu.. det var mere end rigtigt at han stadig var jomfru, han ville tage det som det kom.. og var ret så tålmodig.. selvom han nogen gange tænkte på det, men han ville ikke bare have samleje med en, det skulle være noget specielt.. hvor de begge havde følelser for hinanden..
"jeg forstår det godt, og du behøver ikke at undskylde" sagde han noget hurtigt, så hun vidste besked at hun intet forkert havde gjort.. idet at han fortrak sine mundvige i et skævt smil, "nogen kan også tegne det som at der er noget kærlighed i luften.. hvis en giver en anden et kys på kinden.. måske er det lidt forskelligt fra person til person med hver ens opfattelse af kærlighed" sagde han tænkende, imens at han så på hende.
Et lille glimt i øjet kunne ses på ham, inden at han langsomt tog fat i hendes hage og lænede sig lidt mod hende, og kyssede hende blidt på kinden, da han lod sine læber berøre hendes hud.. han vidste ikke om hun ville kunne lide det, eller om hun blot ville skubbe ham væk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 15:08

Charlie nikkede bekræftende til det han sagde som et kys på kinden. Han havde jo ret i det. Alle var forskellige men på et eller andet sted så passede det jo igså det hun sagde. I få snit. Nu var hendes lille tale også mest for at vise at man sagten kunne finde følelser i et kys. Og hvor det nu blev sat. Men for nogen var det jo også lidt ligemeget. Og det hele lå jo egentligt også i det første kys som to personer giver hinande.
En lille undren og overraskelse blev lagt lige så stille hen over hende da hun kunne mærke hansene hånd taqge fat i hendes hage og så hans læber der så berørte hendes kind. Hun havde intet imod det men en lille forvirring over det blev også skjult blandt alle de andre følelser. Siden at de lige havde snakket om det og at hun så fik foræret et. Et kort tanke strejfe hende om hvilken betydning det havde. Om det havde været hendes forklaring eller noget andet. Dog fik hun den tanke væk igen før at hun så så smilende mod Andy.
"Iih tark!" sagde hun muntert med hendes engleblide stemme mens at man nemt kunne se at faktiks mente det selv om at hun havde givet det en lille tand af barnlighed. Hun lod være med at lægge sin hånd mod hendes kind for at ikke fjerne det kys der stadig skjulte sig på hendes hud imens at de sivede ind. Hun lagde så sit hoved lidt på skrå og så betragenden på ham med hendes klare let lysergrå øjne hvor at hendes smil også kunne skimmes. Hun lod sig så selv læne sig ind mo ham og placerede selv et kys på hans kind. Og et svagt fnis kunne høres som en mege svag hvisken i hans øre. "Så er vi vist kidt.. Vil ikke høre at jeg skylder dig på et eler andet tidspunkt når vi begge er oldgamle og lykkelig gifte med vores eneste ene hvis du forstår.." Endnu en gang kunne hun ikke holde sin latter idne. Hun tog igen sit glas fra bordet ved siden af hende og førte det op på hendes und. Lagde kanten mod hendes læber og lod den syrlige væske langsomt sive ned gemmen hendes hals..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:03

Andy hævede det ene bryn imens at han kiggede på hende, og nikkede lidt til det hun sagde, der var dog et eller andet som strejfede ham, en tanke om at han ikke ville finde den eneste ene, selvom han var forelsket. "Dumt.. at sige nogle lange sætninger om kærlighed.. som måske ikke kan gå i opfyldelse", sagde han stille og fortrak sine mundvige i et skævt smil, og han håbede på at hun forstod hvad det var han mente med det.. "Selvom man er forelsket i nogen.. skal man passe på med at have for store.. ønsker om fremtiden" sagde han og lod sin tunge glide ud for at fugte og blod gøre hans læber. Man kunne sige en masse til den person som man elskede, men om igen, det var ikke sikkert var det var sandt og at det kunne holdes på det forhold. Der lå mange ting i et forhold. Man skulle acceptere hinanden, have tillid til hinanden og stole på hinanden, samt kunne tale om alt og have det sjovt så det heller ikke var sex hele tiden.
"Er du forelsket i nogen..?" spurgte han stille af ren nysgerrighed, han vidste ikke om det var dumt af ham at spørge om det, men han kunne ikke holde det tilbage.. da han gerne ville vide mere om hendes liv.. lære hende bedre at kende, end han gjorde i forvejen. Han lod sin sorte øjne glide rundt i rummet og betragtede hendes hjem, inden at han lod sine øjne hvile på hende og lagde sit hoved en smule på skrå.
"Eller..var det dumt af mig at spørge om?".. han smilede lidt og bed sig svagt i underlæben, så det ikke gjorde ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:39

Charlie sagde ikke noget til Andy's kommentar. Det ahvde jo blot været for sjov det hun nu havde sagt. Selv troede hun ikke helt på at hun ville blive gift og så få to børn og alt det der. Men hvem havde ikke gået og drømt om det som lille. Hun havde i hvert fald. Dog ahvde drømmende blevet lettere knust og samlet igen med manglende dele da hun kom ind i slavehandlen. Der var det jo nogle gange ikke andet end et rent hundeliv. Men hun ville nu også give ham ret i alt det han sagde. Man skulle ikke havde så store forventinger i et forhold. Først efter 10 år.
Det slå hende lidt overrasket i hovedet da han så spurgte om hun var forelsket. Et ret å udnerligt spørgsmål for hende da det jo ikke var der som hende og tøsserne plejede at snakke om dag ud og dag ind. Hun havde jo ikke ligefem gaft de bedste venner omkring i pigekredsen. Hun var jo mere en drenge type. Og så hendes alternative og barnelige udgave af sig selv hjælp ikke på den form for venner. Hun havde i det hele taget ikke haft særlig mange venner. Dog havde hun klaret igennem sit liv med et smil på læben. Hun rystede blodt på hovedet da han spurgte om det var et upassende spørgsmål. Det var det jo egentligt ikke. Hun tog en dyb indåning efter en mindre slurk af sin appelsin juice for at gøre sig klar til at svare. "Hm.. Ikke som sådan.. Jeg har egentligt aldrig haft en rigtig forelskelse siden jeg ikke har kunne tillade mig det og sådan.. Selvfølgelig kan jeg have større følelser for andre go sådan.. Men lige for tiden kan man ikke sige at jeg er forelsket. For mig er det håb der opbygger den slags følelser i mig. Du ved hvis man er vild med end men så for sig en kæreste vil følelserne forvinde lidt efter lidt.. Og det er det samme hvis et kys blive givet til mig vil mit håb blive løftet sammen med mine kærligheds følelser og ..." Hun fik stoppet sig igen inden at det blev til et stort fordrag om ting hun faktisk ikke vidste det mindste om. Hun tænkte lidt over hvad et sølle spørgsmål om mad pludselige havde fået ryket der samtale mod et helt andet emne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 17:58

"..Og?" spurgte han mere eller mindre forsigtigt imens at han så på hende og et lille smil tegnede sig frem på hans læber, inden at han lagde sit hoved en smule på skrå.. og bed sig lidt i underlæben, "Du.. vil ikke have at det skal ende med at du måske vil blive forelsket?" spurgte han lige så stille, hun kunne sikkert høre på ham at han var nysgerrig.. han vidste ikke præcist hvorfor at han at han spurgte så meget ind til det.. han ville vel bare gerne vide noget mere omkring det med slavelivet. "Kan en slave..som dig... få en herre som mig, eller skal det helst være en fra din egen race?" spurgte han og hævede det ene bryn imens at han lod sin tungespids kort glide ud for at strejfe ved sin underlæbe, "du..siger.. bare hvis jeg ikke skal spørge mere ind til det" sagde han og sendte hende et uskyldigt smil.
Han ville godt acceptere det hvis hun ikke gad at snakke mere om det, han så bare på hende og betragtede hende.. samtidig med at han ventede på at få et svar.. han førte sin ene hånd op i sit hår og uldede det lidt. De havde snakket i lang tid efterhånden.. hvor længe vidste han ikke.. et lille gab undslap fra hans læber og han lagde hurtigt sin hånd op for munden. Han var også ved at være træt.. spørgsmålet var om han skulle til at tage hjem, til hans egen lejlighed der lå mere inde i Logement bolig kvarteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:14

Charlie rystede lidt på hovedet stadig med et roligt smil på læben. "Nej nej.. Jeg siger bare at jeg ikke som sådan har tiladt mig at være det. Jeg har mange gange været på nippet til det men så gjort det jeg kunne for at få det væk. Og tro mig du vil ikke vide hvad.. Men jeg har selvfølgelig nogen gange lyst til at føle hvordan det er at være rigtigt forelsket. Men den enste jge rigtigt kan lade mig forelske i er min herre. Og indtil videre har der ingen følelser været der.." Et svagt grin undslap hendes læber og hun tog derefter endnu en slurk af appelsin juicen. Hun kunne mærke hvordan at den langsomt begyndte at prikke i hendes hals som et tegn på at hun vist ikke skulle have mere lige forløbig. Så hun vendte sin overkrop hen mod vasken og hældte det ud hfor så at fylde det med vand og stille det nede i selve vasken.
Hun så igen mod Andy og blev lidt undrende over hans næste spørgsmål men det forsvandt lidt efter lidt igen. Og et tæenkden udtryk fandt sted. "Hmm.. Jeg vil da tro at alle han få den store ære at blive min herre. Dog kun hankøns væsner da de jo sådan set er de enste der sådan kan bryde min jomfruehinde sådan med deres eget kød og blod hvis du forstår mig.. Så ja du kan nok sgaten også blive det.." svarde hun ham så og et smil var vokset frem og havde bredt sig. Lige nu tænkte hun ikke så meget over om der kunne ligge noget bag. Han så egentligt abre ud til at være nysgerig efter mere viden. Det var egentligt utrolig hvordan at deres bånd havde opbygget sig på den tid de havde kendt hinande.
Hun så ham godt skjule et gab. Det var også ved at blive sent og tiden havde vist fløjet fra dem. Hun satte sine hænder omkring køkkenbordets kant og så først ned på gulvet før at hun så sprang let ned. Hun sukkede lettet og strakte sig med armen op over hovedet. "Det er altså helt også at du spørge.. Jeg skal nok svare dig.." Hun så iegn mod ham og lagde sit hoved lidt på skrå. "Ehm.. Er du træt??.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:34

Andy havde lyttet efter alt det som hun havde sagt, der var stadig et smil fremme på hans læber.. "jeg forstår det godt.." sagde han, efter at han havde fjernet sin hånd fra munden og kiggede på hende med halv åbne øjne. Idet at han nikkede et kort ja som et svar på hendes spørgsmål om han var træt.., "Ja..det er jeg" sagde han stille og bed sig noget hårdt i underlæben igen, "hm.. der er jo væsner som.. skal have søvn", idet at han gabte igen, han kiggede lidt ned af sig selv og betragtede hans trøje som om at han fandt den interessant, inden at han så op på hende igen.
Han lænede sig også nærmest op af køkkenbordet for at holde sig mere stående, oprejst. Det kunne ses på ham at han var meget træt. Han lagde sin ene hånd op på hendes hoved og klappede hende lidt på håret... "tak fordi du gider at fortælle det.." sagde han lige så stille.

//undskyld for min kreativitet igen >

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 18:48

//Det er okay ^^//

Charlie's smil voksede lidt da hans hånd klappede hende på hovedet. Hun havde godt hørt hans stemme tale. Og forstået hans ord. Han så faktisk ufattelig træt ud nu. Selv havde hun også brug for søvn men ikke nu. Hun ahvde sovet alle dagtimerne væk mens at Andy med sikkerhed havde været vågen hele dagen.Lidt irriterende når at man ikke fandt sine venner blandt sin egen race men hun var nu ret så glad for at have mødt ham alligevel.
Hun bed sig blidt i sin underlæbe. Hårdt og tænkende men stadig blidt nok til at der kun kom bidemærke og der ikke gik hul på hendes læbe. Hun stod lidt og tænkte over sine ord før at hun lod den forlade hende. Hun ville ikke sige noget for hurtigt eller for langsomt. Hun ville også være sikker med sig selv om at dette kunne være det rigtige at gøre. "Ehm.. Hvis du ikke har nået imod det kan du jo bare låne min seng og få sovet ud på.. Jeg sover ikke i en kiste.. Du kan selvfølgelig også tage hjem til dig selv men her kan blive lidt for stille her når man er helt alene i et skur.." Hun lagde igen sit hoved lidt på skrå og så bedende på ham. Hun var ikke bange for denne stilhed eller for at være alene men hun ville ikke have ham ud at gå nu. Selvom at han sikkert boede tæt på. Man vidste jo aldrig havd der var der ude. Hun skød sin underlæbe lidt ud og blinkede lidt overdrevet med hendes øjenvipper. Blot for at se mere bedende ud. Det kunne godt se lidt sjovt ud men hun var i godt humør. Et muntert humør og det var sådan hun gjorde i den form for adfærd. "Men så igen.. Jeg er jo stadig en slags fremmed og sådan.. Så skal du bare give mig lov til at følge dig hjem, okay?" Hun satte sine negle blidt ned i hendes underlæbes bløde kød og trommede kort før at hun stoppede emn holdt sin hånd der og knugede svagt sin hånd..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:02

Han så på hende, "Vil..godt blive hvis du vil ligge.. ved siden af mig?" sagde han lige så stille og sendte et lille smil, imens at han lod sine øjne hvile på hende, "..jeg orker ikke at gå det stykke.. hvis det er at jeg må blive" sagde han og tog fat i hendes håndled, på den hånd som lå tæt på hendes underlæbe. "jeg.. går først når du vil have det..okay?" sagde han og smilede lidt, inden at han slap hendes hånd og lagde sin hånd op til munden igen efter et gab. "hvis du stadig kan holde ud til at have en animagus på besøg.." sagde han med en drilsk undertone i stemmen og blinkede med det ene øje. Lige nu ville han også bare ligge i en seng, eller noget hvor han bare kunne slappe af også falde i søvn til sidst. Han trængte til det.. efter at han havde været ude i kulden og sneen. Han kunne heller ikke se hvad der skulle være galt i hvis han blev.. han var så småt begyndt at stole på hende og de kunne snakke om meget, selvom de ikke kendte hinanden 100% endnu. Andy var glad for alt den information han havde fået, han ville gerne have så meget viden omkring de forskellige racer som muligt.. specielt også det at få deres svagheder at vide.. så han havde et punkt at gå efter hvis han skulle havne i en kamp med et andet væsen. Han kendte meget til vampyrer i forvejen, men ikke angående med slavelivet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:19

Endnu en gang undrende han hende med hans snak. Hun havde ikke ligefrem regnet med at han ville have hende til at ligge ved siden af ham. Men han var nok vant til at sove med en bamse for at føle sig tryg så hvorfor ikke. Selv havde hun da en lille plys kanin liggende et eller andet sted på hendes værelse. Hun var ikke flov over det. Det var jo et minde og det var stadig fyldt med varme. Selvom at det kun var hende der havde krammet og nusste den. Hun kunne vel godt sige at hun var stolt af stadig at have den. Og navnet var ikke blevet ændret siden da. Hun havde endda strevet det på dens ryg for at huske det for evigt.
Hun nåede ikke at reagere så meget da han greb ud efter hendes håndled. Hvorfor han gjorde det havde hun ingen anelse om. Hun havde ikke ligefrem haft tankerne henne ved at hun ville bide sig selv i fingeren og derefter angribe ham. Elle rogså ahvde han troet hun bed negle. Nej hun gumlede dem blot af og til. Lige som ned hvis hun havde tørklæder omkring halsen. Hun nikekde kort og bekræftende til at han først ville gå når hun sagde han skulle. Hun fjernede sin hånd fra sin læbe og kunne derefter ikke alde være med at grine over hans næste sætning. Hun rystede lidt på hovedet. "Ja ja.. sagtens! Hvem kan ikke?? Og så har jeg jo både en flot fyr og en sød mis på samme tid.." svarede hun drilsk og havde en stor lyst til bare at ugle hans hår som de vokse plejede at gøre ved børnene. "Nåeh men.. Jeg kan vist godt tillade mig at ligge lidt evd siden af dig.. Indtil at du så falder i søvn.. For mig er natten jo stadig ung og jeg skal se om jeg kan få gang i flimmerne.."Endnu et svagt grin kom fra hende. Over i det mørke hjørne ved sofaen stod et ældgammel fjernsyn som hun havde fundet lidt i stykker. Det skulle bare laves lidt og så var det klar til natteravns tv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:33

"Ikke..altid at en mis er sød.. lille frøken" sagde han og undslap et lille grin, inden at han rømmede sig ret hurtigt, en kat kunne jo også gå hen og bide som en vampyr.. bare at deres tænder ikke var så skarpe igen og han havde ikke noget gift i sig til at kunne forvandle en person til sin egen race, som vampyrer havde, noget som man skulle passe på hvis det var at man ikke ville blive bidt af en vampyr.. udover at de havde en form for gift i sig... så kunne de vist også bide uden at det gik så langt frem til at offeret skulle gå hen og udvikle sig. Han vidste det ikke med sikkerhed med det information, det var bare noget han havde hørt, imens at han var ude at spionere som en lusket kat.
"Kan du godt.. tillade dig det?" spurgte han drilsk og hævede kækt det ene bryn, og han kunne ikke lade være med at fnise lidt. "når jeg også har været i selskab med dig.. i et godt stykke tid..så kan jeg ikke se hvorfor at jeg skulle til at gå hjem..når jeg er så træt.. som jeg er i forvejen" sagde han stille og førte sin ene hånd op til sine øjne og gned lidt det ene øje. "kan også godt.. være lang tid oppe..hvis jeg bliver tvunget til det.." mumlede han, så hun knap kunne høre det, men vampyrer havde vel en god hører sans? i forhold til visse andre væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 19:57

"Yup.. Jeg kan godt tillade mig at gøre det.. Med mindre at du selvfølgelig hellere vil have mig uden fra rækkevide.. Så skal jeg nok holde mig på afstand.." Charlie så spørgende på ham med et lettere lumsk smil mens at hendes hoved blev lagt lidt til den anden side. Denne gang faldt hendes pande hår ned over hendes ene kalre lysegrå øje. Dog kunne man stadig skimme det blandt de platin blonde lokker. Hendes smil voksede så lidt over hans sidste kommentar. "Hmm..Jamen siger det at jeg så bare sakl tvinge dig til at være oppe sammen med mig og så først få dig til at smutte når solen stor op.." Hun lod sig tæde sit skridt tættere på Andy med en bløde og lettere lokkende bevægelse. Hun lod sin ene hånd lægge sig mod hans brystkasse. Den gled så ned over den og ned til midten på hans mave. Med samme form for bevægelse. Men dette var nu kun lidt for sjovs skyld og for at se hvordan at han reagerede.
Så kom det muntre og varme smil igen frem og hun gik forbi ham. "Nåeh men jeg vil ikke holde dig vågen.. Desværre, søtte.." Hun så sig kort over skulderen. "Men du bliver lige nåd til at vente lidt da mit værelse kun er igennemtrængeligt for mig.." Et grin kom fra hende igen og hun satte sin kurs mod den lukkedes dør der førte en ind på hendes soveværelse. Hun forsvandt så ind på væresle for liiige at få ryddet det værste væk. Selvom at det kunne være ligemeget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 20:49

Han lagde sit hoved en smule på skrå imens at han så på hende, "Mh.. hvis du kan finde mig?" sagde han med et glimt i øjet, han kunne jo forvandle sig til sin animagus form og gemme sig i hendes hjem, uden at hun selv hvor han var henne og dukke op alle mulige steder... Han bed sig noget hårdt i læben, så der kom et bide mærke igen, da hun gik et skridt tættere på ham og lod sin hånd lægge sig mod hans brystkasse som hun lod glide ned til på midten af hans mave, på en lokkende måde, som gjorde at han fik lysten til at kysse hende.. men han gjorde det ikke.
"Okay.." sagde han og nikkede lidt imens at han så efter hende, idet at han satte sig mere eller mindre dovent op på køkkenbordet, og stillede sine hænder ned på hver sin side af sig selv på køkkenbordets kant. Og ventede bare på at hun ville komme tilbage. Han gabte igen, men førte atter sin ene hånd op til munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 21:15

Charlie fik hurtigt ladet sit blik søge rundt i værelset. Der var ikke lieg så rodet som hun havde forventet og det gjorde jo abre ehndes arbejde lidt nemmere. Hun fik hurtigt skuet ting og sager der alligevel ikke tilhørte påhendes værelse. Det undrende hende lidt da hun fandt en kasserole blandt det uglede sengetøj. Stadig ren da hun ikke selv lavede mad. hun kunen godt men så var det mere desserter. Hun ahdve både et talent for at lave den slags men havde også en sød tand. Som desværre ikke kunne tilfredsstilles som andre væsner. Lidt ærgeligt og kunne tit få hende op i kogepunket. Sådan at hun nemt ville blive vrissen og træls. MEn lige nu var hun egentligt bare glad og stadig i lege humør. Hun ville gerne have prøvet vippen ude på legepladsen men det måtte hun bare vente med til imorgen eller en anden dag. Måske med Andy? Hvis han ville ved ud at ege igen imorgen. Eller måtte hun bare prøve at møde nye mennesker. Hun proppede bare det meste tøj ind i skabet igen og fik lukket det. Nu så her da nogenlunde ud til at man kunne trænge gennem. En madras havde hun fået genet ind og ligge ved siden af etmand sengen. Så lå hun jo stadig ved siden af ham. Ikke? Hun lavede en lile sti ved at sparke noget tøj til sidde hen til døren.

Endelig åbnede hun igen døren og lod den stå åben. "Åh lille Andy!.. Så er det senge tid.." kaldte hun som om at hun var en lidt pervers børnelokker. Og et grin kunne hun ikke holde ind. Hun rystede lidt på hoevdet af sig selv hvor på at hun bevægede sig hen mod ham. Hun løftede ikke som sådan hendes fødder men lod hendes strømpesokker blive slidte emd at gnide den hen af det faktisk ret glatte gulv. Hun lagde sit hoved lidt på skrå men at hun så stoppede op. "Eller er du ikke træt mere??" spurgte hun ham så mens at hun så søgende og afventende på ham. Den bløde plyskanin i noget måske lidt slidst stof der beviste at den var ret gammel - Nok lige så gammel som hende selv - havde hun i sin favn og lignede lidt en lille pige. Hvis man så bort fra hendes kropsbrygning og alt det andet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 21:34

Andy hoppede ned fra bordet da han så at hun kom ud fra hendes værelse igen - kort rystede han på hovedet, efter den lille bemærkning af at hun kaldte på ham, nævnt, lille Andy. "Jo..er stadigvæk træt.. ville bare ikke ende med at falde i søvn på gulvet.. selvom jeg nok alligevel kom til at ligge der nede i sidste ende, hvis du ikke kom i god tid" sagde han med et glimt i øjet, imens at han så på hende, inden at han gik tættere på hende, han fortrak sine mundvige i et skævt smil og kiggede på hendes plyskanin af en bamse, som hun holdte i sin favn, da han fik øje på den, han kyssede hende blot hurtigt på kinden, "Hvor er du sød.. en sød og flink vampyr.. så kan jeg sove bedre.." smilede han drilsk og tog fat i hendes bamse, med sin ene hånd inden at han bevægede sig hen mod hendes værelse der hvor han mente at hun lige havde rodet op på værelset og redt seng, han var alligevel kommet en smule i drille humør og han var spændt på hvordan hun ville reagere efter at han havde taget hendes plyskanin, den var ret sød, imens holdte han den i sin favn end til at nåede ind på hendes værelse og fik øje på hendes seng som han gik hen til og lagde sig smidende på den, et svag kluk latter kunne høres fra ham imens at han holdte plyskaninen ind til sig og vendte sig ind mod væggen. Han vidste ikke om hun ville gøre noget for at få den igen, men det ville han måske snart opdage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 21:45

Charlie stod bare stille et øjeblik og så i den favn der nu var tom. Han havde taget hendes plys kanin! En helt igennem forbrydelse blandt hende. Det gjorde man ikke bare men nu kendte hun ham heldigvis godt nok til at han blot ville drille hende. Sådan for sjov. Hun vendte sig så halvt om mens at hun så ham nærme sig hendes værelse. "Heey! Ikke tage Mr. HorneyBunny!" udbrød hun så og nåede lige at sparke ham i røven inden at han var for langt væk. Ikke hårdt men sådan at det lige kunne mærkes. Så satte hun ellers i lunte tempo hen mod ham. Nåede ham dog ikke før at han allerede lå i hendes seng. Hun stoppede op lidt fra ham og stirrede ondt mod ham. Som om at hun var et lille barn hvis slikkepind lige var blevet taget fra hende. "Det her slipper du ikke godt fra, din fisk.." hvislede hun lige hørligt før at hun igen satte i løb det sidste stykke. Den lille og tynde madras hun havde lagt ud til sig selv blev brugt som en fin afsætnings dims før at hun så roligt sprang på ham. Fik vendt ham om så han lå på ryggen og hun bare sad oven på ham. "Hit! Hit!.." sgde hun mens at hun så prøvede at få fat i sin bamse igen. Hun ville sagten kunne få den ud af hans greb første forsøg men havd sjov var der i det. Fjerder gang fik hun den endelig ud og krammede den tæt ind til sig. Hun rakte så kort tunge af Andy før at hun så lod sig stige ned fra ham. "Her i huset er der altså også regler.. Mr. HoneyBunny er min og ingen andres før de har fået lov.. Og hvis ma tager det sidste appelsin juice skal man selv få købt noget hurtigt.." en hurtigt forklaring og hun var ved at flække af grin. Hun nåede dog at ligge sig ned på den madras hun ahvde lagt ud til sig selv og afslappede af igen med et smil på læbe. "Godnat så.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 21:57

Andy blev overrasket - havde ikke regnet med at blive sparket bag i røven inden at han nåede helt ind på hendes værelse, - det gjorde ikke så ondt, og han kunne ikke lade være med at grine over det, "..undskyld.. men de regler havde du ikke fortalt mig endnu.. derfor havde jeg ikke regnet med at få noget straf.." sagde han og sendte et uskyldigt smil, imens at han stadigvæk grinede, da han ikke kunne holde et grin inde efter at hun også havde rakket tunge af ham. "Men du er stadigvæk sød imod mig?" påpegede han og vendte sig om på siden ud mod senge kanten og kiggede ned på hende, inden at han kiggede op i loftet og tog lige så stille sin t-shirt af og smed den ved siden af sig, han plejede altid at sove i bar overkrop..? han vendte sit blik ned mod hende igen og lod sig uskyldigt læne sig ned til at han faldt ned at ligge lige præcist ved siden af hende, "ehm.. havde dårlig balance.." sagde han stille og prikkede til hende i siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 22:09

"Vi får se.. Vie får se.." mumlede hun stille og lumsk til hans kommentar til at hun stadig var sød mod ham. Ja man vidste jo aldrig hvad sådan en som ehnde kunne finde på. Der var alle disse planer der lå på lur i hendes hoved. Dog lidt bag ud da der ikke ligefrem var nogen der skulle bruges nu. Hun blev ikke helt så overrasket over at han så smed sin t-shirt. Det var vel bare nogat han var vant til. Selv da hun ikke til at iføre sig sit nattøj endnu. Selvom at det var det hun følte sig mest behagelig i. Det var så dejlig blødt. Lige som så mange andre væsners nattøj. Hun ville gerne være så tæt på dem som muligt. Selv om at hun vidste at hun nu var tæt på. Og hun var faktisk goså en stolt vampyr. Stolt over at være den nu var. Slave eller ej. Det var jo det hendes skæbne havde lydt og hun havde accebtere den. Hun rettede igen lidt på hendes halsbbånd før at han så pludselig dumpede ned og ligge ved siden af hende. Noget så tæt på siden at hun selv ikke ville rulle ned fra hendes madras.
Det gav igen et mindre set i hende da ha prikkede hende i siden. Dog ikke så meget som første gang da hun var blevet vant til det. Hun så så lidt spørgende og ærgende på ham. "Eeeij! Den balance må du vist have trænet.." sagde hun med et grin gemt i undertonen. Hun krammede så sin plyskanin endnu tættere ind til hendes brystkasse og lagde sig om på siden så de lå med front mod front. "Men så må du vist bare blive liggende her nede så du er sikker på at du ikke falder ned igen.." Endnu engang kom et svagt grin fra hende. Hendes klare lysegrå øjne var blevet dækket til med hendes øjenlåg og hun lignede end der skulle til at sove. Dog var hun ikke som sådan træt nu. Ville bare ligge og slappe af indtil at Andy ville falde i søvn. Som hun havde lovet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Gæst Tors 16 Dec 2010 - 19:09

"Hvordan vil du så straffe mig..?" spurgte han af ren nysgerrighed og hævede det ene øjenbryn, imens at han så på hende med sine sorte øjne og et lille smil tegnede sig stadig hen over hans læber, han havde lyttede efter det som hun havde sagt nærmest som en svag hvisken, at hun godt kunne gå hen og blive ond over for ham, udover at vampyrer havde en god hører sans, så havde en animagus det også. Han lagde sig mere om på siden mod hende og sukkede lydløst, da han så at hun lukkede sine øjne, "Er du bange for mig?.." spurgte han og kiggede ned på hendes plyskanin.. hendes bamse som hun holdte i sin favn. "Kan..også gå hen og voldtage dig...?" mumlede han med et mere eller mindre drillende smil som dukkede frem på hans læber.
"Eller..jeg kan gå min vej.. tage hjem igen?" forslog han.. da hun virkede til at være ligeglad om han var til stede eller ej siden at hun bare ventede på at han skulle lukke øjnene og falde i søvn.. Han rettede sit blik op mod loftet og trak vejret dybt, inden at han lukkede sine øjne lidt, men ikke helt..han ventede på hendes reaktion.. og ventede på om hvad hun ville sige til det, som han havde sagt af ordstrøm som kom ud fra hans mund. Andy kunne faktisk godt bruge en slave til noget.... og han kunne godt lide hende som sådan..? Han ville bare ikke sige så meget om hans plan som han havde planlagt i sit hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Now I'm Awake ::Andy:: - Page 3 Empty Sv: Now I'm Awake ::Andy::

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum