Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

her er stille, for stille!! Vlad

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 Empty Sv: her er stille, for stille!! Vlad

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 3:02

Taylor betragte ham imens han snakke hun så ham ikke som et monster langt fra hun ku faktisk godt i li hans udsende, hun vendte lidt tilbage igen"javel det forstår jeg skam"svarede hun let"tak syns du virkeligt at de er smukke?"spurgt hun med et hævet øjenbryn, hun lod ham røre sin kind da hun næsten var sikker på at han ikke ville rive "jeg ser dem ikke som et monster det kan jeg roligt sige dem"svarede hun så og lag forsigtigt en hånd ovenpå hans ene knæ imens hun så indgående på ham med et frækt smil på læben, hun forstod alle de russiske ord han sage hun var jo også født i Rusland i en meget lille by som ikke mange kendte, hun betragte ham"er du født i Rusland"spurgt hun så efter at han havde snakket russisk til hende hun håbe faktisk at han var russer der var bare noget over de russiske mænd.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

her er stille, for stille!! Vlad - Page 2 Empty Sv: her er stille, for stille!! Vlad

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 3:18

Vladimir nikkedelangsomt til hendes spørgsmål omkring hendes øjne. hans kompliment, var mere eller mindre overfladisk. For ham, betød øjnfarver ikke så meget. Men tilgengæld vidste han at dette var et fint kompliment at give, så det ville være forkert at sige han ikke mente det, da han var ude efter at komplimentere hende..
Da Taylor ikke flyttede sit hoved som reaktion på hans berøring, lod han ikke sin hånd fjerne med det samme, men lod spidsen af kloen, glide hende af det fine smykke, der gik fra en piercing i hendes næse, og han gættede tilbage til hendes øre, som ikke kunne ses for hendes hår. Han lagde sit hoved e nsmule på skrå, for at undersøge smykket. Det var ikke noget han havde set før, og han fandt det som en fantastisk detalje, til at fremhæve en speciel form for klasse.. For at hvis at dæmon foran sig, ikke var en af de mere næsvise, overfornemme af slagsen.. Hvilke så sandeligt faldt i god jord ved Vladimir.
Til hendes næste kommentar smilede han halvt, og skulle til at snakke, men stoppede sigselv, da han følte hendes hånd på hans knæ. Han kiggede ned på den, for så langsomt at kigge op på Taylor igen. Han tillod det.. Taylor havde vidst sit sanne jeg, han stolede nu mere på hende, end de fleste.. Meget mere end selv sin egen herre... Han smilede så og lod sin hånd dale fra hendes ansigt igen, inden han svarede på hendes spørgsmål, med et kort nik.
"Det.. Er jeg.. Blev født i rusland.. For.. Ja mange.. Ord siden... Lad os sige.. Jeg har tilbragt.. En del årtier.. I midt hjemland.." Sagde han med et bredt smil. Han lavede så en spørgende fagt med sin hånd. "Dig?" Spurgte han så. Han gættede på at hun var dette, men ville stadigt spørge. Han stirede ikke længere nær så undersøgende på hende. Hun holdt han øjnkontakten.. Da denne betød meget for Vladimir..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 3:38

Taylor betragte ham imens hun mærkede hans kolde klog mod hendes lidt lune hud hun var begyndte at stole lidt mere på ham og det var noget hun normalt ikke gjorde hun plejede nemlig ikke stole på folk for folk løj utroligt meget nu til dags ikke fordi hun var særlig gammel kun 19 år men dog var hun utrolig klog og ku styre sine kræfter fuldt ud og kendte sin krop utroligt godt, hun smilede forførende til ham og håbede på at der snart ville ske en smule mere for hun var frisk på lidt af det hele lige nu, hun nusse ham letter forførende på knæet imens hun betragte hans øjne nøje, hun ville aldrig glemme den mand der var noget ved ham som fik hende til at føle ting som hun normalt ikke følte, hun nikke let til hans ord"okay jeg er også født i Rusland men jeg er dog ikke så gammel"svarede hun hvorefter hun kort lukke øjne men åbnede dem hurtigt igen"fortæller du din herre noget om mig?"spurgt hun så da hun kom til at tænke på det og hvorfor så ikke spørger?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 10:41

Vladimir lagde sit hoved en smule på skrå, og lod sin vægt lægge mere over på sin anden fod, så hans andet knæ sank en smule. Han kunne ikke se, hvad Ma'lakel skulle have med noget at gøre.. Mon hun havde en interesse i ham også? I så tilfælde, ville hun virkeligt være ude og lege med ilden... Vladimir stolede ikke på nogen, så var ikke derfor han følte sig tiltrukket af Taylor.. Var ikke derfor han nærede et behov for at røre hende.. Og betrakte hende..
Vladimir kiggede ned på hendes hånd, der kærtegnede hans knæ, og kigede så tilbage på Taylor, og hans brede, lumske smil bredte sig over hans læber igen, og han rakte en hånd ud imod Taylor igen, og lagde denne gang en finger under hendes hage, og forsøgte at trække hendes ansigt nærmere hans, imens han stadigt fastlåst, havde sine øjne focuseret på hendes.
"Det.. Ved jeg.. Ikke.. Fortæller Ma'lakel, meget.. Men plejer ikke.. At fortæle.. Om den smule tid.. Jeg har.. For mig selv.. Men hvis Ma'lakel ville.. VIde det.. Ville jeg.. FOrtælle ham det.. Men dette her.. Tror jeg ikke.. Ma'lakel.. Har nogen interesse i at.. Vide.." Sagde han stille, og betragtede stadigt Taylors øjne, og hvis hun havde tilladet ham at trække på hende, var deres ansigter så tæt, at Vladimirs kulde, blandede sig med Taylors varme, og deres læber ikke var mere en centimeter fra hindanen. "Er der nogen.. De.. Fortæler.. Om dette møde?" Spurgte han, ogsmilede igen lumskt, imes hans øjne, fastlåst, stirede dybt ind i Taylors.. Kunne Vladimir læse folks tanker, ville han kunne læse Taylors som en åben bog, med denne form for øjnkontakt.. Men hendes tanker var slet ikke det der havde interesse.. Var noget helt andet, Vladimir havde interesse for...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 16:22

Taylor nikke let"fint nok"svarede hun så roligt hvorefter hun tænkte lidt over et par ting som hun snart måtte skaffe, hun betragte ham let men lod ham trække hendes ansigt tætter på hans, hun mødte hans blik igen imens et drilsk smil kom frem på hendes læbe imens hun betragte ham nærmer, hun ville vide hvad der fik ham til at se sådan på hende og hvorfor han rørte hende hun var nysgerrigt noget der fik hende til at gøre de mest mystiske ting , Taylor så undrende på ham"hvad mener du?"spurgt hun da hun ikke helt forstod ham, hun vendte lidt på hvad han ville gøre imens hun tænkte en masse ting som var alt lige fra slaver til mad og drab på andre folk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 18:24

Vladimirs lumskt smil blev fortsat større, og han strøg blidt sin finger, der lå under Taylors hage, blidt frem og tilbage, og gærtegnede blidt undersiden af hendes hage. Han grinede en enkelt gang til hendes spørgsmål, og rystede kort på hovedet. Han lod så hans finger stryge op fra Taylors hagde, og op på hendes kind, for så at lade sin hånd kærtegne hendes varme kind, inden han tog et skridt ned på bænken, hvis armlæn han stod på før, så han var en smulle tættere på Taylor. Han lod så sine fingres knoer, glide ned af siden på Talors hals, hvor efter han drejede sin hånd, så hans fingerspidser, nu gled op fra hendes krage, og imod hendes strube. Klør groede så ud, så de blev en anelse længere, så han nu gled sine skarpe klør op af hendes strube, hvis ikke hun flyttede sig. Han ville se hvor modig hun var.. Kløerne ville ikke skære i hendes strube, blot strejfe den, på en næsten kærtegnene måde. Kløerne ville glide helle vejen op forbi hendes hage, for så at forlade hendes hud, og lod så sit håndled falde ned på sit knæ igen.
"Jeg mente.. Om du har.. En elsker.. En herre.. Eller en anden.. Som du.. Raportere til?" Spurgte han så, og stirede fortsat på Tatlors øjne, og afventede hendes svar, og hendes reaktion på hans kærtegn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 18:42

Taylor smilede forførende men drilsk til ham imens hun lod ham kærtegne hendes hage dog løftede hun øjenbrynet let da han begyndte at kærtegne hendes hals dog begyndte hun at nyde det en smule men viste det dog ikke til ham, hun betragte ham og lo let til hans spørgsmål"nej jeg har ingen kæreste eller herre, jeg har blot mig selv"svarede hun roligt imens hun så på ham, hun lag sin hånd let på hans skulder og nusse den let imens hun smilede frækt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 20:19

Vladimirs lumske smil formindskede ikke, og han stirede fortsat på Taylor, med de samme øjne. Hans ene øjnbryn rejste sig langsomt, og han så nææsten overrasket ud, til hendes svar. Han smilede så langsomt endnu bredere, nu så hans brutale, hakkede tænder kunne ses, og han begyndte langsomt at nærme sig Taylor. Han tog et skridt, for at komme ned fra armlænet som han stod på, så han nu stod på hug, på bænkens bræder. Han lagde så sin ene hånd på Taylors skulder, og begyndte at skubbe hende ned imod bænkes varme bræder.
"Kan jeg.. Slet ikke.. Forstå... Hvorfor ingen.. Skulle have taget dig.. Som sin slave.. Eller.. Som sin elsker.." Sagde han langsomt og stille, imens han fortsat skubbede imod hendes skulder. Vladimir lagde ikke meget kraft i hans skub, og han gav hende en chance, og et valg til at komme væk, hvis hun ville.. Indtil vidre.. Vladimir ville lege vidre med Taylor.. Se hvor langt hun havde i tankerne at gå.. Se om hun ville stoppe ham.. Han ville prikke til hende. Finde hendes grænser... Og så bryde dem, hvis han ville længere, og så se hendes reaktion der..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 20:47

Taylor så let på ham og løftede et øjnbryn da han kom nærmer dog gjorde hun ikke modstand og lod ham skubbe hende ned mod bænken, hun vidste udemærke godt hvor hendes grænse var men regnede ikke med han ku finde den men han måtte da gerne prøve vis det var det han vil, hun smilede frækt"jeg tro ikke folk ville ku styre mig vis jeg var slave"svarede hun roligt"og igen har trude prøve at score mig"tilføj hun og så let på ham så godt hun nu ku, denne aften var blevet meget bedre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:40

Vladimir lod sin hånd, som havde skubbet hende ned, blive fast på hendes skulder, nu med meres styrke, og hvis hun gjorde modstand nu, ville Vladimir ikke tillade hende at rejse sig. Det ville også kunne mærkes, da hans hånd pressede hårdt ned imod hendes skulder. Hans smil forblev det samme, der var blot kommet en tilfreds mine, da Taylor tillod ham hans første træk..
Han brugte så sin fri hånd, til at løfte hendes ene ben, og løfte det til siden, så hendes ben var spredt, og på hver side af ham.
"Mhmm.." Svarede han først, overfladisk, blot for at udvise at han lyttede, og han rejste let et øjnbryn. "Turde? Ikke.. Kunne styre dig?" Han rystede langsomt på hovedet, og en hakkende, stille latter skar sig over Vladimirs stemmebånd. "Hvad.. Er verden.. Dog endt i.. Når en fantastisk.. Smuk.. Kvinde, som dig.. Kan finde en.. Der kan håndtere hende.. Styre hende.. Og tilfredsstile hende.." Sagde han langsomt, imens han lod sin frie hånd, gribe fat i hendes lår, tæt ved hendes knæ, for at løfte benet en smule, og så stryge sin hånd, kærtegnene, op af hendes lår, indtil kun lige tommeltotten rørte Taylors ene balde, og lod så hånden stryge ned igen, og hvile midt på hendes lår, for så at strame grebet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:45

//ligger hun med ryggen op af eller ned af?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:20

Hun mærkede at hans greb blev strammer og det fortalte hende at han nu mente det mere, hun betragte ham nøje imens han begyndte at røre hendes lår efter at ha spredt hendes smukke ben, hun sendte ham et drilsk blik og slikke sig let om læben imens hun betragte ham, hun"jeg er nu også glad nok for ikke at ha en herre"svarede hun let men en kæreste ku sagtens brugs vis nogle turde for man ku ikke helt stole på alt hvad hun sage, hun lag let en hånd på hans bryst kasse imens hun smilede frækt, på hendes ene hånd den der var på hans brystkasse sad en meget skarp negl som med lethed ku skære sig igennem kød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:05

Vladimir smilede, og rystede kort på hovedet, imens hans faste greb ved Taylors lår, strøg højere op, igen imod hendes balle. Han nærmede sig igen hendes læber, men stoppede da hendes hænder hvilede på hans brystkasse. Han kiggede ned på hendes hånd, og så hendes negl, hvor efter han smilede bredt, og kiggede tilbage på Taylor.
"En herre.. Er ikke.. Altid dårligt.. At have.. En herre, giver ofte.. Mere.. End nogen anden kan.. Specielt.. Til nyfødte.. Til unge.. Til dem.. Der endnu ikke.. Er helt sikre på.. Hvordan.. Hirearkierne.. Virker.." Sagde han roligt, med hans brede, lumske smil. Han lod så sine klør på hans hånd, der hvilede på hendes lår, langsomt gro ud, så de rørte Taylors baglår. Var ikke kune hende der havde skarpe negle.. Hans smile blev en smule bredere, i det der skete noget, bag hans læber. Hans ellers skæve og hakkede tænder, rettede sig langsomt op, og glattede ud, så hans tandsæt nu var pænt lige, og glatte. Han gled sin hånd på hendes lår, ned imod hendes knæ, og lod sine negle glide op af låret, faretruende tæt ved at rive hul på hendes hud, og hvis hun anspændte sit ben for meget, ville hans klør, lave fine små tynde revner på hendes fine hud, og få ham til at smile endnu bredere..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:28

Taylor betragte ham let hvorefter hun smilede drilsk"hvem sku være min herre?"spurgt hun roligt hvorefter hun så på ham da hun mærkede hans klør dog holdt hun sit ben i ro, hun fjernede sin hånd fra hans brystkasse hvorefter hun let løftede den op, kort tid efter blev hendes finger til meget lange og skarpe klør men de forsvandt dog igen da hun ikke ville rive ham, hun sendte ham et frækt smil"du er en meget fræk vampyr det må jeg sige"sag hun forførende til ham, hun frygte ikke hans klør men gad ikke de mærker det ville efterlade, hun tænkte lidt på hvad ham mon ville svare.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 0:03

Vladimir smilede bredt, og kiggede ned på Taylors hænder. Han rejste let et øjnbryn, og kiggede tilbage i Taylors øjne. Havde han fået hende til at fjerne dem, selvom det ikke engang var det han ville? Han så, så en smule undersøgende ud, og hans lumske smil kom så tilbage, i det hans klør på den hånd han har hvilt på Taylors skulder vokse ud, for så at presse sig imod Taylors hud, så hans hånd virkede endnu mere påtvingende, og at hun kunne få lov til at føle sig mere presset.. Vladimir ville se hvor meget han skulle presse. før at Taylor ville begynde at presse tilbage.
Vladimirs smile, blev bredere, og så hun kunne se hans tænder, da hun stillede ham det spørgsmål.
"Det.. Ved jeg ikke..Men denne.. Skulle være stærk.. Dominant.. Han skulle.. I hvert fald.. Ikke være blødsøden... Skal magt.. Og afstraffelse til.. Han ville fejle.. Hvis ikke han lærte.. Dig din plads.. Men samtidigt.. Også.. Lade dig vide.. At du.. Erden eneste.. Der fortjener denne plads.. Lade dig vide.. At pladsen ikke er.. En nedgørelse.. Nærmere.. Et ryk op.. I hierakiet..." Han snakkede alt imens han stirede ind i Taylors øjne, og hans greb om hendes lår var langsomt blevet mere og mere fast. Vladimir rejste så det ene øjnbryn, og så spørgende ud.
"Var jeg.. Helt.. Ved siden af?" Spurgte han med det samme brede smil, og han kneb sine øjne en smule sammen. Til hendes kompliment, smilede han blot, og afventede hendes reaktion til hans ord.. Hvad han selv var, vidste han godt.. Han ville vide mere om hende.. Han ville se hendes reaktion.. Detvar hende, der var interessant...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 0:47

Taylor tog sig ikke af at han presse sine klør mod hendes skulder, hun smilede drilsk til ham imens hun lytte til hans ord"det har du ret i men der er ikke så mange af den slags"sag hun roligt, hendes tanker kørte rundt dog blev hun enig med sig selv om at hun nok ikke fandt sådan en herre men havde hun brug for en herre? hun smilede koldt for sig selv af sine tanker men vendte så tilbage til ham og så på ham med et tænksomt blik i de helt gule øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:06

Vladimir smilede bredt, og lod sin hånd stryge op af hendes lår, og denne gang, op for at kærtegne hendes balde, for så at gribe hårdt fast på denne, og at presse sine klør imod denne også. Han nærmede sig så endnu engang hendes læber, for denne gang, endeligt, at kysse hendes. Hans læber, var som resten af hans krop, og han kyssede hende lidenskabeligt, men kort, for så at trække sig igen, dog holdt han dem stadigt tæt ved hendes. Han kiggede så igen tilbage i hendes øjne, og smiledepå samme måde, som var cliché for Vladimir.
"Nej.. Det.. Er der ikke.. Men du skal aldrig.. Opgive.. Håbet.." sagde han stille, og lod igen sine fingre presse hårdt imod Taylors balde, og lod også hans klør berøre denne, dog endnu engang uden at gøre skade på Taylors smukke hud. Vladimirs kolde øjne stirede konstant ind i Taylors, og hans tanker var fastlåste omkring hende.. Om dette sikkert, eller farligt, var op til Taylor at finde ud af..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 2:13

Taylor så på ham med et drilsk smil på læben som hun hele tiden havde haft, hun mærkede hans hænder men gjorde intet ved det da hun sagtens ku tåle mere, kysset var skønt hun fik lyst til mere og løftede derfor hovedet let hvorefter hun mødte hans læber og kysse ham heftigt men sexet før hun slap hans læber og lod sig igen falde helt tilbage, hun løftede let øjenbrynet "det gør jeg skam heller ikke"svarede hun let, hendes øjne var virkelig smukke og det var alt andet også hun var bare en smuk skabning, hun betragte ham afvendte hvad han nu ville gøre .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 11:06

Vladimir rejste let et øjnbryn, da Taylor løftede sig op, og kyssede ham. Nu vidste han at hun havde de samme tanker som ham, og hans brede smil, forstærkes. Han strøg sin hånd væk fra Taylors balde igen, og ned af hendes lår, for så at lade fingerspidserne glide om, så de strejfede Taylors indelår, og at hans arm næsten var helt omkring hendes lår. Nu hvæsed han lavt, ikke truende.. Ikke Hadfyldt.. Ikke afvigende.. Men et behovsfyldt hvæs, i det han lænede sig ned til hendes læber igen, og pressede hårdt imod dem, til et hårdt, og intenst kys. Imens han kyssede, trak hans klør ved hendes indelår en smulelængere ud, og han pressede dem nu imod Taylors lår, lige hårdt nok, til at kunne prikke ganske små huller, i Taylors fine hud. Vladimir smilte bredte, men fortsatte det voldsomme kys, imens han fortsat holdt hende fast nede med sin hånd på hendes skulder. Han trak sig ganske kort fra hendes læber, men tog ikke øjnene fra hendes.
"Er du.. Sikker på.. At du tør.. At lade dette.. Fortsætte?" Spurgte VLadimir, med sammen knebne øjne, og et ansigtsudtryk, der skreg af lyst. Vladimir lod sin hånd, hvis klør lige havde prikket hul i Taylors så fine hud, glide langsomt nedaf, og lave ganske få, meget små, og fine ridser i hendes hud, imens Vladimir smilte bredt, og lumskt til hende, stadigt kun ganske få milimeter fra hendes læber, med sine. Han havde ikke lysnet sit press imod Taylors skulder, så hvis hun ville bryde dette, og skubbe Vladimir væk, skulle hun ligge meget i det, og virkeligt ville det.. Og også selvom at hun faktisk skulle få Vladimir væk, var der ingen garanti for, at han blot ville give op.. Dog, hvis man kendte ham ret, ville man vide at han aldrig, gav op..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 23:59

Taylor smilede frækt til ham"jeg tør mere end du tro"svarede hun ham let dog drilsk, hun nød dette og ville skam ikke stikke af for hvorfor sku hun dog det?, da hans læbe mødte hendes besvarede hun hans kys med et lige så, hun mærkede hans klør blev længer og hun mærke at der gik let hul på hendes hud dog gjorde det ikke ondt, han ville nu ku lugte hendes skønne blod men han var vel ikke tørstig eller?, hun sendte ham et frækt smil og lag en hånd på den hånd som han havde på hendes skulder dog var det ikke for at slippe væk men bare for at røre lidt ved ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 12:39

Vladimir smilede stort, da lugten af Taylors blod, krilrede imod hans næse, og han slikkede meget kort sine tænder. Han kyssede igen Taylor dybt, for så langsomt at kysse sig vej ned af hendes kind, og imod siden af hendes hals. Han hvæsede meget lavt, og åbnede sit gab, så hans syleskarpe tandsæt kom til syne. Han lagde derpå spidsen af sine tænder, imod Taylors bløde hud, alt imens hans hånd på hendes lår, gled op på dette, og så langsomt op af hendes krop. Hans ene finger, passerede let hendes underliv, og gled over det lille, diskrete beklædning der var der, for så at glide op til hendes bryst, som hans fingerspidser langsomt, og blidt, følte sig op af, og skubbede en smule til kæderne der hang der fra, for at få dem til at klinge stille. Vladimir smilte bredt, imens han lod sine tænder presse imod Taylors hals, meget forsigtigt, for ikke at skade hende. Han ville ikke drikke fra hende, i hvert fald ikke endnu. Det han ville bruge hans tænder til, var at markere hans dominans, og se hvad hun ville gøre ved dette..
"Nu.. Er der heller ikke.. Nogen.. Vej.. Tilbage..." Sagde han stille, og kiggede igen ind i Taylors øjne, fra hvor han var, imens hans hånd blidt kærtegnede hende enes bryst, som denne havde fundet frem til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 13:09

Taylor betragte ham, han var gået langt efterhånden men der sku mere til for at få hende til at gøre modstand lige nød hun det han gjorde, hun mærkede igen hans læber mod sine men det varede dog ikke lang tid før han kysse hende ned af halsen"nj der er igen vej tilbage"svarede hun utroligt roligt hvorefter et frækt smil gled hen over hendes røde læber, hun lod en hånd køre ned af hans krop helt ned til hans bukser hvor hun knappede knapperne op hvorefter hun møde hans blik, hun var ikke bange for at han sku bide det ku han bare gøre vis han ville men hun ville snart ha det lidt sjovt, hun lavede en let lyd af nydelse da han rørte hendes bryst hvor den lille cirkel stadig sad på så man ikke ku se selve brystvorten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 13:35

Vladimir smilte igen, da han så, og hørte, nydelsen fra Taylor i det han gjorde, og han pressede ganske kort og blidt, sine tænder imod hendes hals en sidste gang, inden han begyndte at kysse ned af Taylor, fra hendes hals, imod hendes bryst. Han fik uden besværd, sin ene arm ud af sin trench coat, og løftede meget kort sin hånd fra Taylors skulder, for så at kunne tage den helt af, og ligge sin skulder det samme sted. Imens han gjorde dette, havde han kysset sig længere ned, og nået til hendes bryst. Han kyssede det blidt, for så at åbne sit gab igen, og lade sine tænder glide op af hendes bryst. De var våde nok til ikke at skade hende, men i stedet at skube sig ind under cirklen, uden at vide om man blot kunne trække den af, så han rev ikke blot hårdt til, men prøvede at mærke sig til om han kunne. Hvis ikke ville han kysse sig op imod hendes hals, og så hendes læber, som han kyssede indtenst. Han masserede først blidt hendes bryst, men han begyndte at presse hårde, og det blev efterhånden gjort med en meget hård hånd. Vladimirs intense kys blev hårde, og han stoppede ikke Taylor i at åbne hans bukser, og hun kunne skubbe dem væk når hun vile.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 13:47

Taylor lavede igen en let lyd af nydelse imens hun holdt øje med ham, hun trak med en let bevægelse hans bukser af og lod let to finger glide ned under hans underbukser for så at nusse hans lem lidt, de små cirkler sad ikke så fast så da han hev røg de af og afslørede hendes kønne brystvorter som strittede let, hun sendte ham et frækt smil hvorefter hun lod hele sin hånd glide ind under hans underbukser for så at tag hans lem i hånden og begyndte at nusse det lidt hårde imens hun følte sig frem på det, hun stønnede svagt imens hun så på ham imens han nusse hendes bryster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 12:04

//??//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum