Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Now I'm Awake ::Andy::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Now I'm Awake ::Andy::
"Det som jeg mente med at jeg ikke var billig var jo blot at der er mange der tror det siden jeg er en slave. Man vil jo nemt komme til at tro jeg ville gøre alt med alle.. Nok et kys men mere er det ikke.. Og et kys fortæller også meget om ens følelser til den person man ny kysser.." Hun lod sin hånd glide ned og ligge omkring hans kindben. "Foreksempelt.. Et kys på kinden betyder venskab. Et godt venskab. Men så hvis det sidder tættere ved personens mundvige kan det samtidig goså betyde at man gerne vil ud af venne zonen eller ogsåkan man kalde det et forspil til et rigtigt kys på munden. Men det betyder også noget.." Hun førte så sin hånd ved hen over hans mund for at dække den. "..Et kys der med det samme er fyldt med pasion betyder at personen blot højst sandsynligt er ude efter sex. Men hvis det så er et blidt og roligt kys der starter med en form for masage af læberne kan nemt betyde sande følelser som kan vokse.. Sådan går det for det meste ved det første kys.." Hun fik så endelig stopet sig selv i dette og hendes smil voksede lidt sammen med et lettere flotv grin. Hun skubbede så helt blødt ham væk med den hånd der var over hans mund hvor at hun så fjernede den og så litd rundt i hendes køkkenalrummet. "Ups undskyld! Jeg gik vist lidt i fordrags mode" Hun så iegn undskylden mode Andy. Hun havde på et tidapunkt været så god i skolen men droppede selvfølgelig ud tidligt..
Gæst- Gæst
Utrolig beskrivelse hun kom med.. det fascinerede ham og kunne samtidig ses på ham at han lyttede efter det som hun sagde, et lille smil dukkede frem på hans læber da han mærkede hendes hånd liggende på hans kindben, stille og langsomt lukkede han sine øjne lidt, og han kiggede på hende ud af øjenkrogen, han åbnede dem igen og nikkede kort til alt det som hun sagde, af ord som strømmede ud. "og der er som regel mange der kun tænker på.. hm.. sex" sagde han lige så stille, og bed sig i læben, efter at hun fjernede sine fingre, imens havde han intet imod det at hun havde skubbet ham væk, tanken havde selv strejfet ham, at hun sikkert ville gøre det. Andy havde ikke haft sin første gang endnu.. det var mere end rigtigt at han stadig var jomfru, han ville tage det som det kom.. og var ret så tålmodig.. selvom han nogen gange tænkte på det, men han ville ikke bare have samleje med en, det skulle være noget specielt.. hvor de begge havde følelser for hinanden..
"jeg forstår det godt, og du behøver ikke at undskylde" sagde han noget hurtigt, så hun vidste besked at hun intet forkert havde gjort.. idet at han fortrak sine mundvige i et skævt smil, "nogen kan også tegne det som at der er noget kærlighed i luften.. hvis en giver en anden et kys på kinden.. måske er det lidt forskelligt fra person til person med hver ens opfattelse af kærlighed" sagde han tænkende, imens at han så på hende.
Et lille glimt i øjet kunne ses på ham, inden at han langsomt tog fat i hendes hage og lænede sig lidt mod hende, og kyssede hende blidt på kinden, da han lod sine læber berøre hendes hud.. han vidste ikke om hun ville kunne lide det, eller om hun blot ville skubbe ham væk..
Gæst- Gæst
En lille undren og overraskelse blev lagt lige så stille hen over hende da hun kunne mærke hansene hånd taqge fat i hendes hage og så hans læber der så berørte hendes kind. Hun havde intet imod det men en lille forvirring over det blev også skjult blandt alle de andre følelser. Siden at de lige havde snakket om det og at hun så fik foræret et. Et kort tanke strejfe hende om hvilken betydning det havde. Om det havde været hendes forklaring eller noget andet. Dog fik hun den tanke væk igen før at hun så så smilende mod Andy.
"Iih tark!" sagde hun muntert med hendes engleblide stemme mens at man nemt kunne se at faktiks mente det selv om at hun havde givet det en lille tand af barnlighed. Hun lod være med at lægge sin hånd mod hendes kind for at ikke fjerne det kys der stadig skjulte sig på hendes hud imens at de sivede ind. Hun lagde så sit hoved lidt på skrå og så betragenden på ham med hendes klare let lysergrå øjne hvor at hendes smil også kunne skimmes. Hun lod sig så selv læne sig ind mo ham og placerede selv et kys på hans kind. Og et svagt fnis kunne høres som en mege svag hvisken i hans øre. "Så er vi vist kidt.. Vil ikke høre at jeg skylder dig på et eler andet tidspunkt når vi begge er oldgamle og lykkelig gifte med vores eneste ene hvis du forstår.." Endnu en gang kunne hun ikke holde sin latter idne. Hun tog igen sit glas fra bordet ved siden af hende og førte det op på hendes und. Lagde kanten mod hendes læber og lod den syrlige væske langsomt sive ned gemmen hendes hals..
Gæst- Gæst
"Er du forelsket i nogen..?" spurgte han stille af ren nysgerrighed, han vidste ikke om det var dumt af ham at spørge om det, men han kunne ikke holde det tilbage.. da han gerne ville vide mere om hendes liv.. lære hende bedre at kende, end han gjorde i forvejen. Han lod sin sorte øjne glide rundt i rummet og betragtede hendes hjem, inden at han lod sine øjne hvile på hende og lagde sit hoved en smule på skrå.
"Eller..var det dumt af mig at spørge om?".. han smilede lidt og bed sig svagt i underlæben, så det ikke gjorde ondt.
Gæst- Gæst
Det slå hende lidt overrasket i hovedet da han så spurgte om hun var forelsket. Et ret å udnerligt spørgsmål for hende da det jo ikke var der som hende og tøsserne plejede at snakke om dag ud og dag ind. Hun havde jo ikke ligefem gaft de bedste venner omkring i pigekredsen. Hun var jo mere en drenge type. Og så hendes alternative og barnelige udgave af sig selv hjælp ikke på den form for venner. Hun havde i det hele taget ikke haft særlig mange venner. Dog havde hun klaret igennem sit liv med et smil på læben. Hun rystede blodt på hovedet da han spurgte om det var et upassende spørgsmål. Det var det jo egentligt ikke. Hun tog en dyb indåning efter en mindre slurk af sin appelsin juice for at gøre sig klar til at svare. "Hm.. Ikke som sådan.. Jeg har egentligt aldrig haft en rigtig forelskelse siden jeg ikke har kunne tillade mig det og sådan.. Selvfølgelig kan jeg have større følelser for andre go sådan.. Men lige for tiden kan man ikke sige at jeg er forelsket. For mig er det håb der opbygger den slags følelser i mig. Du ved hvis man er vild med end men så for sig en kæreste vil følelserne forvinde lidt efter lidt.. Og det er det samme hvis et kys blive givet til mig vil mit håb blive løftet sammen med mine kærligheds følelser og ..." Hun fik stoppet sig igen inden at det blev til et stort fordrag om ting hun faktisk ikke vidste det mindste om. Hun tænkte lidt over hvad et sølle spørgsmål om mad pludselige havde fået ryket der samtale mod et helt andet emne..
Gæst- Gæst
Han ville godt acceptere det hvis hun ikke gad at snakke mere om det, han så bare på hende og betragtede hende.. samtidig med at han ventede på at få et svar.. han førte sin ene hånd op i sit hår og uldede det lidt. De havde snakket i lang tid efterhånden.. hvor længe vidste han ikke.. et lille gab undslap fra hans læber og han lagde hurtigt sin hånd op for munden. Han var også ved at være træt.. spørgsmålet var om han skulle til at tage hjem, til hans egen lejlighed der lå mere inde i Logement bolig kvarteret.
Gæst- Gæst
Hun så igen mod Andy og blev lidt undrende over hans næste spørgsmål men det forsvandt lidt efter lidt igen. Og et tæenkden udtryk fandt sted. "Hmm.. Jeg vil da tro at alle han få den store ære at blive min herre. Dog kun hankøns væsner da de jo sådan set er de enste der sådan kan bryde min jomfruehinde sådan med deres eget kød og blod hvis du forstår mig.. Så ja du kan nok sgaten også blive det.." svarde hun ham så og et smil var vokset frem og havde bredt sig. Lige nu tænkte hun ikke så meget over om der kunne ligge noget bag. Han så egentligt abre ud til at være nysgerig efter mere viden. Det var egentligt utrolig hvordan at deres bånd havde opbygget sig på den tid de havde kendt hinande.
Hun så ham godt skjule et gab. Det var også ved at blive sent og tiden havde vist fløjet fra dem. Hun satte sine hænder omkring køkkenbordets kant og så først ned på gulvet før at hun så sprang let ned. Hun sukkede lettet og strakte sig med armen op over hovedet. "Det er altså helt også at du spørge.. Jeg skal nok svare dig.." Hun så iegn mod ham og lagde sit hoved lidt på skrå. "Ehm.. Er du træt??.."
Gæst- Gæst
Han lænede sig også nærmest op af køkkenbordet for at holde sig mere stående, oprejst. Det kunne ses på ham at han var meget træt. Han lagde sin ene hånd op på hendes hoved og klappede hende lidt på håret... "tak fordi du gider at fortælle det.." sagde han lige så stille.
//undskyld for min kreativitet igen >/
Gæst- Gæst
Charlie's smil voksede lidt da hans hånd klappede hende på hovedet. Hun havde godt hørt hans stemme tale. Og forstået hans ord. Han så faktisk ufattelig træt ud nu. Selv havde hun også brug for søvn men ikke nu. Hun ahvde sovet alle dagtimerne væk mens at Andy med sikkerhed havde været vågen hele dagen.Lidt irriterende når at man ikke fandt sine venner blandt sin egen race men hun var nu ret så glad for at have mødt ham alligevel.
Hun bed sig blidt i sin underlæbe. Hårdt og tænkende men stadig blidt nok til at der kun kom bidemærke og der ikke gik hul på hendes læbe. Hun stod lidt og tænkte over sine ord før at hun lod den forlade hende. Hun ville ikke sige noget for hurtigt eller for langsomt. Hun ville også være sikker med sig selv om at dette kunne være det rigtige at gøre. "Ehm.. Hvis du ikke har nået imod det kan du jo bare låne min seng og få sovet ud på.. Jeg sover ikke i en kiste.. Du kan selvfølgelig også tage hjem til dig selv men her kan blive lidt for stille her når man er helt alene i et skur.." Hun lagde igen sit hoved lidt på skrå og så bedende på ham. Hun var ikke bange for denne stilhed eller for at være alene men hun ville ikke have ham ud at gå nu. Selvom at han sikkert boede tæt på. Man vidste jo aldrig havd der var der ude. Hun skød sin underlæbe lidt ud og blinkede lidt overdrevet med hendes øjenvipper. Blot for at se mere bedende ud. Det kunne godt se lidt sjovt ud men hun var i godt humør. Et muntert humør og det var sådan hun gjorde i den form for adfærd. "Men så igen.. Jeg er jo stadig en slags fremmed og sådan.. Så skal du bare give mig lov til at følge dig hjem, okay?" Hun satte sine negle blidt ned i hendes underlæbes bløde kød og trommede kort før at hun stoppede emn holdt sin hånd der og knugede svagt sin hånd..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nåede ikke at reagere så meget da han greb ud efter hendes håndled. Hvorfor han gjorde det havde hun ingen anelse om. Hun havde ikke ligefrem haft tankerne henne ved at hun ville bide sig selv i fingeren og derefter angribe ham. Elle rogså ahvde han troet hun bed negle. Nej hun gumlede dem blot af og til. Lige som ned hvis hun havde tørklæder omkring halsen. Hun nikekde kort og bekræftende til at han først ville gå når hun sagde han skulle. Hun fjernede sin hånd fra sin læbe og kunne derefter ikke alde være med at grine over hans næste sætning. Hun rystede lidt på hovedet. "Ja ja.. sagtens! Hvem kan ikke?? Og så har jeg jo både en flot fyr og en sød mis på samme tid.." svarede hun drilsk og havde en stor lyst til bare at ugle hans hår som de vokse plejede at gøre ved børnene. "Nåeh men.. Jeg kan vist godt tillade mig at ligge lidt evd siden af dig.. Indtil at du så falder i søvn.. For mig er natten jo stadig ung og jeg skal se om jeg kan få gang i flimmerne.."Endnu et svagt grin kom fra hende. Over i det mørke hjørne ved sofaen stod et ældgammel fjernsyn som hun havde fundet lidt i stykker. Det skulle bare laves lidt og så var det klar til natteravns tv..
Gæst- Gæst
"Kan du godt.. tillade dig det?" spurgte han drilsk og hævede kækt det ene bryn, og han kunne ikke lade være med at fnise lidt. "når jeg også har været i selskab med dig.. i et godt stykke tid..så kan jeg ikke se hvorfor at jeg skulle til at gå hjem..når jeg er så træt.. som jeg er i forvejen" sagde han stille og førte sin ene hånd op til sine øjne og gned lidt det ene øje. "kan også godt.. være lang tid oppe..hvis jeg bliver tvunget til det.." mumlede han, så hun knap kunne høre det, men vampyrer havde vel en god hører sans? i forhold til visse andre væsner.
Gæst- Gæst
Så kom det muntre og varme smil igen frem og hun gik forbi ham. "Nåeh men jeg vil ikke holde dig vågen.. Desværre, søtte.." Hun så sig kort over skulderen. "Men du bliver lige nåd til at vente lidt da mit værelse kun er igennemtrængeligt for mig.." Et grin kom fra hende igen og hun satte sin kurs mod den lukkedes dør der førte en ind på hendes soveværelse. Hun forsvandt så ind på væresle for liiige at få ryddet det værste væk. Selvom at det kunne være ligemeget..
Gæst- Gæst
"Okay.." sagde han og nikkede lidt imens at han så efter hende, idet at han satte sig mere eller mindre dovent op på køkkenbordet, og stillede sine hænder ned på hver sin side af sig selv på køkkenbordets kant. Og ventede bare på at hun ville komme tilbage. Han gabte igen, men førte atter sin ene hånd op til munden.
Gæst- Gæst
Endelig åbnede hun igen døren og lod den stå åben. "Åh lille Andy!.. Så er det senge tid.." kaldte hun som om at hun var en lidt pervers børnelokker. Og et grin kunne hun ikke holde ind. Hun rystede lidt på hoevdet af sig selv hvor på at hun bevægede sig hen mod ham. Hun løftede ikke som sådan hendes fødder men lod hendes strømpesokker blive slidte emd at gnide den hen af det faktisk ret glatte gulv. Hun lagde sit hoved lidt på skrå men at hun så stoppede op. "Eller er du ikke træt mere??" spurgte hun ham så mens at hun så søgende og afventende på ham. Den bløde plyskanin i noget måske lidt slidst stof der beviste at den var ret gammel - Nok lige så gammel som hende selv - havde hun i sin favn og lignede lidt en lille pige. Hvis man så bort fra hendes kropsbrygning og alt det andet..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det gav igen et mindre set i hende da ha prikkede hende i siden. Dog ikke så meget som første gang da hun var blevet vant til det. Hun så så lidt spørgende og ærgende på ham. "Eeeij! Den balance må du vist have trænet.." sagde hun med et grin gemt i undertonen. Hun krammede så sin plyskanin endnu tættere ind til hendes brystkasse og lagde sig om på siden så de lå med front mod front. "Men så må du vist bare blive liggende her nede så du er sikker på at du ikke falder ned igen.." Endnu engang kom et svagt grin fra hende. Hendes klare lysegrå øjne var blevet dækket til med hendes øjenlåg og hun lignede end der skulle til at sove. Dog var hun ikke som sådan træt nu. Ville bare ligge og slappe af indtil at Andy ville falde i søvn. Som hun havde lovet..
Gæst- Gæst
"Eller..jeg kan gå min vej.. tage hjem igen?" forslog han.. da hun virkede til at være ligeglad om han var til stede eller ej siden at hun bare ventede på at han skulle lukke øjnene og falde i søvn.. Han rettede sit blik op mod loftet og trak vejret dybt, inden at han lukkede sine øjne lidt, men ikke helt..han ventede på hendes reaktion.. og ventede på om hvad hun ville sige til det, som han havde sagt af ordstrøm som kom ud fra hans mund. Andy kunne faktisk godt bruge en slave til noget.... og han kunne godt lide hende som sådan..? Han ville bare ikke sige så meget om hans plan som han havde planlagt i sit hoved.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» I must get over it!..[Andy.]
» Why do this always happens to me!? (Andy
» Alone in the snow. //Andy//
» Just at night.. (Andy)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus