Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder Zero - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder Zero - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder Zero - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder Zero - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder Zero - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder Zero - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder Zero - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder Zero - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder Zero - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder Zero - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder Zero

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

møder Zero - Page 5 Empty Sv: møder Zero

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 6:08

"Ja skal jeg vis være" hun så mod ham og smilede over det første kys og aede så hans kind "du vejer faktisk ikke så meget" sagde hun og lagde en hånd for munden og tog den væk "ups" sagde hun og fik store øjne "Bad sammen" sagde hun forvirret "sir drømmer du stadig" spurgte hun og lukkede øjne og nyd kysset, hun kyssede igen og åbnede øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:12

"vi kan osse bare gå direkte i en omgang sex mere" sagde han og kyssede hende forførende på halsen mens han tog hende på underlivet hårdere og hårdere han kyssede hende på brysterne mens han agede hendes underliv med et stort smil og nød det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 6:16

Hun nyd det "så forførende" sagde hun og havde lukket øjne og nyd nydelse komme gennem hendes krop og mærkede hans læbe mod hendes hud, hun havde en smuk og blød hud som silke, "ved jeg ikke om vi kan, er det ikke dig som bestemmer, men et bad lyder dejligt , men det andet gør os" hun så mod væggen bag hende og rødmede, dette vis hun stadig var uskyldig omkring dette
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:21

han kyssede hende videre mens han lagde sig ned ovenpå hende mens han bare smilte af det og nød det hele "du bestemmer søde bad eller sex" sagde han fordi han ikk selv kunne bestemme sig over hvad han skulle så han spurte sin hjælper

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 6:25

hun kyssede ham blidt på munden og smilede "hvad med begge, kan ikke vælge" sagde hun og så på ham og aede hans kind og derefter glid hendes hånd op i hans hår og nussede ham, hun kyssede hans mund igen og slap hans læber og "synes du ikke det lyder som en god ide" sagde hun og smilede
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:32

Zero smilte "så gå igang med at gøre mig klar til sex så kan vi tage bad bagefter" sagde han til hende mens han smilte og så hende i øjne med et smil og tog hende på underlivet for at forføre hende mere mens han kyssede hende på panden en enkel gang

//logger snart^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 6:36

Hun grinede og aede hans kind , det han sagde kom lidt bag på hende, hun havde haft sex en gang og så forventer han at hun allerede kunne styre/starte det, hun smilede derefter forførende "Yes Master" sagde hun og fik vente dem rundt så hun lå øverste hun kyssede hans mund , det efter gled hun ned på hans hals , hun slikkede et par gang op af hans hals og kyssede så derefter, hun kørte længer ned til hans bryst og så længere og længere ned, hendes kys var forførende og gled sin krop op af ham mens hun kørte op igen og kyssede hans munden og gled sin tunge ind i hans mund, hun var blid men forførende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 10:38

Zero nød det hele mens han smilte og kyssde med og snavede med hende for atr lade hende forespille og nød bare det hele mens han ventede på de skulle begynde han nød faktisk forespillet men ville osse snart komme igang han nød det hele mens hans p** blev stiv

Sidst rettet af Zero Tors 6 Maj 2010 - 11:14, rettet 1 gang (Reason for editing : en lille navne forskel-.-')

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 11:08

// undskyld jeg blande mig men Zero hvad med vores emne //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 11:14

//ja Mikala kommer lige om lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 11:15

// okey //

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 11:33

Ailince flyttet sig væk fra ham "Kan ikke, det ikke rigtigt mod ham jeg elsker" sagde hun og så ned, hun skammede sig og vidste ikke hvad hun skulle gøre lige nu, hun var forvirret og og så væk fra ham "Kan ikke, undskyld" sagde hun og rejste sig op og så på ham med trist øjne, hun vidste det var i mod det hun lige havde sagt ja til
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 12:10

han smilte "så må jeg gøre dette" sagde han og hev hende hen på bordet han satte hende derop og spændte hende stramt fast så hun intet kunne gøre mens han bare smilte ondt til hende "vi gør ligesom før" sagde han og tog hende på underlivet mens han så hende i øjne meget forførende og tiltrækkende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 12:35

// blande mig lige igen Zero venet //

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 14:23

"Nej pleas, ikke tving mig til det" sagde hun be'ende og så mod hans blik "For mig fri sir" sagde hun og så mod ham med stor øjne "Men elsker Altså Alaric" sagde hun og så til siden, hun var splittede mellem Alaric og sit løft til Zero, og så mod ham og vendte på han fik hende fri igen, hun så mod ham "skal nok være en god pige, men tror ikke jeg kan det"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:29

han smilte og fortsatte med at tage på hendes underliv "tænk at miste sin mødom til en voldtager" sagde han hånligt og grinte ondt så hun rigtig kunne få det dårligt og smilte "hvad VILLE din lille Alaric ikk tænke vis jeg sagde du faktisk nød det du gør som jeg siger eller jeg siger til ham du elsker ham og at du faktisk nød at blive voldtaget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 14:33

en tår faldt nu ned over hendes kind, hun vidste ikke hvad hun skulle gør af sig selv "ja tænk engang, at jeg mistede det til en som dig" hun var nu vred og hev sig så hun fik slemme mærkede om håndleden "jeg ved ikke hvad han vil tænkt, forsvinde tror jeg" hun græd nu ved tanken og kunne ikke bare det mere, hun græd foran ham,
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:38

han grinte faktisk "så hold min mund lukket" sagde han roligt og holdt hende nede så hun ikk kunne bevæge sig særlig meget han kyssede hende på munden og lod tungen komme med i det mens han kyssede hende forførte hende charmerede hende gjorder hende tiltrukket af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 14:43

"Nej " sagde hun og bid hans tung, da han lige havde gjordet hende utrolig kede af det, der faldt stadig tåre ned af hendes kind , hun samle ben "pleas stop" sagde hun og så på ham hendes øjne var våde og hun bliv ikke forførende da hun var utrolig kede af det
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:45

hans tunge blev brændende varm han grinte "okay jeg lader dig gå men jeg siger det til ham" sagde han roligt og smilte ondt mens han spredte hendes ben igen "du vil jo gerne og det er den eneste vej væk fra at du kan leve et liv uden nogen ved det" han smilte "den dag han frier til dig og du siger ja skal jeg nok overveje at lade dig gå fra min magt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 14:52

"Nej vil ikke mere" sagde hun og samlede sin ben igen og så mod ham "Lad man ikke ha sex med dig igen, pleas" sagde hun og så mod ham mens tårene løb ned af hendes kinder, hun rystede af frygt over hvad ville ske mellem hende og Alaric "Jeg vil ikke " hun kom fri og kravelede hen mod døren, hun græd mens hun kravelede hen til den
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:55

de sorte flammer var der stadig han gik efter hende tog fat i hende og hev hende ind til sig ned på knæ "SLIK DEN" råbte han hårdt mens han så hårdt på den ingen kunne høre dem her huset var magisk intet kunne komme ind eller ud og intet kunne høres udefra han så på hende "eller jeg dræber dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 14:59

"Nej vil ikke ... og dræb mig ikke" hun græd og rystede af frygt, "lad mig være" sagde hun og lukkede munden så han ikke kunne pressende den ind i hendes mund, hun græd voldsomt nu og slog sig igen, hun vil væk , væk fra ham, ikke være her, hun skrig nu højte "Alaric" hun kravelede fri og sad mod væggen
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:07

Zero gik langsomt mod hende med et stort smil af nydelse over hendes frygt "så er det nok med at lege" sagde han hev hende op af væggen med det ene ben over hans arm så hun ikk kunne stoppe det med hendes ben hans var allerede stiv og det ville undre ham meget vis hun ikk var våd men alligevel agede han hendes underliv med et stort smil så den blev helt våd og pressede sin p** ind i hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 15:12

"Nej " skrig hun og nyd det ikke denne gang , da hun var i frygt og rystede af det "Slip mig" sagde hun og slog ham en hård lussing og hun faldt på jorden , hun havde fået tøj på og så hunden "Jeg er lige glad, skal væk" sagde hun og begyndte at løb lige forbi dem hun løb mod byen og væk fra hans forladte bygning , hun bliv ikke forfulgt , hun havde mange tår gled ned af hendes kinder "Alaric " sagde hun og stod mod døren i sin lejlighed, hen mand stod foran hende for at beskyttet hende da hun var bangende, hun rystede

//Ups , den sluttede vis, gik over min grænse///
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum