Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder Zero - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder Zero - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder Zero - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder Zero - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder Zero - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder Zero - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder Zero - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder Zero - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder Zero - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder Zero - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder Zero

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

møder Zero - Page 4 Empty Sv: møder Zero

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:21

"Zann er en god person" sagde hun og smilede hun kendt ham "Og ja kajika er udskyldig, men sådan er hendes personlighed" hun så på ham og smilede "Tja, men udskyldig er i min charmen den forsvinder vel ikke helt" sagde hun og så på ham , man skulle tro det som lige var sket , ikke havde fundet sted mellem dem "men du er en særlig "voldtager" du bliver knyttet til din offer meget sjovt" sagde hun og smilede, du kunne stadig se de udskyldighed i hendes smil, men den var ikke så stærk mere
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:24

han grinte mere "knytter mig til dem" spurte han "den eneste grund til jeg er sådan her er for at skaffe en tjener OG slippe for at få skåret mit klokkeværk af af Naomi" sagde han og grinte lidt men smilte så "men det er altid godt at skaffe nogle lokkere" han smilte "du ved skaffer ofre eller bare finder ofre men osse til at skaffe mig nydelse og sådan noget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:28

"Så du kan sige jeg bliver din slave" sagde hun og fandt det rette orde til ham , hun små grinte og så mod himlen "Nej ikke lige noget få mig, så siger stadig Nej til tilbudet" sagde hun og så på ham med undskyldende øjne "så må du vel dræbe mig ik" sagde hun og tænkt "Nåh jeg er en veninde er din bror , Zann" sagde hun og hoppede ned fra bordet "aw" sagde hun, hun var øm stadig og smilede til ham "så bye" hun vendt sig mod ham så han kunne dræbe hende
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:31

han grinte og hoppede ned på gulvet "nej ikk en slave mere en hjælper" sagde han roligt og lagde en hånd på hendes skulder "en slave gør det hvad man siger du har tilladelse til at brotestere,brokke dig og være sammen med andre end kun mig" sagde han og tog en kniv frem fra ryggen "men jeg vier ikk tilbage bare fordi du er Zanns ven"

//er zero ikk bare dejlig ond^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:35

"tja, om jeg så gøre det slog du mig bare, så ser det som en slave" sagde hun og smilet blidt "Jeg har været dø engang før så om jeg så gøre det igen" hun så på kniv men tog så skridt tilbage "Ahh, det gør ondt at dø" , hun mærkede det sivede og hun faldt samme og sad på gulvet, "kan du ikke bare lad mig gå, og ved det godt .. vil bare sige det med din bror" sagde hun og kiggede op på ham, hun udstålede igen af udskyldighed og hendes smukke ansigt var utroligt smukt

//Tja. jo og nej... :D ... men du giver mig jo ikke noget valg vel , værsgo så du min slave ..//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:40

//zero har ikk stukket hende endnu

Zero smilte "nej du skal være min hjælper og så lover jeg at jeg ikk bruger pisken eller andre smerte ting" sagde han og smilte til hende og hev hende op og sidde på bordet mens han så på hende "jeg kan ikk bare lade dig gå for det første har du mit dna inde i dig for det andet kan du melde mig for voldtægt og for det tredje bliver du sikkert gravid"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:45

Hun lod ham hive hende op, da det gjorder ondt at bevægede sig, han stod foran hende lagde hun hovedet mod hans bryste, som chok "lover ikke melde dig" sagde hun og sukkede over de andre ting "jeg bliver ikke gravid bare sådan og dit dna kan komme ud af min krop igen" sagde hun , men havde allerede lad ham for sin vilje, men at bliv hans hjælper, man kunne mærkede hun ikke kæmpede mod mere
Adriana
Adriana

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:46

//sivende er kommet af hende mødom er sprunget din kloven .:D//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:49

han smilte "takker men en sidste ting" sagde han og tog fat i hendes pande hans hånd lyste kort rødt og derefter normalt "sådan nu kan du ikk forlade mig fra hjælper stillingen medmindre jeg giver dig lov" sagde han roligt og så på hende og kyssede hende på munden kort

//når hehe-.-' ja jeg kan godt være lidt dum>.<'

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:56

"Men" hun så på ham med stor øjne og da han kyssede hende lukkede hun øjne og kyssede igen , hun skubbede ham blidt væk, men holdet stadig ham på skuldre "hvad skal de betyde" spurgte hun forvirret, hun kom til at bevægede sig og mærkede det svie igen, så hun bliv sidderne, hun så på ham med sin blå øjne
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:59

"det betyder at nu kan du ikk bakke ud af det" sagde han roligt og smilte "er du okay" spurte han og agede hende på ryggen mens han så på hende han løftede hende forsigtigt op og bar hende hen til en doble seng og lagde hende i den og lagde sig ind til hendes ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:07

hun så mod ham, han var jo meget blid og ikke ond rigtigt tænkt hun, hun havde opdaget han kunne læse tanker "Jeg er okay" lyv hun og så på ham da han lagde hende på doble sengen, og mærkede han lagde sig indtil hendes ryg , hun prøvede ikke på at bevægede da det vil svie så, hun smilede til ham og vendte sig selvom det svie "er okay" sagde hun og aede hans kind "tak for at være urolig, men klar det nok"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:09

han smilte "hej jeg bekymre mig bare om min hjælper" sagde han og kyssede hende på munden og lod langsomt sin tunge komme med i det og snavede med mens han tog hende på røven og lagde dyne om dem begge han snavede videre og ville helst ikk stoppe

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:18

Hun nødt til at svar så det lyd som noget hm hm hm, da han kyssede hende , hun åbnede munden lidt så han kunne rør hends tungen , hun snavede ham os og lod tæt til ham hun tænkt så i stedet og vidste han hørt det "Så du var urolige", hun nussede en hånd om på hans ryg og lagde nogle blide bevægede med en figner mod hans ryg så hun aede hans ryg
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:22

han snavede med og lod tungerne slikke hinanden frit mellem uden deres læber rørte hinanden og pressede så sine læber mod hende igen og snavede videre mens han nød det og havde stadig en hånd på hendes underliv og nød den fantastiske form den havde

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:26

Ailince nyd det og lod sin tungede mod hans og være gang de rørt hinanden fik hun et sus i maven, hendes læber var sød og blød, hun stoppede langsom kyssede og begyndte langsom at flyttet sine læber fra hans, hun smilede til ham "Jamen dog" sagde hun drillende, hun aede stadig hans ryg med sin figner og så på ham "Troede kun jeg var din hjælper" sagde hun drillende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:29

//hehe flot klaret Zero jeg mente røv ikk underliv-.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:32

Ailince nyd det og lod sin tungede mod hans og hver gang de rørt hinanden fik hun et sus i maven, hendes læber var sød og blød, hun stoppede langsom kyssede og begyndte langsom at flyttet sine læber fra hans, hun smilede til ham "Jamen dog" sagde hun drillende, hun aede stadig hans ryg med sin figner og så på ham "Troede kun jeg var din hjælper" sagde hun drillende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:37

han smilede "du kan jo osse bare være min slave" sagde han roligt og drillende mens han så hende i øjne og kyssede hende før hun nåede at svare og sørgede for at kysse hende så hun ikk kunne svare før han selv ville have hende til at svare mens han kyssede hende smækkede han hende på røven

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:41

Da hun ikke nødt at svar inden han kyssede , sagde hun ikke hm hm hm bag kysset og smilede , hun genglædet hans kys og mærkede han slog hendes røv, det gav et chok i hendes krop, så hun nu lå helt tæt på ham, man kunne mærke hendes hjerteslag, som var lidt hurtigere end normale mennesker, hun lukkede øjne og nyd hans kys *skør knægt* tænkte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:44

han kyssede videre og slap langsomt hendes læber "jeg tar din tavshed som et ja til du gerne vil være min slave" sagde han drillende og smækkede hende igen på røven mens han lå ind til hende og nød at være her hos hende mens han blev ved med at nive og klemme hendes røv

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 5:53

"Hvad gør forskel enligt af lige vel" sagde hun da han slap hendes læber og små grinte, hun nyd faktisk at være tæt på ham "Aw" sagde hun i sjov og nussede stadig hans ryg blidt, hun kyssede hurtigt, men blidt hans munden og så på dyne som der lå på dem, hendes hjerteslag kunne mærkes mod hans krop, de var hurtigere end normales som om hun havde et svagt hjerte
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:57

han så på hende "er der noget galt med dit hjerte" spurte han roligt og agede hendes røv videre han bukkede sig frem han hørte hendes svar på det første og sagde så drillende "hvem bestemmer lige nu" spurte han og så på hende med et stort smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 6:00

"du bestemmer" sagde hun og som en refleks, hun fik et chok og så på ham med stor øjne "Sagde jeg virkelig lige det" sagde hun og smilet over sig selv "Mit hjerte, ja det er svagt, min skaf for at få et ny chance i livet" sagde hun og aede hans kind "men tænk ikke på det okay", hun flyttet sig lidt væk fra hans krop og sagde som svar "du for hot, til at ligge op af" hun grinte "sikke en slave jeg er" sagde hun og takt tung hurtigt til ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:05

"skal du være næsvis" sagde han og lagde sig over hende og kyssede hende på munden mens han tog hende på underlivet og nød det "det er mig som bestemmer og jeg siger at vi skal ha et bad SAMMEN" sagde han og kyssede hende en gang til mens han nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum