Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder Zero - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder Zero - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder Zero - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder Zero - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder Zero - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder Zero - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder Zero - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder Zero

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

møder Zero - Page 2 Empty Sv: møder Zero

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:40

han så på hende "hvad mener du" spurte han roligt "zero er en voldtager her i byen med sort hår og røde øjne" sagde han Zero lige nu havde lyst hår og blå øjne han smilte "nåh men øh hva laver du i din fritid" spurte han for at snakke videre med hende for at skaffe sig mere tid til at finde en måde at tage hende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:45

"arbejde for min familie, er rigmænds datter" sagde hun og smilede blidt, forklar hendes udskyldighed og hun var jomfru "og for frihed, arbejde jeg for stjerne i teater" sagde hun og smilede "hvad med dig" spurgte hun og lagde hovedet på skrå og gik et chok "en voldtager" sagde hun og tænkt "nej har jeg ikke hørt om"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:48

han trak på skulderen "i byen i fritiden og arbejder ikk" sagde han og smilte "ja en voldtager og har kun været her i tre dage han har allerede voldtaget 5" sagde han og så trist ud "jeg rejste herned for at stoppe ham men for sent han er som sunket i jorden" han så mod loftet i tavshed

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:52

"Lyder som om du er i mange smerte vil du voldtager alle disse person" hun lagde hånden for munden, hvad sagde hun lignede det, sagde hun lige han var voldtager, hun så overasket op på ham med stor øjne, hvorfor havde hun på fornemmelse han var voldtager, det var fordi han vidste for meget og talt som om han kendt person rigtigt godt
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:59

han så overrasket på hende og grinte lidt "jeg var hans bedste ven på et tidspunkt men efter han blev sex gal har jeg jagtet ham" sagde han og smilte til hende "det er faktisk sådan at han hedder Zero Bang" (Bang som i Zann Bang) sagde han og smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:02

hun fik stor øjne "Zann" sagde hun det kunne hun ikke tro, hun rejste sig op og så på ham "hvorfor sige min fornemmelse så det er dig" hun stod ret tæt på ham og så op på ham, da han var højere end hende "kan du forklar mig det" hendes stemmen var blid heltiden og hendes skønhed var utrolig og mere synlig jo tætter på ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:03

hele tide*
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:14

han smilte "der røg den maske" sagde han og smilte "du har ret jeg er Zero og du er mit nye mål" sagde han og tog fat i hendes arm hårdt "klar til at miste din mødom" spurte han hårdt og smilte meget meget ondt han knipsede og sort ild kom frem ved dørene vis man rørte dem ville det føles som knive som stak igennem en

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:19

"hvorfor har jeg altid ret" sagde hun og kom fri og ramte uheldigvis den sort ild "Aww" skrig hun og havde lukket øjne hun bliv sidden og så mod ham "Nej så heller dette" hun kom igennem den sort ild og træk vejret dybt og åbnede døren og så de to ild hunden "Ahh havde glemt dem" skrig hun af chok og hun løb nu inden i hans område og gennem sig for ham, hun så ikke frem *pleas holde dig væk* tænkte hun under bordet

//så har jeg ikke flere chancer at komme væk :(////
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:23

han gik hen og hev hende ud han kastede hende over bordet blinkede og hendes tøj brændte uden hun tog skade "så nu du min" sagde han og tvang hende ned for bordet ned på knæ og hans bukser brændte op hans p** var stiv og det havde den været længe "slik den" sagde han hårdt

//husk nu ingen hjælp udefra^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:27

"Aww " hun solgt hovedet og så mod ham og fik stor øjne "nej" skrig hun og kravlede baglæns "Nej nej" sagde hun så hans pik, hun rystede på hovedet og rødmede, hun havde ikke tøj på og dækkede sig krop med sin armene, hun fladt ned af bordet og lå på gulvet hun "Aww" sagde hun og lå med armene ud til siden , hun ømmede sig
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:29

han løftede hendes hovede op og tvang hende ned med munden over hans pik for hun kunne slikke den "jeg sagde SLIK DEN" råbte han hårdt og smilte ondt "vis du bider i den bruger jeg pisk" sagde han advarende mens han tvang hendes hovede op og ned af hans pik

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:33

Hun rødmede og lukkede øjne , hun rystede hovedet og en tår faldt ned over hendes kind "Ikke pisk" sagde hun og åbne sin mund meget langsomt , men lukkede den hurtigt igen, hun rødmede helt vildt og vil ikke se, hun mærkede han presset den mod hendes læber og hun åbnede nu munden op meget langsom, hun rødmede stadig *hvorfor skulle jeg os gå ind i bygning* tænkte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:35

han smilte "fordi huset er magisk du var tiltrækket af huset" sagde han og fortsatte "tænk at miste sin mødom mod en voldtager" sagde han selvglad og hev hende op på bordet med et smil han tvang hendes ben fra hinanden og lod langsomt sin pik komme ind i hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:38

"Nej stop" råbte hun og slog ryggen mod bordet "Aww" sagde hun og da han nærmede hende igen efter han havde spredt hendes ben .samle hun den som bevis han ikke bare kunne få love, hun så på ham "Du for ikke lov, så let" sagde hun og så på ham mens hun kæmpede i mod ham, hun rødmede stadig
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:43

han smilte "hvad vil et menneske gøre" spurte han og tvang hendes ben fra hinanden igen og denne gang gik han direkte til den for at spare tid og kræfter han skubbede sig selv ind mellem hendes ben så hun ikk kunne lukke dem igen og pressede langsomt sin p** ind i hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:46

"Nej stop, pleas jeg be dig" skrig hun og så mod ham og mens han langsom fik sin pik længer ind i hendes skrig hun "Awwww" flere gang "det gør ondt, stop" hun brugte sin hænder til at prøvede at skubbede ham væk fra sig, hendes øjne bevægede som om det var i utrolige smerter, men hun havde en utrolig smuk krop, hun rødmede stadig
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:49

han pressede den længere ind snart ville han ramme hendes jomfru hinde og så ville han havde taget en andens mødom med magt bedre kunne han ikk forestille sig det han pressede videre selvom hun prøvede at skubbe ham fortsatte han hele vejen

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 1:53

Den sprang og hun skrig af smerte "AHHH, det gør ondt" sagde hun og fik nu skubbet ham ned på gulvet så hun lå øverste "Ah" det kom bag på hende , hun sætte sig op og kom ud af ham og samlede sin ben mens hun langsom baglæns kravelede mens hendes krop var mod ham "Pleas stop" hun mærkede en utrolig smerte være gang hun bevægede sig og det kunne ses på hendes ansigt "jeg be dig stop, inden min krop går crazy" på en eller punkt havde hun lige sagt hun kunne li det, men stadig han ikke skulle forsætte
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:56

han gik hen mod hende og hev hende op igen "surt" sagde han og hev hende hen til bordet igen "og for den der bruger jeg pisk" han fik en pisk i hånden og slog hende på ryggen mens han satte hende op på bordet "skal jeg fortsætte eller piske" spurte han køligt og holdte rigtig godt fat i pisken så hun ikk kunne tage den

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:08

"ikke pisken" sagde hun og så på ham med be'en øjne "men det gør ondt" sagde hun med samlede ben, hun gjorder så han ikke kunne få dem fra hinanden lige nu "pleas, fin en anden" sagde hun og så væk fra ham, tår faldt da han skulle til at slog igen med pisken, hun flyttet sine ben fra hinanden
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:17

"nægt mig en gang til og det bliver meget værre" sagde han trådte frem og stak sin p** ind i hendes underliv hårdt helt ind til roden og ud igen hurtigere og hårdere mens han nød det og tog hende på brysterne han ville ikk stoppe og vis hun fik ham til at stoppe var slug med hendes lille uskyldige sind

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:24

"Ah stop" hun rødmede og hendes udskyldig sind begyndte langsomt at forsvinde da hun havde eværet ved at styre sin krop, som vil ha det nu hun stønnede nu for første gang og det var meget lavt, men det var der, hun flugt med hans bevægelse "Pleas" hun holdt sig for munden og så overasket på ham , hvad fik han hende næsten til at sige, hun rødmede og nød det *Nej jeg må ikke nyde det* tænkte hun, hun skubbede til ham og håbede på han vil falde igen, igen faldt han og hun fik sit hovede mod hans bryst, men han holdet fast på hende så hun ikke kunne und slippe
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:28

han tog fat i hende drejede rundt så de nu lå på gulvet med ham ovenpå hende og rykkede videre "du bad selv om det" sagde han og tog sin p** ud men vente hende om på alle fire og stak den ind i hendes røv "sig undskyld og jeg bytter MÅSKE til det andede hul" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:30

"Ahhhh" hun skrig "Undskyld min master" sagde hun og lagde med hovedet mod gulvet, smerten kunne ikke forklares det gjorder utrolig ondt og det hun havde sagt sagde hun helt som en refleks, "pleas skift hul, skal nok være sød lover jeg" sagde hun og holdet et skrig af smerte i sig, hun havde tår i øjne
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum