Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? (Jessica)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad laver jeg her? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Hvad laver jeg her? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 19:40

'Det jeg siger'....'Hvis du ikke vil vide det'... Hun sukkede og løb efter ham. I det samme hun trådte ud i regnen gjorde det hendes røde hår vådt. Man kunne se at hendes hår faktisk var mere rødt end brunt. Hun lukkede øjnene, og mærkede hvordan hendes hud tog imod de kolde regndråber, som om de var nær familie. Hendes hud sugede vandet og afkølede hende. Hun havde ikke svedt, eller frosset, men hun kunne godt lide en gang i mellem at lade kulden være velkommen.
Efter et par minutters nydelse af regnen, vendte hun tilbage til den virkelige verden, og løb efter ham igen.
"Hvad er det du siger?" spurgte hun med et strej af nysgerrighed i stemmen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 19:44

Han grinte og så på hende, så det var sådan man skulle fange hendes opmærksomhed? Beautiful!
"Kan du ikke høre" smilte han til hende, men uden strejf af uvenlighed.
Han lod hånden glide gennem håret som lagde sig pænt da det var helt vådt, ned over hans hoved.
"Tag det som...en udfordring, du må finde ud af hvordan du kan få hele mit navn af vide" smilte han drillende til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:48

Hun havde umådeligt meget lyst til bare at smutte, men hendes sædvanlige nysgerrighed overvandt hendes vilje. Nysgerrigheden var synlig i hendes blik, selvom hun stadig gjorde alt for at skjule den. Hun så på ham, og begyndte at trippe på stedet. Jessicas frosne fingre tørrede et par dråber væk fra kinden. Hun lod tungen glide hen over den våde underlæbe. Hvad i den...
"Vil du slås?!" forsøgte hun og begyndte at gå rundt og rundt om ham. Da hun igen stod stille foran ham, sitrede hendes knæ lige så stille. Det var ikke fordi at hun frøs, men nu kedede hun sig så forfædeligt at hun ville gøre næsten alt for at få noget at lave.
Hun sukkede og stod så stille igen.
"Erhm...." hun rømmede sig og lagde armene over kors i en let bevægelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:53

Han tænkte lidt over og så sig omkring.
"arrhh...det er ikke det bedste sted" han stampede ned i asfalten med et lille smil mens han så på hende, hun kedede sig men var også nysgerrig.
"Det vil kræve noget energi at få planterne op gennem det her...Men vi kan jo uden vores evner?" foreslog han og trådte ud fra den cirkel hun gik rundt om ham og så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:03

Hun tænkte som en gal. Hun havde aldrig været god til at regne ting ud, når folk prøvede at få hende til det, men hun gjorde hvad hun kunne hver gang. Hun så på ham med et alvorligt blik, og bed sig hårdt i læben.
"Jeg er meget koncentreret lige nu!" lovede hun ha. Hun hentydede til sin evene, som ville virke fint lige nu, da hun havde haft meget tid i løbet af dagen til at tænke over en masse ting. Lidt af det der skulle til for at hendes evne ville virke.
Jessicas læber lod et lydløst suk få frit spil. Hun lod armene falde slapt ned langs siden.
"Jeg mener det!" Hun forsøgte at lyde truende, men uden held. Hun lød ikke så nysgerrig længere, men utalmodig i stedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:49

Han sukkede og himlede med øjnene.
"Fint nok...lad os lave lidt sjov ud af det. Alt er tilladt, skal vi sige det? ER du frisk på at vi bare ikke bruger vores evner?" han ville jo ikke slås helt uretfærdigt, men vis hun gjorde det alligevel..Kunne han vel intet gøre?
"Skal vi sige...at vis du vinder får du mit navn at vide?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum