Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder Zero - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder Zero - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder Zero - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder Zero - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder Zero - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder Zero - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder Zero - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder Zero - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder Zero - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder Zero - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder Zero

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

møder Zero - Page 3 Empty Sv: møder Zero

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:35

han nikkede og skiftede hul "hvem kaldte du master" spurte han og rykkede videre med store bevægelser og nød det helt vildt "tænk at være 18 og jomfru" sagde han til sig selv som om dette kede ham "vis jeg ikk bliver tilfreds bruger jeg pisken" sagde han og hævede pisken

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:42

Hun flyttet sit ansigt til siden "Dig, det en refleks sorry" sagde hun og kiggede på ham med nogle øjne som sagde hun nød det, men nætter at vis det til ham "du valgt selv at tag en jomfru " hun nættede at vis tegn på noget som helst som kunne tænde ham, men da han sagde det fik hun et chok i krop og det gøre hun fik mod en af hans bevægelser ind mod hende så han kom hurtigere ind i hende med en voldsom kæft
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:46

han nød det en hel del selvom det kom af lidt af et chok "gør det igen og jeg stikker noget ind i din røv samtidig" sagde han hårdt og rykkede videre mens han nød det mere og mere og pressede den helt ind i hende "nyd det eller du ved hvad" sagde han og var træt af at sige 'eller jeg bruger pisken'

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:52

"jeg viser min følser vis du holder fra det andet hul" hun lavede en handle med ham og gik mod hans bevægelse mod ham igen, så han kom hurtigere og voldsom inden i hende, smertende var forsvundet nu og hun gemt hvad hun følte for ham, hun havde en utrolige styrelse af sin krop selvom om hun havde stor nydelse, hun blive ved med at kører mod ham, så han vil faktisk os komme længer ud
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:55

han nød det helt vildt "det er sådan jeg kan li det" sagde han og nød det mere og mere mens han gjorder det vildere og hurtigere og hårdere "det er fantastisk du ved hvordan man gør det bedre når du er jomfru" grinte han lidt mens han nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 2:59

Der begyndte at komme stønnede lyde fra hende og hun havde lukkede øjne , hun nyd det også og kørte nu voldsom mod ham, så det gik hurtigere end før og voldsom end før, hun bid sig selv i læben for ikke at stønnede hun så på ham og hendes vejrtrækning gik hurtigere os nu "det var en tilfældig jeg fandt ud af det" sagde hun og der kom et lille støn igen, hun kunne næsten ikke styr sin krop mere
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:03

"lad dig gå amok" sagde han roligt og fortsatte han kunne sagtens klare et par minutter mere fordi han jo havde haft sex i under 12000 år så han var ikk ligefrem den som ville lade sig gå af hurtigt men istedet holde det tilbage og få mere nydelse ud af det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:05

"Nej" sagde hun og rystede på hovedet, der kom et støn igen , hun forsætte med at går på som før med at køre mod ham, hun var en type som beste kunne li ha havde tror over sin krop "Nej" sagde hun stønnede , hun lagde en hånd på sin mund så hun ikke stønnede, mens hendes vejrtækning var blevet hurtigere, hun så på ham med nogle øjne som vidste hun nyd det
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:11

han rykkede videre "gå amok eller du ved hvad" sagde han og hævede pisken og slog hende hen af maven mens han rykkede vildere og hårdere videre han tændte mere på hendes skrig og rykkede videre hurtigere vildere og voldsommere

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:14

Piskende hende fik hun smerter, men det glemt hun hurtigt da han begyndte at kører voldsommere og hurtigere, hun kunne ikke styre sig mere og stønnede nu være gang han kørte inden i hende, hun kørte mod ham lige så voldsomt, hendes vejrtrækninger var hurtigere og hun så på ham meget kort og lukkede så øjne igen, hun stønnede det var som små skrig af nydelse, hun bid sig selv i læben af nydelse
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:20

"vis jeg sagde jeg ville ind i din røv hvad ville du så sige" spurte han mens han fortsatte vildere og hurtigere mens han slog med pisken en gang til denne gang over hendes bryster han nev hende på brystrvorterne mens han fortsatte vildere og vildere

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:23

"ikke pisken jeg be'er dig" sagde hun og nyd det stadig helt vildt, hun kørt mod hans bevægelser voldsommere igen, hun så mod ham med står øjne "Pleas nej, det gøre for ondt" sagde hun og lagde armene over hans ryg, hun kom til at sætte negle lidt i og rive den ned af som en kat "Ah" sagde hun og stønnede igen, hun var helt væk igen i nydelserne
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:28

han rykkede videre og ville ikk stoppe selvom han kunne mærke han snart ville gå af fortsatte han for fuld kraft og nød det han mærkede hendes negle og smækkede hende med en flad hånd på røven med en stor kraft men stadig at nydelse "og når vi er færdige her hvad vil du så gøre" spurte han og fortsatte

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:34

"Ahh" sagde hun og kom tætter på ham med sit bryst , hun havde stadig hænder på hans ryg og stønne igen da han kørte hurtigere, det gav et chok i hendes at han spurgte om det "Ved jeg ikke" hun vendte ansigt væk fra ham og stønnede igen
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:36

"hvad med du bliver min tjener resten af dit liv" sagde han og rykkede videre "du får privat liv og du får masser af nydelse" han rykkede videre og gik af inde i hendes underliv han gik af samtidig med han pressede hans p** helt ind i hende så det virkelig kom som et chok

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:42

Hun nået ikke at svar for han kom helt inden i hende, det gav et ryk i hendes krop og hun så på ham med stor øjne "Var, det mener du ikke vel" sagde hun og stønnede igen "Kan godt være jeg er lære nem" sagde hun og hendes vejrtrækning var hurtige stadig, og nu da han lå stille aede hun hans ryg "du for da ikke noget ud af det" sagde hun og blevet helt fange af de nydelser han havde givet hende
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:45

han smilte "jeg kan altid bruge en tjener du slipper for dit arbejde jeg betaler andre for det og du får bare nydelse" sagde han og kyssede hende på kinden før han løftede hende op fra det kolde gulv op på bordet "så kan du osse kalde mig master det er du jo allerede så godt igang med"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 3:51

Hun smilede og lod ham bære hende "Jeg arbejder der fordi jeg godt vil og du glemmer jeg er en rigmænds datter, har ikke behøv for penge" sagde hun og små grinte, hun lå nu på bordet "Det med master var en refleks " sagde hun og aede hans kind, han havde helt fangende hende med alle disse dejlige nydelser "Kan jeg ikke, selvom jeg kan li dette , har jeg en jeg elsker zero" sagde hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:53

han smilte "hvem er det" spurte han roligt og tog hende på underlivet "og hvem har sagt du nogensinde må forlade mig" spurte han og de sorte flammer blev større pludselig kunne man høre flere end kun 2 hunde "du har intet valg"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:00

Hun så rundt "Men, du kan få mange andre og jeg har en jeg elsker" sagde hun og stod nu indtil ham så hun var beskyttet mod den sort ild og hunden, men og i beskyttelse mod ham , hun holdet armene om ham "hvad vil du gøre ved ham vis jeg siger hvem det er zero" sagde hun og holdet sig hovede mod hans bryst, hendes hud var som silke, smuk og blød "hvorfor vil du ha jeg bliver enligt" sagde hun og så mod ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:03

han smilte "du har intet valg du bliver nød til at sige ja til mit tilbud derefter bestemmer jeg om hvad du skal gøre" sagde han roligt og smilede "jeg skal vide det fordi jeg skal finde ud af om han er god nok til dig" han kyssede hende på panden "men du bliver nød til at sige ja eller dø igen og vis du vil dø holder jeg øje med dig og vis du kommer i live igen dør du igen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:07

"Så jeg er fanget igen" sagde hun og sukkede "hvorfor skal min krop tilhøre andre, Ahngel og nu dig, kan jeg ikke selv vælge hvem den skal tilhører til" sagde hun og rystede, hun hadet at blevet styret , hun så op på ham med nogle øjne som sagde haha "Jeg tilhøre Ahngel, så bliver aldrig din helt" sagde hun "men det ikke ham jeg elsker" sagde hun og holdet stadig om ham, hun aede hans ryg stadig
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:10

han smilte "det er ikk på den måde mere som en slags søster som jeg knalder med og holder øje med ikk går med de forkerte slags typer" sagde han men tænkte det var et dumt eksempel "nej mere som en bolleven" sagde han og smilte "vil jo bare have du bliver glad jeg kan finde ting som du ikk engang anede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 4:12

Hun fik et smil på læben "du mærkelig at finde rundt på, lad mig tænk over det" sagde hun og tog sit tøj på igen , hun havde fået det op da hun gik hentil ham "ham jeg elsker hedder Alaric" sagde hun sødt og kyssede hans mund "lad mig tænk okay" hun smilede til ham og sætte sig på bordet, man kunne mærke hun ikke var udskyldig mere
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:18

han grinte lidt og satte sig ved siden af hende "du skal ikk stoppe din uskyld bare fordi du er blevet frarøvet din mødom" sagde han roligt og så på hende "jeg kan huske Zann skrev noget om en pige som hed kalija eller sådan noget hun var meget uskyldig før og er det stadig selvom Zann er i sengen med hende ofte" han grinte lidt fordi han lige nu fornærmede sin bror på en måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum